Goh, dat is ook wat kort door de bocht. Mij zou het niet storen dat ik een wiet-rokende buur heb (ieder zijn leven), maar als ik thuis in de zetel zit en omringd moet worden door die geur terwijl ik dat persoonlijk niet lekker vind ruiken, zou ik wel iets gaan zeggen. Dat hoeft niet onbeleefd of verwijtend te zijn. (En dan hopen dat hij niet 'kwijt' is, anders heb je er ook niks aanquote:Op maandag 23 februari 2015 15:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo kun je alles wel als storend ervaren
nee, maar ik zou het heel knap vinden als iemand die op zijn werk zit thuis en wietlucht creëert.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:45 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Want alleen mensen die niet werken roken wiet
Goeden typvaardigheid. Wil het solliciteren vlotten?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
nee, Mar ik zou het heel knap vinden dat iemand die op zijn wel zit thuis en wietlucht creëert.
Komt door die wietdampen.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Goeden typvaardigheid. Wil het solliciteren vlotten?
kan bestquote:Op maandag 23 februari 2015 15:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
nee, maar ik zou het heel knap vinden als iemand die op zijn werk zit thuis en wietlucht creëert.
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:52 schreef Typfaut het volgende:
(En dan hopen dat hij niet 'kwijt' is, anders heb je er ook niks aan)
Als TS mijn bovenbuurvrouw was zou ik daar best wat geld en moeite in willen steken. Is er geen novelty cannabis air freshener oid?quote:
wietquote:Op maandag 23 februari 2015 15:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als TS mijn bovenbuurvrouw was zou ik daar best wat geld en moeite in willen steken. Is er geen novelty cannabis air freshener oid?
Haha sorry vond wel grappig :$quote:Op maandag 23 februari 2015 15:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
mijn kinderen zijn niet perfect( dat heb ik ook nooit ergens beweerd, wel grappig dat een persoon dat roept en anderen het dus gewoon overnemen.) en allemaal onder de tien. Dus dat lijkt me sterk.
Net aangebeld, aardige gozer, kwam inderdaad van hem en hij zal er rekening mee houden.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:41 schreef Typfaut het volgende:
Ik zou toch eens bij je onderbuurman aanbellen. Oké, het is zijn woning, maar uiteindelijk moet hij ook rekening houden met de medebewoners van de blok. Jij kan ook geen snoeiharde muziek gaan draaien, want dan krijg je ook klachten. Dan is het geluidsoverlast.
Wiet stinkt. --> Geuroverlast
Als hij gewoon zijn raampje openzet als hij een jointje rookt, heeft niemand er last van.
Nee, hij is ingetrokken bij een vriend vorige week. Die andere gast die er woont en zijn vriendin werken beide ook dus daar heb ik nooit last van gehad. Wel eens op de gang wat geroken in de avond maar dat is niet erg.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die man die onder je woont zal er ook al een tijdje woonachtig zijn, neem ik aan. Dat het dan nu precies de laatste paar dagen naar wiet ruikt is vreemd.
Of hij moet net begonnen zijn met blowen en dat het zo goed beviel dat hij onafgebroken zit te paffen.
Dat zal ook wel niet.
Dus moet het iets anders zijn.
Swype werkt niet altijd mee.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Goeden typvaardigheid. Wil het solliciteren vlotten?
Maar hoezo komt de wietgeur bij jou in de kamer als je onderbuurman rookt?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Net aangebeld, aardige gozer, kwam inderdaad van hem en hij zal er rekening mee houden.
Dit pand is gebouwd in 1860 dus ik geloof dat de isolatie enz niet zo geweldig is.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Maar hoezo komt de wietgeur bij jou in de kamer als je onderbuurman rookt?
Gaat die rook door een halve meter beton heen? Of hebben jullie gedeelde afzuiging ofzo?
In tegenstelling tot het advies wat eerder werd gegeven over een raampje openzetten, zou ik juist denken dat je het alleen ruikt áls het raam open staat, niet als alles potdicht zit.
Wat dat betreft is het dus net Nederland.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, hij is ingetrokken bij een vriend vorige week. Die andere gast die er woont en zijn vriendin werken beide ook dus daar heb ik nooit last van gehad. Wel eens op de gang wat geroken in de avond maar dat is niet erg.
Ah vandaar. In mijn vorige woning had ik dat op het toiletquote:Op maandag 23 februari 2015 16:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dit pand is gebouwd in 1860 dus ik geloof dat de isolatie enz niet zo geweldig is.
Als de naaste buren koken ruik ik dat bv ook.
Op veel vlakken lijken de landen veel op elkaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het dus net Nederland.
dat hebben we hier gelukkig niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah vandaar. In mijn vorige woning had ik dat op het toiletAls ik daar was kon ik precies ruiken wat de buurvrouw aan het koken was. Ik hoop niet voor haar dat het vice versa was
Hoe? Raam open of juist dicht?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Net aangebeld, aardige gozer, kwam inderdaad van hem en hij zal er rekening mee houden.
Hij rookt in zijn slaapkamer met het raam open.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:21 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Hoe? Raam open of juist dicht?
Wat een batty boy deze manquote:Op maandag 23 februari 2015 16:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij rookt in zijn slaapkamer met het raam open.
Hij gaat het nu onder de afzuiger proberen. Als ik er dan nog last van heb moet ik even aanbellen.
hoe pak je dat in belgie dan aan ?quote:
Gewoon roken man, zit hier ook lekker thuis wat assie te roken nu. Met een goede mix loeihardquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |