Ja maar nu is mijn pc wel daarmee bezigquote:
Snel uitzetten dat ding...quote:Op maandag 23 februari 2015 14:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar nu is mijn pc wel daarmee bezig
Ik zette hem juist aanquote:
Ben ook klaar, om op de fiets te stappen..laters.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:01 schreef drakin het volgende:
Het gaat verder prima, klaar met dat gedoe inmiddels
Doegquote:Op maandag 23 februari 2015 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben ook klaar, om op de fiets te stappen..laters.
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben ook klaar, om op de fiets te stappen..laters.
Het wordt alleen maar erger.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klaar met fappen op de billengifjes ja?
Ik plaats hier ook weleens gifjes. Maar die moeten dan onder een spoiler anders wordt DDM boos op me.quote:
Ik zie hetquote:Op maandag 23 februari 2015 15:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar erger.
overleefd ??quote:
Ja. Was veel te druk voor mij daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pc uit, rustig muziekje aan, oogjes dicht..quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 16:31 schreef just me het volgende:
[..]
pc uit, rustig muziekje aan, oogjes dicht..
Even bijkomen.quote:Was veel te druk voor mij daar.
Heb je pech dat je mijn zoon niet bij Vodafoon aan de lijn hebt gehad (dat werk doet ie erbij), die heeft namelijk een hele sensuele stem en een hele mooie zachte "G".quote:Op maandag 23 februari 2015 17:00 schreef drakin het volgende:
Sommige mensen moeten geen callcenterwerk doenKreeg net de meest verschrikkelijke stem ooit aan de lijn.
Het was voor mijn keuken, Vodafone hoef ik niet mee te bellen. Dit was een meid die niet hoeft te zingen om glazen te kunnen laten spatten. Doet ze zo al.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je pech dat je mijn zoon niet bij Vodafoon aan de lijn hebt gehad (dat werk doet ie erbij), die heeft namelijk een hele sensuele stem en een hele mooie zachte "G".
Wist je dat ik helemaal kan afknappen op een stem? Ja, echt!!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was voor mijn keuken, Vodafone hoef ik niet mee te bellen. Dit was een meid die niet hoeft te zingen om glazen te kunnen laten spatten. Doet ze zo al.
Stemmen zijn best persoonlijk, sommige zangers hebben helaas vervelende stemmen terwijl de muziek verder wel mooi is. Bij deze gehandicapten heb ik dat nog niet. Topband dezequote:Op maandag 23 februari 2015 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wist je dat ik helemaal kan afknappen op een stem? Ja echt!!
De Jostiband?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Stemmen zijn best persoonlijk, sommige zangers hebben helaas vervelende stemmen terwijl de muziek verder wel mooi is. Bij deze gehandicapten heb ik dat nog niet. Topband deze![]()
Dit was iets van een lokale omroep, de dirigent ging zelfs even dansen!quote:
[quote]quote:
Ik heb een hele domme, lelijke en irritante buurvrouw 2 deuren verderop, maar het ergste is haar stem.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit was iets van een lokale omroep, de dirigent ging zelfs even dansen!
Oorpijn bijna weer over
Er zijn zoveel mensen met lelijke stemmen, en ach kunnen zij er zelf eigenlijk iets aan doen? Ik ben ook geen nachtegaaltje.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een hele domme, lelijke en irritante buurvrouw 2 deuren verderop, maar het ergste is haar stem.
I.d.d. ja, of dat je een dusdanig accent hebt dat je voor het merendeel van de Nederlandse bevolking niet te verstaan bentquote:Op maandag 23 februari 2015 17:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen met lelijke stemmen, en ach kunnen zij er zelf eigenlijk iets aan doen? Ik ben ook geen nachtegaaltje.
Probleem is echter als je ergens werkt waar een goede telefoonstem nodig is je de mensen aan de lijn geen permanente gehoorschade moet geven door middel van je hoge krassende stem.
Ik vind jou steeds grappiger worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:05 schreef drakin het volgende:
Ik ben maar even naar een verstandelijk beperkt muziekgroepje gaan luisteren om bij te komen van die gilstem.
We kunnen allemaal weinig aan zulke dingen doen, maar je zal het maar hebben, dat zodra je je mond open doet mensen gaan rennen.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen met lelijke stemmen, en ach kunnen zij er zelf eigenlijk iets aan doen? Ik ben ook geen nachtegaaltje.
Probleem is echter als je ergens werkt waar een goede telefoonstem nodig is je de mensen aan de lijn geen permanente gehoorschade moet geven door middel van je hoge krassende stem.
Jij wil gewoon een harem.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind jou steeds grappiger worden.
sorryquote:Op maandag 23 februari 2015 17:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind jou steeds grappiger worden.
Feedback heet dat...quote:Op maandag 23 februari 2015 17:22 schreef drakin het volgende:
Dit was te vergelijken met zo'n piep dat ontstaat wanneer een muzikant zijn instrument te dicht bij de monitorspeakers(of hoe heten die dingen precies) houdt.
Rondzingen ook welquote:
Dat is de Jip en Janneke term ervoor.quote:
En dat uit de stem van 1 persoon, wel knap, maar ik hoef dit echt niet nog eens te horen.quote:
Dat geloof ik graagquote:Op maandag 23 februari 2015 17:31 schreef drakin het volgende:
[..]
En dat uit de stem van 1 persoon, wel knap, maar ik hoef dit echt niet nog eens te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |