Het had ook SBS6 of RTL5 kunnen zijn, bedoel je?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:04 schreef Badr_Harry het volgende:
Je merkt bijna niet dat dit een VARA programma is
Het niveau is wel stabielquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:01 schreef Cynix ® het volgende:
Ik probeer het toch nog maar een keer.
Dat zegt vooral iets over de alternatieven, maar OK.
Maar waarheen dan?quote:
Liever dan gewoon even nieuwsuur kijken.quote:
Idd, hoe ze Brabant te kak zettenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
hahahaha lekker voor jeTotaal afgeslacht weer
Het was best een goede aflevering. Sowieso beter dan de afgelopen twee edities.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:29 schreef Cynix ® het volgende:
En? Was het wat? Vroeg hij retorisch.
* Cynix ® heeft Spectre gekeken en een topavond gehad!
De Spitbattle was ook weer érg leuk.quote:Op zondag 24 januari 2016 00:58 schreef Hondenbrokken het volgende:
Deze aflevering was eigenlijk best een aantal keer leuk.
Alleen jammer dat de imitaties niet erg goed leken. Qua uiterlijk wel, maar qua stem niet. Philip Freriks klonk bijna hetzelfde als Mark Rutte, en van Rossem klonk ook niet als zichzelf, niet qua stem, qua taalgebruik ook niet erg, en hij praatte veel te snel.quote:Op zondag 24 januari 2016 06:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Spitbattle was ook weer érg leuk.
Blijft vreemd, ook Muiswinkel is normaal als komiek goed vind ik, net zoals de meeste cabaretiers in Cojones. Zet ze samen en het wordt ultiem kutquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:14 schreef RipCity het volgende:
van Muiswinkel moet gewoon uit de show. Leuk als zwarte piet maar hij slaat altijd complete de plank mis en ziet er ongemotiveerd uit ook.
Remko Vrijdag, begonnen bij de vliegende pantersquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:19 schreef Snowsquall het volgende:
wie was dat die Rutten speelde? Die was echt keigoed!!
Thanx! Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Remko Vrijdag, begonnen bij de vliegende panters
Ik ook nietquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik hoef niet zo hard te lachen om Martijn Koning.
toch is ie wel grappig......vind ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik hoef niet zo hard te lachen om Martijn Koning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |