Deze blondje is niet veel beterquote:
hou dat zoquote:Op maandag 23 februari 2015 13:13 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Verklaar u nader.
Blondiee kent blondje niet.
Dat jullie allebei lelijk zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:13 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Verklaar u nader.
Die waren me niet eens opgevallenquote:Op maandag 23 februari 2015 13:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk die puntige ellebogen in haar fobo eens.
Gadverdammequote:Op maandag 23 februari 2015 13:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zit niet zo te zwetsen en link ff naar je dieptepunt.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:13 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Verklaar u nader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ieder zijn ding.
Okequote:Op maandag 23 februari 2015 13:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 februari 2015 13:23 schreef o43blondiee het volgende:
Uhm ok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ieder zijn ding.
quote:Op maandag 23 februari 2015 13:23 schreef o43blondiee het volgende:
bijna goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 februari 2015 13:24 schreef AdoraBelle het volgende:
Tja... dat hoort bij het proces van volwassen worden. Helaas is jouw proces helemaal terug te lezen op internet. Maar het is niet iets waarvoor je je hoeft te schamen hoor.
Kijk als je er zo bij loopt, dan mag je je schamen:WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
volgens mij wel een goeie bips.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
je weet dat dit AB zelf is op de foto he..quote:Op maandag 23 februari 2015 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat![]()
Ja, ik zag dat mens laatst weer voorbij komen op de Facebook pagina van modepolitiequote:Op maandag 23 februari 2015 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat![]()
en de .jpg er achterquote:Op maandag 23 februari 2015 13:26 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Ja thanks! Moest er een i tussen zie ik? For next time
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |