zelf vroeger als kind in wittevrouwenveld gewoond. man wat een teringbende bij elkaar daarquote:Op maandag 23 februari 2015 12:55 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Heb al in bijna elke wijk gewoond. Misschien is dat het probleem
Ik corrigeer anderen ook wel eens hoor. Vind Nederlands een mooie taal die we moeten eren. Zal dan ook niet zeuren als ik eens gecorrigeerd word.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, over het algemeen schrijf je beter dan ik, dus daar hoef je je echt geen zorgen over te maken.
Ik neem aan dat je dat baseert op een foto van 4 jaar geleden danquote:Op maandag 23 februari 2015 12:55 schreef Mariaatje het volgende:
Als ik een jongen was, had ik je gedaan.
terechte klachtquote:Op maandag 23 februari 2015 12:56 schreef Eliseth het volgende:
[..]
zelf vroeger als kind in wittevrouwenveld gewoond. man wat een teringbende bij elkaar daar
quote:Op maandag 23 februari 2015 12:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik corrigeer anderen ook wel eens hoor. Vind Nederlands een mooie taal die we moeten eren. Zal dan ook niet zeuren als ik eens gecorrigeerd word.
sindsdien 50kg aangekomen?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:56 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat baseert op een foto van 4 jaar geleden dan
woon allang niet meer in maastricht maar dat stukje schijnt met de grond gelijk gemaakt te zijn ivm met een winkelpleintje. wel beter zo jaquote:
ja, is aardig onder handen genomen.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:58 schreef Eliseth het volgende:
[..]
woon allang niet meer in maastricht maar dat stukje schijnt met de grond gelijk gemaakt te zijn ivm met een winkelpleintje. wel beter zo ja
Nee gelukkig niet mensenquote:
pics ter ondersteuning uiteraardquote:Op maandag 23 februari 2015 13:00 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet mensen![]()
Zie er nog steeds goed uit hoor. Voor hoever dat kan hehe
Ook daar gewoond ja. Terechte klacht!quote:Op maandag 23 februari 2015 12:56 schreef Eliseth het volgende:
[..]
zelf vroeger als kind in wittevrouwenveld gewoond. man wat een teringbende bij elkaar daar
Lastige kwestie. Wel oploaden, niet uploaden.. hmmmquote:Op maandag 23 februari 2015 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics ter ondersteuning uiteraard
Heb je in de afgelopen jaren nog met hem geneukt?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:54 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
ja precies. En dan te bedenken dat dit op internet rondzwerft... jeuzus wat een kind
Topic viel best mee voor iemand van die leeftijd hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:01 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Lastige kwestie. Wel oploaden, niet uploaden.. hmmm
gewoon doenquote:Op maandag 23 februari 2015 13:01 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Lastige kwestie. Wel oploaden, niet uploaden.. hmmm
Flauw hoor, nadat ik zelf al zei dat ik me schaamde voor dit soort topics.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:02 schreef Zolder het volgende:
[..]
Heb je in de afgelopen jaren nog met hem geneukt?
haha zal vast goed gegaan zijn samen. hele dag keihard muziek en van die bij de voordeur zuipende mensen.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, is aardig onder handen genomen.
een vriend van me woonde daar anti kraak.
dus je had studentenhuizen en tokkies door elkaar daar
www.imgur.comquote:Op maandag 23 februari 2015 13:06 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Ts kan nergens vinden hoe je foto's uploadt via fokapp
gaat ook niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:06 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Ts kan nergens vinden hoe je foto's uploadt via fokapp
gezellig met zn allen met een halve liter hollandia pils in de voortuin bbqenquote:Op maandag 23 februari 2015 13:06 schreef Eliseth het volgende:
[..]
haha zal vast goed gegaan zijn samen. hele dag keihard muziek en van die bij de voordeur zuipende mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |