Op dinsdag 3 maart 2015 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door uniekhoorn op 04-03-2015 14:29:48 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ziet eruit als diepvriesfrietjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 3 maart 2015 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dit was een hele kleine hele kip
Erg smakelijk!
[ link | afbeelding ]
Yum!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 3 maart 2015 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Erg smakelijk!
[ link | afbeelding ]
Maar je gaat ook niet naar een restaurant om friet te eten... dat krijg je erbij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ziet eruit als diepvriesfrietjes.![]()
En hoezo worden die in een puntzak opgediend als je een complete tafel met borden voorhanden hebt.
Ik zou daar nooit friet gaan eten.![]()
Morgen val je je eten aan denkquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
Door werk geen tijd gehad/vergeten te eten sinds de lunch. Nu geen zin meer. Dus: een biertje en dan onder de wol
Als ik eerlijk ben dan vind ik dit er vrij treurig uitzien. Te beginnen al bij de frietjes die er 'dood' (slap)bij liggen in die punt. Salade zelfde laken een pak op de voorgrond in het schaaltje en de kip ziet er mooi uit maar iets zegt mij dat hij droog is van binnen i.p.v. lekker sappig/moist. Over de rest zal ik het maar helemaal niet hebben en ik hoop dat de rekening niet al te hoog was want anders zou ik mij ook nog dubbel genaaid voelen als ik dit kreeg voorgeschoteld.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Erg smakelijk!
Of je vraagt gewoon of ze het naar d'r zin heeft gehad, daar gaat het toch om.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben dan vind ik dit er vrij treurig uitzien. Te beginnen al bij de frietjes die er 'dood' (slap)bij liggen in die punt. Salade zelfde laken een pak op de voorgrond in het schaaltje en de kip ziet er mooi uit maar iets zegt mij dat hij droog is van binnen i.p.v. lekker sappig/moist. Over de rest zal ik het maar helemaal niet hebben en ik hoop dat de rekening niet al te hoog was want anders zou ik mij ook nog dubbel genaaid voelen als ik dit kreeg voorgeschoteld.
On topic.
Ik had trek in wat hartigs zo laat op de avond op weg naar huis, en werd het dus dit aangevuld met de zoveelste cocktail. Ben de tel inmiddels kwijtTis tenslotte woensdagochtend!
![]()
Gelukkig geen drank controle door de Polisie...
Als u nog eens moet beoordelen mijn DM staat open.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn bazenontbijt: echte Belgische zachte nougat![]()
Moet beoordelen. Somebody's got to do it.
Please..quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben dan vind ik dit er vrij treurig uitzien. Te beginnen al bij de frietjes die er 'dood' (slap)bij liggen in die punt. Salade zelfde laken een pak op de voorgrond in het schaaltje en de kip ziet er mooi uit maar iets zegt mij dat hij droog is van binnen i.p.v. lekker sappig/moist. Over de rest zal ik het maar helemaal niet hebben en ik hoop dat de rekening niet al te hoog was want anders zou ik mij ook nog dubbel genaaid voelen als ik dit kreeg voorgeschoteld.
On topic.
Ik had trek in wat hartigs zo laat op de avond op weg naar huis, en werd het dus dit aangevuld met de zoveelste cocktail. Ben de tel inmiddels kwijtTis tenslotte woensdagochtend!
![]()
Gelukkig geen drank controle door de Polisie...
Ze zegt toch dat ze het lekker vond, waarom dan moeilijk doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 01:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |