abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149950273
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_149950399
Ik heb ook zeker geen spijt van mijn keuze. Nu ik merk dat de oudste (iets wat ik zeker niet verwacht had) er echt last van heb dat ik 5 dagen werk is de keuze snel gemaakt. Op het werk zelf waren er wat kleine irritaties dus misschien maar beter voor ik er zelf grote van maak ;)

Nu alleen bedenken wat ik ga en wil doen. 5 dagen in de week moederen dat kan ik niet. En ze vinden het bij Opa en Oma ook leuk alleen niet zo vaak :P

En het project verhuizen word nu waarschijnlijk WEER op onhold gezet :')

Als mijn kindjes maar gelukkig zijn O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_149950586
Dat hadden we hier ook met de oudste idd. En dan blijkt hoe enorm onbelangrijk werk kan voelen he, als je kind er onder lijdt. Neemt niet weg dat ik dolgraag weer aan de slag ga straks, we moeten alleen nog even zoeken naar een vorm waar alle partijen gelukkig mee zijn.

Project verhuizen gaat hier eindelijk van start als ik weer werk O+ Ooit :')
pi_149950802
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef L-E het volgende:
Dat hadden we hier ook met de oudste idd. En dan blijkt hoe enorm onbelangrijk werk kan voelen he, als je kind er onder lijdt. Neemt niet weg dat ik dolgraag weer aan de slag ga straks, we moeten alleen nog even zoeken naar een vorm waar alle partijen gelukkig mee zijn.

Project verhuizen gaat hier eindelijk van start als ik weer werk O+ Ooit :')
Ik denk dat het 1 of 2 dagen gaat worden en dan compleet iets anders dan ik nu doe (IT-er).
Voor mij part ga ik schoonmaken maar ik moet wel aan de gang blijven.

Of juist helemaal niets. Nu we hier wonen kan dat nog. We hebben het 14 jaar geleden gekocht op ons eerste loon. Een mega hypotheek toen :') Nu een lachertje :') Dus ik kan ook niets gaan doen.
Maar............. wil ik dat...

De oudste gaat in maart wennen op school en in april mag ze voor het echie. Dus blijf ik over met de jongste O+ Kan ik die eens verwennen met uitje :P ;)
pi_149950940
Stom he. Ik heb zeker de juiste keus gemaakt. En toch voel ik me er een beetje down door :')
Die pak oreo's helpen ook niet :')
pi_149951339
Oh, je zit echt met hetzelfde dilemma als ik! Aan de ene kant wil ik zoooo graag iets doen, ik snak er echt naar mijn talenten op een andere manier in te zetten. Aan de andere kant: financieel redden we het idd ook gewoon als ik twee halve dagen bij Jumbo achter de kassa ga zitten, en is dat voor de kindjes niet veel fijner dan dat ik 32 uur bezig ben met carriere maken? Of onderschat ik ze dan en kunnen ze dat inmiddels best aan (met name oudste dus)?

Onze hypotheek is op 1 salaris gekocht, door mij destijds. Dat geeft veel rust en ruimte om uberhaupt over deze dingen na te denken. Dat is ook een luxe tenslotte. Dan maar geen kunststof kozijnen en een mooie voortuin, wel een kekke gele muur :P

Je moet taart eten Tal. Oreo's werken nooit.
pi_149951681
Taart. Eens kijken wat voor taart.

Wij hebben we die kunstofkozijnen en een kleine voortuin. Maar willen gewoon ruimte. Dat de kinderen ook gewoon een bed kwijt kunnen in hun slaapkamertje. Als ze daar ooit gaan slapen :P

We hadden een mooie paarse muur die ik vorige week heb geverfd want kijkers willen geen paarse muur :') We hebben nu roomwit :r

Het idee was om het volgende huis alleen op zijn loon te berekenen zodat hij (hij heeft op dit moment een stressvolle baan met veel uren) op een gegeven moment minder kon werken of een andere baan kon aannemen die minder zou betalen. En hij meer bij ons zou zijn. Dat word nu dus ook even anders.
pi_149951803
Cosleepen is ook gewoon bedacht door mensen die geen geld hadden om groter te gaan wonen he :P
pi_149951904
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:57 schreef L-E het volgende:
Cosleepen is ook gewoon bedacht door mensen die geen geld hadden om groter te gaan wonen he :P
Zonder cosleeper dr naast? Ik heb geen ruimte voor een co-sleeper namelijk :D

Als zij er beter door slapen, niet wakker er door worden of zo snel mogelijk weer inslapen zodat wij ook slapen vind ik het allemaal goed O+ Dan slaap ik maar niet tegen lief aan ;)

We hebben het babybedje op Fee dr kamer al weg gedaan. Hebben ze meer ruimte om te spelen. En als we hier echt blijven wonen dan gaat alles op de schop. Dan verbouwen we de badkamer wel. Dan zet ik die grote kledingkast in Fee dr kamer. En dan kan er wel een co-sleeper naast. Maar dan moet eerst die knoop door! De eerst heb ik vanmorgen al gedaan.
pi_149952041
Cosleepen is gewoon samen slapen he, dat kan prima zonder cosleeper ;)

En idd, wij zijn zo dolgelukkig dat Sticker af en toe doorslaapt: echt helemaal prima dat hij dat in ons bed doet hoor! Ik verwacht dat hij net als oudste op den duur vanzelf richting eigen bed gaat, zonder onze interventies :)

Qua ruimte hebben wij geen klein huis of zo. Wel een slaapkamer te weinig als je vindt dat ieder kind een eigen kamer moet hebben. Voorlopig zingen we het nog wel uit hier. We zijn misschien ook wel te lui om te verhuizen, al dat gedoe :')
pi_149952171
Mja als het aan mij ligt gaan de meisjes in de toekomst ook op één kamer. De oudste is gek op een stapelbed. Nou krijgen ze die toch. Prima. Maar mijn man vind het niets :')
Ook wilde ik de zolder ombouwen tot slaapkamer. Maar daar ben ik van terug gekomen. Toch best koud in de winter op zolder :') En elk kraakje en waterdruppel hoor je. Ik slaap toch al slecht met geluid.
  maandag 23 februari 2015 @ 13:37:02 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149953013
Ehm.... E is al een tijd verkouden, heeft wat verhoging. eet beroerd, slaapt superlicht, en heeft nu allemaal aangekoekte prut in dr oor. Zou dat oorontsteking kunnen zijn?
pi_149953106
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ehm.... E is al een tijd verkouden, heeft wat verhoging. eet beroerd, slaapt superlicht, en heeft nu allemaal aangekoekte prut in dr oor. Zou dat oorontsteking kunnen zijn?
Jazeker. Doet het pijn als je met je vinger achter haar oor klopt? (Dat leerde een kinderarts mij ooit, het zal vast geen zekere diagnose vormen hoor :D )
  maandag 23 februari 2015 @ 13:39:57 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149953111
Geen idee LB... geen ervaring mee... maar ff check misschien wel een idee? Grijpt ze naar haar oortjes?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_149953152
Ik heb nu twee slapende jongetjes op de bank O+

(Oudste is ziek ;( )
  maandag 23 februari 2015 @ 13:46:20 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149953310
Moet ff mn hart luchten. Totaal niet ontopic, maar ik moet het even kwijt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap voor je oudste LE!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_149953671
XM,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 februari 2015 @ 14:05:55 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149953907
Lief van je O+ Misschien doe ik dat wel een keer!

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 23-02-2015 14:12:11 ]
pi_149953917
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet ff mn hart luchten. Totaal niet ontopic, maar ik moet het even kwijt.

SPOILER
Beterschap voor je oudste LE!
Ik ken dat ja. Vrienden van hem. De kamer zit vol familie van hem. En dat wat er van mij komt is een handje vol (nog niet eens) lieve familieleden. Maar vrienden heb ik dus niet echt :')
En ik wil het wel. Maar ik ben sociaal gezien zo'n n00b dat ik of niet door heb dat het een leuke vriendschap kan worden of al iets verneukt voor het iets leuks/gezelligs kan worden :')
pi_149954013
XM, ik sluit me bij L-E aan.

SPOILER
:*
pi_149954020
Xm gewoon even een :* helaas redelijk herkenbaar..

En tally ik doe een ontslag boks met je, na 2 nachten wakkergelegen te hebben met hartkloppingen omdat het werk me zo tegen is gaan staan heb ik vanmorgen mn ontslag ingediend. Woensdag laatste werkdag al...
Had gedacht dat het rust zou geven en dat gaat het op den duur ook maar nu zie ik weer allemaal andere beren op de weg die er vanmorgen nog niet waren, nouja die verdwijnen vanzelf wel
pi_149954163
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lief van je O+ Misschien doe ik dat wel een keer!

SPOILER
SPOILER
pi_149954309
Nu ik mijn kindjes zie (want halve dag werken) geeft het me wel rust eigenlijk dat ontslag. Ik vind mezelf vrolijker :P Dan is het toch helemaal geen verkeerde keus geweest O+

O en taart doe ik maar ff niet. Ik ben echt kotsmisselijk van de oreo's :D
pi_149954377
Mama, poep, stink, bah, UIT!
Heb je een volle luier? Ja poep!
Kom ik met een schone luier en dan rennen we gillend weg. Want schone luier eng!
pi_149956567
Zeg Tally.. Die van jou was toch al zindelijk?! :+

Rot van je baan, maar als het beter is voor jou en je kindjes dan is dit natuurlijk wel de beste keus!

ik wist helemaal niet dat een liesbreuk zo gevaarlijk kon zijn. Goed gehandeld Venco!

Ik ben zojuist gaan zwemmen met M. Wij met z'n tweeën dus. Met de auto (moeilijke parkeerplaats, daar). Tijdens de schoolvakantie. *O* Supertrots op mijzelf!! :D
pi_149956634
Respect Limone! Maar ik moet het vragen: tijdens de schoolvakantie, waarom, in vredesnaam, WAAROM? ;(
pi_149956650
Zeg Limoen, zit die dame van jou al in maat 92?

SPOILER
  maandag 23 februari 2015 @ 15:48:51 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149956790
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:44 schreef L-E het volgende:
Respect Limone! Maar ik moet het vragen: tijdens de schoolvakantie, waarom, in vredesnaam, WAAROM? ;(
Ja, dat :D

En lol Kyara, tof jurkje :Y.

En dank voor de steun. Het is een van de redenen waarom ik mn verjaardag liever niet vier.
pi_149956863
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:44 schreef L-E het volgende:
Voor dat extra taartpuntje natuurlijk! *) Maar nee, ik dacht 'yes, zwembad!' En toen pas later: 'kut schoolvakantie.' En toen bedacht ik dat M. andere mensen kinderen Heel Erg Leuk vindt. En dat ik misschien niet mijn eigen kinderschuwheid op haar moet projecteren. :P
pi_149956890
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:44 schreef Kyara het volgende:
Zeg Limoen, zit die dame van jou al in maat 92?

SPOILER
Nee, maar vast over een half jaar wel! Ik ga 'm bestellen. Next heeft ook een lijn zag ik. Citroenen zijn het fruit van 2015! *O*
pi_149957100
Ach XM :* Voor what it's worth: ik moet vaak om je grapjes lachen. Jammer voor al die mensen in je buurt die dat blijkbaar moeten missen!
pi_149957200
Ik vind mezelf best een laidback moeder. Ik maak me niet snel zorgen, schiet niet snel in de stress, heb altijd het volste vertrouwen dat alles goed komt. Dat kan ik!

Maar van mijn 7-jarige met de hele dag hoge koorts die nu ook over nekpijn klaagt raak ik toch ook wel een tikje in de ikmaakmezorgenmodus hoor ;(
  maandag 23 februari 2015 @ 16:03:47 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149957242
Je huisarts is nu nog bereikbaar n.a.w. Dus.. ja.. als JIJ je zorgen gaat maken, zou ik maar ff bellen voor overleg.
pi_149957324
Met koorts en nekpijn zou ik bellen, hoor.
pi_149957932
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:41 schreef Limone het volgende:
Zeg Tally.. Die van jou was toch al zindelijk?! :+

Rot van je baan, maar als het beter is voor jou en je kindjes dan is dit natuurlijk wel de beste keus!

ik wist helemaal niet dat een liesbreuk zo gevaarlijk kon zijn. Goed gehandeld Venco!

Ik ben zojuist gaan zwemmen met M. Wij met z'n tweeën dus. Met de auto (moeilijke parkeerplaats, daar). Tijdens de schoolvakantie. *O* Supertrots op mijzelf!! :D
Ze heeft idd een tijdlang op de pot gepoept (gepiest nooit) en opeens bedacht ze dat poepen in dr luier misschien ook wel makkelijker was :')
pi_149957941
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:02 schreef L-E het volgende:
Ik vind mezelf best een laidback moeder. Ik maak me niet snel zorgen, schiet niet snel in de stress, heb altijd het volste vertrouwen dat alles goed komt. Dat kan ik!

Maar van mijn 7-jarige met de hele dag hoge koorts die nu ook over nekpijn klaagt raak ik toch ook wel een tikje in de ikmaakmezorgenmodus hoor ;(
Heb je al gebeld?
pi_149957973
Omdat ik me nutteloos voelde (ik weet niet waarom want 3 klantenbezoeken gedaan, problemen opgelost en uiteraard de kindjes) heb ik maar ff mn muur in de latex gezet :')
Nu is de andere kant ook roomwit :r
pi_149958716
Fokwet he: toch nog even koorts gemeten en die bleek ineens flink gedaald. En hij kan zijn kin nog op zijn borst leggen. (Ik ben vast niet de enige die de hersenvliesontsteking-thuischeck doet :@ )

Man is bijna thuis, dan gaan we overleggen, en mogelijk toch nog bellen.
pi_149960058
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:55 schreef L-E het volgende:
Fokwet he: toch nog even koorts gemeten en die bleek ineens flink gedaald. En hij kan zijn kin nog op zijn borst leggen. (Ik ben vast niet de enige die de hersenvliesontsteking-thuischeck doet :@ )

Man is bijna thuis, dan gaan we overleggen, en mogelijk toch nog bellen.
Die kende ik nog niet, maar ga ik zeker onthouden :Y En fijn dat de koorts wat gedaald is.

XM :* Eén van de redenen waarom ik mijn verjaardag ook niet echt meer vier... Hooguit met mijn ouders O+

Wij hadden hier vandaag twee kleine meisjes, die helaas allebei niet geheel fit waren... Maar gezellig was het tóch!
pi_149960184
Het is wel een hele lieve foto Shandaly O+
Hopelijk zijn beide meisjes snel weer opgeknapt!
pi_149961061
Mijn peuter ligt nu op bed met 39,6 graden koorts :'(
Maar was wel heel gezellig O+
pi_149961768
Omen is dat riley?? Ik had haar helemaal niet herkend zo!! Beterschap
Voor beide meisjes!
pi_149961875
Riley is degene met het jurkje aan inderdaad :Y
pi_149962681
L-E, beterschap voor je 7-jarige :*

XM, :*
En herkenbaar. Hier alleen familie op mijn verjaardag.

Tally, moeilijk, maar goede keus :*
pi_149962981
Ooooh, ik word 40 dit jaar (in juli). En ik vier dus ook zelden mijn verjaardag, maar dan omdat ik daar meestal niet zo'n zin in heb. Maar nu ik 40 word, moet ik natuurlijk wel wat doen. Gemengde gevoelens hoor. Het is toch een mijlpaal. Maar ja, 40. Haaaallooo. When did that happen?

Wij zitten in ons vakantiehuisje. I vind het helemaal te gek en kruipt het hele huisje door. :D .

XM, je schreef laatst dat je vanaf maart veel tijd i.v.m. stoppen met je werk. Lijkt me leuk om dan eens op mijn vrije dag (maandag) af te spreken. DH en Gouda is goed te doen! En ik wil jouw dochter wel eens die prachtige halve zinnen horen zeggen. :D . O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_149966790
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:14 schreef Franny_G het volgende:
Ooooh, ik word 40 dit jaar (in juli). En ik vier dus ook zelden mijn verjaardag, maar dan omdat ik daar meestal niet zo'n zin in heb. Maar nu ik 40 word, moet ik natuurlijk wel wat doen. Gemengde gevoelens hoor. Het is toch een mijlpaal. Maar ja, 40. Haaaallooo. When did that happen?

In de afgelopen 39 jaar.. :P
pi_149967618
Aiden begint inmiddels eindelijk een beetje écht te praten ipv gebrabbel waar je soms geen wijs uit komt.
Hij zegt nu "bal", "cheese". :P en zelfs een echte zin: "Wat is dat"?
En als je vraagt wat de koe zegt, zegt hij braaf: "boeeee". O+
Ik denk ook dat hij vandaag "zitten" zei maar dat leek misschien maar zo.
Maar ben blij dat het eindelijk zover is! *O*
pi_149967891
Lieve foto Shandaly! O+
  maandag 23 februari 2015 @ 22:51:30 #49
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149973482
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:55 schreef L-E het volgende:
Mijn moeder is in staat om het me nog steeds te vragen als ik een zere nek heb :') O+

Verder zag ik een toffe foto van 2 lieve kleine meiskes O+ O+

En las ik over ontslag bij Tally en ook AA :o Goed hoor, om een knoop door te hakken als het wringt..... Spirit hoe sta jij er in momenteel?

En XM, wat rot als dat als zo'n schaduw over je verjaardag hangt -O- Ik hoop van harte dat het volgend jaar al heel anders lijkt! :*

Ennnn geklets in huize Venco! Leuk he O+
  maandag 23 februari 2015 @ 22:56:48 #50
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149973704
Ik ben met E en dr prutoor vanmiddag even langs het cb gelopen, "nee daar mag niemand hier iets over zeggen, vraag maar aan de huisarts", en langs de huisartspraktijk, "nee dan hebben we liever dat u belt, want nu zitten andere patiënten er ook bij". Ja maar ik sta toch verdomme voor je neus nu met een ziek kind? :{

Maargoed, ik had inmiddels ook al eea gelezen, en heb dus een zetpil gegeven. Dwz, dat heeft de oppas gedaan, want ik had een etentje vanavond :Y) Ze moest wel keihard huilen toen de oppas verscheen terwijl ze normaalgesproken dol op haar is :? dus ik voelde me superlullig toen ik haar achter een filmpje zette (waar ze instant zen van werd :') ) en wegfietste..... Maargoed, ik heb een heel leuke avond gehad, en E was lief gaan slapen. Heeft ze ook nodig want ze werd vanmiddag na een halfuur al wakker :X
  maandag 23 februari 2015 @ 23:02:17 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149973992
Oh en jongens er kwam in het restaurant iemand van onze groep langs met haar 10 dagen oude zoontje, en ik mocht m even op mn arm houden terwijl zij haar thee dronk!! O+!

Ik had heel de avond wel kunnen blijven zitten met dat hummeltje O+
pi_149976871
XM, ik begrijp precies wat je bedoeld. Ik vind het ook niet makkelijk. Maar ik merk soms ook dat het aan mijn eigen inzet ligt. Ik heb het gewoon druk en hectisch en dan denk ik 's avonds...'Oh ja, ik moest nog bellen/appen/enz.

Maarrrr.....worden zijn vrienden ook niet JOUW vrienden in de loop van de tijd?
Dat werd mij eens gezegd toen ik er over klaagde. En dat vond ik eigenlijk wel een goed punt. Dus mja....het zijn meestal mannen, maar dat gaat me prima af. Lekker nuchter enzo :+
Helaas dus geen 'beste vriendin' om mee te high tea-en ofzo, maar wel lieve kennissen/collega's/misschien tochalwelvriendinnen waar ik leuk contact mee heb.
En ik vind dat goed zo.
Ik hoop dat jij dit punt snel bereikt, want het gevoel dat je nu ervaart is ronduit kut :* .
pi_149978090
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 22:51 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Mijn moeder is in staat om het me nog steeds te vragen als ik een zere nek heb :') O+

Verder zag ik een toffe foto van 2 lieve kleine meiskes O+ O+

En las ik over ontslag bij Tally en ook AA :o Goed hoor, om een knoop door te hakken als het wringt..... Spirit hoe sta jij er in momenteel?

En XM, wat rot als dat als zo'n schaduw over je verjaardag hangt -O- Ik hoop van harte dat het volgend jaar al heel anders lijkt! :*

Ennnn geklets in huize Venco! Leuk he O+
Ik heb besloten het van me af te zetten en er toch voor te gaan. Zonder gezeik is deze baan namelijk perfect en erover praten heeft echt geholpen. Ik zie mezelf niet thuis zitten met Isa en een simpeler baantje voor 3 dagen, ook daar denk ik niet dat ik gelukkiger wordt, dus dan maar even doorbijten en over een half jaar kijken waar ik dan sta.
Sarcasme. Herken het.
pi_149978399
Was het werkinhoudelijk gezeik Spirit?

Jongens, de mijlpalen vliegen ons om de oren hier de laatste tijd: Sticker heeft DE HELE NACHT (!!) in zijn eigen bed geslapen! _O_

Dat die nacht om 5 uur eindigde omdat hij klaarwakker was is prima, heb ik tenminste lekker veel aan mn dag O+ :')

Wie van jullie heeft kinetisch zand? Zijn die non-merken ook fijn/goed?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 08:17:40 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149978537
Wooooow Sticker!! _O_

Was ie zelf ook verbaasd? oO<
pi_149978546
Ik denk het wel want hij werd wakker met een 'Mama?' ipv het gebruikelijke gehuil. Stukken fijner, wel ;)
pi_149978661
L-E, wat een mijlpaal *O* O+
pi_149979318
Dat is zeker fijn le! Geen tips voors het zand helaas. Kaylee heeft op het moment genoeg speelgoed waar ze uren zoet mee is.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 10:18:56 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149980608
LE, hoe gaat het met je oudste? En *O* *O* *O* voor Sticker!!

Shandaly, wat een gezellige foto! En beterschap voor Riley van Omen :Y.

Franny! The big four! :D En lijkt me leuk om een keer af te spreken! Den Haag is tof en niet ver idd.

LB, hoe gaat het nu met E? Wat een stomme reactie trouwens van ze.

Danic, het zijn inmiddels ook wel een beetje mijn vrienden, tuurlijk, maar ik spreek niet individueel met ze af en ga inderdaad niet met ze high-teaen. Ik mis gewoon echt vriendinnen-vriéndinnen.
pi_149980787
Wat fijn L-E! *O* *O* Kan hij morgen of overmorgen even met M. bellen en vertellen hoe hij dat nu doet?
pi_149981381
*O* goooo sticker!! *O*

XM, ja precies dat is hier ook hoor. Het zijn hele leuke gasten en ze zijn zelfs op bezoek geweest in het ziekenhuis (alleen, zonder vriendin en zonder dat mijn vriend er was) en ik moet zeggen dat dàt enorm veel betekende. Dat ik zelf ook al vol werd aangezien zeg maar. En niet als de aanhang van...

Diezelfde vriend houdt ook erg van de sauna, maar dat vind ik dan weer te ver gaan. Dat doe ik toch liever met mijn zusje haha.

Maar inderdaad...lekker shoppen, naar een vrouwenfilm of high-tea ofzo...dat gebeurd hier ook niet.
En ik vind dat met vlagen ook heel jammer.
pi_149981727
Oudste gaat iets beter XM, lief dat je het vraagt. Nog niet koortsvrij, maar wel iets minder een doodziek vogeltje, zeg maar :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 11:09:49 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149982195
Nouja danic, mocht je een keer naar een vrouwenfilm willen of scones met clutted cream eten, dan weet je me te vinden :Y :Y).

LE, fijn!! Ik hoop dat ie snel weer helemaal een vrolijk vogeltje is :).
  dinsdag 24 februari 2015 @ 11:47:58 #64
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_149983508
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 07:58 schreef L-E het volgende:
Was het werkinhoudelijk gezeik Spirit?

Jongens, de mijlpalen vliegen ons om de oren hier de laatste tijd: Sticker heeft DE HELE NACHT (!!) in zijn eigen bed geslapen! _O_

Dat die nacht om 5 uur eindigde omdat hij klaarwakker was is prima, heb ik tenminste lekker veel aan mn dag O+ :')

Wie van jullie heeft kinetisch zand? Zijn die non-merken ook fijn/goed?
Ik lees jouw laatste vraag toevallig (en hoera voor de nacht!): imo zijn de non-merken zeker niet net zo fijn als de a-merken. Wij hebben een bak met 'Supersand' dat is heel zacht en fijn, hele fijne korrel, voelt heel fijn. Ook hebben we een bakje gekocht bij de Action, dat ruikt ten eerste raar, is veel minder fijn qua structuur en voelt daardoor ook minder fijn. Het is grover. E.lin speelt liever met het 'Supersand' en ik vind dat ook prettiger :Y
pi_149984782
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:47 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik lees jouw laatste vraag toevallig (en hoera voor de nacht!): imo zijn de non-merken zeker niet net zo fijn als de a-merken. Wij hebben een bak met 'Supersand' dat is heel zacht en fijn, hele fijne korrel, voelt heel fijn. Ook hebben we een bakje gekocht bij de Action, dat ruikt ten eerste raar, is veel minder fijn qua structuur en voelt daardoor ook minder fijn. Het is grover. E.lin speelt liever met het 'Supersand' en ik vind dat ook prettiger :Y
Ah dank je! Ik heb zelf her en der al wat lopen voelen :9 en ik vond zelf the real deal prettiger aanvoelen, dan gaan we daarvoor! (Ik heb je net een pm gestuurd trouwens ;))
  dinsdag 24 februari 2015 @ 12:57:21 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149986779
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef L-E het volgende:

[..]

Ah dank je! Ik heb zelf her en der al wat lopen voelen :9 en ik vond zelf the real deal prettiger aanvoelen, dan gaan we daarvoor! (Ik heb je net een pm gestuurd trouwens ;))
Als je dit leest zonder context _O-
pi_149988072
_O-

Hier het kinetische zand. Errug leuk (vind ook mama ;) )
pi_149989113
XM, ik herken het heel erg, je verjaardagsding :'( Hier ben ik daarom ook gestopt om mijn verjaardag te vieren voor anderen, ik vier het alleen nog voor mezelf :) Ik ga dit jaar woonwinkelen en mag dan een hangkastje uitzoeken voor mezelf <3 Ik wil naar Loods5 en naar van Dijk&Ko :D
Toen ik mijn verjaardag nog wel vierden, nodigde ik wel mensen uit, maar er kwam nooit iemand. Of ja, misschien 1 of 2 mensen, maar meer niet. Ik werd er altijd heel verdrietig van en dat vond ik niet te bedoeling. Het is toch mijn verjaardag? Dat hoort toch juist een vrolijke dag te zijn, in ieder geval voor mezelf?! Dus daarom doe ik tegenwoordig op die dag iets wat ik zelf heel erg leuk vind. En dan neem ik mijn lief en kind mee als ze dat willen en zo niet, dan niet ;)

L-E *O* wow! Maar 5 uur vind ik nog wel echt midden in de nacht :o :O
pi_149991093
Je noemt mijn favo adresjes ela O+

Verbazingwekkend trouwens, ook jij lijkt juist iemand met zooo veel contacten, iemand die alles kan en door iedereen tof wordt gevonden. Ik begrijp soms echt niets meer van de wereld..
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:08:19 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149991230
Ja, wat LE zegt.. Dat dacht ik ook.

En als de mister niet zo dicht bij mij jarig zou zijn, zou ik ook zoiets doen. Maar er zitten 8 dagen tussen en dus vieren we het dan maar tegelijkertijd.
pi_149991472
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:04 schreef L-E het volgende:Ik begrijp soms echt niets meer van de wereld..
^^ Zoveel toffe mensen, hoe kán dat nou?!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149991507
Boffen wij toch dat we elkaar gevonden hebben hier *;
pi_149991626
Laten we een clubje oprichten *)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:30:08 #74
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149991990
Mooie oplossing Ela!

Maar ik ben inderdaad stomverbaasd dat zoveel van hier dus met hetzelfde probleem kampen :o -O-
pi_149992345
Ja wel bijzonder, want volgens mij hebben we ook allemaal van elkaar het idee heel sociaal enzo te zijn.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:41:24 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149992422
Op fok ben ik reuze sociaal :'). Maar in het echte leven ben ik echt een kneus. En heel tof om hier met elkaar dingen te delen, maar ik heb ook echt heel veel behoefte aan contacten die *echt* zijn en niet in een computer zitten :+. Ik kom straks thuis te zitten en als ik niet geregeld andere mensen ga zien, ga ik echt heel snel heel erg gillend gek worden denk ik -O-.
pi_149992546
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:30 schreef LadyBlack het volgende:
Mooie oplossing Ela!

Maar ik ben inderdaad stomverbaasd dat zoveel van hier dus met hetzelfde probleem kampen :o -O-
Halloooo, we zijn fokkers. Zolderkamerautisten toch? :P
pi_150004215
Autist meldt! Maar ik merk ook dat mijn leven zo vol zit sinds Isa er is, dat ik nauwelijks tijd over houd voor een sociaal leven. Ik heb een goede vriendin waar ik regelmatig contact mee heb, maar de meesten zie ik maar een paar keer per jaar. We gaan niet eens naar elkaars verjaardagen, maar eigenlijk vind ik dat heerlijk :@ geen verplichtingen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_150006653
Ik heb ook geen boordevol sociaal leven. Paar goede vriendinnen, sommige spreek ik ook maar eens per kwartaal. Nu wel weer meer contacten met andere moeders, ook via Fok. Maar heb eerlijk gezegd ook geen behoefte aan nog meer sociale contacten.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:16:04 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150006856
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Halloooo, we zijn fokkers. Zolderkamerautisten toch? :P
Mja maar ja, hier dus een vat vriendinnen dat zo vol zit dat ik soms niet weet hoe ik t allemaal bij kan houden :D

5 van heel vroeger, en de rest sinds mn studietijd. En dat is een grote vriendengroep waar mn vriend ook in zit (en waar we elkaar van kennen).
pi_150008317
Ik heb 2 vriendinnen waar ik echt een goed contact mee heb. 1 vriendin komt dan ook regelmatig langs en die belt weleens. Die andere zie ik niet veel maar we appen regelmatig en proberen ook wel af te spreken. Ze heeft vd zomer een zoontje gekregen.

En verder vooral vrienden die ik dus weinig zie maar wel regelmatig contact mee heb. Vriendschap is gelukkig niet alleen een kwestie van zien. :)
Die vrienden die ik heb zijn voornamelijk nog van school.
Er is wel een collega die ik soms overweeg thuis uit te nodigen (zoontje ook van 1) maar ergens durf ik niet. :')

Ik ben ook niet zo'n allemansvriend. :P
pi_150008437
Geen gebrek een vrienden en kennissen. Nu met een kind en een drukke baan is het wel lastiger om contacten goed te onderhouden merk ik, ook omdat ik er niet tegen kan om naast mijn drukke baan ook een volle sociale agenda te hebben en ik stress krijg bij een vol gepland weekend. Er zijn ook wel wat vriendschappen verwaterd in de loop der tijd, maar daar komen dan toch weer nieuwe voor in de plaats. Afgelopen jaar zat ik ook wel in mijn babycocon, maar ik voel dat ik wel behoefte heb om de sociale contacten weer wat meer aan te halen.

Ben nu ieder geval heel goed aan het ontstressen. Ik heb vandaag zowaar bijna een heel boek gelezen.
Goed boek Kom hier, dat ik u kus.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_150008661
Overigens, het feit dat tussen mijn zwangerschap en de geboorte van Aiden 2 vriendinnen en 1 collega zwanger werden, hielp wel dat contacten met hen versterkten en mijn baby-ervaringen en emoties heel fijn kon delen. O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:48:29 #84
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150008687
Oh heerlijk Franny!

En ik heb vooral moeite met mijn twee dierbaarste vriendschappen; die meiden waren tot voor kort nog volop single en bezig met uitgaan en verre reizen... en dat was al nooit zo mijn ding. Ze wonen ook nog allebei ver weg, dus het komt neer op bellen en weekendjes plannen (lastig). En het klinkt zo walgelijk, maar ik hoop echt dat ze ooit ook kinderen krijgen, zodat we weer meer op 1 lijn zitten. (zij kunnen zich écht sommige dingen totaal niet voorstellen).
pi_150008940
LB, mijn beste vriendin ken ik van de peuterspeelzaal (en nee, niet die van onze kinderen :D ). Haar oudste gaat al bijna naar de middelbare school. Toch heeft het onze vriendschap nooit in de weg gestaan. Achteraf denk ik dat ik op bepaalde dingen anders had kunnen reageren (compleet onbeholpen qua kraamvisite, kraamcadeaus en wat dan ook) maar geloof dat ze dat niet zo erg vond O+

Merk wel dat nu ik thuis zit en mijn enige gespreksonderwerp dus de kinderen is, het nu wel lastiger is om een normaal gesprek te voeren wat niet over kinderen gaat :') Volgende week etentje met vriendin zonder kinderen.... ben benieuwd :D
pi_150008977
LB, ik was tot mijn 37e ook zo, alhoewel ik niet enorm van het reizen was. Er zijn bij mij wel een paar vriendschappen verwaterd vanwege het verschil wel/geen kinderen. Een vriendin die op een gegeven moment zei 'Oh, ik ben zo blij dat ik niet meer ieder weekend in de kroeg sta, op zoek naar een man'. :') . Of soortgelijke opmerkingen die niet specifiek voor mij bedoeld waren, maar waar wel heel erg in doorklonk hoe tevreden ze was met haar huiselijke bestaan en hoe ze vond dat mensen van onze leeftijd die nog niet zo'n bestaan hadden toch wel wat treurig waren.

Ik heb dus ook voornamelijk een vriendenkring met kinderloze mensen. :@ . Dat is nu wel een beetje jammer, merk ik. :+ .
pi_150009110
Kyara, herkenbaar. Riley is ook mijn enige gespreksonderwerp
pi_150009190
Mijn beste vriendinnetje heeft geen kinderen, wil ze niet, begrijpt ook niets van de wens maar ik vind het gek genoeg juist wel fijn om te kunnen sparren over bepaalde kindgerelateerde zaken met iemand die er niet middenin zit.

Overigens vind ik vrienden een paar keer per jaar zien en zo af en toe bellen eerder normaal dan te weinig hoor. Focus ligt op het gezin, er is niet heel veel tijd over omdat een dag maar 24 uur kent.
pi_150009794
Wat dat betreft vind ik whatsapp, facebook en mail ook eerder een verrijking dan een verarming. Zoveel meer mogelijkheden om even contact op te nemen. Ik ben niet zo beller en dan is het fijn om toch regelmatig enige vorm van contact te hebben op het moment dat het mij uitkomt.
pi_150009869
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:09 schreef Kyara het volgende:
Wat dat betreft vind ik whatsapp, facebook en mail ook eerder een verrijking dan een verarming. Zoveel meer mogelijkheden om even contact op te nemen. Ik ben niet zo beller en dan is het fijn om toch regelmatig enige vorm van contact te hebben op het moment dat het mij uitkomt.
Buiten het mailen (dat doe ik bijna nooit) +1
pi_150010118
Eens. Maar boven alles vind ik het supertof dat ik vrienden heb die ik rustig driekwart jaar links kan laten liggen en er dan gewoon nog zijn als ik weer eens mijn neus laat zien. Geen verwijten, geen moeilijk gedoe, all good O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:22:06 #92
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150010503
quote:
+1!!

Helaas zijn beide vriendinnen totaal niet geïnteresseerd in die media :') Dus ik app me lekker helemaal suf met andere vriendinnen :Y

Oh en L-E dat is ook superfijn inderdaad, dat is hier gelukkig ook wel zo.
pi_150010799
quote:
En foto's, filmpjes delen, even teruglezen, geconcentreerd antwoorden en terugkijken wanneer je iemand ook alweer gesproken hebt. :)
pi_150010836
Ja, dat ook!
pi_150010872
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:15 schreef L-E het volgende:
Eens. Maar boven alles vind ik het supertof dat ik vrienden heb die ik rustig driekwart jaar links kan laten liggen en er dan gewoon nog zijn als ik weer eens mijn neus laat zien. Geen verwijten, geen moeilijk gedoe, all good O+
Dat vind ik ook echt het kenmerk van een goede vriendschap :Y
pi_150011051
Nu met die nachtdiensten heb ik zeeën van tijd om na te denken. :')
Dus ook om mensen een berichtje te sturen en de tijd voor te nemen. Dat gaat thuis met zo'n rondrennende dreumes toch minder. :')
pi_150011293
Ik moest vandaag 1,5 uur wachten bij de garage, zonder kinderen. Mijn hele sociale leven is weer up to date zeg maar :D
pi_150011689
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:34 schreef Kyara het volgende:
Ik moest vandaag 1,5 uur wachten bij de garage, zonder kinderen. Mijn hele sociale leven is weer up to date zeg maar :D
Nou precies. :P
Thuis is er altijd wel wat anders te doen. En de nachtdienst is hier zo saai. :O
pi_150013157
What's app en Facebook lukt me wel om redelijk bij te houden met peuter. Die komt mij ook de telefoon brengen als ik een berichtje krijg.
Ook als ze lekker plakt lukt dat. Zij filmpjes kijken op de iPhone. Ik facebooken op de iPad en dan lekker knuffelen en kusjes O+
pi_150019840
Ik ben gezegend met een paar redelijk grote vriendinnengroepen die hondstrouw zijn. Ik ben niet zo goed in het onderhouden van contact. Ik denk veel aan ze, maar tot actie overgaan: ho maar. Dat vinden ze helemaal niet erg. O+ Verder heb ik een paar losse vriendinnen die ik 1 keer in het half jaar spreek en dat het dan meteen weer goed is.
En ik vind nieuwe mensen ontmoeten ook altijd leuk. Dus voor meets ben ik ook altijd wel in. (Ik kan alleen vaak niet... ;( )
pi_150023159
Ik hoor hier ook O+ !!

maar heeeel druk, dus ik kom zodra er weer tijd is even hier bijlezen
♥ J & S
pi_150023683
Ik heb wel een paar goede vriendinnen, waarvan één samen met mij zwanger was. Daar ben ik nu heel close mee. Maar zulke dingen ontwikkelen zich ook. Mijn vroegere beste vriendin en ik zijn volledig uit elkaar gegroeid. Met een andere goede vriendin heb ik eens per paar maanden contact, maar dan is het ook meteen als vanouds. Ik heb een hekel aan claimerige vrienden :X

XM ik woon ook in de buurt he? :s)
  woensdag 25 februari 2015 @ 11:27:17 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150023722
I know! :D Maar ik wil niet claimerig zijn ;). Maar het lijkt me leuk om jou en mijn toekomstige schoonzoon eens te ontmoeten :P ;).
pi_150025724
Jaa welkom klap! Met je dreumes! O+
pi_150028641
:W Klap en j!
  woensdag 25 februari 2015 @ 14:17:47 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150029323
Welkom klaprooss! :)

En echt mensen, wanneer zou dat 'ik stop alles in mn mond'-gebeuren eens ophouden/verminderen. Ik word er niet goed van :'). Alles wordt afgekloven en gekauwd. Maakt niet uit of er tanden/kiezen onderweg zijn, ALTIJD!! En dingen waarop ze mág kauwen, zijn niet interessant :{w.
pi_150029394
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
En echt mensen, wanneer zou dat 'ik stop alles in mn mond'-gebeuren eens ophouden/verminderen. Ik word er niet goed van . Alles wordt afgekloven en gekauwd. Maakt niet uit of er tanden/kiezen onderweg zijn, ALTIJD!! En dingen waarop ze mág kauwen, zijn niet interessant .
Goede vraag... ik ben ook benieuwd. Hoewel ze hier wel selectiever zijn geworden. De een eet alleen nog maar zand en de anders alleen maar krijtjes. :')
  woensdag 25 februari 2015 @ 14:22:45 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150029471
Dat is al progressie :'). Gister haalde ik haar op van het kdv en ze waren nog buiten. Zat mevrouw op haar loopwagen uitgebreid een tak af te knagen :'). De afstandsbediening, potloden, pennen, puzzelstukjes, duplo, blokjes, alles wordt afgeknaagd :'(.
pi_150029539
Ohh, maar ik ben ook best wel heel sociaal (denk ik), we hebben ook best wel een redelijke vriendengroep, die we vroeger wel ook veel vaker zagen (uitgaan en zo) en nu minder want de meeste geen kinderen. Maar op een of andere manier wil er gewoon nooit iemand op mijn verjaardag komen, ze kunnen nooit en zo. En dat in combinatie met mijn onzekerheid op sociaal vlak en autistische trekjes, maakt mijn eigen verjaardag vieren dus een minder goed idee ;)

XM, ook als het maar 8 dagen verschil is, mag je gewoon je eigen verjaardag vieren hoe je wilt :) Je vriend kan de zijne gewoon vieren voor zijn vrienden en jij kunt op jouw dag iets tofs gaan doen dat je zelf leuk vindt! En als het zo uitkomt, kun je daarbij altijd een hele goede vriendin meenemen, of gewoon je lief en je kind, of helemaal alleen! Alles mag, het is jouw dag <3

Mijn popje is ziek :'( Ze ligt nu lekker te slapen, vannacht lukte dat niet zo goed arm pluisje..
pi_150033465
XM, ik hoop dat die fase van overal op bijten snel over is :*

Ela, beterschap voor je meisje :*
  woensdag 25 februari 2015 @ 16:21:38 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150033559
Nou, hij duurt al bijna 2 jaar dus ik vrees een beetje :').

En idd, beterschap voor N ela!!
pi_150033681
Ik denk dat het in de loop van haar derde levensjaar gaat minderen. Noor laat gewoon zien waarom sommig speelgoed niet geschikt is voor kindjes jonger dan 3 :D
  woensdag 25 februari 2015 @ 16:26:21 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150033722
Ze zou een goede tester op knaagbestendigheid zijn ja :').
pi_150033989
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gister haalde ik haar op van het kdv en ze waren nog buiten. Zat mevrouw op haar loopwagen uitgebreid een tak af te knagen :').
_O-

Ik ga je uit een droom helpen vrees ik. Het gaat nooit over! Nooit! Ze worden alleen selectiever.
Als ze niet meer het speelgoed in hun mond doen, gaan ze op hun haar kauwen of op het touwtje van hun jas/trui. Of op de knoopjes van je favoriete knuffel
SPOILER
Ela, beterschap met je mupje :*
Hopelijk slaapt ze het er een beetje uit.

Rosalie wordt lekker bijdehand. Gisteren:
'kom eens Rosalie dan zal ik je mouwen even opstropen'
R: 'ja! goed idee!'

R: 'ik ook proefuh, lus ik!'

enz. enz.
pi_150034102
Kennen jullie het kinderpraatjes topic trouwens?
Echt geniaal als je een keer lekker wilt lachen.
Maar ik vind het daar altijd zo stil.
  woensdag 25 februari 2015 @ 16:43:54 #116
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150034261
Rosalie O+

En Ela, wat rot he als je kleintje niet lekker is ;(

XM :D Ik denk inderdaad dat het een beetje bij het kind hoort. Herken het iig niet van E, die heeft dr potlood wel eens in dr mond gestopt, maar dat was gewoon even proberen.
pi_150034472
Leuk, Danic. :D . Ik kijk er echt naar uit! Lijkt me zo leuk als ze zulke dingen gaan zeggen. O+ .
We waren vandaag in het Twents Rijksmuseum. Naarmate we er langer rondliepen, kwam I steeds meer los. Maar dat gaat dan zo:
'Kijk I. Wat een mooie pauw op dat schilderij!'
I.: Babababawawawah!
'Ja, mooi is het he?
I: Waaaahbabababaa! Papapapapmamamaaa!

Ela, beterschap voor je pluisje!
XM, ik heb ook geen idee. Bijt ze ook in jullie, of houdt ze het bij voorwerpen? I heeft de laatste week dat ze af en toe ineens in een been of arm bijt!
pi_150034514
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:38 schreef danic het volgende:
Kennen jullie het kinderpraatjes topic trouwens?
Echt geniaal als je een keer lekker wilt lachen.
Maar ik vind het daar altijd zo stil.
Ik ken het, geweldig topic.. O+
En iedere keer als Lars iets leuks zegt (Femke praat nog niet zoveel ;) ), denk ik bij mezelf "Dat moet ik in het kinderpraatjestopic zetten", of überhaupt "dat moet ik onthouden"... Maar het gaat al mis bij dat laatste... :{
  woensdag 25 februari 2015 @ 16:53:04 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150034548
Vooralsnog houdt ze het bij voorwerpen gelukkig :').
  woensdag 25 februari 2015 @ 16:53:20 #120
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150034555
Oh, mooi museum wel he Franny? Ik kom uit Enschede dus altijd nog een klein zwak voor t museum daar O+

En wat ik net vergat: Klaproos, no way!! :o Is J echt al een jaar?? Gefeliciteerd hoor! *O*
  woensdag 25 februari 2015 @ 16:54:10 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150034572
Oh ja dat praten is zoo leuk!

Ze is doodsbang voor het Boer Boris vingerpopje dat zit bij het prenteboek van het jaar.

"NEE! :'( NIET BOER! BOER ENG!"

Om Boer Boris vervolgens theatraal in een baan om de aarde te werpen ongeveer _O-.
pi_150034584
Ik heb die boeken van Pauline Oud. Ook het boek 'kinderpraatjes'.
Maar ik ben heel slecht in het bijhouden van die boeken.
Dus ik plemp het daar op het forum en eens in de zoveel tijd zoek ik alles terug en werk ik de boeken bij :+ FOK! is mijn administratie jeweet
  woensdag 25 februari 2015 @ 16:58:17 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150034706
Ik vind E's leukste (ver)spreking momenteel "wat knapperdje van jou!" :') O+!

En toen ik vandeweek na het plassen demonstratief mijn handen waste stond ze ernaast te juichen "Jaaaaaaa goedzo mamaaa! *O* " _O-
  woensdag 25 februari 2015 @ 17:10:03 #124
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150035143
Ok en nu ligt mijn kind al 3,5 uur te slapen.... Ze zal t nodig hebben want al tijden verkouden en vanochtend om 4:30 wakker, maar mn planning! :') We moeten eigenlijk nog boodschappen doen :X
pi_150035527
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:54 schreef danic het volgende:
Ik heb die boeken van Pauline Oud. Ook het boek 'kinderpraatjes'.
Maar ik ben heel slecht in het bijhouden van die boeken.
Dus ik plemp het daar op het forum en eens in de zoveel tijd zoek ik alles terug en werk ik de boeken bij :+ FOK! is mijn administratie jeweet
Bij mij ook :D
pi_150035813
Oohh die praatjes ja O+

En XM, die tak _O-

Ik vind het ook zo tof dat Isa zich steeds beter uitdrukt. En ze snapt al zo enorm veel! Als ik nu zeg dat ze haar speen moet zoeken dan draait ze rondjes terwijl ze heel hard "PEEEEENNN!! PEEEHEEEN!?" roept. En vanochtend stond ze al ingepakt in de gang, wijst ze mijn jas aan de kapstok aan "Mama jas?" dus man zegt dat ik niet mee ga, komt ze met zo'n spits mondje en geheven gezichtje een kus brengen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_150036197
Slapen lukt niet zo goed van de koorts, maar spelen wel afgewisseld met knuffelen en mama-plakken <3

Het alles in de mond stoppen is hier een heel stuk minder al een poosje. Ook eten niet :') ze leeft van lucht, liefde en wat borstvoeding ;) Nieuw is nu ruiken, overal even aan snuffelen en ruiken <3

Kinderpraatjestopic, die is leuk ja! En dingen opschrijven, of filmen is ook een goed idee, daar kan ik inmiddels ook wel mee beginnen!
pi_150036376
Nou he Spirit, hier valt me dat ook elke keer weer op, hoeveel ze begrijpt en de verbanden die ze maakt. Het zoeken, of vinden zoals we het noemen, is hier ook een hit: Beeeeeer! Waar ben je??!!! En ze gisteren wilde ze buitenspelen, had ze helemaal zelf haar jas aan gedaan en muts opgezet :D Ze weet precies hoe en wat en kan het ook echt al goed vertellen, ik verbaas me telkens weer. Of als ze dan aankomt lopen en ik zeg: hee lievie en zij zegt dan tegen mij ook Hee wiefie <3 <3
pi_150040030
Ik vind dat praten zo leuk he, helaas praat sac nog niet.

Ela beterschap voor je meisje.

XM ik denk dat het idd ook wel aan het kind ligt of ze dingen in hun mond blijven stoppen. Ean deed het niet maar Sac wel. Die zal dat dan ook wel blijven doen vrees ik.

lb hoe laat werd E wakker?
pi_150049202
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:34 schreef Spirit82 het volgende:
Oohh die praatjes ja O+

En XM, die tak _O-

Ik vind het ook zo tof dat Isa zich steeds beter uitdrukt. En ze snapt al zo enorm veel! Als ik nu zeg dat ze haar speen moet zoeken dan draait ze rondjes terwijl ze heel hard "PEEEEENNN!! PEEEHEEEN!?" roept. En vanochtend stond ze al ingepakt in de gang, wijst ze mijn jas aan de kapstok aan "Mama jas?" dus man zegt dat ik niet mee ga, komt ze met zo'n spits mondje en geheven gezichtje een kus brengen O+
Met Aiden hier ook ja.
Ik was laatst mijn sleutels kwijt en Aiden wist ze zo te vinden toen ik het hem vroeg.
Ik kan het woord "koffie" nog niet zeggen of hij pakt een kopje. Hij dekt de tafel wanneer je voorstelt om te gaan eten.
We moeten niet over het bad gaan praten of douchen want hij loopt al naar boven.
En inderdaad, een kus krijgen omdat je zegt dat je gaat werken.
O+

Hij begint trouwens zich teveel op de iPad te richten. Niks anders was de afgelopen dag interessant en uitzetten mocht ook niet.
Dus we gaan die niet meer teveel aanbieden. Dat geldt dus ook voor ons. :P
Ik wil geen verslaafde zoals mijn neefje van 3 die dus soms totaal geen oog voor zijn omgeving heeft.
-O-
  woensdag 25 februari 2015 @ 22:51:59 #131
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150049357
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 19:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind dat praten zo leuk he, helaas praat sac nog niet.

[...]

lb hoe laat werd E wakker?
Volgens mij heeft sac het veel te druk met rondbanjeren om te praten ;)

Ik ben om 17:15 maar eens naar boven gelopen, en toen lag ze volgens mij al even wakker in bed.

Ela, dat vind ik ook zooooo schattig, dat ik mn eigen toontje naar haar bij E terughoor O+ Sowieso is ze echt heel erg bezig met een soort rollenspellen de hele tijd! En ook met klauteren trouwens, ze staat constant bovenop mn schoot, klimt over de zitzak, balanceert op stapels boekjes :D maar dan echt úúúbervoorzichtig he, en als ze wiebelt zegt ze gelijk "ho! niet vallen!" :')
  donderdag 26 februari 2015 @ 08:20:49 #132
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_150057616
Praten lijkt mij ook erg leuk. S. d'r mond staat niet vaak stil maar we kunnen er nog weinig van maken. Los lopen doet ze ook nog niet, maar ze staat steeds vaker los.

Nu ze wat kiezen door heeft is tanden poetsen een drama geworden. Ze wil zelf ook bijna niet poetsen. Voor iemand herkenbaar?
pi_150058224
Jezelf terug horen vind ik minder leuk als ik hoor hoe Sticker de katten afsnauwt omdat ik dat zelf echt veel te vaak doe :@ :') Dat er een kat gewoon lief langs loopt en hij roept 'NEE NIET!' :')
pi_150058242
In my defense: ze kotsen. En daar moet ik nog meer van kotsen (want dat doe ik al dagelijks, nog steeds). Dus dan vind ik ze even stom. Sorry hoor ;(
pi_150058245
Ik hoorde gister: nee minnie nie doen. Andes sapuh! :(

:')
pi_150058375
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:04 schreef L-E het volgende:
In my defense: ze kotsen. En daar moet ik nog meer van kotsen (want dat doe ik al dagelijks, nog steeds). Dus dan vind ik ze even stom. Sorry hoor ;(
Nog steeds aan het spugen? Wat naar zeg hoeveel wk ben je nu?

Ean snauwt ook weleens tegen de kat die dan idd niks doet :@. Nu hebben wij er een die in huis plast en dat doet hij dan een hele tijd en ineens stopt het weer. En als hij dat dus weer een poos doet ben ik niet zo lief voor hem.
pi_150058395
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:51 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Volgens mij heeft sac het veel te druk met rondbanjeren om te praten ;)

Ik ben om 17:15 maar eens naar boven gelopen, en toen lag ze volgens mij al even wakker in bed.

Ela, dat vind ik ook zooooo schattig, dat ik mn eigen toontje naar haar bij E terughoor O+ Sowieso is ze echt heel erg bezig met een soort rollenspellen de hele tijd! En ook met klauteren trouwens, ze staat constant bovenop mn schoot, klimt over de zitzak, balanceert op stapels boekjes :D maar dan echt úúúbervoorzichtig he, en als ze wiebelt zegt ze gelijk "ho! niet vallen!" :')
Dat denk ik ook. Ze maakt wel geluid hoor maar het is:
EH. EEEHHHH!!!!! en soms papa, mama, me of poe en sinds gisteren die/DIEEEEEE!!! maar vooral EEEEEHHHHHH!!!!! stampvoet.
pi_150058411
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 08:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Praten lijkt mij ook erg leuk. S. d'r mond staat niet vaak stil maar we kunnen er nog weinig van maken. Los lopen doet ze ook nog niet, maar ze staat steeds vaker los.

Nu ze wat kiezen door heeft is tanden poetsen een drama geworden. Ze wil zelf ook bijna niet poetsen. Voor iemand herkenbaar?
Staan er nog wat tanden/kiezen op doorkomen? Dat het daar nog gevoelig.

Sac probeert nu een mars open te maken en volgens mij gaat het lukken dus ik ga maar even ingrijpen.
pi_150059960
Ik ben nu 21 weken fr. En ik heb dit een miljoen keer liever dan de toestanden van vorige keer, dus ik omarm de toiletpot en geniet zo hard ik kan ;)
pi_150060067
Ah leuk dat praten! M. praat nog niet, maar begrijpt wel een heleboel én ze kopieert, supercute. Als ze bij de vuilnisbak staat zwaait ze eerst met haar vingertje en schudt ze 'nee' om er vervolgens in te gaan graaien. *;

dat vingertje en 'nee' schudden kopieert ze, hè, dat graaien heeft ze van iemand anders. :')
pi_150060130
:D LE, dat lijkt me toch ook niks hoor, overgeven, hoewel ik me kan voorstellen dat je dat veel liever hebt. Maar wat tof, al 21 weken gewoon O+ een meisje O+ Merk je eigenlijk verschil daarin? Is ze drukker of juist rustiger? Weet je wat ik vanochtend deed?? Een staartje maken bij Isa, boven haar hoofd :') maar O+ O+ Niet dat ze het laat zitten hoor, maar dat kan gewoon met een meisje O+

Bubsel, ik herken het wel! Wij zijn heel vroeg, voor 4 mnd al geloof ik, begonnen met poetsen dat ging heel lang goed! Maar op een gegeven moment kwam een periode dat ze het zomaar poef pats ineens niet meer wilde, ook zelf niet :( Had volgens mij niet echt met doorkomende kiezen of tanden te maken, maar meer met NEE! ofzo... We zijn het nu heel voorzichtig aan het uitbreiden. Poetsen terwijl ze overstuur is, doe ik niet. Dan maar een keer geen tanden poetsen. Het komt vanzelf weer goed. Inmiddels gaat het weer best redelijk en zelf poetsen is weer de bom gelukkig, dus ze eet in elk geval elke dag tandpasta :Y) Wat je ook kunt proberen is andere tandpasta. Wij hebben van het begin al aan pepermunt, maar je hebt ook zoete tandpasta, misschien vindt ze dat leuker.
Sarcasme. Herken het.
pi_150060180
Och, nog steeds zo aan het overgeven L-E, dat is niet leuk.. Geeft ook niets dat je dat dan even op de katten afreageert ;) Die kunnen dat wel hebben. En 21 weken alweer! Denk dat we nu niet tegelijk meer zwanger zullen zijn ;)

LB, klimmen hier ook ja! Dat doet ze al een poosje, maar nu vertelt ze het er ook bij :') Pimmen pimmen pim pim pim. Springen is trouwens ook een hit, ze komt nog steeds maar met 1 voet van de vloer :D En ze ook ook bezig met papa, mama, zichzelf. Mama's beer, papa's drinken. Ook stapelen en ordenen is nog steeds leuk én ze kan al echt puzzelen! Puzzels van 2 en 3 stukjes. Nu opzoek naar een iets grotere.

Staartjes blijven hier wel zitten, ze vindt het erg leuk als ik die maak en is er dan helemaal trots op. :D
pi_150060186
Als ik het haar kam van Fee dan haalt ze zelf nog even haar handen er door. Dat resulteert dus in een coupe Einstein :')
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:39:01 #144
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150060530
Ik zat vanochtend met een kind op de fiets dat luid en duidelijk verkondigde dat ze 'poept' had :')! Dat wist ik wel, maar ik koos eieren voor mijn geld en ging haar op het kdv nog even verschonen want daar is het blijkbaar wel bon ton om te blijven liggen ^O^
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:56:11 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150060924
Hahaha! _O-

Leuke verhalen allemaal O+

Noor was vanochtend aan het tellen. Van 1 tot 10. En nog in de goede volgorde ook!

Heb haar deze puzzel gegeven:

en nu komt ze steeds aanrennen met de "NIL!" de nul dus.

Ze herkent cijfers iig, want laatst stond er op tv een digitale klok onderin beeld en toen wees ze erop en ging ze cijfers opnoemen. Niet de goede, maar toch.
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:01:08 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150061040
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:15 schreef L-E het volgende:
Ik ben nu 21 weken fr. En ik heb dit een miljoen keer liever dan de toestanden van vorige keer, dus ik omarm de toiletpot en geniet zo hard ik kan ;)
^O^

En het tandenpoetsen, dat was hier ook drama, maar het gaat nu goed! En ze wil nu vaak 's ochtends ook tandenpoetsen. We hebben nu de 0-5 jr aardbeitandpasta van de AH en die vindt ze blijkbaar lekker :'). Dus nu mag het!
pi_150061155
Ik lees net in dat praatjestopic en moet er aan denken dat N ook zo heel lief hier allerlei diertjes/popjes/beren kusjes aan elkaar laat geven. En soms ook blokjes en zo :D

XM, tof he, hier herkent ze ook cijfers en kan ze ook al in de 'goede volgorde' de getallen opnoemen. Als ze twee dingen in haar handen heeft zegt ze steevast: Vier *insert wat het is*! En soms zijn dingen 'wieeeeveeeel' (heelveel) :D

En knoeien is altijd: Ojee, piepier! (papier) en dan gaat ze het schoonmaken <3 :D Ze kan ook al heel goed vuilnis in de prullenbak gooien, de bananenschil of een lege verpakking, kei handig!

Andere hit hier thuis is zelf thee maken <3 Zowel in een gewoon glas als in het mini-serviesje. Papa/mama, KRAAN AAN DOET! roept ze dan terwijl ze bij de gootsteen is geklommen. En dan met een theezakje erdoor slingeren en roeren met een lepeltje <3 En daarna 'piepier' omdat er een druppel naast ligt :') <3

Ze ligt nu d'r ziek eruit te slapen :z
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:09:43 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150061260
Oh hier gaat dat met 'meer'. Ze heeft drie douche-eendjes. Ze krijgt er eerst atijd 1 en dan is het 'meer eend!', tot ze ze allemaal heeft O+.

Prullenbak is ook heel interessant. En morsen noemt ze: oh nee!!!! KNOEIT! en dat moeten we dan 'opwuime' :D.

Kusjes geven wordt hier nog steeds stom bevonden meestal -O-. "Krijgt mamma een kusje? *)" "NEE!"

De blokjes/speelgoed/eendjes krijgen hier wel vaak hapjes van het eten en dan maakt ze ook zo'n eetgeluidje erbij :').
pi_150061294
Ik moet even spammen hoor O+

SPOILER
Sarcasme. Herken het.
pi_150061494
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:10 schreef Spirit82 het volgende:

SPOILER
O+
pi_150061528
Ze vind thee zetten tegenwoorsig ook leuk ja. Dan staat ze in dr kamertje en roept ze op eens: mama thee? En komt dan met een dienblad aan met kopjes en dr potje thee. En dan hoor ik : sssssssh. Dat betekend dan inschenken :P
O mama ham? Dan loopt ze weg naar het keukentje en komt dan terug met iets te eten. Lekker ham mama!
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:23:18 #152
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150061589
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:10 schreef Spirit82 het volgende:

SPOILER
O+! Dat staartje!! :D
pi_150061643
Staartje. O+
pi_150061689
Ja echt he? O+ Zodra ik alleen al naar haar haar wijs is het alleen al "AAAUUW!!!" :') Ik denk dat ik misschien 2 staartjes ga proberen van het weekend, maar ik ben echt zo'n haarnoob en IEMAND, ik noem verder geen namen maar ik bedoel natuurlijk mijn schoonmoeder, heeft haar haar aan de achterkant geknipt, dus daar is het nu te kort om een staart in te maken. Ik heb dus werkelijk geen idee wat allemaal kan met dat stijle stro van mn kind :P
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:27:41 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150061714
Gewoon van die antennes maken bovenop! :D

Deed ik bij Noor ook toen het nog kort was :Y.
pi_150061737
Zoals nu dus, check! Dat kan ik gewoon he :7
Sarcasme. Herken het.
pi_150062062
Oke Spirit, ik kan me dus niet voorstellen dat ik ooit zo'n staartje maak bij mijn kind :D O+ Ik hou je op de hoogte!

Herkenbare verhalen allemaal! Sticker is gefascineerd door deuren, die moeten dicht, DICHT MENSEN! Ook deuren die niet van ons zijn, in winkels, of van auto's waar men aan het in- en uitladen is enzo, staat hij een beetje misplaatst verontwaardigd DEUR DICHT DEUR DICHT te roepen steeds, boos hoofd erbij :') En hij gaat ook gewoon echt niet naar bed als hij niet eerst alle deuren aan een check heeft onderworpen :D
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:40:35 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150062098
lol LE! OCDC! Obsessive Compulsatory Door Closer :P _O-
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:40:52 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150062104
Ja, deuren moeten dicht :Y Zelfs als mama op de wc zit, en je vervolgens dus jezelf opsluit in de woonkamer :')!
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:43:04 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150062172
En jaaaaa tellen _O- Hier is het steeds één téé vijf zes! Dat een paar keer langzaam, en dan ineens in sneltreinvaart eenteeviervijfzestien!!! _O-

En mijn moeder kwam aanzetten met net zo'n puzzel als XM laat zien, maar dan 0-9. En een paar cijfers herkent ze ook wel, maar dan zoals een plaatje :Y

Alles wat meer dan 1 is, is 'tee', of 'áááállemaal' O+
pi_150062202
quote:
10s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
lol LE! OCDC! Obsessive Compulsatory Door Closer :P _O-
:D Het doet echt wel wat obsessief aan idd, ik ben zo trots :') O+
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:44:17 #162
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150062210
Ohja en staartjes..... iemand hier begint wild met dr hoofd te schudden en nee te roepen als ik alleen al door dr haar kriebel ;( Staartjes doen we dus maar even niet meer.
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:46:39 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150062286
Noor is het gewend gelukkig, dus staartjes zijn geen probleem. Elastiekjes eruit halen vind ze minder tof :').
pi_150062309
Alles moet dicht! Deuren, kastjes, vaatwasser, de wc bril, klepjes, op bakjes moet een deksel. En J.'s allergrootste hobby is al maanden 'oppe uime'. Alles moet meteen opgeruimd, of in de prullenbak. Ik krijg niet eens meer de kans om theezakjes twee keer te gebruiken }:|
pi_150062316
Hier moet juist alles opuh.

En tellen O+ Wij geven de oudste wel eens drie tellen om .... op te ruimen, te gaan zitten op de bank als ze aan het springen of... dan ben je aan het tellen. Één..... Twee.... En dan hoor je ergens anders uit de kamer: DIE! :')
pi_150062413
Tellen is hier nog niet aan de orde, eerst maar eens verstaanbaar praten haha.
Ze kan wel sinds gister 5 blokken op elkaar stapelen!!

En deuren moeten hier juist open :?
en boos dat ze is als mama ze toch dicht doet!!

Le, ik zei ook ik maak noooit palmboom staartjes, maar toch he, als het dan eenmaal kan.... haha
pi_150062431
Ohja, die oprechte boosheid om andere mensen die niet eens weten dat ze iets fout doen :') O+ Wij waren laatste boodschappen wezen doen en toen we de winkel inkwamen moest ik Isa al wegslepen bij het bootje met de hamster. Van manlief mag ze regelmatig een ritje maken dus dat wordt nu stelselmatig geeist. Ik zeg dan eigenlijk altijd "jaaa, straks", maar op de terugweg, hoe dúrven ze, zaten er 2 klusjesmannen ín dat bootje. Nou echt, die kop van Isa!! Boos!! BOOS!! En dan echt naar beneden kijken en boze blikken vanonder haar wenkbrauwen werpen, ik moest zo hard lachen :D
Sarcasme. Herken het.
pi_150062548
De prullenbak is hier ook favoriet. Mijn schone was heb ik er ook wel eens in terug gevonden ;(

Spirit :D
pi_150062647
Als ik tegenwoordig au roep (omdat ze weer eens op mn tenen staat of een velletje te pakken heb) dan is het : ach mama en krijg ik een knuffel. Als ik zeg dat het niet hoef dan krijg ik weer een ACH MAMA :( en toch weer die knuffel. O+

En als ik echt iets op tv wil kijken. Dan komt ze ook ff knuffelen om stiekem de afstandsbediening van de Apple TV te pikken en hem proberen aan te zetten :')
pi_150062702
Wat echt de bom is, is dat als we iets afspreken (niet meer je broer een potlood in zijn oog steken, oke? :') ) hij uit zichzelf een boks komt geven. Want we zijn matties, jeweettog! O+
  donderdag 26 februari 2015 @ 12:00:44 #171
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150062704
Haha Spirit! Naar beneden kijken en dan boos vanonder je wenkbrauwen loeren is hier ook ontdekt ja :') Sowieso probeert ze vanalles uit, hoever je je hoofd kunt draaien en nog steeds iets vanuit je ooghoeken kunt zien bijvoorbeeld. Ziet er hilarisch uit _O-

E heeft een (paar) keer haar vingers tussen de prullenbak en de deksel gekregen, dus die vindt m wel heel interessant, maar roept vooral heel hard 'pas op vinges!' als ze er iets in wil gooien :')

Ik las trouwens dat Fee ook 'ham' zegt, grappig! :D Als ik iets zit te eten/drinken dat E wel lekker vindt, dan is het ook 'ham?!?' :9
En de nieuwste hit zijn chocolade-eitjes! :9~ Het bakje stond op een ochtend nog in de kamer van de avond ervoor, en toen was het wel heel interessant wat er onder dat mooie glimmende papiertje zat :D Nou van mij mag ze, af en toe eentje, en daarna berg ik ze weer op.Ook beter voor mn eigen lijn :X
  donderdag 26 februari 2015 @ 12:01:32 #172
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150062732
Sticker :D

Gut jongens wat een verhalen allemaal, is iedereen vrij op donderdag? Gezellig! *O*
pi_150062776
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:01 schreef LadyBlack het volgende:
Sticker :D

Gut jongens wat een verhalen allemaal, is iedereen vrij op donderdag? Gezellig! *O*
Nee ik ben 'druk' op mijn werk :')
pi_150062863
Ik ben vrij op donderdag ja :')
pi_150063073
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:15 schreef L-E het volgende:
Meisje?
  donderdag 26 februari 2015 @ 12:12:43 #176
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150063114
Nouja, t viel me gewoon op dat na een tijdje idiote rust hier, er ineens weer zo gezellig veel verhalen zijn! O+

Ik ben wel vrij vandaag, eens kijken of ik nog iets creatiefs gedaan krijg! (al zakt me de moed in de schoenen als ik het crea-topic bekijk :X of het kinderkamertjestopic)
  donderdag 26 februari 2015 @ 12:28:07 #177
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_150063592
Er is nog wel iets bezig in haar mond. De zoete tandpasta kunnen we nog wel proberen. Wat al weken amper poetsen lijkt me ook niet goed :+

Spirit dat staartje O+
pi_150063668
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:12 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, t viel me gewoon op dat na een tijdje idiote rust hier, er ineens weer zo gezellig veel verhalen zijn! O+

Ik ben wel vrij vandaag, eens kijken of ik nog iets creatiefs gedaan krijg! (al zakt me de moed in de schoenen als ik het crea-topic bekijk :X of het kinderkamertjestopic)
Als de oudste straks naar school is wil ik gaan leren te naaien. Ja kleding en zo he :P

Ik heb al een naaimachine staan bij mn moeder maar ik kan dr dus helemaal niets mee :D

En vanmiddag wil ik creatief met de kindjes zijn. Oudste is gek van Olaf/Frozen dus ik had belooft dat we Olaf van wcrolletjes gingen maken :P
pi_150063722
Ik ben vrij vandaag maar het huishouden roept en ik moet nog wat voor werk doen. Creatief iets en ik ben bang dat het mislukt en dan heb ik morgen een probleem

Gaaf tally zo'n cursus ik wil ook maar geen tijd atm.
pi_150063809
Wat heerlijk om zoveel posts in dit topic te zien O+
En zelfs bij mijn peuter is alles zo herkenbaar
Deuren moeten dicht. Als je pijn hebt krijg je een aai en een knuffel. Als je iets goed doet gaat ze juichen voor je. Tellen doet ze overigens niet. Na 1, 2 komt meestal 'hupkee'
En bij zeven juicht ze. Want dat is het aantal schepjes pap dat ze krijgt :D
pi_150065437
Ik ben aan het werk, thuis, maar ik mis de gezellige aanspraak van kantoor. Dus daarom zit ik tussendoor hier te beppen :D
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:28:43 #182
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150065535
Nou pfff ik ben dus bezig gegaan om de kratjes voor E's speelhoek te pimpen, maar ik ben ook nog niet helemaal weer de oude. Ik heb 10 minuten gebukt, op mn hurken gezeten, en ik ben bekaf nu :')!

Even een kopje thee dus, en dan verder. Man man man....
pi_150065782
Wat ik wel vreselijk vind (maar soms wel om kan lachen) is als ze met Papa en dr zus polonaise aan het lopen is en mee kan zingen met liedjes die ze leuk vinden :')
Dat Papa een zin begint van een liedje en zij maakt hem af :')
pi_150066381
Hee, wat leuk, die verhalen. Dreumesjes zijn zo leuk!!!

Ik vind het nu echt veel leuker dan met ienimieni babytje. Daar bedoel ik niets negatiefs mee verder, maar ik geniet nu toch echt veel meer. O+

In ons vakantiehuisje hebben we ineens ontdekt dat I het geweldig vindt om in dekbed en in kussens te rollen, eronder te kruipen, zich te verstoppen, zich erop te gooien en dan schatert ze het echt uit. Wat geweldig om te zien en om met haar op ons grote bed te spelen. En in haar kinderstoel tijdens het eten, als mijn vriend en ik met elkaar kletsen, gaat zij op een gegeven moment ook zitten oreren. In haar babawaaakrrgg-taaltje en dan zwaait ze woest met haar vingertje en trekt ze allerlei gekke bekken. Echt zo grappig. :D . En waar ze dat vingertje vandaan haalt.. mijn vriend en ik praten nooit met opgeheven vingertjes (gelukkig). :o .
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:11:32 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150066965
Nou. Thuis. Meh.
pi_150067251
Toch lijkt het me wel fijn dat je wat tijd voor jezelf hebt, XM?

Misschien heb je er helemaal geen zin in, maar zou dit niet iets voor je kunnen zijn?
http://voorleesexpress.nl/locatie/gouda
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:19:57 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150067293
Hahaha ja die ken ik wel, dat zijn waren collega's :). Misschien. Maar nu nog niet :).
pi_150067360
quote:
9s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou. Thuis. Meh.
he. boeh :*
pi_150067414
quote:
9s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou. Thuis. Meh.
Is ook stom. :*
pi_150067431
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hahaha ja die ken ik wel, dat zijn waren collega's :). Misschien. Maar nu nog niet :).
Oh, oeps. :D . Nee, kan me ook voorstellen dat dat nu niet meteen een goed idee is. Ik zou het zelf graag willen doen, maar nu gaat dat echt niet in combinatie met mijn werk.
pi_150067602
:W ik ben ook vrij :P Al 3 weken nu en nog 4 te gaan!

Krijg ik net een oproep om naar de Arbo-arts te gaan. Maar ik snap niet wat ik daar moet doen...
"ja ik had een dubbele verzakking en daar ben ik 4 februari aan geopereerd en nu mag ik van de gynaecoloog tot 25 maart niet werken. Oké? ja doeii!"

(staat ook al allemaal in de brief die ik moest invullen 8)7 )
Straks maar even bellen.
pi_150067654
Gaan die oproepen niet automatisch?
pi_150067724
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:29 schreef Franny_G het volgende:
Gaan die oproepen niet automatisch?
Denk t wel idd :)
pi_150067783
Nee, volgens mij niet. Ik heb eerst een brief gekregen met een formulier waarop ik allemaal vragen moest invullen.
En nu krijg ik van de secretaresse van onze arts per mail deze uitnodiging. Ik neem toch aan dat ze eerst dat formulier doorlezen dat ik heb teruggestuurd? Wat is anders het nut daarvan?
pi_150067811
Oh, en detail: deze arts is vroeger verloskundige geweest dus hij weet echt wel wat het allemaal inhoudt....
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:33:58 #196
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150067826
Staan er op Netflix veel leuke kinderdingen? En dan bedoel ik Molletje, Barbapapa, Nijntje, smurfen...... Bumba enzo staat er vast op maar die hoef ik niet zo nodig ;)

Zag gisteren dat het maar 8 euro per maand kost..... en dat vind ik toch wel het overwegen waard!
pi_150067827
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:32 schreef danic het volgende:
Nee, volgens mij niet. Ik heb eerst een brief gekregen met een formulier waarop ik allemaal vragen moest invullen.
En nu krijg ik van de secretaresse van onze arts per mail deze uitnodiging. Ik neem toch aan dat ze eerst dat formulier doorlezen dat ik heb teruggestuurd? Wat is anders het nut daarvan?
Ik kan me voorstellen dat het protocol is dat elke zieke minstens een keer gezien moet worden door een arts, en dat dus elke zieke zo'n oproep krijgt :)
pi_150067838
quote:
5s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Staan er op Netflix veel leuke kinderdingen? En dan bedoel ik Molletje, Barbapapa, Nijntje, smurfen...... Bumba enzo staat er vast op maar die hoef ik niet zo nodig ;)

Zag gisteren dat het maar 8 euro per maand kost..... en dat vind ik toch wel het overwegen waard!
Ja! Doen!
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:34:26 #199
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150067841
quote:
Probably not oO<

Maar jemig, wat suf zeg..... zou eerst maar bellen idd.
pi_150067881
quote:
Volgens mij moet iedereen idd een keer komen. Of het nog een controle is dat je echt geopereerd bent dat weet ik niet. Ik moest met mijn gebroken schouderkom ook komen. Dat ik zelf niet kon rijden en het ruim 30min verder was, dat was mijn probleem. Na 10min stond ik idd weer buiten.
pi_150067932
Ik ga zo ff bellen. Volgens mij duurt dit gesprek niet langer dan 5 minuten en dan moet ik daarvoor ruim een half uur enkele reis in de auto zitten. Weinig trek in. Ik heb pas 1x 500 meter gereden, afgelopen woensdag.

LB je kan nu bij Netflix een maand gratis uitproberen. Heb ik nu ook, want thuis. Heb al alles gezien van orange is the new black en ben nu bezig met seizoen 2 breaking bad. Heerlijk!
Voor kinderen is er ook best veel zag ik.
Ik zou gewoon die maand op proef doen en dan kijken of je het wat vindt :Y
pi_150067950
Bellen is sowieso een goed idee danic!
pi_150067954
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Volgens mij moet iedereen idd een keer komen. Of het nog een controle is dat je echt geopereerd bent dat weet ik niet. Ik moest met mijn gebroken schouderkom ook komen. Dat ik zelf niet kon rijden en het ruim 30min verder was, dat was mijn probleem. Na 10min stond ik idd weer buiten.
Nou ik mag toch niet hopen dat hij wil controleren of ik geopereerd ben. Alles is vaginaal gedaan :D
pi_150068030
quote:

Ja, is echt de moeite waard. Voor jezelf en voor E. Nijntje, Elmo, Alfred J. Kwak, Kikker en vriendjes, maar ook de klassiekers zoals Bambi. En dus veel leuke series en films voor jezelf. :P .
pi_150068095
Wij hebben zelfs een tijdje geen tv-abonnement gehad maar wel Netflix. Nooit tv gemist!

(Nu hebben we het tv-abonnement weer omdat voetbal :') )
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:43:44 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150068150
Oh goed idee! :P
pi_150068508
quote:

JA. Isa is idolaat van Netflix. Ze weet ook precies hoe het werk. Ze kijkt graag naar Penelope, Nieuwsgierig Aapje, Teletubbies, Bob de Bouwer, Kikker... en er staan ook best veel Disney films op O+ En in december (en nu soms ook nog) Sinterklaasseries O+
Sarcasme. Herken het.
pi_150068590
quote:

Bumba staat er niet eens op :D
Maar is echt de moeite waard vind ik. I O+ Netflix
Teleltubbies kan je wel kijken. Riley is dol op de Teletubbies (lala noemt ze het). Ik vind er echt niks aan, maar als ik haar zie lachen om de streken van de stofzuiger geniet ik ervan O+
En Masha en de Beer vindt ze leuk en daar moet ik zelf ook om lachen :D
pi_150068622
Haha Omen, Isa noemt Teletubbies Kikkie :D Wat grappig dat ze daar zelf namen voor bedenken!
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:12:38 #210
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150069189
Ohjaaaaa Disneyfilms, ik realiseerde me laatst dat E nog helemaal niet weet wie bijvoorbeeld Sneeuwwitje is!
pi_150069215
Fee kan Frozen dromen. Door haar grote zus. En meezingen met de liedjes!
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:14:42 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150069260
LB, Noor ook niet hoor. Maar ik ben een slecht voorbeeld. Het aantal Disney-films dat ik heb gezien, is op 1 hand te tellen. Sterker nog, misschien wel op een halve hand :').
pi_150069593
quote:

ohh goeie vraag ja, dat vroeg ik me ook af! Wij zaten er ook over te denken :)
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:24:20 #214
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150069602
Echt XM? :o Mijn lievelingsfilm was de Kleine Zeemeermin, en ik ben nog steeds dol op de oude disneytekenfilms. Zo'n beetje tot aan Pocahontas, toen gingen ze ineens zo raar tekenen :{
pi_150069622
Ik spaar ze. Op het moment heb ik ze volgens mij allemaal, behalve wat onbekendere films of de echte oude films die gewoon nog nooit zijn uitgebracht op dvd.
Maar ik kijk ze zelf ook graag.
Ik vind alleen veel films toch wel eng. Zeker voor die kleintjes. Daarbij heeft mijn oudste een hele grote fantasie en vraagt bij alles wat er gebeurt 'waarom?' Echt van fictie onderscheiden lukt haar nog niet echt.
Bambi zou echt nog heel erg te veel zijn zeg maar, en Frozen vind ik echt wel heel spannend en heftig.
Eva kijkt graag Knorretjes grote film en de originele Winnie the Pooh film. Verder is ze gek van Assepoester. Rosalie is helemaal idolaat van Doornroosje.
Vooral het stuk dat ze haar vinger prikt en in slaap valt. Oma heeft het boekje van Doornroosje en dat stukje moet steeds opnieuw gelezen worden :D
Misschien komt het door de naam? ('roosje)
pi_150069671
de Kleine Zeemeermin, Alladin O+ dat zijn toch wel mijn favorieten!
Maar ook piratenplaneet is echt enorm gaaf! of Atlantis O+
pi_150069699
Ahh kijk, er was nog een pagina :')

Klinkt goed, dat Netflix. We hebben nu film1, maar ik merk dat series iets makkelijker kijken momenteel (met een kindje dat 's avonds wakker is), dus we dachten eraan om over te stappen naar netflix, die proefmaand toch ook eens doen dan!
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:27:39 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150069748
Ja, echt. Ik zit diep na te denken welke films ik wel heb gezien.

Hmm van dit lijstje http://nl.m.wikipedia.org(...)_Walt_Disney_Studios geen enkele. Van Disney Pixar wel een aantal :).
pi_150069786
Disney films, ik ben er ook echt mee opgegroeid, we kregen er vroeger altijd eentje met pasen. En die keken we dan met het hele gezin op 's middags :) Aladin, kleine zeemeermin, Atlantis, Belle ne het beest, sneeuwwitje, en een van m'n favo's is ook wel Keizer Kusco :D
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:30:23 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150069874
Dat zal het zijn denk ik. Ik mocht van m'n ouders geen strips lezen en tekenfilms waren ze ook niet zo gecharmeerd van. Dus nee, eigenlijk heb ik behalve een aantal Pixar films nog geen enkele Disney film gezien :D.
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:32:01 #221
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150069955
Kleine Zeemeermin O+ Belle & het Beest O+ Bambi O+ Dombo O+ Doornroosje O+ Assepoester O+ De Lion King O+ Aladdin O+ En ook wel dat programma op tv, Ducktales!

Ik ben mijn moeder heel dankbaar dat ze me alles heeft laten lezen wat ik wou, en dat we ook samen die films keken (zij vond ze ook leuk :D ). De nostalgie is heerlijk! Wat hadden jouw ouders tegen tekenfilms XM?
pi_150069981
Uhuh uhuh uhuh! :D

Van die lijst heb ik nummers 6 t/m 11 niet (nog niet allemaal uitgebracht op dvd en minder interessant)
39. dinosaur is geen disney classic (spaar alleen de classics)
45 t/m 48 idem
en 52 t/m 54 ook zo
De rest heb ik allemaal :@ Maar ze blijven leuk! En dan zie ik de lijst en nog zoveel meer films die zó tof zijn.
De enige film die ik heb en echt niet leuk vind (saaaai!) is pinokkio.
pi_150069988
Assepoester, dat was mijn zusje haar favo, ze noemde haar Aftepoetsen <3 <3
pi_150070002
Wij kregen pas een videospeler toen ik op de middelbare school zat..
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:34:23 #225
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150070058
Jungle Book *O* Lady en de Vagebond O+

OMG ik heb zooooooveel te kijken! :9
pi_150070089
Mijn eerste disneyfilm in de bios was Bambi O+
Maar echt XM...ga ze kijken! Ze zijn ZO TOF!!
Frank & Frey O+ Taran en de Toverketel O+ Merlijn de tovenaar O+ Robin hood O+

God mensen, ander onderwerp? Ik blijf doorgaan!!
pi_150070155
Ik heb mijn man voor zijn verjaardag vorig jaar een abo gegeven op de disneyboekjes omdat hij het zo tof vindt om die savonds aan isa voor te lezen O+ (Hoe lief is mijn man he?? O+ ) Gisteren weer jungleboek en dan zit er zo'n kleine friemel in pyjama en slaapzak met haar olifant tegen zich aangeklemd mee te leven met Mowgli "Ohneeeee!!!' O+
Sarcasme. Herken het.
pi_150070160
Oh! en Mary poppins en Bedknops and Broomsticks O+ x1000
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:36:52 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150070177
Dat waren bewegende strips. En strips zijn pulp. Aldus m'n ouders. En hoewel ik nu wel weet dat dat niet - nouja, iig niet altijd - waar is, heb ik onbewust er zelf ook iets tegen. Ik zal ze nooit lezen en diep van binnen zegt een stemmetje dus nog steeds dat strips niet goed zijn. En denk dat dat beetje doorwerkt in de tekenfilms ofzo, geen idee. Ik mocht vroeger naar Sesamstraat kijken en naar de drie dikke dames op de VPRO. Maar, daar mocht ik weer niet alles van zien. Rembo en Rembo niet en Purno ook niet. En we hadden geen kabelaansluitingen op het platteland, dus het aanbod was ook zeer beperkt. Nederland 1,2 en 3 en Duitsland 1,2 en 3. Pas toen ik op kamers ging, kwam ik in aanraking met kabel-tv.
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:39:09 #230
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150070281
Oh lala...... wat zonde XM!

Alhoewel de dikke dames wel erg tof waren O+ (ik keek ook voornamelijk VPRO op televisie, heb jij wel al die mooie Zweedse kinderfilms gezien dan?)
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:40:23 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150070324
Ja, dat mocht weer wel :). Ronja de Roversdochter enzo O+.
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:41:11 #232
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150070347
Jaaaaa en de Gebroeders Leeuwenhart!

E heeft hier de Suske en Wiske's ontdekt, en als ik die dan weer lees lig ik algauw weer in een deuk, heerlijk!! En ik heb er superveel algemene kennis uit opgedaan, en ook uit de Donald Duck :Y
pi_150070417
Wij hadden ook alleen NL 1, 2 en 3 en België 1 en 2. Pas toen we verhuisde op mijn 16e kwam er kabel bij. Maar mijn ouders hadden niet dezelfde gedachtengang als jouw ouders. Het was 'gewoon niet nodig'.
VPRO vond ik nooit zoveel aan. Snapte ik ook niet echt.
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:43:29 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150070432
Zo zie je maar wat opvoeding wel niet doet, want dus nog steeds gaat er bij mij een soort rode vlag omhoog van binnen. Strips slecht. Mag niet. Troep. Slecht voor je, etc.
pi_150070473
Maar dan ken je de Marvel verhalen ook niet denk ik. Die nu allemaal verfilmd worden.
Iron Man, Thor, de Hulk, Spider Man noem maar op...
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:44:56 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150070500
Nope.
pi_150070544
XM, mijn ouders vonden strips ook 'onzin' vroeger, maar zelf vond ik ze ook niet echt leuk, het las zo langzaam (ik ben een snelle lezer, bij strips duurt het gewoon te lang om dan ook nog het plaatje erbij te bekijken en dan weer naar het volgende plaatje te gaan). Ik las dus veel liever een gewoon boek, want dan kon ik lekker doorlezen :D
We hadden ook geen abo op de Donald Duck en zo. Maar dat miste ik dus zelf ook niet. Ik heb er ook nog steeds vrij weinig mee. Disney films daarentegen, daar heb ik dus wel warme herinneringen aan, met pasen ;)
pi_150070687
Heb je de films ook nooit gekeken XM? Die zijn ook wel echt heel tof!
Ik ben dan niet zo'n fan van Spider man ofzo, maar Iron Man of Captain America O+

Wij hadden een abo op de Donald Duck, dan was het rennen naar de brievenbus.

Ik heb niet zulke herinneringen met Pasen, maar ieder jaar met Kerst: "Zwelgje!!!"
(
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:49:23 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150070716
Nou gelukkig maar ela :). Ik vind het helemaal niet prettig dat ik strips enzo nog steeds als iets negatiefs bestempel in m'n hoofd, maar het is er echt zo ingeprent. Hardnekkig! Maar om daar nou emdr op los te laten... :+.
pi_150070744
Ik las/lees ook amper strips terwijl het wel mocht. Als tiener wel de tina en later de yes maar de helft sloeg ik over. Ik las liever ook gewone boeken.
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:51:12 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150070800
Nee, ik heb dat soort films echt nog nooit gezien. Maar ook de grote blockbusters als Titanic enzo, zijn allemaal ongezien aan mij voorbij gegaan. Ik heb een paar jaar geleden voor het eerst stukjes uit Grease gezien :'). Niet eens de hele film.
pi_150070977
Wij hebben een abonnement op de Donald Duck O+ Sinds dat Lars 1 is ongeveer, want 'nu hebben we een kind in huis, dus is de DD weer verantwoord ;)' Dat ie 'm nog lang niet zelf kan lezen is bijzaak ;)

Gisteravond was Grease nog op de tv ;) maar begon pas laat, en ik wilde naar bed.
Nou XM, nog genoeg te doen met je vrije tijd de komende tijd dan dus ;) Jaargangetje Duckies lenen?
pi_150070988
Volgens mij hoef jij je niet te gaan vervelen nu je gestopt bent met je baan :P
Als je ze tenminste wilt zien....ik weet natuurlijk niet hoe je daar nu over denkt.
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:55:17 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150071016
Hahahaha, nee dank je ;). Ik heb nog heeeeeeeel veel ongelezen gewone boeken in de kast staan ;).
pi_150071037
Grease vind ik wel leuk om te zien.

Ik heb dan weer niks met echte sf film/
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:56:32 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150071068
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:54 schreef danic het volgende:
Volgens mij hoef jij je niet te gaan vervelen nu je gestopt bent met je baan :P
Als je ze tenminste wilt zien....ik weet natuurlijk niet hoe je daar nu over denkt.
Nou, dat is het m nou. Die behoefte is er door die associatie dus ook niet. Ik zal het niet snel opzetten ofzo. Voelt dan alsof ik iets slechts doe ofzo :').
pi_150071083
Oh ja, ik wel!
Ik heb dan weer niks met romantisch of comedy. De meeste dramafilms ook niet, hoewel er soms een goeie tussen zit.
Grote uitzondering daarop is the Holiday O+
pi_150071157
Grease O+
Alleen de boodschap is wel slecht (verander alles aan jezelf voor de jongen van je dromen :D )
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:00:00 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150071240
SF / fantasy kan ik ook niks mee nee. LOTR enzo, echt geen klap aan. Niet bestaande wezens, acteurs in rare pakken, nee... Ik sla over :D. Ik heb geloof ik 20 minuten mee zitten kijken naar de eerste LOTR en toen zat ik zo: :') en ben ik wat anders gaan doen. En ik ben ernstig in de minderheid hiermee, I know :D.
pi_150071317
Met lotr kan ik ook niks, net als harry potter, ben ik ook in de minderheid gok ik. Maar dat vond ik zulke stomme boeken dat ik de film meteen geskipt heb.
pi_150071553
Harry Potter vind ik na het laatste deel echt niet meer leuk. Wat ee tegenvaller vond ik dat.
Maar fantasy houd ik van. Sf ook. O+
pi_150071784
Omen, maar bij Grease blijkt toch juist dat je je niet hóeft te veranderen voor de jongen/meisje van je dromen? Eerst proberen ze dat allebei, maar uiteindelijk houden ze juist van elkaar om wie ze al waren ;)

Ik hou wel veel van films, van blockbusters tot filmhuis, behalve van die rechtbankdrama's en teveel ontploffingen/geweld actiefilms. Een goeie horror op z'n tijd daarentegen c_/ wissel ik gerust af met een zoetsappige romantische komedie O+

Harry Potter heb ik een paar van gezien, m'n broertje en zusje vinden/vonden dat erg leuk vroeger. Lord of the Rings heb ik gezien, maar niet gelezen.
pi_150073361
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:34 schreef danic het volgende:
Mijn eerste disneyfilm in de bios was Bambi O+
Maar echt XM...ga ze kijken! Ze zijn ZO TOF!!
Frank & Frey O+ Taran en de Toverketel O+ Merlijn de tovenaar O+ Robin hood O+

God mensen, ander onderwerp? Ik blijf doorgaan!!
Frank en Frey was de allereerste film die ik in de bioscoop zag. O+ . O+ .

Ik ben behoorlijk gereformeerd opgevoed, maar die disney films mocht ik dus wel zien. Van mijn vader vooral. Maar VPRO kijken, was dan juist weer uit den boze. Want daar hadden ze het over sex en zo, en er werd ook wel eens gevloekt en het was allemaal veel te frivool!

Als kind mocht ik op zondag NIETS. Behalve naar de kerk gaan en op bezoek bij opa en oma. Oh, wat was het fantastisch toen ik op een gegeven moment, vanaf mijn 18e, toen ik mezelf goddeloos verklaarde, wel alles kon doen op die dag. Ik heb nog best een aantal jaren gehad dat ik dingen ondernam op zondag en dan mezelf zo ongeveer in de arm moest knijpen van 'wow, dat ik dit doe, op zondag :o !'. Dus XM, versla dat innerlijke stemmetje!! Het is heerlijk als dat lukt!

(Ik heb de gereformeerde stem in mij ook niet helemaal verslagen, maar wel bijna! Bijna :s) . ;) .)
pi_150074366
Dit boek heb ik deze vakantieweek gelezen en het heeft veel indruk op mij gemaakt. Het gaat heel erg over opvoeding en omstandigheden in je jeugd die je kunnen bepalen, maar ook over hoe je daarmee omgaat en over hoe mensen hun best doen er ondanks alle sores iets van te maken.
Mijn vriend leest het nu ook en het levert goede gesprekken op. Aanrader dus. O+ .

pi_150082295
Klinkt als een goed boek franny!!

Hier een gezellige dag gehad met vriendin en haar zoontje, we zien elkaar niet zovaak, de kinderen vonden elkaar helemaal geweldig!!

En als kers op de taart werd ik vandaag gebeld, of ik zaterdag proef kan draaien in de oliebollen/ijskraam!! *O*
pi_150082504
Dat lijkt me echt leuk aapie :D Wat tof!
pi_150083432
Ja ik had er een poos terug al gesolliciteerd en niks meer gehoord dus dacht zal wel niks worden, zit helemaal hyper op de bank nu haha!
  donderdag 26 februari 2015 @ 20:30:07 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150083523

Sorry, maar ik moest er meteen aan denken _O-

Maar superleuk! Gefeliciteerd :Y.
pi_150083702
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

Sorry, maar ik moest er meteen aan denken _O-

Maar superleuk! Gefeliciteerd :Y.
_O- _O- _O-
  donderdag 26 februari 2015 @ 20:48:48 #261
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150084709
XM :D! En gefeliciteerd aapie!! Ik heb 4 jaar in een ijssalon gewerkt, da's iig hartstikke leuk *O*

Oh en Franny dat is één van de eisen die ik heb gesteld toen mijn vriend E wilde laten dopen. Als zij later geen zin heeft om met hem mee te gaan naar de dienst op zondagochtend, dan blijft ze lekker thuis :)
Mijn vriend heeft vroeger nooit een pyamadagje gehad in het weekend, omdat ie op zaterdagochtend scouting en op zondagochtend kerk had :{ Dat vind ik echt treurig! Bij ons thuis lummelden mijn moeder en ik heerlijk wat rond in het weekend. Muziekje op, boekjes lezen...... echt heerlijk!!! Maar dan dus niet omdat je niks mócht doen, maar omdat je niks hóefde O+
pi_150085315
Vraagje: wij hebben voor Aiden zo'n wandelwagen van Joolz.
Die mag maar tot 15 kilo en Aiden zit nu op 13,3.
Dus wat komt hierna eigenlijk? Wat hebben jullie?
  donderdag 26 februari 2015 @ 20:57:13 #263
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150085376
Ohja en boks voor de niet-liefhebbers van sf-films, of actie-tekenfilms. Daar heb ik ook echt helemaal niks mee. Ik ben van de echte meisjes-(disney)films :P

Ik had vanavond een vriendin te eten, met haar zoontje van anderhalf. Eerst was het een tijd "MIJ!!" gillen en trekken en huilen, maar aan het eind van de avond hadden ze eindelijk lol met elkaar :D Het jongetje liep rondjes door de kamer achter de poppenwagen, en E stiefelde er giechelend achteraan O+!

En vriendin en ik konden lekker toekijken met koffie c_/ Onze mannen waren allebei de hort op, en ze woont op een steenworp afstand, dus dat doen we wel vaker dan. Zo gezellig!
  donderdag 26 februari 2015 @ 20:59:08 #264
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150085538
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 20:56 schreef vencodark het volgende:
Vraagje: wij hebben voor Aiden zo'n wandelwagen van Joolz.
Die mag maar tot 15 kilo en Aiden zit nu op 13,3.
Dus wat komt hierna eigenlijk? Wat hebben jullie?
Oh wauw ik had nog niet gezien of er een gewichtsbeperking op zat eigenlijk!

Wij gebruiken de bugaboo nauwelijks nog, dus die wordt binnenkort uitgeleend aan een vriendin van mij. Ik heb bij de kringloop voor een tientje een inklapbare buggy gekocht, zo'n onding met kleine rammelwieltjes. Verwacht m eigenlijk nauwelijks nog te gebruiken, dus ik geloofde het wel. Maar daarvan weet ik dus ook niet hoeveel gewicht ie kan hebben :? Lijkt me wel loslopen....
pi_150085869
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 20:59 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oh wauw ik had nog niet gezien of er een gewichtsbeperking op zat eigenlijk!

Wij gebruiken de bugaboo nauwelijks nog, dus die wordt binnenkort uitgeleend aan een vriendin van mij. Ik heb bij de kringloop voor een tientje een inklapbare buggy gekocht, zo'n onding met kleine rammelwieltjes. Verwacht m eigenlijk nauwelijks nog te gebruiken, dus ik geloofde het wel. Maar daarvan weet ik dus ook niet hoeveel gewicht ie kan hebben :? Lijkt me wel loslopen....
Nee, juist niet :P
Maar moet eerlijk zeggen dat ik daar ook nooit op gelet heb. Wij hebben zo'n combinatie van Quinny, en soms zit Lars er zelfs nog wel eens in met z'n luie reet... ruim 20 kilo. Hij is er nog niet doorgezakt ;)
pi_150088140
Nog eens wat anders hè.
Mijn ouders willen volgend jaar met z'n allen naar Disney Parijs.
Aiden is dan 3 en een beetje. Ze vroegen of we dat zagen zitten.
Ik word van het idee alleen al vrij zenuwachtig want het is met 3 jarige niet bepaald easy breezy denk ik. Druk, wachten, geen normaal eten en hoe leuk is het voor zo'n kleintje?
Iemand ervaringen? :)
pi_150088163
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat waren bewegende strips. En strips zijn pulp. Aldus m'n ouders. En hoewel ik nu wel weet dat dat niet - nouja, iig niet altijd - waar is, heb ik onbewust er zelf ook iets tegen. Ik zal ze nooit lezen en diep van binnen zegt een stemmetje dus nog steeds dat strips niet goed zijn. En denk dat dat beetje doorwerkt in de tekenfilms ofzo, geen idee. Ik mocht vroeger naar Sesamstraat kijken en naar de drie dikke dames op de VPRO. Maar, daar mocht ik weer niet alles van zien. Rembo en Rembo niet en Purno ook niet. En we hadden geen kabelaansluitingen op het platteland, dus het aanbod was ook zeer beperkt. Nederland 1,2 en 3 en Duitsland 1,2 en 3. Pas toen ik op kamers ging, kwam ik in aanraking met kabel-tv.
Oh, hier precies hetzelfde! Hoewel, wel kabel vanaf mijn 14e.

Maar heb inmiddels wel een disneycollectie O+
pi_150088568
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef vencodark het volgende:
Nog eens wat anders hè.
Ik word van het idee alleen al vrij zenuwachtig want het is met 3 jarige niet bepaald easy breezy denk ik. Druk, wachten, geen normaal eten en hoe leuk is het voor zo'n kleintje?
Wij gaan volgend jaar ook. Dus dan is Rosalie ook 3.
Een keertje 'geen normaal eten' lijkt me geen probleem.
En verder vinden ze alles even interessant. Ik zie het probleem niet zo.
Anders probeer je het een keer uit met een dagje Efteling?
  donderdag 26 februari 2015 @ 21:44:37 #269
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150088607
Ik ben dol op Euro Disney, maar ik denk dat ik nog even wacht tot E wat ouder is. Ze gaat het zich hoe dan ook niet herinneren als ze nog maar zo klein is, en daar vind ik het echt een beetje te kostbaar voor :X

Danic, bij jullie ligt dat anders omdat Eva natuurlijk ouder is. En geen normaal eten valt denk ik sowieso wel mee, want het is allemaal gericht op kinderen :D
  donderdag 26 februari 2015 @ 21:46:40 #270
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150088780
E heeft vanavond trouwens voor het eerst sinds ruim een week weer echt met smaak zitten eten! *O*

Ik had lasagna gemaakt, en haar vantevoren al verteld dat er véél kaas op zat :') dus ze viel aan met 'KAAAAASSS!" _O-
  donderdag 26 februari 2015 @ 21:47:25 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150088835
Het is vast een grote verrassing dat ik daar nog nooit geweest ben :').

Ik heb ook geen idee of het te doen is, maar ik zou het niet doen geloof ik.
  donderdag 26 februari 2015 @ 21:48:23 #272
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150088911
Ik was er toen ik bijna 10 was. Perfect, want ik mocht in de meeste achtbaan-attracties, maar was ook nog jong genoeg om de dingen voor kleinere kindjes leuk te vinden :)
pi_150089216
Ik ben ook nog nooit in Eurodisney geweest. wel in Disneyworld trouwens

Ik zou deze vragen even uitzetten in het vakantietopic Venco. Misschien dat daar ervaringsdeskundigen zitten (ik denk het wel trouwens). Volgens mij kan het nog best leuk zijn met een kind van ruim 3. Qua drukte kun je volgens mijn van die fast incheck passen of zoiets kopen. Ideaal met kinderen. En een keer anders dan anders eten? Overleeft hij ook vast wel. Voordeel is trouwens wel dat je met een 3 jarige minder rekening hoeft te houden met school.

Denk trouwens ook dat er best een groot verschil zit tussen een net 3 jarige en een bijna 4 jarige.
pi_150089335
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ze gaat het zich hoe dan ook niet herinneren als ze nog maar zo klein is, en daar vind ik het echt een beetje te kostbaar voor
Ik heb nog herinneringen van de peuterspeelzaal hoor. Toen was ik ook 3. En merk aan M ook dat hij steeds meer onthoudt en ook beter kan plaatsen.
pi_150089801
Volgens mij is er alleen aan kijken al een hele dag te besteden in euro disney. Ik denk dat als je met de familie gaat, het prima te doen is, juist ook omdat jullie niet de enige zijn die open moeten letten dan. Even met zijn tweeën een achtbaan in kan dan ook O+ Geen normaal eten... Wat vind jij normaal? Isa is gek op frietjes etc. En je kunt altijd een broodje of zak krentenbollen meenemen.

Wij hebben een koelstra buggy gekocht. Ideaal ding, lekker licht, maar toch stevig en je kan de rugleuning helemaal plat leggen. En er zit een extra stuk zonnekap aan. Qua gewicht gaat de wandelwagen nog wel, maar Isa wordt er gewoon echt te lang voor. Buggy is veel groter qua zitting en rugleuning :)
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 26 februari 2015 @ 22:02:39 #276
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150089848
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 21:54 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik heb nog herinneringen van de peuterspeelzaal hoor. Toen was ik ook 3. En merk aan M ook dat hij steeds meer onthoudt en ook beter kan plaatsen.
Ik heb ook wel wat herinneringen van die tijd :Y Maar niet zoveel, en ik ga gewoon vooral geen handenvol geld uitgeven aan een tripje naar Euro Disney als ze daar later misschien ook nog wel om komt vragen :)
pi_150089894
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef vencodark het volgende:
Nog eens wat anders hè.
Ervaring check! Met de oudste diverse keren geweest vanaf 2 jaar en de jongste vanaf 4 maanden. Ik vind het prima te doen. Alleen tussen 1 en 1.5/2 jaar was het een lastige periode. Te klein om leuk mee te doen. Te groot om nog door een groot deel heen te slapen.

Wij hebben vaak wek bewust gekozen voor het Disney hotel. Hierdoor konden we makkelijk terug om even een rust moment op te zoeken.

De drukte hangt af van het seizoen maar meestal is het bij de echte attracties voor de kleinste wel te doen.

En wat betrefr herinneringen. Ze onthouden best veel. Maar mijn mening is dat ze misschien niet de details onthouden maar wel dat het leuk/gezellig is. Vakantie met elkaar. En wij kijken vaak ook foto's terug en weten ze nog veel.
Maar goed wij doen ook stedentrips met de kinderen. Vinden ze ook leuk en zelfs kyan herkent en benoemd oa de big ben in londen en de eifeltoren in parijs.

Dit jaar gaan we op disney cruise en naar disney world.
  donderdag 26 februari 2015 @ 22:04:09 #278
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150089935
Ohja, nav Venco's vraag heb ik net zitten kijken of er voor onze bugaboo een gewichtsaanduiding is, en die ligt rond 16 kilo geloof ik. E zou er dus nog best lang in kunnen. Maar ik zou me er niet teveel door laten weerhouden Venco. Tenzij hij er elke dag een uur inzit.
pi_150090043
En wat betreft eten wij nemen altijd bolletjes mee voor de lunch. Die smeren we dan in het hotel. Ontbijt doen we in het hotel met oa stokbrood en croissantjes. Avondeten doen wij die paar dagen niet moeilijk over. Voor de groente neem ik dan vaak komkommer mee. Hier heb ik echt komkommer monsters.
pi_150090110
Grappig, Hier staat iedereen duidelijk heel anders in. :P .

Naast dat ik Euro Disney zelf echt verschrikkelijk vind (ik ben er 1 keer geweest) zou ik het ook te ver weg, te duur, teveel gedoe vinden, voor een 3-jarige. Dan zou ik mijn ouders/schoonouders op het hart drukken dat een dagje dierentuin of Efteling ook heel erg leuk is. Als I later echt als grote wens heeft om eens naar Euro Disney te gaan, dan wordt het wel een ander verhaal.
pi_150090589
Efteling is dan inderdaad ook wel een goed begin :Y
Mijn moeder wil in september naar het Efteling hotel. Lijkt me ook wel tof!

Eurodisney doen wij trouwens ook pas als ze wat ouder zijn. Maar dat is ook meer praktisch. En de geldkwestie inderdaad ook wel.
pi_150090774
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:14 schreef Kyara het volgende:
Efteling is dan inderdaad ook wel een goed begin :Y
Mijn moeder wil in september naar het Efteling hotel. Lijkt me ook wel tof!

Eurodisney doen wij trouwens ook pas als ze wat ouder zijn. Maar dat is ook meer praktisch. En de geldkwestie inderdaad ook wel.
Ik persoonlijk vond het hotel duur (oke bosrijk ook :P)
Maar wij zaten in een apartement. Vond ik ideaal. Is nog voor de huisjes en de ingang van het gebouw is tegenover de ingang van het zwembad. Die gaat al om 8 uur open. Met mijn vroege vogels gingen we dan eerst zwemmen en daarna het park in.

Maar bosrijk is zeker leuk. Klaas vaak die komt vertellen bv O+
  donderdag 26 februari 2015 @ 22:18:09 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150090809
Zou niet eens in me opkomen om daarheen te gaan :@. Disney dan. Efteling wel. Ben ik ook pas als twintiger voor het eerst geweest :D. Maar nu echt nog niet, vind mup nog te klein daarvoor. Qua herinneringen.. ik weet niet vanaf wanneer dat begint. Mijn eerste actieve herinneringen zijn rond m'n 6e geloof ik. Ik ben echt waardeloos qua geheugen. Herinner me ook vakanties amper. Ik zou niet weten waar we 6-7 jaar geleden waren met vakantie :@, terwijl (8> Dat allemaal zo oplepelt.
pi_150090851
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 20:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend heeft vroeger nooit een pyamadagje gehad in het weekend, omdat ie op zaterdagochtend scouting en op zondagochtend kerk had :{ Dat vind ik echt treurig! Bij ons thuis lummelden mijn moeder en ik heerlijk wat rond in het weekend. Muziekje op, boekjes lezen...... echt heerlijk!!! Maar dan dus niet omdat je niks mócht doen, maar omdat je niks hóefde O+
Nee, pyamadagen waren hier ook absoluut niet aan de orde. :D . Mijn vader had een tuinbouwbedrijf, dus op zaterdag werd er gewoon gewerkt en werd ik erop uitgestuurd om boodschappen te doen.
Ik heb een beetje een soort vooroorlogse jeugd gehad. ;) .

Maar, wat gezellig, dat samen eten. Heerlijk om zo te kijken naar hoe de kinders bezig zijn. :D . Wij zijn deze week een paar keer uit eten geweest, en I deed dat fantastisch. Maar het komt erop neer dat als we niet oppassen mijn vriend en ik tijdens het eten alleen maar verliefd naar haar aan het kijken zijn. :D .
  donderdag 26 februari 2015 @ 22:20:39 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150090943
Werd jij niet ook al 40 Franny? :P

;)
pi_150090971
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:17 schreef As1981 het volgende:
Ik persoonlijk vond het hotel duur (oke bosrijk ook )
Maar wij zaten in een apartement. Vond ik ideaal. Is nog voor de huisjes en de ingang van het gebouw is tegenover de ingang van het zwembad. Die gaat al om 8 uur open. Met mijn vroege vogels gingen we dan eerst zwemmen en daarna het park in.

Maar bosrijk is zeker leuk. Klaas vaak die komt vertellen bv
Oh ja, er zijn verschillen. Geen idee waar wij heen graag :D Appartement lijkt me sowieso handiger ivm zelf koken en zo. Bosrijk zijn die huisjes toch?
pi_150091055
Pyjamadag hier ook nooit gehad. Uitslapen was ook niet aan de orde bij mijn vader.
pi_150091156
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:21 schreef Kyara het volgende:

[..]

Oh ja, er zijn verschillen. Geen idee waar wij heen graag :D Appartement lijkt me sowieso handiger ivm zelf koken en zo. Bosrijk zijn die huisjes toch?
Klopt en appartementen zijn er ook verschillende (vooraan en achteraan)

En koken goed opletten van in de appartementen heb je geen kookplaat 8)7
pi_150091768
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:03 schreef As1981 het volgende:

[..]

Ervaring check! Met de oudste diverse keren geweest vanaf 2 jaar en de jongste vanaf 4 maanden. Ik vind het prima te doen. Alleen tussen 1 en 1.5/2 jaar was het een lastige periode. Te klein om leuk mee te doen. Te groot om nog door een groot deel heen te slapen.

Wij hebben vaak wek bewust gekozen voor het Disney hotel. Hierdoor konden we makkelijk terug om even een rust moment op te zoeken.

De drukte hangt af van het seizoen maar meestal is het bij de echte attracties voor de kleinste wel te doen.

En wat betrefr herinneringen. Ze onthouden best veel. Maar mijn mening is dat ze misschien niet de details onthouden maar wel dat het leuk/gezellig is. Vakantie met elkaar. En wij kijken vaak ook foto's terug en weten ze nog veel.
Maar goed wij doen ook stedentrips met de kinderen. Vinden ze ook leuk en zelfs kyan herkent en benoemd oa de big ben in londen en de eifeltoren in parijs.

Dit jaar gaan we op disney cruise en naar disney world.
Thx!
Mja we kijken ook wel voor het Disney Hotel maar dat geld hè. :')
Ik vind het idee gewoon spannend maar dat zijn ook wel onze onzekerheden. :P

Maare, potverdrie zeg: disney Cruise én disney World.
Dat is zo'n verre droom hier. Dan moet ik eerst wel de loterij winnen. O+
Lijkt mij heel tof.
pi_150091892
Ik heb daar net op georiënteerd voor april. Huisjes zijn voor 6 personen waarvan minimaal 3 betalende....
Dat gaan wij dus niet doen. Eva is nog 3 in april en dus gratis entree. Dan ga ik daar niet extra betalen.
Dan kom je uit op een appartement. Maar daarin kun je inderdaad niet koken. Dat werd me ook door een medewerker verteld.
Wij zien er maar even vanaf.
pi_150091919
Oh en Rosalie hoopt dat iedereen net zo lekker zal slapen als zij:

pi_150092042
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef danic het volgende:
Ik heb daar net op georiënteerd voor april. Huisjes zijn voor 6 personen waarvan minimaal 3 betalende....
Dat gaan wij dus niet doen. Eva is nog 3 in april en dus gratis entree. Dan ga ik daar niet extra betalen.
Dan kom je uit op een appartement. Maar daarin kun je inderdaad niet koken. Dat werd me ook door een medewerker verteld.
Wij zien er maar even vanaf.
Efteling bedoel je dan he?

Wij gaan toevallig met 6 personen waarvan 3 betalende :D

Die foto O+ O+ O+
  donderdag 26 februari 2015 @ 22:34:58 #293
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150092053
O jeeeeeeemig wat schattig!!! O+
pi_150092278
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

Thx!
Mja we kijken ook wel voor het Disney Hotel maar dat geld hè. :')
Ik vind het idee gewoon spannend maar dat zijn ook wel onze onzekerheden. :P

Maare, potverdrie zeg: disney Cruise én disney World.
Dat is zo'n verre droom hier. Dan moet ik eerst wel de loterij winnen. O+
Lijkt mij heel tof.
Dit is ook belachelijk veel geld (we hebben het financieel bijna rond nu :P) maar goed het word dan ook te gek dat weet ik zeker.

Disney hotel is echt heel duur en sinds de laatste keer is het extraatje (naast dat het dus dichtbij is) verdwenen. De disney figuren zijn niet meer bij het ontbijt maar staan nu tijdens de magic ours in het park. Maar dat is dus voor alle hotel gasten en niet alleen die voor het disney hotel.

Dus mocht zo dichtbij niet nodig zijn zou ik zelf nu naar de andere hotels gaan kijken.
pi_150092290
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Kyara het volgende:

[..]

Efteling bedoel je dan he?

Wij gaan toevallig met 6 personen waarvan 3 betalende :D

Die foto O+ O+ O+
Jep. Efteling.
Vond het een beetje jammer. Maar goed. Volgens jaar is eva 4 en dus betalend :')
pi_150092299
Oh en die foto. O+
Er is weinig zo lief en mooi om te zien dan zo'n tevreden, heerlijk slapend kind. O+
pi_150092324
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef danic het volgende:
Oh en Rosalie hoopt dat iedereen net zo lekker zal slapen als zij:

[ afbeelding ]
Complete rust O+
pi_150092478
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:38 schreef As1981 het volgende:

[..]

Dit is ook belachelijk veel geld (we hebben het financieel bijna rond nu :P) maar goed het word dan ook te gek dat weet ik zeker.

Disney hotel is echt heel duur en sinds de laatste keer is het extraatje (naast dat het dus dichtbij is) verdwenen. De disney figuren zijn niet meer bij het ontbijt maar staan nu tijdens de magic ours in het park. Maar dat is dus voor alle hotel gasten en niet alleen die voor het disney hotel.

Dus mocht zo dichtbij niet nodig zijn zou ik zelf nu naar de andere hotels gaan kijken.
Vroeger liepen de figuren ook in het park ja. Kon je gewoon naartoe om op de foto te gaan.
Nu is dat ook allemaal niet meer. -O-
pi_150092721
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Vroeger liepen de figuren ook in het park ja. Kon je gewoon naartoe om op de foto te gaan.
Nu is dat ook allemaal niet meer. -O-
Soms nog wel hoor. En ze staan nu op vaste plekken. Maar dat is wel druk. Daarom was dat ontbijt in het hotel zo ideaal. En cafe mickey is ook alleen maar minder geworden.
De parade in de studio is dan wel positief verbeterd vind ik.
pi_150092957
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:43 schreef As1981 het volgende:

[..]

Soms nog wel hoor. En ze staan nu op vaste plekken. Maar dat is wel druk. Daarom was dat ontbijt in het hotel zo ideaal. En cafe mickey is ook alleen maar minder geworden.
De parade in de studio is dan wel positief verbeterd vind ik.
3 jaar geleden niemand gezien. ;(
Veel restaurants ook dicht bij de studio's.
pi_150095410
Danic O+

Eurodisney wil ik ook heen M
Efteling ook. Maar dan een dagje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')