Ik denk dat het 1 of 2 dagen gaat worden en dan compleet iets anders dan ik nu doe (IT-er).quote:Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef L-E het volgende:
Dat hadden we hier ook met de oudste idd. En dan blijkt hoe enorm onbelangrijk werk kan voelen he, als je kind er onder lijdt. Neemt niet weg dat ik dolgraag weer aan de slag ga straks, we moeten alleen nog even zoeken naar een vorm waar alle partijen gelukkig mee zijn.
Project verhuizen gaat hier eindelijk van start als ik weer werkOoit
Zonder cosleeper dr naast? Ik heb geen ruimte voor een co-sleeper namelijkquote:Op maandag 23 februari 2015 12:57 schreef L-E het volgende:
Cosleepen is ook gewoon bedacht door mensen die geen geld hadden om groter te gaan wonen he
Jazeker. Doet het pijn als je met je vinger achter haar oor klopt? (Dat leerde een kinderarts mij ooit, het zal vast geen zekere diagnose vormen hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ehm.... E is al een tijd verkouden, heeft wat verhoging. eet beroerd, slaapt superlicht, en heeft nu allemaal aangekoekte prut in dr oor. Zou dat oorontsteking kunnen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap voor je oudste LE![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 23-02-2015 14:12:11 ][b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 23 februari 2015 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet ff mn hart luchten. Totaal niet ontopic, maar ik moet het even kwijt.Ik ken dat ja. Vrienden van hem. De kamer zit vol familie van hem. En dat wat er van mij komt is een handje vol (nog niet eens) lieve familieleden. Maar vrienden heb ik dus niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap voor je oudste LE!
En ik wil het wel. Maar ik ben sociaal gezien zo'n n00b dat ik of niet door heb dat het een leuke vriendschap kan worden of al iets verneukt voor het iets leuks/gezelligs kan worden
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lief van jeMisschien doe ik dat wel een keer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, datquote:Op maandag 23 februari 2015 15:44 schreef L-E het volgende:
Respect Limone! Maar ik moet het vragen: tijdens de schoolvakantie, waarom, in vredesnaam, WAAROM?
Voor dat extra taartpuntje natuurlijk!quote:Op maandag 23 februari 2015 15:44 schreef L-E het volgende:
Respect Limone! Maar ik moet het vragen: tijdens de schoolvakantie, waarom, in vredesnaam, WAAROM?
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:44 schreef Kyara het volgende:
Zeg Limoen, zit die dame van jou al in maat 92?Nee, maar vast over een half jaar wel! Ik ga 'm bestellen. Next heeft ook een lijn zag ik. Citroenen zijn het fruit van 2015!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft idd een tijdlang op de pot gepoept (gepiest nooit) en opeens bedacht ze dat poepen in dr luier misschien ook wel makkelijker wasquote:Op maandag 23 februari 2015 15:41 schreef Limone het volgende:
Zeg Tally.. Die van jou was toch al zindelijk?!![]()
Rot van je baan, maar als het beter is voor jou en je kindjes dan is dit natuurlijk wel de beste keus!
ik wist helemaal niet dat een liesbreuk zo gevaarlijk kon zijn. Goed gehandeld Venco!
Ik ben zojuist gaan zwemmen met M. Wij met z'n tweeën dus. Met de auto (moeilijke parkeerplaats, daar). Tijdens de schoolvakantie.Supertrots op mijzelf!!
Heb je al gebeld?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:02 schreef L-E het volgende:
Ik vind mezelf best een laidback moeder. Ik maak me niet snel zorgen, schiet niet snel in de stress, heb altijd het volste vertrouwen dat alles goed komt. Dat kan ik!
Maar van mijn 7-jarige met de hele dag hoge koorts die nu ook over nekpijn klaagt raak ik toch ook wel een tikje in de ikmaakmezorgenmodus hoor
Die kende ik nog niet, maar ga ik zeker onthoudenquote:Op maandag 23 februari 2015 16:55 schreef L-E het volgende:
Fokwet he: toch nog even koorts gemeten en die bleek ineens flink gedaald. En hij kan zijn kin nog op zijn borst leggen. (Ik ben vast niet de enige die de hersenvliesontsteking-thuischeck doet)
Man is bijna thuis, dan gaan we overleggen, en mogelijk toch nog bellen.
In de afgelopen 39 jaar..quote:Op maandag 23 februari 2015 19:14 schreef Franny_G het volgende:
Ooooh, ik word 40 dit jaar (in juli). En ik vier dus ook zelden mijn verjaardag, maar dan omdat ik daar meestal niet zo'n zin in heb. Maar nu ik 40 word, moet ik natuurlijk wel wat doen. Gemengde gevoelens hoor. Het is toch een mijlpaal. Maar ja, 40. Haaaallooo. When did that happen?
Mijn moeder is in staat om het me nog steeds te vragen als ik een zere nek hebquote:Op maandag 23 februari 2015 16:55 schreef L-E het volgende:
Fokwet he: toch nog even koorts gemeten en die bleek ineens flink gedaald. En hij kan zijn kin nog op zijn borst leggen. (Ik ben vast niet de enige die de hersenvliesontsteking-thuischeck doet)
Ik heb besloten het van me af te zetten en er toch voor te gaan. Zonder gezeik is deze baan namelijk perfect en erover praten heeft echt geholpen. Ik zie mezelf niet thuis zitten met Isa en een simpeler baantje voor 3 dagen, ook daar denk ik niet dat ik gelukkiger wordt, dus dan maar even doorbijten en over een half jaar kijken waar ik dan sta.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn moeder is in staat om het me nog steeds te vragen als ik een zere nek heb![]()
Verder zag ik een toffe foto van 2 lieve kleine meiskes![]()
![]()
En las ik over ontslag bij Tally en ook AAGoed hoor, om een knoop door te hakken als het wringt..... Spirit hoe sta jij er in momenteel?
En XM, wat rot als dat als zo'n schaduw over je verjaardag hangtIk hoop van harte dat het volgend jaar al heel anders lijkt!
![]()
Ennnn geklets in huize Venco! Leuk he
Ik lees jouw laatste vraag toevallig (en hoera voor de nacht!): imo zijn de non-merken zeker niet net zo fijn als de a-merken. Wij hebben een bak met 'Supersand' dat is heel zacht en fijn, hele fijne korrel, voelt heel fijn. Ook hebben we een bakje gekocht bij de Action, dat ruikt ten eerste raar, is veel minder fijn qua structuur en voelt daardoor ook minder fijn. Het is grover. E.lin speelt liever met het 'Supersand' en ik vind dat ook prettigerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:58 schreef L-E het volgende:
Was het werkinhoudelijk gezeik Spirit?
Jongens, de mijlpalen vliegen ons om de oren hier de laatste tijd: Sticker heeft DE HELE NACHT (!!) in zijn eigen bed geslapen!![]()
Dat die nacht om 5 uur eindigde omdat hij klaarwakker was is prima, heb ik tenminste lekker veel aan mn dag![]()
Wie van jullie heeft kinetisch zand? Zijn die non-merken ook fijn/goed?
Ah dank je! Ik heb zelf her en der al wat lopen voelenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:47 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik lees jouw laatste vraag toevallig (en hoera voor de nacht!): imo zijn de non-merken zeker niet net zo fijn als de a-merken. Wij hebben een bak met 'Supersand' dat is heel zacht en fijn, hele fijne korrel, voelt heel fijn. Ook hebben we een bakje gekocht bij de Action, dat ruikt ten eerste raar, is veel minder fijn qua structuur en voelt daardoor ook minder fijn. Het is grover. E.lin speelt liever met het 'Supersand' en ik vind dat ook prettiger
Als je dit leest zonder contextquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah dank je! Ik heb zelf her en der al wat lopen voelenen ik vond zelf the real deal prettiger aanvoelen, dan gaan we daarvoor! (Ik heb je net een pm gestuurd trouwens
)
^^ Zoveel toffe mensen, hoe kán dat nou?!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:04 schreef L-E het volgende:Ik begrijp soms echt niets meer van de wereld..
Halloooo, we zijn fokkers. Zolderkamerautisten toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:30 schreef LadyBlack het volgende:
Mooie oplossing Ela!
Maar ik ben inderdaad stomverbaasd dat zoveel van hier dus met hetzelfde probleem kampen![]()
Mja maar ja, hier dus een vat vriendinnen dat zo vol zit dat ik soms niet weet hoe ik t allemaal bij kan houdenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Halloooo, we zijn fokkers. Zolderkamerautisten toch?
Buiten het mailen (dat doe ik bijna nooit) +1quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:09 schreef Kyara het volgende:
Wat dat betreft vind ik whatsapp, facebook en mail ook eerder een verrijking dan een verarming. Zoveel meer mogelijkheden om even contact op te nemen. Ik ben niet zo beller en dan is het fijn om toch regelmatig enige vorm van contact te hebben op het moment dat het mij uitkomt.
+1!!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:09 schreef Kyara het volgende:
Wat dat betreft vind ik whatsapp, facebook en mail ook eerder een verrijking dan een verarming. Zoveel meer mogelijkheden om even contact op te nemen. Ik ben niet zo beller en dan is het fijn om toch regelmatig enige vorm van contact te hebben op het moment dat het mij uitkomt.
En foto's, filmpjes delen, even teruglezen, geconcentreerd antwoorden en terugkijken wanneer je iemand ook alweer gesproken hebt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:09 schreef Kyara het volgende:
Dat vind ik ook echt het kenmerk van een goede vriendschapquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:15 schreef L-E het volgende:
Eens. Maar boven alles vind ik het supertof dat ik vrienden heb die ik rustig driekwart jaar links kan laten liggen en er dan gewoon nog zijn als ik weer eens mijn neus laat zien. Geen verwijten, geen moeilijk gedoe, all good
Nou precies.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:34 schreef Kyara het volgende:
Ik moest vandaag 1,5 uur wachten bij de garage, zonder kinderen. Mijn hele sociale leven is weer up to date zeg maar
Goede vraag... ik ben ook benieuwd. Hoewel ze hier wel selectiever zijn geworden. De een eet alleen nog maar zand en de anders alleen maar krijtjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
En echt mensen, wanneer zou dat 'ik stop alles in mn mond'-gebeuren eens ophouden/verminderen. Ik word er niet goed van . Alles wordt afgekloven en gekauwd. Maakt niet uit of er tanden/kiezen onderweg zijn, ALTIJD!! En dingen waarop ze mág kauwen, zijn niet interessant .
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gister haalde ik haar op van het kdv en ze waren nog buiten. Zat mevrouw op haar loopwagen uitgebreid een tak af te knagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ela, beterschap met je mupje![]()
Hopelijk slaapt ze het er een beetje uit.
Rosalie wordt lekker bijdehand. Gisteren:
'kom eens Rosalie dan zal ik je mouwen even opstropen'
R: 'ja! goed idee!'
R: 'ik ook proefuh, lus ik!'
enz. enz.
Ik ken het, geweldig topic..quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:38 schreef danic het volgende:
Kennen jullie het kinderpraatjes topic trouwens?
Echt geniaal als je een keer lekker wilt lachen.
Maar ik vind het daar altijd zo stil.
Bij mij ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:54 schreef danic het volgende:
Ik heb die boeken van Pauline Oud. Ook het boek 'kinderpraatjes'.
Maar ik ben heel slecht in het bijhouden van die boeken.
Dus ik plemp het daar op het forum en eens in de zoveel tijd zoek ik alles terug en werk ik de boeken bijFOK! is mijn administratie jeweet
Met Aiden hier ook ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:34 schreef Spirit82 het volgende:
Oohh die praatjes ja
En XM, die tak![]()
Ik vind het ook zo tof dat Isa zich steeds beter uitdrukt. En ze snapt al zo enorm veel! Als ik nu zeg dat ze haar speen moet zoeken dan draait ze rondjes terwijl ze heel hard "PEEEEENNN!! PEEEHEEEN!?" roept. En vanochtend stond ze al ingepakt in de gang, wijst ze mijn jas aan de kapstok aan "Mama jas?" dus man zegt dat ik niet mee ga, komt ze met zo'n spits mondje en geheven gezichtje een kus brengen
Volgens mij heeft sac het veel te druk met rondbanjeren om te pratenquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind dat praten zo leuk he, helaas praat sac nog niet.
[...]
lb hoe laat werd E wakker?
Nog steeds aan het spugen? Wat naar zeg hoeveel wk ben je nu?quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:04 schreef L-E het volgende:
In my defense: ze kotsen. En daar moet ik nog meer van kotsen (want dat doe ik al dagelijks, nog steeds). Dus dan vind ik ze even stom. Sorry hoor
Dat denk ik ook. Ze maakt wel geluid hoor maar het is:quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Volgens mij heeft sac het veel te druk met rondbanjeren om te praten![]()
Ik ben om 17:15 maar eens naar boven gelopen, en toen lag ze volgens mij al even wakker in bed.
Ela, dat vind ik ook zooooo schattig, dat ik mn eigen toontje naar haar bij E terughoorSowieso is ze echt heel erg bezig met een soort rollenspellen de hele tijd! En ook met klauteren trouwens, ze staat constant bovenop mn schoot, klimt over de zitzak, balanceert op stapels boekjes
maar dan echt úúúbervoorzichtig he, en als ze wiebelt zegt ze gelijk "ho! niet vallen!"
Staan er nog wat tanden/kiezen op doorkomen? Dat het daar nog gevoelig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Praten lijkt mij ook erg leuk. S. d'r mond staat niet vaak stil maar we kunnen er nog weinig van maken. Los lopen doet ze ook nog niet, maar ze staat steeds vaker los.
Nu ze wat kiezen door heeft is tanden poetsen een drama geworden. Ze wil zelf ook bijna niet poetsen. Voor iemand herkenbaar?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:15 schreef L-E het volgende:
Ik ben nu 21 weken fr. En ik heb dit een miljoen keer liever dan de toestanden van vorige keer, dus ik omarm de toiletpot en geniet zo hard ik kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:10 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet even spammen hoor
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:10 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet even spammen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Dat staartje!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
lol LE! OCDC! Obsessive Compulsatory Door Closer![]()
Nee ik ben 'druk' op mijn werkquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:01 schreef LadyBlack het volgende:
Sticker
Gut jongens wat een verhalen allemaal, is iedereen vrij op donderdag? Gezellig!
Meisje?quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:15 schreef L-E het volgende:
Ik ben nu 21 weken fr. En ik heb dit een miljoen keer liever dan de toestanden van vorige keer, dus ik omarm de toiletpot en geniet zo hard ik kan
Als de oudste straks naar school is wil ik gaan leren te naaien. Ja kleding en zo hequote:Op donderdag 26 februari 2015 12:12 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, t viel me gewoon op dat na een tijdje idiote rust hier, er ineens weer zo gezellig veel verhalen zijn!![]()
Ik ben wel vrij vandaag, eens kijken of ik nog iets creatiefs gedaan krijg! (al zakt me de moed in de schoenen als ik het crea-topic bekijkof het kinderkamertjestopic)
Oh, oeps.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hahaha ja die ken ik wel, dat zijn waren collega's. Misschien. Maar nu nog niet
.
Denk t wel iddquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:29 schreef Franny_G het volgende:
Gaan die oproepen niet automatisch?
Ik kan me voorstellen dat het protocol is dat elke zieke minstens een keer gezien moet worden door een arts, en dat dus elke zieke zo'n oproep krijgtquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:32 schreef danic het volgende:
Nee, volgens mij niet. Ik heb eerst een brief gekregen met een formulier waarop ik allemaal vragen moest invullen.
En nu krijg ik van de secretaresse van onze arts per mail deze uitnodiging. Ik neem toch aan dat ze eerst dat formulier doorlezen dat ik heb teruggestuurd? Wat is anders het nut daarvan?
Ja! Doen!quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Staan er op Netflix veel leuke kinderdingen? En dan bedoel ik Molletje, Barbapapa, Nijntje, smurfen...... Bumba enzo staat er vast op maar die hoef ik niet zo nodig![]()
Zag gisteren dat het maar 8 euro per maand kost..... en dat vind ik toch wel het overwegen waard!
Probably notquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:32 schreef danic het volgende:
Nee, volgens mij niet. Ik heb eerst een brief gekregen met een formulier waarop ik allemaal vragen moest invullen.
En nu krijg ik van de secretaresse van onze arts per mail deze uitnodiging. Ik neem toch aan dat ze eerst dat formulier doorlezen dat ik heb teruggestuurd? Wat is anders het nut daarvan?
Volgens mij moet iedereen idd een keer komen. Of het nog een controle is dat je echt geopereerd bent dat weet ik niet. Ik moest met mijn gebroken schouderkom ook komen. Dat ik zelf niet kon rijden en het ruim 30min verder was, dat was mijn probleem. Na 10min stond ik idd weer buiten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:32 schreef danic het volgende:
Nou ik mag toch niet hopen dat hij wil controleren of ik geopereerd ben. Alles is vaginaal gedaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Volgens mij moet iedereen idd een keer komen. Of het nog een controle is dat je echt geopereerd bent dat weet ik niet. Ik moest met mijn gebroken schouderkom ook komen. Dat ik zelf niet kon rijden en het ruim 30min verder was, dat was mijn probleem. Na 10min stond ik idd weer buiten.
Ja, is echt de moeite waard. Voor jezelf en voor E. Nijntje, Elmo, Alfred J. Kwak, Kikker en vriendjes, maar ook de klassiekers zoals Bambi. En dus veel leuke series en films voor jezelf.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Staan er op Netflix veel leuke kinderdingen? En dan bedoel ik Molletje, Barbapapa, Nijntje, smurfen...... Bumba enzo staat er vast op maar die hoef ik niet zo nodig![]()
Zag gisteren dat het maar 8 euro per maand kost..... en dat vind ik toch wel het overwegen waard!
JA. Isa is idolaat van Netflix. Ze weet ook precies hoe het werk. Ze kijkt graag naar Penelope, Nieuwsgierig Aapje, Teletubbies, Bob de Bouwer, Kikker... en er staan ook best veel Disney films opquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Bumba staat er niet eens opquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
ohh goeie vraag ja, dat vroeg ik me ook af! Wij zaten er ook over te denkenquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, dat is het m nou. Die behoefte is er door die associatie dus ook niet. Ik zal het niet snel opzetten ofzo. Voelt dan alsof ik iets slechts doe ofzoquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:54 schreef danic het volgende:
Volgens mij hoef jij je niet te gaan vervelen nu je gestopt bent met je baan![]()
Als je ze tenminste wilt zien....ik weet natuurlijk niet hoe je daar nu over denkt.
Frank en Frey was de allereerste film die ik in de bioscoop zag.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:34 schreef danic het volgende:
Mijn eerste disneyfilm in de bios was Bambi![]()
Maar echt XM...ga ze kijken! Ze zijn ZO TOF!!
Frank & FreyTaran en de Toverketel
Merlijn de tovenaar
Robin hood
![]()
God mensen, ander onderwerp? Ik blijf doorgaan!!
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sorry, maar ik moest er meteen aan denken
Maar superleuk! Gefeliciteerd.
Oh wauw ik had nog niet gezien of er een gewichtsbeperking op zat eigenlijk!quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:56 schreef vencodark het volgende:
Vraagje: wij hebben voor Aiden zo'n wandelwagen van Joolz.
Die mag maar tot 15 kilo en Aiden zit nu op 13,3.
Dus wat komt hierna eigenlijk? Wat hebben jullie?
Nee, juist nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh wauw ik had nog niet gezien of er een gewichtsbeperking op zat eigenlijk!
Wij gebruiken de bugaboo nauwelijks nog, dus die wordt binnenkort uitgeleend aan een vriendin van mij. Ik heb bij de kringloop voor een tientje een inklapbare buggy gekocht, zo'n onding met kleine rammelwieltjes. Verwacht m eigenlijk nauwelijks nog te gebruiken, dus ik geloofde het wel. Maar daarvan weet ik dus ook niet hoeveel gewicht ie kan hebbenLijkt me wel loslopen....
Oh, hier precies hetzelfde! Hoewel, wel kabel vanaf mijn 14e.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat waren bewegende strips. En strips zijn pulp. Aldus m'n ouders. En hoewel ik nu wel weet dat dat niet - nouja, iig niet altijd - waar is, heb ik onbewust er zelf ook iets tegen. Ik zal ze nooit lezen en diep van binnen zegt een stemmetje dus nog steeds dat strips niet goed zijn. En denk dat dat beetje doorwerkt in de tekenfilms ofzo, geen idee. Ik mocht vroeger naar Sesamstraat kijken en naar de drie dikke dames op de VPRO. Maar, daar mocht ik weer niet alles van zien. Rembo en Rembo niet en Purno ook niet. En we hadden geen kabelaansluitingen op het platteland, dus het aanbod was ook zeer beperkt. Nederland 1,2 en 3 en Duitsland 1,2 en 3. Pas toen ik op kamers ging, kwam ik in aanraking met kabel-tv.
Wij gaan volgend jaar ook. Dus dan is Rosalie ook 3.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef vencodark het volgende:
Nog eens wat anders hè.
Mijn ouders willen volgend jaar met z'n allen naar Disney Parijs.
Aiden is dan 3 en een beetje. Ze vroegen of we dat zagen zitten.
Ik word van het idee alleen al vrij zenuwachtig want het is met 3 jarige niet bepaald easy breezy denk ik. Druk, wachten, geen normaal eten en hoe leuk is het voor zo'n kleintje?
Iemand ervaringen?
Ik heb nog herinneringen van de peuterspeelzaal hoor. Toen was ik ook 3. En merk aan M ook dat hij steeds meer onthoudt en ook beter kan plaatsen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ze gaat het zich hoe dan ook niet herinneren als ze nog maar zo klein is, en daar vind ik het echt een beetje te kostbaar voor
Ik heb ook wel wat herinneringen van die tijdquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb nog herinneringen van de peuterspeelzaal hoor. Toen was ik ook 3. En merk aan M ook dat hij steeds meer onthoudt en ook beter kan plaatsen.
Ervaring check! Met de oudste diverse keren geweest vanaf 2 jaar en de jongste vanaf 4 maanden. Ik vind het prima te doen. Alleen tussen 1 en 1.5/2 jaar was het een lastige periode. Te klein om leuk mee te doen. Te groot om nog door een groot deel heen te slapen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef vencodark het volgende:
Nog eens wat anders hè.
Mijn ouders willen volgend jaar met z'n allen naar Disney Parijs.
Aiden is dan 3 en een beetje. Ze vroegen of we dat zagen zitten.
Ik word van het idee alleen al vrij zenuwachtig want het is met 3 jarige niet bepaald easy breezy denk ik. Druk, wachten, geen normaal eten en hoe leuk is het voor zo'n kleintje?
Iemand ervaringen?
Ik persoonlijk vond het hotel duur (oke bosrijk ookquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:14 schreef Kyara het volgende:
Efteling is dan inderdaad ook wel een goed begin
Mijn moeder wil in september naar het Efteling hotel. Lijkt me ook wel tof!
Eurodisney doen wij trouwens ook pas als ze wat ouder zijn. Maar dat is ook meer praktisch. En de geldkwestie inderdaad ook wel.
Nee, pyamadagen waren hier ook absoluut niet aan de orde.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend heeft vroeger nooit een pyamadagje gehad in het weekend, omdat ie op zaterdagochtend scouting en op zondagochtend kerk hadDat vind ik echt treurig! Bij ons thuis lummelden mijn moeder en ik heerlijk wat rond in het weekend. Muziekje op, boekjes lezen...... echt heerlijk!!! Maar dan dus niet omdat je niks mócht doen, maar omdat je niks hóefde
Oh ja, er zijn verschillen. Geen idee waar wij heen graagquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:17 schreef As1981 het volgende:
Ik persoonlijk vond het hotel duur (oke bosrijk ook )
Maar wij zaten in een apartement. Vond ik ideaal. Is nog voor de huisjes en de ingang van het gebouw is tegenover de ingang van het zwembad. Die gaat al om 8 uur open. Met mijn vroege vogels gingen we dan eerst zwemmen en daarna het park in.
Maar bosrijk is zeker leuk. Klaas vaak die komt vertellen bv
Klopt en appartementen zijn er ook verschillende (vooraan en achteraan)quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh ja, er zijn verschillen. Geen idee waar wij heen graagAppartement lijkt me sowieso handiger ivm zelf koken en zo. Bosrijk zijn die huisjes toch?
Thx!quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:03 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ervaring check! Met de oudste diverse keren geweest vanaf 2 jaar en de jongste vanaf 4 maanden. Ik vind het prima te doen. Alleen tussen 1 en 1.5/2 jaar was het een lastige periode. Te klein om leuk mee te doen. Te groot om nog door een groot deel heen te slapen.
Wij hebben vaak wek bewust gekozen voor het Disney hotel. Hierdoor konden we makkelijk terug om even een rust moment op te zoeken.
De drukte hangt af van het seizoen maar meestal is het bij de echte attracties voor de kleinste wel te doen.
En wat betrefr herinneringen. Ze onthouden best veel. Maar mijn mening is dat ze misschien niet de details onthouden maar wel dat het leuk/gezellig is. Vakantie met elkaar. En wij kijken vaak ook foto's terug en weten ze nog veel.
Maar goed wij doen ook stedentrips met de kinderen. Vinden ze ook leuk en zelfs kyan herkent en benoemd oa de big ben in londen en de eifeltoren in parijs.
Dit jaar gaan we op disney cruise en naar disney world.
Efteling bedoel je dan he?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef danic het volgende:
Ik heb daar net op georiënteerd voor april. Huisjes zijn voor 6 personen waarvan minimaal 3 betalende....
Dat gaan wij dus niet doen. Eva is nog 3 in april en dus gratis entree. Dan ga ik daar niet extra betalen.
Dan kom je uit op een appartement. Maar daarin kun je inderdaad niet koken. Dat werd me ook door een medewerker verteld.
Wij zien er maar even vanaf.
Dit is ook belachelijk veel geld (we hebben het financieel bijna rond nuquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx!
Mja we kijken ook wel voor het Disney Hotel maar dat geld hè.![]()
Ik vind het idee gewoon spannend maar dat zijn ook wel onze onzekerheden.![]()
Maare, potverdrie zeg: disney Cruise én disney World.
Dat is zo'n verre droom hier. Dan moet ik eerst wel de loterij winnen.![]()
Lijkt mij heel tof.
Jep. Efteling.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Kyara het volgende:
[..]
Efteling bedoel je dan he?
Wij gaan toevallig met 6 personen waarvan 3 betalende
Die foto![]()
![]()
Complete rustquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef danic het volgende:
Oh en Rosalie hoopt dat iedereen net zo lekker zal slapen als zij:
[ afbeelding ]
Vroeger liepen de figuren ook in het park ja. Kon je gewoon naartoe om op de foto te gaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:38 schreef As1981 het volgende:
[..]
Dit is ook belachelijk veel geld (we hebben het financieel bijna rond nu) maar goed het word dan ook te gek dat weet ik zeker.
Disney hotel is echt heel duur en sinds de laatste keer is het extraatje (naast dat het dus dichtbij is) verdwenen. De disney figuren zijn niet meer bij het ontbijt maar staan nu tijdens de magic ours in het park. Maar dat is dus voor alle hotel gasten en niet alleen die voor het disney hotel.
Dus mocht zo dichtbij niet nodig zijn zou ik zelf nu naar de andere hotels gaan kijken.
Soms nog wel hoor. En ze staan nu op vaste plekken. Maar dat is wel druk. Daarom was dat ontbijt in het hotel zo ideaal. En cafe mickey is ook alleen maar minder geworden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vroeger liepen de figuren ook in het park ja. Kon je gewoon naartoe om op de foto te gaan.
Nu is dat ook allemaal niet meer.
3 jaar geleden niemand gezien.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:43 schreef As1981 het volgende:
[..]
Soms nog wel hoor. En ze staan nu op vaste plekken. Maar dat is wel druk. Daarom was dat ontbijt in het hotel zo ideaal. En cafe mickey is ook alleen maar minder geworden.
De parade in de studio is dan wel positief verbeterd vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |