abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149950273
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_149950399
Ik heb ook zeker geen spijt van mijn keuze. Nu ik merk dat de oudste (iets wat ik zeker niet verwacht had) er echt last van heb dat ik 5 dagen werk is de keuze snel gemaakt. Op het werk zelf waren er wat kleine irritaties dus misschien maar beter voor ik er zelf grote van maak ;)

Nu alleen bedenken wat ik ga en wil doen. 5 dagen in de week moederen dat kan ik niet. En ze vinden het bij Opa en Oma ook leuk alleen niet zo vaak :P

En het project verhuizen word nu waarschijnlijk WEER op onhold gezet :')

Als mijn kindjes maar gelukkig zijn O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_149950586
Dat hadden we hier ook met de oudste idd. En dan blijkt hoe enorm onbelangrijk werk kan voelen he, als je kind er onder lijdt. Neemt niet weg dat ik dolgraag weer aan de slag ga straks, we moeten alleen nog even zoeken naar een vorm waar alle partijen gelukkig mee zijn.

Project verhuizen gaat hier eindelijk van start als ik weer werk O+ Ooit :')
pi_149950802
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef L-E het volgende:
Dat hadden we hier ook met de oudste idd. En dan blijkt hoe enorm onbelangrijk werk kan voelen he, als je kind er onder lijdt. Neemt niet weg dat ik dolgraag weer aan de slag ga straks, we moeten alleen nog even zoeken naar een vorm waar alle partijen gelukkig mee zijn.

Project verhuizen gaat hier eindelijk van start als ik weer werk O+ Ooit :')
Ik denk dat het 1 of 2 dagen gaat worden en dan compleet iets anders dan ik nu doe (IT-er).
Voor mij part ga ik schoonmaken maar ik moet wel aan de gang blijven.

Of juist helemaal niets. Nu we hier wonen kan dat nog. We hebben het 14 jaar geleden gekocht op ons eerste loon. Een mega hypotheek toen :') Nu een lachertje :') Dus ik kan ook niets gaan doen.
Maar............. wil ik dat...

De oudste gaat in maart wennen op school en in april mag ze voor het echie. Dus blijf ik over met de jongste O+ Kan ik die eens verwennen met uitje :P ;)
pi_149950940
Stom he. Ik heb zeker de juiste keus gemaakt. En toch voel ik me er een beetje down door :')
Die pak oreo's helpen ook niet :')
pi_149951339
Oh, je zit echt met hetzelfde dilemma als ik! Aan de ene kant wil ik zoooo graag iets doen, ik snak er echt naar mijn talenten op een andere manier in te zetten. Aan de andere kant: financieel redden we het idd ook gewoon als ik twee halve dagen bij Jumbo achter de kassa ga zitten, en is dat voor de kindjes niet veel fijner dan dat ik 32 uur bezig ben met carriere maken? Of onderschat ik ze dan en kunnen ze dat inmiddels best aan (met name oudste dus)?

Onze hypotheek is op 1 salaris gekocht, door mij destijds. Dat geeft veel rust en ruimte om uberhaupt over deze dingen na te denken. Dat is ook een luxe tenslotte. Dan maar geen kunststof kozijnen en een mooie voortuin, wel een kekke gele muur :P

Je moet taart eten Tal. Oreo's werken nooit.
pi_149951681
Taart. Eens kijken wat voor taart.

Wij hebben we die kunstofkozijnen en een kleine voortuin. Maar willen gewoon ruimte. Dat de kinderen ook gewoon een bed kwijt kunnen in hun slaapkamertje. Als ze daar ooit gaan slapen :P

We hadden een mooie paarse muur die ik vorige week heb geverfd want kijkers willen geen paarse muur :') We hebben nu roomwit :r

Het idee was om het volgende huis alleen op zijn loon te berekenen zodat hij (hij heeft op dit moment een stressvolle baan met veel uren) op een gegeven moment minder kon werken of een andere baan kon aannemen die minder zou betalen. En hij meer bij ons zou zijn. Dat word nu dus ook even anders.
pi_149951803
Cosleepen is ook gewoon bedacht door mensen die geen geld hadden om groter te gaan wonen he :P
pi_149951904
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:57 schreef L-E het volgende:
Cosleepen is ook gewoon bedacht door mensen die geen geld hadden om groter te gaan wonen he :P
Zonder cosleeper dr naast? Ik heb geen ruimte voor een co-sleeper namelijk :D

Als zij er beter door slapen, niet wakker er door worden of zo snel mogelijk weer inslapen zodat wij ook slapen vind ik het allemaal goed O+ Dan slaap ik maar niet tegen lief aan ;)

We hebben het babybedje op Fee dr kamer al weg gedaan. Hebben ze meer ruimte om te spelen. En als we hier echt blijven wonen dan gaat alles op de schop. Dan verbouwen we de badkamer wel. Dan zet ik die grote kledingkast in Fee dr kamer. En dan kan er wel een co-sleeper naast. Maar dan moet eerst die knoop door! De eerst heb ik vanmorgen al gedaan.
pi_149952041
Cosleepen is gewoon samen slapen he, dat kan prima zonder cosleeper ;)

En idd, wij zijn zo dolgelukkig dat Sticker af en toe doorslaapt: echt helemaal prima dat hij dat in ons bed doet hoor! Ik verwacht dat hij net als oudste op den duur vanzelf richting eigen bed gaat, zonder onze interventies :)

Qua ruimte hebben wij geen klein huis of zo. Wel een slaapkamer te weinig als je vindt dat ieder kind een eigen kamer moet hebben. Voorlopig zingen we het nog wel uit hier. We zijn misschien ook wel te lui om te verhuizen, al dat gedoe :')
pi_149952171
Mja als het aan mij ligt gaan de meisjes in de toekomst ook op één kamer. De oudste is gek op een stapelbed. Nou krijgen ze die toch. Prima. Maar mijn man vind het niets :')
Ook wilde ik de zolder ombouwen tot slaapkamer. Maar daar ben ik van terug gekomen. Toch best koud in de winter op zolder :') En elk kraakje en waterdruppel hoor je. Ik slaap toch al slecht met geluid.
  maandag 23 februari 2015 @ 13:37:02 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149953013
Ehm.... E is al een tijd verkouden, heeft wat verhoging. eet beroerd, slaapt superlicht, en heeft nu allemaal aangekoekte prut in dr oor. Zou dat oorontsteking kunnen zijn?
pi_149953106
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ehm.... E is al een tijd verkouden, heeft wat verhoging. eet beroerd, slaapt superlicht, en heeft nu allemaal aangekoekte prut in dr oor. Zou dat oorontsteking kunnen zijn?
Jazeker. Doet het pijn als je met je vinger achter haar oor klopt? (Dat leerde een kinderarts mij ooit, het zal vast geen zekere diagnose vormen hoor :D )
  maandag 23 februari 2015 @ 13:39:57 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149953111
Geen idee LB... geen ervaring mee... maar ff check misschien wel een idee? Grijpt ze naar haar oortjes?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_149953152
Ik heb nu twee slapende jongetjes op de bank O+

(Oudste is ziek ;( )
  maandag 23 februari 2015 @ 13:46:20 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149953310
Moet ff mn hart luchten. Totaal niet ontopic, maar ik moet het even kwijt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap voor je oudste LE!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_149953671
XM,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 februari 2015 @ 14:05:55 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149953907
Lief van je O+ Misschien doe ik dat wel een keer!

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 23-02-2015 14:12:11 ]
pi_149953917
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet ff mn hart luchten. Totaal niet ontopic, maar ik moet het even kwijt.

SPOILER
Beterschap voor je oudste LE!
Ik ken dat ja. Vrienden van hem. De kamer zit vol familie van hem. En dat wat er van mij komt is een handje vol (nog niet eens) lieve familieleden. Maar vrienden heb ik dus niet echt :')
En ik wil het wel. Maar ik ben sociaal gezien zo'n n00b dat ik of niet door heb dat het een leuke vriendschap kan worden of al iets verneukt voor het iets leuks/gezelligs kan worden :')
pi_149954013
XM, ik sluit me bij L-E aan.

SPOILER
:*
pi_149954020
Xm gewoon even een :* helaas redelijk herkenbaar..

En tally ik doe een ontslag boks met je, na 2 nachten wakkergelegen te hebben met hartkloppingen omdat het werk me zo tegen is gaan staan heb ik vanmorgen mn ontslag ingediend. Woensdag laatste werkdag al...
Had gedacht dat het rust zou geven en dat gaat het op den duur ook maar nu zie ik weer allemaal andere beren op de weg die er vanmorgen nog niet waren, nouja die verdwijnen vanzelf wel
pi_149954163
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lief van je O+ Misschien doe ik dat wel een keer!

SPOILER
SPOILER
pi_149954309
Nu ik mijn kindjes zie (want halve dag werken) geeft het me wel rust eigenlijk dat ontslag. Ik vind mezelf vrolijker :P Dan is het toch helemaal geen verkeerde keus geweest O+

O en taart doe ik maar ff niet. Ik ben echt kotsmisselijk van de oreo's :D
pi_149954377
Mama, poep, stink, bah, UIT!
Heb je een volle luier? Ja poep!
Kom ik met een schone luier en dan rennen we gillend weg. Want schone luier eng!
pi_149956567
Zeg Tally.. Die van jou was toch al zindelijk?! :+

Rot van je baan, maar als het beter is voor jou en je kindjes dan is dit natuurlijk wel de beste keus!

ik wist helemaal niet dat een liesbreuk zo gevaarlijk kon zijn. Goed gehandeld Venco!

Ik ben zojuist gaan zwemmen met M. Wij met z'n tweeën dus. Met de auto (moeilijke parkeerplaats, daar). Tijdens de schoolvakantie. *O* Supertrots op mijzelf!! :D
pi_149956634
Respect Limone! Maar ik moet het vragen: tijdens de schoolvakantie, waarom, in vredesnaam, WAAROM? ;(
pi_149956650
Zeg Limoen, zit die dame van jou al in maat 92?

SPOILER
  maandag 23 februari 2015 @ 15:48:51 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149956790
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:44 schreef L-E het volgende:
Respect Limone! Maar ik moet het vragen: tijdens de schoolvakantie, waarom, in vredesnaam, WAAROM? ;(
Ja, dat :D

En lol Kyara, tof jurkje :Y.

En dank voor de steun. Het is een van de redenen waarom ik mn verjaardag liever niet vier.
pi_149956863
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:44 schreef L-E het volgende:
Voor dat extra taartpuntje natuurlijk! *) Maar nee, ik dacht 'yes, zwembad!' En toen pas later: 'kut schoolvakantie.' En toen bedacht ik dat M. andere mensen kinderen Heel Erg Leuk vindt. En dat ik misschien niet mijn eigen kinderschuwheid op haar moet projecteren. :P
pi_149956890
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:44 schreef Kyara het volgende:
Zeg Limoen, zit die dame van jou al in maat 92?

SPOILER
Nee, maar vast over een half jaar wel! Ik ga 'm bestellen. Next heeft ook een lijn zag ik. Citroenen zijn het fruit van 2015! *O*
pi_149957100
Ach XM :* Voor what it's worth: ik moet vaak om je grapjes lachen. Jammer voor al die mensen in je buurt die dat blijkbaar moeten missen!
pi_149957200
Ik vind mezelf best een laidback moeder. Ik maak me niet snel zorgen, schiet niet snel in de stress, heb altijd het volste vertrouwen dat alles goed komt. Dat kan ik!

Maar van mijn 7-jarige met de hele dag hoge koorts die nu ook over nekpijn klaagt raak ik toch ook wel een tikje in de ikmaakmezorgenmodus hoor ;(
  maandag 23 februari 2015 @ 16:03:47 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149957242
Je huisarts is nu nog bereikbaar n.a.w. Dus.. ja.. als JIJ je zorgen gaat maken, zou ik maar ff bellen voor overleg.
pi_149957324
Met koorts en nekpijn zou ik bellen, hoor.
pi_149957932
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:41 schreef Limone het volgende:
Zeg Tally.. Die van jou was toch al zindelijk?! :+

Rot van je baan, maar als het beter is voor jou en je kindjes dan is dit natuurlijk wel de beste keus!

ik wist helemaal niet dat een liesbreuk zo gevaarlijk kon zijn. Goed gehandeld Venco!

Ik ben zojuist gaan zwemmen met M. Wij met z'n tweeën dus. Met de auto (moeilijke parkeerplaats, daar). Tijdens de schoolvakantie. *O* Supertrots op mijzelf!! :D
Ze heeft idd een tijdlang op de pot gepoept (gepiest nooit) en opeens bedacht ze dat poepen in dr luier misschien ook wel makkelijker was :')
pi_149957941
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:02 schreef L-E het volgende:
Ik vind mezelf best een laidback moeder. Ik maak me niet snel zorgen, schiet niet snel in de stress, heb altijd het volste vertrouwen dat alles goed komt. Dat kan ik!

Maar van mijn 7-jarige met de hele dag hoge koorts die nu ook over nekpijn klaagt raak ik toch ook wel een tikje in de ikmaakmezorgenmodus hoor ;(
Heb je al gebeld?
pi_149957973
Omdat ik me nutteloos voelde (ik weet niet waarom want 3 klantenbezoeken gedaan, problemen opgelost en uiteraard de kindjes) heb ik maar ff mn muur in de latex gezet :')
Nu is de andere kant ook roomwit :r
pi_149958716
Fokwet he: toch nog even koorts gemeten en die bleek ineens flink gedaald. En hij kan zijn kin nog op zijn borst leggen. (Ik ben vast niet de enige die de hersenvliesontsteking-thuischeck doet :@ )

Man is bijna thuis, dan gaan we overleggen, en mogelijk toch nog bellen.
pi_149960058
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:55 schreef L-E het volgende:
Fokwet he: toch nog even koorts gemeten en die bleek ineens flink gedaald. En hij kan zijn kin nog op zijn borst leggen. (Ik ben vast niet de enige die de hersenvliesontsteking-thuischeck doet :@ )

Man is bijna thuis, dan gaan we overleggen, en mogelijk toch nog bellen.
Die kende ik nog niet, maar ga ik zeker onthouden :Y En fijn dat de koorts wat gedaald is.

XM :* Eén van de redenen waarom ik mijn verjaardag ook niet echt meer vier... Hooguit met mijn ouders O+

Wij hadden hier vandaag twee kleine meisjes, die helaas allebei niet geheel fit waren... Maar gezellig was het tóch!
pi_149960184
Het is wel een hele lieve foto Shandaly O+
Hopelijk zijn beide meisjes snel weer opgeknapt!
pi_149961061
Mijn peuter ligt nu op bed met 39,6 graden koorts :'(
Maar was wel heel gezellig O+
pi_149961768
Omen is dat riley?? Ik had haar helemaal niet herkend zo!! Beterschap
Voor beide meisjes!
pi_149961875
Riley is degene met het jurkje aan inderdaad :Y
pi_149962681
L-E, beterschap voor je 7-jarige :*

XM, :*
En herkenbaar. Hier alleen familie op mijn verjaardag.

Tally, moeilijk, maar goede keus :*
pi_149962981
Ooooh, ik word 40 dit jaar (in juli). En ik vier dus ook zelden mijn verjaardag, maar dan omdat ik daar meestal niet zo'n zin in heb. Maar nu ik 40 word, moet ik natuurlijk wel wat doen. Gemengde gevoelens hoor. Het is toch een mijlpaal. Maar ja, 40. Haaaallooo. When did that happen?

Wij zitten in ons vakantiehuisje. I vind het helemaal te gek en kruipt het hele huisje door. :D .

XM, je schreef laatst dat je vanaf maart veel tijd i.v.m. stoppen met je werk. Lijkt me leuk om dan eens op mijn vrije dag (maandag) af te spreken. DH en Gouda is goed te doen! En ik wil jouw dochter wel eens die prachtige halve zinnen horen zeggen. :D . O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_149966790
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:14 schreef Franny_G het volgende:
Ooooh, ik word 40 dit jaar (in juli). En ik vier dus ook zelden mijn verjaardag, maar dan omdat ik daar meestal niet zo'n zin in heb. Maar nu ik 40 word, moet ik natuurlijk wel wat doen. Gemengde gevoelens hoor. Het is toch een mijlpaal. Maar ja, 40. Haaaallooo. When did that happen?

In de afgelopen 39 jaar.. :P
pi_149967618
Aiden begint inmiddels eindelijk een beetje écht te praten ipv gebrabbel waar je soms geen wijs uit komt.
Hij zegt nu "bal", "cheese". :P en zelfs een echte zin: "Wat is dat"?
En als je vraagt wat de koe zegt, zegt hij braaf: "boeeee". O+
Ik denk ook dat hij vandaag "zitten" zei maar dat leek misschien maar zo.
Maar ben blij dat het eindelijk zover is! *O*
pi_149967891
Lieve foto Shandaly! O+
  maandag 23 februari 2015 @ 22:51:30 #49
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149973482
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:55 schreef L-E het volgende:
Mijn moeder is in staat om het me nog steeds te vragen als ik een zere nek heb :') O+

Verder zag ik een toffe foto van 2 lieve kleine meiskes O+ O+

En las ik over ontslag bij Tally en ook AA :o Goed hoor, om een knoop door te hakken als het wringt..... Spirit hoe sta jij er in momenteel?

En XM, wat rot als dat als zo'n schaduw over je verjaardag hangt -O- Ik hoop van harte dat het volgend jaar al heel anders lijkt! :*

Ennnn geklets in huize Venco! Leuk he O+
  maandag 23 februari 2015 @ 22:56:48 #50
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149973704
Ik ben met E en dr prutoor vanmiddag even langs het cb gelopen, "nee daar mag niemand hier iets over zeggen, vraag maar aan de huisarts", en langs de huisartspraktijk, "nee dan hebben we liever dat u belt, want nu zitten andere patiënten er ook bij". Ja maar ik sta toch verdomme voor je neus nu met een ziek kind? :{

Maargoed, ik had inmiddels ook al eea gelezen, en heb dus een zetpil gegeven. Dwz, dat heeft de oppas gedaan, want ik had een etentje vanavond :Y) Ze moest wel keihard huilen toen de oppas verscheen terwijl ze normaalgesproken dol op haar is :? dus ik voelde me superlullig toen ik haar achter een filmpje zette (waar ze instant zen van werd :') ) en wegfietste..... Maargoed, ik heb een heel leuke avond gehad, en E was lief gaan slapen. Heeft ze ook nodig want ze werd vanmiddag na een halfuur al wakker :X
  maandag 23 februari 2015 @ 23:02:17 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149973992
Oh en jongens er kwam in het restaurant iemand van onze groep langs met haar 10 dagen oude zoontje, en ik mocht m even op mn arm houden terwijl zij haar thee dronk!! O+!

Ik had heel de avond wel kunnen blijven zitten met dat hummeltje O+
pi_149976871
XM, ik begrijp precies wat je bedoeld. Ik vind het ook niet makkelijk. Maar ik merk soms ook dat het aan mijn eigen inzet ligt. Ik heb het gewoon druk en hectisch en dan denk ik 's avonds...'Oh ja, ik moest nog bellen/appen/enz.

Maarrrr.....worden zijn vrienden ook niet JOUW vrienden in de loop van de tijd?
Dat werd mij eens gezegd toen ik er over klaagde. En dat vond ik eigenlijk wel een goed punt. Dus mja....het zijn meestal mannen, maar dat gaat me prima af. Lekker nuchter enzo :+
Helaas dus geen 'beste vriendin' om mee te high tea-en ofzo, maar wel lieve kennissen/collega's/misschien tochalwelvriendinnen waar ik leuk contact mee heb.
En ik vind dat goed zo.
Ik hoop dat jij dit punt snel bereikt, want het gevoel dat je nu ervaart is ronduit kut :* .
pi_149978090
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 22:51 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Mijn moeder is in staat om het me nog steeds te vragen als ik een zere nek heb :') O+

Verder zag ik een toffe foto van 2 lieve kleine meiskes O+ O+

En las ik over ontslag bij Tally en ook AA :o Goed hoor, om een knoop door te hakken als het wringt..... Spirit hoe sta jij er in momenteel?

En XM, wat rot als dat als zo'n schaduw over je verjaardag hangt -O- Ik hoop van harte dat het volgend jaar al heel anders lijkt! :*

Ennnn geklets in huize Venco! Leuk he O+
Ik heb besloten het van me af te zetten en er toch voor te gaan. Zonder gezeik is deze baan namelijk perfect en erover praten heeft echt geholpen. Ik zie mezelf niet thuis zitten met Isa en een simpeler baantje voor 3 dagen, ook daar denk ik niet dat ik gelukkiger wordt, dus dan maar even doorbijten en over een half jaar kijken waar ik dan sta.
Sarcasme. Herken het.
pi_149978399
Was het werkinhoudelijk gezeik Spirit?

Jongens, de mijlpalen vliegen ons om de oren hier de laatste tijd: Sticker heeft DE HELE NACHT (!!) in zijn eigen bed geslapen! _O_

Dat die nacht om 5 uur eindigde omdat hij klaarwakker was is prima, heb ik tenminste lekker veel aan mn dag O+ :')

Wie van jullie heeft kinetisch zand? Zijn die non-merken ook fijn/goed?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 08:17:40 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149978537
Wooooow Sticker!! _O_

Was ie zelf ook verbaasd? oO<
pi_149978546
Ik denk het wel want hij werd wakker met een 'Mama?' ipv het gebruikelijke gehuil. Stukken fijner, wel ;)
pi_149978661
L-E, wat een mijlpaal *O* O+
pi_149979318
Dat is zeker fijn le! Geen tips voors het zand helaas. Kaylee heeft op het moment genoeg speelgoed waar ze uren zoet mee is.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 10:18:56 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149980608
LE, hoe gaat het met je oudste? En *O* *O* *O* voor Sticker!!

Shandaly, wat een gezellige foto! En beterschap voor Riley van Omen :Y.

Franny! The big four! :D En lijkt me leuk om een keer af te spreken! Den Haag is tof en niet ver idd.

LB, hoe gaat het nu met E? Wat een stomme reactie trouwens van ze.

Danic, het zijn inmiddels ook wel een beetje mijn vrienden, tuurlijk, maar ik spreek niet individueel met ze af en ga inderdaad niet met ze high-teaen. Ik mis gewoon echt vriendinnen-vriéndinnen.
pi_149980787
Wat fijn L-E! *O* *O* Kan hij morgen of overmorgen even met M. bellen en vertellen hoe hij dat nu doet?
pi_149981381
*O* goooo sticker!! *O*

XM, ja precies dat is hier ook hoor. Het zijn hele leuke gasten en ze zijn zelfs op bezoek geweest in het ziekenhuis (alleen, zonder vriendin en zonder dat mijn vriend er was) en ik moet zeggen dat dàt enorm veel betekende. Dat ik zelf ook al vol werd aangezien zeg maar. En niet als de aanhang van...

Diezelfde vriend houdt ook erg van de sauna, maar dat vind ik dan weer te ver gaan. Dat doe ik toch liever met mijn zusje haha.

Maar inderdaad...lekker shoppen, naar een vrouwenfilm of high-tea ofzo...dat gebeurd hier ook niet.
En ik vind dat met vlagen ook heel jammer.
pi_149981727
Oudste gaat iets beter XM, lief dat je het vraagt. Nog niet koortsvrij, maar wel iets minder een doodziek vogeltje, zeg maar :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 11:09:49 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149982195
Nouja danic, mocht je een keer naar een vrouwenfilm willen of scones met clutted cream eten, dan weet je me te vinden :Y :Y).

LE, fijn!! Ik hoop dat ie snel weer helemaal een vrolijk vogeltje is :).
  dinsdag 24 februari 2015 @ 11:47:58 #64
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_149983508
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 07:58 schreef L-E het volgende:
Was het werkinhoudelijk gezeik Spirit?

Jongens, de mijlpalen vliegen ons om de oren hier de laatste tijd: Sticker heeft DE HELE NACHT (!!) in zijn eigen bed geslapen! _O_

Dat die nacht om 5 uur eindigde omdat hij klaarwakker was is prima, heb ik tenminste lekker veel aan mn dag O+ :')

Wie van jullie heeft kinetisch zand? Zijn die non-merken ook fijn/goed?
Ik lees jouw laatste vraag toevallig (en hoera voor de nacht!): imo zijn de non-merken zeker niet net zo fijn als de a-merken. Wij hebben een bak met 'Supersand' dat is heel zacht en fijn, hele fijne korrel, voelt heel fijn. Ook hebben we een bakje gekocht bij de Action, dat ruikt ten eerste raar, is veel minder fijn qua structuur en voelt daardoor ook minder fijn. Het is grover. E.lin speelt liever met het 'Supersand' en ik vind dat ook prettiger :Y
pi_149984782
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:47 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik lees jouw laatste vraag toevallig (en hoera voor de nacht!): imo zijn de non-merken zeker niet net zo fijn als de a-merken. Wij hebben een bak met 'Supersand' dat is heel zacht en fijn, hele fijne korrel, voelt heel fijn. Ook hebben we een bakje gekocht bij de Action, dat ruikt ten eerste raar, is veel minder fijn qua structuur en voelt daardoor ook minder fijn. Het is grover. E.lin speelt liever met het 'Supersand' en ik vind dat ook prettiger :Y
Ah dank je! Ik heb zelf her en der al wat lopen voelen :9 en ik vond zelf the real deal prettiger aanvoelen, dan gaan we daarvoor! (Ik heb je net een pm gestuurd trouwens ;))
  dinsdag 24 februari 2015 @ 12:57:21 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149986779
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef L-E het volgende:

[..]

Ah dank je! Ik heb zelf her en der al wat lopen voelen :9 en ik vond zelf the real deal prettiger aanvoelen, dan gaan we daarvoor! (Ik heb je net een pm gestuurd trouwens ;))
Als je dit leest zonder context _O-
pi_149988072
_O-

Hier het kinetische zand. Errug leuk (vind ook mama ;) )
pi_149989113
XM, ik herken het heel erg, je verjaardagsding :'( Hier ben ik daarom ook gestopt om mijn verjaardag te vieren voor anderen, ik vier het alleen nog voor mezelf :) Ik ga dit jaar woonwinkelen en mag dan een hangkastje uitzoeken voor mezelf <3 Ik wil naar Loods5 en naar van Dijk&Ko :D
Toen ik mijn verjaardag nog wel vierden, nodigde ik wel mensen uit, maar er kwam nooit iemand. Of ja, misschien 1 of 2 mensen, maar meer niet. Ik werd er altijd heel verdrietig van en dat vond ik niet te bedoeling. Het is toch mijn verjaardag? Dat hoort toch juist een vrolijke dag te zijn, in ieder geval voor mezelf?! Dus daarom doe ik tegenwoordig op die dag iets wat ik zelf heel erg leuk vind. En dan neem ik mijn lief en kind mee als ze dat willen en zo niet, dan niet ;)

L-E *O* wow! Maar 5 uur vind ik nog wel echt midden in de nacht :o :O
pi_149991093
Je noemt mijn favo adresjes ela O+

Verbazingwekkend trouwens, ook jij lijkt juist iemand met zooo veel contacten, iemand die alles kan en door iedereen tof wordt gevonden. Ik begrijp soms echt niets meer van de wereld..
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:08:19 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149991230
Ja, wat LE zegt.. Dat dacht ik ook.

En als de mister niet zo dicht bij mij jarig zou zijn, zou ik ook zoiets doen. Maar er zitten 8 dagen tussen en dus vieren we het dan maar tegelijkertijd.
pi_149991472
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:04 schreef L-E het volgende:Ik begrijp soms echt niets meer van de wereld..
^^ Zoveel toffe mensen, hoe kán dat nou?!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149991507
Boffen wij toch dat we elkaar gevonden hebben hier *;
pi_149991626
Laten we een clubje oprichten *)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:30:08 #74
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149991990
Mooie oplossing Ela!

Maar ik ben inderdaad stomverbaasd dat zoveel van hier dus met hetzelfde probleem kampen :o -O-
pi_149992345
Ja wel bijzonder, want volgens mij hebben we ook allemaal van elkaar het idee heel sociaal enzo te zijn.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:41:24 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149992422
Op fok ben ik reuze sociaal :'). Maar in het echte leven ben ik echt een kneus. En heel tof om hier met elkaar dingen te delen, maar ik heb ook echt heel veel behoefte aan contacten die *echt* zijn en niet in een computer zitten :+. Ik kom straks thuis te zitten en als ik niet geregeld andere mensen ga zien, ga ik echt heel snel heel erg gillend gek worden denk ik -O-.
pi_149992546
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:30 schreef LadyBlack het volgende:
Mooie oplossing Ela!

Maar ik ben inderdaad stomverbaasd dat zoveel van hier dus met hetzelfde probleem kampen :o -O-
Halloooo, we zijn fokkers. Zolderkamerautisten toch? :P
pi_150004215
Autist meldt! Maar ik merk ook dat mijn leven zo vol zit sinds Isa er is, dat ik nauwelijks tijd over houd voor een sociaal leven. Ik heb een goede vriendin waar ik regelmatig contact mee heb, maar de meesten zie ik maar een paar keer per jaar. We gaan niet eens naar elkaars verjaardagen, maar eigenlijk vind ik dat heerlijk :@ geen verplichtingen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_150006653
Ik heb ook geen boordevol sociaal leven. Paar goede vriendinnen, sommige spreek ik ook maar eens per kwartaal. Nu wel weer meer contacten met andere moeders, ook via Fok. Maar heb eerlijk gezegd ook geen behoefte aan nog meer sociale contacten.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:16:04 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150006856
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Halloooo, we zijn fokkers. Zolderkamerautisten toch? :P
Mja maar ja, hier dus een vat vriendinnen dat zo vol zit dat ik soms niet weet hoe ik t allemaal bij kan houden :D

5 van heel vroeger, en de rest sinds mn studietijd. En dat is een grote vriendengroep waar mn vriend ook in zit (en waar we elkaar van kennen).
pi_150008317
Ik heb 2 vriendinnen waar ik echt een goed contact mee heb. 1 vriendin komt dan ook regelmatig langs en die belt weleens. Die andere zie ik niet veel maar we appen regelmatig en proberen ook wel af te spreken. Ze heeft vd zomer een zoontje gekregen.

En verder vooral vrienden die ik dus weinig zie maar wel regelmatig contact mee heb. Vriendschap is gelukkig niet alleen een kwestie van zien. :)
Die vrienden die ik heb zijn voornamelijk nog van school.
Er is wel een collega die ik soms overweeg thuis uit te nodigen (zoontje ook van 1) maar ergens durf ik niet. :')

Ik ben ook niet zo'n allemansvriend. :P
pi_150008437
Geen gebrek een vrienden en kennissen. Nu met een kind en een drukke baan is het wel lastiger om contacten goed te onderhouden merk ik, ook omdat ik er niet tegen kan om naast mijn drukke baan ook een volle sociale agenda te hebben en ik stress krijg bij een vol gepland weekend. Er zijn ook wel wat vriendschappen verwaterd in de loop der tijd, maar daar komen dan toch weer nieuwe voor in de plaats. Afgelopen jaar zat ik ook wel in mijn babycocon, maar ik voel dat ik wel behoefte heb om de sociale contacten weer wat meer aan te halen.

Ben nu ieder geval heel goed aan het ontstressen. Ik heb vandaag zowaar bijna een heel boek gelezen.
Goed boek Kom hier, dat ik u kus.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_150008661
Overigens, het feit dat tussen mijn zwangerschap en de geboorte van Aiden 2 vriendinnen en 1 collega zwanger werden, hielp wel dat contacten met hen versterkten en mijn baby-ervaringen en emoties heel fijn kon delen. O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:48:29 #84
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150008687
Oh heerlijk Franny!

En ik heb vooral moeite met mijn twee dierbaarste vriendschappen; die meiden waren tot voor kort nog volop single en bezig met uitgaan en verre reizen... en dat was al nooit zo mijn ding. Ze wonen ook nog allebei ver weg, dus het komt neer op bellen en weekendjes plannen (lastig). En het klinkt zo walgelijk, maar ik hoop echt dat ze ooit ook kinderen krijgen, zodat we weer meer op 1 lijn zitten. (zij kunnen zich écht sommige dingen totaal niet voorstellen).
pi_150008940
LB, mijn beste vriendin ken ik van de peuterspeelzaal (en nee, niet die van onze kinderen :D ). Haar oudste gaat al bijna naar de middelbare school. Toch heeft het onze vriendschap nooit in de weg gestaan. Achteraf denk ik dat ik op bepaalde dingen anders had kunnen reageren (compleet onbeholpen qua kraamvisite, kraamcadeaus en wat dan ook) maar geloof dat ze dat niet zo erg vond O+

Merk wel dat nu ik thuis zit en mijn enige gespreksonderwerp dus de kinderen is, het nu wel lastiger is om een normaal gesprek te voeren wat niet over kinderen gaat :') Volgende week etentje met vriendin zonder kinderen.... ben benieuwd :D
pi_150008977
LB, ik was tot mijn 37e ook zo, alhoewel ik niet enorm van het reizen was. Er zijn bij mij wel een paar vriendschappen verwaterd vanwege het verschil wel/geen kinderen. Een vriendin die op een gegeven moment zei 'Oh, ik ben zo blij dat ik niet meer ieder weekend in de kroeg sta, op zoek naar een man'. :') . Of soortgelijke opmerkingen die niet specifiek voor mij bedoeld waren, maar waar wel heel erg in doorklonk hoe tevreden ze was met haar huiselijke bestaan en hoe ze vond dat mensen van onze leeftijd die nog niet zo'n bestaan hadden toch wel wat treurig waren.

Ik heb dus ook voornamelijk een vriendenkring met kinderloze mensen. :@ . Dat is nu wel een beetje jammer, merk ik. :+ .
pi_150009110
Kyara, herkenbaar. Riley is ook mijn enige gespreksonderwerp
pi_150009190
Mijn beste vriendinnetje heeft geen kinderen, wil ze niet, begrijpt ook niets van de wens maar ik vind het gek genoeg juist wel fijn om te kunnen sparren over bepaalde kindgerelateerde zaken met iemand die er niet middenin zit.

Overigens vind ik vrienden een paar keer per jaar zien en zo af en toe bellen eerder normaal dan te weinig hoor. Focus ligt op het gezin, er is niet heel veel tijd over omdat een dag maar 24 uur kent.
pi_150009794
Wat dat betreft vind ik whatsapp, facebook en mail ook eerder een verrijking dan een verarming. Zoveel meer mogelijkheden om even contact op te nemen. Ik ben niet zo beller en dan is het fijn om toch regelmatig enige vorm van contact te hebben op het moment dat het mij uitkomt.
pi_150009869
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:09 schreef Kyara het volgende:
Wat dat betreft vind ik whatsapp, facebook en mail ook eerder een verrijking dan een verarming. Zoveel meer mogelijkheden om even contact op te nemen. Ik ben niet zo beller en dan is het fijn om toch regelmatig enige vorm van contact te hebben op het moment dat het mij uitkomt.
Buiten het mailen (dat doe ik bijna nooit) +1
pi_150010118
Eens. Maar boven alles vind ik het supertof dat ik vrienden heb die ik rustig driekwart jaar links kan laten liggen en er dan gewoon nog zijn als ik weer eens mijn neus laat zien. Geen verwijten, geen moeilijk gedoe, all good O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:22:06 #92
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150010503
quote:
+1!!

Helaas zijn beide vriendinnen totaal niet geïnteresseerd in die media :') Dus ik app me lekker helemaal suf met andere vriendinnen :Y

Oh en L-E dat is ook superfijn inderdaad, dat is hier gelukkig ook wel zo.
pi_150010799
quote:
En foto's, filmpjes delen, even teruglezen, geconcentreerd antwoorden en terugkijken wanneer je iemand ook alweer gesproken hebt. :)
pi_150010836
Ja, dat ook!
pi_150010872
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:15 schreef L-E het volgende:
Eens. Maar boven alles vind ik het supertof dat ik vrienden heb die ik rustig driekwart jaar links kan laten liggen en er dan gewoon nog zijn als ik weer eens mijn neus laat zien. Geen verwijten, geen moeilijk gedoe, all good O+
Dat vind ik ook echt het kenmerk van een goede vriendschap :Y
pi_150011051
Nu met die nachtdiensten heb ik zeeën van tijd om na te denken. :')
Dus ook om mensen een berichtje te sturen en de tijd voor te nemen. Dat gaat thuis met zo'n rondrennende dreumes toch minder. :')
pi_150011293
Ik moest vandaag 1,5 uur wachten bij de garage, zonder kinderen. Mijn hele sociale leven is weer up to date zeg maar :D
pi_150011689
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:34 schreef Kyara het volgende:
Ik moest vandaag 1,5 uur wachten bij de garage, zonder kinderen. Mijn hele sociale leven is weer up to date zeg maar :D
Nou precies. :P
Thuis is er altijd wel wat anders te doen. En de nachtdienst is hier zo saai. :O
pi_150013157
What's app en Facebook lukt me wel om redelijk bij te houden met peuter. Die komt mij ook de telefoon brengen als ik een berichtje krijg.
Ook als ze lekker plakt lukt dat. Zij filmpjes kijken op de iPhone. Ik facebooken op de iPad en dan lekker knuffelen en kusjes O+
pi_150019840
Ik ben gezegend met een paar redelijk grote vriendinnengroepen die hondstrouw zijn. Ik ben niet zo goed in het onderhouden van contact. Ik denk veel aan ze, maar tot actie overgaan: ho maar. Dat vinden ze helemaal niet erg. O+ Verder heb ik een paar losse vriendinnen die ik 1 keer in het half jaar spreek en dat het dan meteen weer goed is.
En ik vind nieuwe mensen ontmoeten ook altijd leuk. Dus voor meets ben ik ook altijd wel in. (Ik kan alleen vaak niet... ;( )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')