"Ik moet plasseeeen!" en dan een uur later terug komen (da's dan omdat A de rij van de dames al eeuwen duurt en B omdat je dat hele ding uit moet trekken voordat je kan).quote:Op maandag 23 februari 2015 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had ook in een sexy momentje een bodystocking besteld maar en dan? Onpraktische krengen zonder functie
daar ben ik te praktisch voor vrees ikquote:Op maandag 23 februari 2015 17:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sexy zijn is toch een functie op zich?
Kun je beter voor open-kruis-sexy gaan dan voor bodystocking-sexy, plastechnisch gezien en praktischgewijs zegmaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sexy zijn is toch een functie op zich?
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:
London Andrews![]()
![]()
![]()
Zou hoofdvrouw maken van mijn harem/10
quote:Op maandag 23 februari 2015 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Af! Ik ga met haar baby's maken
Hoe heet het?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb daarom verdovende zalf in huis, voor mannen die te snel komen. Beetje op de dop smeren, in laten trekken, en je kan zó de hele nacht door.
Ik googeldequote:Op maandag 23 februari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:
London Andrews![]()
![]()
![]()
Zou hoofdvrouw maken van mijn harem/10
Je kan dat toch gewoon als opzij schuiven? Of zeg ik nu iets geks.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je beter voor open-kruis-sexy gaan dan voor bodystocking-sexy, plastechnisch gezien en praktischgewijs zegmaar.Even in t midden laten welke van die 2 daadwerkelijk sexier is.
We zouden je plettenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij mag er ook bij hoor. Er is genoeg Weiss voor iedereen.
Volgens mij werkt dat niet helemaal zo. Ik heb geen idee, ik draag ze nooit.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je kan dat toch gewoon als opzij schuiven? Of zeg ik nu iets geks.
Death by tetten. Een dood waar menig man voor tekent in dit topicquote:
Ik denk dat ik er serieus een moord mee zou kunnen plegen...quote:Op maandag 23 februari 2015 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Death by tetten. Een dood waar menig man voor tekent in dit topic
Beetje jammer dat het van die zompige supermarktcake is waar iedereen al aan heeft gezeten maar weer heeft teruggelegd.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:08 schreef Weissman het volgende:
Geef iedereen een plak, mijn cake is lang
Ieeeeuuuwww hahaquote:Op maandag 23 februari 2015 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het van die zompige supermarktcake is waar iedereen al aan heeft gezeten maar weer heeft teruggelegd.
Een beetje zoals dat mens van Deutschland sucht ein Superstarquote:Op maandag 23 februari 2015 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er serieus een moord mee zou kunnen plegen...
Misschien valt daar nog geld mee te verdienen?
wat?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een beetje zoals dat mens van Deutschland sucht ein SuperstarBAM!
Waar de frosting van de vorige nog een beetje afdruipt?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het van die zompige supermarktcake is waar iedereen al aan heeft gezeten maar weer heeft teruggelegd.
Och gossie: is er weer zo'n bank executive door je net aangeveegde hoopje gestapt met z'n van Bommels? Volgende keer meteen opvegen en in je Cemsto kar, hoor! Zwaar leven heb je toch, bro.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hebben we onze vastgeroeste midlifer weer
Is zo'n filmpje wat viral ging. Over die show en dan een mens met huge ass tetten die honkbalknuppels en meloenen doormidden ramt met d'r borsten. Sylvie Meiss kijkt doodsbangquote:
Pics.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er serieus een moord mee zou kunnen plegen...
Misschien valt daar nog geld mee te verdienen?
Hmmm zo te horen moet ik nog wel even oefenen...quote:Op maandag 23 februari 2015 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is zo'n filmpje wat viral ging. Over die show en dan een mens met huge ass tetten die honkbalknuppels en meloenen doormidden ramt met d'r borsten. Sylvie Meiss kijkt doodsbang
Dan doe ik er toch liever andere dingen mee.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hmmm zo te horen moet ik nog wel even oefenen...
als dit mij rijk maaktquote:Op maandag 23 februari 2015 17:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan doe ik er toch liever andere dingen mee.
Point taken.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als dit mij rijk maakt
Dan kan ik een miljoen bodystockings kopen ook al zijn ze zinloos. Dat is pas rijkdom
Die douwt zo een honkbalknuppel in je aars.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik googelde
Jeumig wat een dominatrix!
Ik ga vanavond de mijne weer trainen. Tot ze zo groot zijn als die van Rhu. Ik heb nu extra motivatie!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:20 schreef Weissman het volgende:
Zou wel over de borsten van rhubarbje klaarkomen/10
Nee zeker niet, maar dat hoeft dan weer niet voor de neus van Sylvie Meis en op de Duitse TV!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die douwt zo een honkbalknuppel in je aars.
Niet dat jij er moeite mee zou hebben die te ontvangen.
Dan word je net als een vriend van mij, die heeft grotere dan zijn vriendin.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de mijne weer trainen. Tot ze zo groot zijn als die van Rhu. Ik heb nu extra motivatie!
Dat zou in mijn geval echt heel ongezond zijnquote:Op maandag 23 februari 2015 17:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan word je net als een vriend van mij, die heeft grotere dan zijn vriendin.
Ik geloof niet dat mijn lijf en mijn sociale schema ervoor gemaakt zijn dat OOIT te halen.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan word je net als een vriend van mij, die heeft grotere dan zijn vriendin.
Whahah I noticedquote:Op maandag 23 februari 2015 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat zou in mijn geval echt heel ongezond zijn
KRAKKAKAA!!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lol deze lijkt op GRS qua gezicht.quote:
Gelukkig maar hè k won tog allusquote:Op maandag 23 februari 2015 16:25 schreef JackieBrown het volgende:
sinds ik geen periods meer heb, heb ik minder fittie met McNulty!
GRS?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Lol deze lijkt op GRS qua gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |