Ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal wel weer de vervelende boe-man zijn
Vroeger had je nog wel eens redelijke posts, maar je bent nu een azijnzeikende ouwe lul aan het worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal wel weer de vervelende boe-man zijn, maar ik zie maar weinig moslima's. De tweede foto wekt de indruk dat er heel wat moslima's aanwezig waren, maar op de andere foto's moet je ze met een vergrootglas zoeken. Toch fijn dat 15-20 moslima's (al dan niet met hun echtgenoten) zijn komen opdagen. En dat in een stad met onder nabij de 100.000 moslims.
Van wie ben je een kloon? Als je mij dan zo nodig vanwege mijn mening (of beter gezegd: observatie) moet aanvallen, zeg dan in elk geval wat voorheen je username was. Dan weet ik (wellicht) wie ik voor me heb.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:18 schreef Randle het volgende:
[..]
Vroeger had je nog wel eens redelijke posts, maar je bent nu een azijnzeikende ouwe lul aan het worden.
Die vraag kan ik beter aan jou stellen, denk ik:quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 13:42 schreef El_Matador het volgende:
Elk gezond weldenkend mens gruwt bij de beginselen van de islam natuurlijk.
Daar hoef je echt geen PVV-tokkie-racist voor te zijn.![]()
Zucht. Not sure if...quote:Op maandag 23 februari 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal wel weer de vervelende boe-man zijn, maar ik zie maar weinig moslima's. De tweede foto wekt de indruk dat er heel wat moslima's aanwezig waren, maar op de andere foto's moet je ze met een vergrootglas zoeken. Toch fijn dat 15-20 moslima's (al dan niet met hun echtgenoten) zijn komen opdagen. En dat in een stad met onder nabij de 100.000 moslims.
Huh? Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 23 februari 2015 01:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die vraag kan ik beter aan jou stellen, denk ik:
[..]
Volgens mij schreef ik toch echt: fijn dat 15-20 moslima's (al dan niet met hun echtgenoten) zijn komen opdagen. Misschien waren het er wel 25 of 30. Prachtig. Maar het is allesbehalve massaal te noemen, sorry.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:36 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Zucht. Not sure if...
Genoeg moslima's zonder hoofddoek.
En voor de rest maakt het ook bar weinig uit wat jij ervan vindt. Dit is een sympathieke gebaar naar de joodse gemeenschap toe. Niet naar jou.
Het is fijn dat er vredelievende moslims bestaan. Maar waarom mag ik de opkomst bij deze manifestatie niet mager vinden? Als je het (bijvoorbeeld) vergelijkt met een Oslo, dat steekt het toch wat schril af, vind je ook niet?quote:Op maandag 23 februari 2015 01:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
De beginselen van de islam zijn niet erg positief voor vrouwen, homo's en joden. Maar dat betekent niet dat er geen vredelievende moslims bestaan. Het bewijs zie je voor je in Amsterdam, maar dat is je "niet genoeg".
Ik weet niet wat er in Oslo was?quote:Op maandag 23 februari 2015 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij schreef ik toch echt: fijn dat 15-20 moslima's (al dan niet met hun echtgenoten) zijn komen opdagen. Misschien waren het er wel 25 of 30. Prachtig. Maar het is allesbehalve massaal te noemen, sorry.
[..]
Het is fijn dat er vredelievende moslims bestaan. Maar waarom mag ik de opkomst bij deze manifestatie niet mager vinden? Als je het (bijvoorbeeld) vergelijkt met een Oslo, dat steekt het toch wat schril af, vind je ook niet?
Ik moest lachen.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal wel weer de vervelende boe-man zijn, maar ik zie maar weinig moslima's.
Lijkt me niet goed voor je bloeddruk als je altijd per se moet zeiken.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
ik zoek ze onder de 30 maar die zijn helemaal niet te vinden:) zowel mannen als vrouwen:)quote:Op maandag 23 februari 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
Elfletterig heeft gelijk. Leuk bedoeld maar geen inhoud. Er zijn een miljoen moslims in Nederland en slechts een handjevol is bereid een statement te maken tegen het oplaaiende islamgeweld.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
De beginselen van de islam zijn niet erg positief voor vrouwen, homo's en joden. Maar dat betekent niet dat er geen vredelievende moslims bestaan. Het bewijs zie je voor je in Amsterdam, maar dat is je "niet genoeg".
nou nee, meer dat ze er niks mee te maken hebben wat andere moslims (niet) doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 07:26 schreef Dingflofbips het volgende:
dat moslims dit niet massaal doen omdat zij het geweld aanjagen, goedkeuren of oogluikend toestaan
Waarom worden Joden wel verantwoordelijk gehouden voor Israël door zoveel moslims? Of wij voor acties van het Westen?quote:Op maandag 23 februari 2015 07:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nou nee, meer dat ze er niks mee te maken hebben wat andere moslims (niet) doen.
Dat moet je die "zoveel moslims" vragen, niet aan mij.quote:Op maandag 23 februari 2015 07:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom worden Joden wel verantwoordelijk gehouden voor Israël door zoveel moslims? Of wij voor acties van het Westen?
Wel, Jodenhaat is aardig aanwezig bij moslimgemeenschappen. Lees maar eens wat draadjes op Marokko.nl of onderzoeken over antisemitisme bij moslims. Weinig genuanceerde meningen dan ineens hoor. Nogal hypocriet, zij willen ook niet verantwoordelijk gehouden worden voor wat gekkies doen in de naam van de Islam.quote:Op maandag 23 februari 2015 07:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat moet je die "zoveel moslims" vragen, niet aan mij.
Joden worden niet verantwoordelijk gehouden voor wat Israel doet trouwens, wel wordt er op Israel een hele hoop terechte kritiek geleverd.
Het meest achterlijke land van "het Westen" (ja, daar hebben "we" ook niet voor gekozen, die racistische stinkdictatuur, maar goed). By far.
Bij Amsterdam denk ik eerder aan sero-positief en dan heb ik het niet alleen met betrekking tot die bootjes parade.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja.
Kun je ook iets positiefs aan?
Niks eenzijdig; het "hoort" bij het Westen, dus bij "ons" en daarom moeten we daar veel strenger op zijn dan Arabieren die toch "barbaren" zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 07:58 schreef Richestorags het volgende:
Daarnaast is kritiek op Israël zeker wel terecht, maar wel verschrikkelijk eenzijdig als je je alleen op Israël focust in die regio, wat al die Palestina huilers doen. Zoals ik in het andere topic al stelde zijn Arabische landen kwaadaardiger en dodelijker voor moslims dan Israël. Alleen hoor je daar niets over.
Dit is oogluikend toestaanquote:Op maandag 23 februari 2015 07:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nou nee, meer dat ze er niks mee te maken hebben wat andere moslims (niet) doen.
Dan sta jij ook geweld van andere niet-moslims "oogluikend toe".quote:
zoals de waard is...quote:Op maandag 23 februari 2015 08:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan sta jij ook geweld van andere niet-moslims "oogluikend toe".
Wat heeft een Nederlandse moslim nou weer te maken met een Jemenitische gek uit de woestijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |