Ik krijg ook niet. ; (quote:Op maandag 23 februari 2015 19:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vanwaar deze haat?
Oh ik dacht dat je mij haatte omdat ik nog wel een jaar recht heb op stufi.
Denk eens na over de Hotelschool.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm oké. Thanks.
ZZP'er lijkt mij ideaal maar momenteel ben ik al blij als ik niet om 04:30 op moet.![]()
Collega van mij heeft dat gedaan. Maar hij komt niet aan aan baan...quote:Op maandag 23 februari 2015 19:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Denk eens na over de Hotelschool.
Garantie op werk en je kunt ook internationaal zo aan de slag.
Ook buiten die sector is het diploma nuttig.
Tebrikler en darisi bana.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
Bijna klaar. Gibi. Nog 3 maanden. Daarom die iets wat je leuk vindt. Ik vind mijn studie kut en daarom doe ik er zo lang over gaat met heel veel moeite!
Dan moet je voorzichtig zijn met kiezen van een opleiding. Sowieso iets kiezen wat je leuk lijkt en ook iets waar je een baan mee kan vinden anders zit je opgezadeld met 20k schuld.quote:
Serieus.. in Amsterdam springt men er echt om en die werknemers rooft men vaak ook weg naar Dubai en HKquote:Op maandag 23 februari 2015 19:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Collega van mij heeft dat gedaan. Maar hij komt niet aan aan baan...
Sowieso niks voor mij btw.
Als ik bij mijn ouders blijf wonen valt dat nog wel mee.. Of deeltijd natuurlijk. Wil iig geen schuld opbouwen.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan moet je voorzichtig zijn met kiezen van een opleiding. Sowieso iets kiezen wat je leuk lijkt en ook iets waar je een baan mee kan vinden anders zit je opgezadeld met 20k schuld.
Ja echt zoveel hbo/uni afgestudeerden op mijn werk. Snap echt niet waarom ze niet gewoon verhuizen en in dit gat blijven wonen..quote:Op maandag 23 februari 2015 19:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Serieus.. in Amsterdam springt men er echt om en die werknemers rooft men vaak ook weg naar Dubai en HK
Enigzins gedienstig zijn moet je natuurlijk wel liggen.
Heb je mijn blog weleens gezien.quote:Leer apps ontwikkelen... dat leren ze nu zelfs aan werklozen via DWI en die vinden na afloop vaak een job.
Tamam. Pak al die opleidingen em ga strepen. Daarnaast ga je even een afspraak maken om dit te bespreken met school.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tebrikler en darisi bana.
Stimo, ik weet niet wat ik wil. Alleen wat ik niet wil.#storyofmylife
Ik wil wel veel moneyz maken btw.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tamam. Pak al die opleidingen em ga strepen. Daarnaast ga je even een afspraak maken om dit te bespreken met school.
Hier hetzelfde. Ik weet dat 'kies iets dat je leuk vindt' makkelijk gezegd is, maar je merkt pas echt bij het afstuderen dat dit erg belangrijk is, wanneer je meer zelfstandig een product moet afleveren (bijvoorbeeld je thesis/afstudeeropdracht) en niet meer groepsprojecten doet of reguliere vakken volgt waarvoor je kunt leren voor de tentamens. Dan is het erg handig als je het inderdaad leuk vindt en je zelf ook een beetje creativiteit kunt tonen in je werk.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
Bijna klaar. Gibi. Nog 3 maanden. Daarom die iets wat je leuk vindt. Ik vind mijn studie kut en daarom doe ik er zo lang over gaat met heel veel moeite!
Dan moet je tandheelkunde doen, een doorsnee tandarts verdient shitload aan geld.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil wel veel moneyz maken btw.
NEE. Heb een tandartsen fobie pur sang. Ik word al duizelig en misselijk bij het binnenlopen van een tandarts. Ik word zelf ook behandelijk bij een speciale tandarts hierdoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dan moet je tandheelkunde doen, die verdienen shitload aan geld.
Dat dus. En jij zegt dat ik apps moet ontwikkelen heheheuhe.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Je blog is opzich leerzaam maar ademt wel uit dat je een investering in vormgegeven mag overwegen
1 hit en je bent binnenquote:Op maandag 23 februari 2015 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat dus. En jij zegt dat ik apps moet ontwikkelen heheheuhe.
Of mondhygiëne als WO wat hoog gegrepen is in dit stadium.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dan moet je tandheelkunde doen, een doorsnee tandarts verdient shitload aan geld.
Nuja dat kun je dus lerenquote:Op maandag 23 februari 2015 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat dus. En jij zegt dat ik apps moet ontwikkelen heheheuhe.
Nee, zie vorige post.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Of is iets als toegepaste psychologie niets voor jou? En dan na een jaartje overstappen naar de universitaire opleiding daarvan als je het ziet zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |