abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149963223
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:17 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Vanwaar deze haat?

Oh ik dacht dat je mij haatte omdat ik nog wel een jaar recht heb op stufi. :@
Ik krijg ook niet. ; (
pi_149963258
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:19 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik krijg ook niet. ; (
Tjaaaa deeltijd. :P
pi_149963518
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:48 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hmm oké. Thanks.

ZZP'er lijkt mij ideaal maar momenteel ben ik al blij als ik niet om 04:30 op moet. :') :D
Denk eens na over de Hotelschool.
Garantie op werk en je kunt ook internationaal zo aan de slag.
Ook buiten die sector is het diploma nuttig.
pi_149963561
Bijna klaar. Gibi. Nog 3 maanden. Daarom die iets wat je leuk vindt. Ik vind mijn studie kut en daarom doe ik er zo lang over gaat met heel veel moeite!
pi_149963574
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:26 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Denk eens na over de Hotelschool.
Garantie op werk en je kunt ook internationaal zo aan de slag.
Ook buiten die sector is het diploma nuttig.
Collega van mij heeft dat gedaan. Maar hij komt niet aan aan baan...

Sowieso niks voor mij btw. :P
pi_149963600
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
Bijna klaar. Gibi. Nog 3 maanden. Daarom die iets wat je leuk vindt. Ik vind mijn studie kut en daarom doe ik er zo lang over gaat met heel veel moeite!
Tebrikler en darisi bana. :P

Stimo, ik weet niet wat ik wil. Alleen wat ik niet wil. :P #storyofmylife
pi_149963637
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:19 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Klopt. ;(
Dan moet je voorzichtig zijn met kiezen van een opleiding. Sowieso iets kiezen wat je leuk lijkt en ook iets waar je een baan mee kan vinden anders zit je opgezadeld met 20k schuld.
pi_149963683
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:28 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Collega van mij heeft dat gedaan. Maar hij komt niet aan aan baan...

Sowieso niks voor mij btw. :P
Serieus.. in Amsterdam springt men er echt om en die werknemers rooft men vaak ook weg naar Dubai en HK :D

Enigzins gedienstig zijn moet je natuurlijk wel liggen.

Leer apps ontwikkelen... dat leren ze nu zelfs aan werklozen via DWI en die vinden na afloop vaak een job.
pi_149963707
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:30 schreef Atak het volgende:

[..]

Dan moet je voorzichtig zijn met kiezen van een opleiding. Sowieso iets kiezen wat je leuk lijkt en ook iets waar je een baan mee kan vinden anders zit je opgezadeld met 20k schuld.
Als ik bij mijn ouders blijf wonen valt dat nog wel mee.. Of deeltijd natuurlijk. Wil iig geen schuld opbouwen.
pi_149963764
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:31 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Serieus.. in Amsterdam springt men er echt om en die werknemers rooft men vaak ook weg naar Dubai en HK :D

Enigzins gedienstig zijn moet je natuurlijk wel liggen.
Ja echt zoveel hbo/uni afgestudeerden op mijn werk. Snap echt niet waarom ze niet gewoon verhuizen en in dit gat blijven wonen..

quote:
Leer apps ontwikkelen... dat leren ze nu zelfs aan werklozen via DWI en die vinden na afloop vaak een job.
Heb je mijn blog weleens gezien. _O-
pi_149963790
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:29 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Tebrikler en darisi bana. :P

Stimo, ik weet niet wat ik wil. Alleen wat ik niet wil. :P #storyofmylife
Tamam. Pak al die opleidingen em ga strepen. Daarnaast ga je even een afspraak maken om dit te bespreken met school. :P
pi_149963832
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:33 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Tamam. Pak al die opleidingen em ga strepen. Daarnaast ga je even een afspraak maken om dit te bespreken met school. :P
Ik wil wel veel moneyz maken btw. :7
pi_149963916
Je blog is opzich leerzaam maar ademt wel uit dat je een investering in vormgegeven mag overwegen :+
pi_149963923
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
Hier hetzelfde. Ik weet dat 'kies iets dat je leuk vindt' makkelijk gezegd is, maar je merkt pas echt bij het afstuderen dat dit erg belangrijk is, wanneer je meer zelfstandig een product moet afleveren (bijvoorbeeld je thesis/afstudeeropdracht) en niet meer groepsprojecten doet of reguliere vakken volgt waarvoor je kunt leren voor de tentamens. Dan is het erg handig als je het inderdaad leuk vindt en je zelf ook een beetje creativiteit kunt tonen in je werk.
pi_149964076
Ik heb zoals de meesten van jullie onderhand wel weten al een paar opleidingen op mijn naam staan. :@ Maar er is eigenlijk maar een opleiding geweest die ik echt haatte, en dat was SPW. Werken met kk kleine kinderen enzo. :r :r :r Ik liep stage, 4 uur per dag. Maar die vier uur met peuters sloopten mij zo erg. Zelfs vroege dienst werken in een fabriek vind ik niet zo erg als werken met kleine kinderen. Ik had in die periode ook veel last van weekendmigraine, wat typisch is voor mensen die doordeweeks op werk/school veel stress ervaren.
pi_149964105
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:34 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik wil wel veel moneyz maken btw. :7
Dan moet je tandheelkunde doen, een doorsnee tandarts verdient shitload aan geld.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_149964142
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:40 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Dan moet je tandheelkunde doen, die verdienen shitload aan geld.
NEE. Heb een tandartsen fobie pur sang. Ik word al duizelig en misselijk bij het binnenlopen van een tandarts. Ik word zelf ook behandelijk bij een speciale tandarts hierdoor. :7 En ik heb een slecht gebit.
pi_149964185
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Je blog is opzich leerzaam maar ademt wel uit dat je een investering in vormgegeven mag overwegen :+
Dat dus. En jij zegt dat ik apps moet ontwikkelen heheheuhe.
  maandag 23 februari 2015 @ 19:44:33 #194
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_149964275
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:42 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

1 hit en je bent binnen

/thatswhatshesaid
pi_149964309
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:40 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Dan moet je tandheelkunde doen, een doorsnee tandarts verdient shitload aan geld.
Of mondhygiëne als WO wat hoog gegrepen is in dit stadium.
Je moet wel iets met vieze monden hebben denk ik :@
pi_149964339
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:42 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nuja dat kun je dus leren :P
pi_149964396
Of is iets als toegepaste psychologie niets voor jou? En dan na een jaartje overstappen naar de universitaire opleiding daarvan als je het ziet zitten. :P
pi_149964412
Nee, nee, nee. Niks met tandheelkunde. Sowieso niks in de medische/verzorgende richting :D
pi_149964527
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Of is iets als toegepaste psychologie niets voor jou? En dan na een jaartje overstappen naar de universitaire opleiding daarvan als je het ziet zitten. :P
Nee, zie vorige post. :P

Moet je voor veel WO opleidingen geen wiskunde op VWO niveau hebben gehad? Maar ehm, laat ik eerst maar mijn niv 4 halen. :') _O- Ik ken wel genoeg mensen die op het mbo zijn begonnen en nu een wo opleiding hebben afgerond. Maar tot nu toe is nergens uit gebleken dat ik dat ook kan. Daarom eerst kleine stapjes. Ook een van de redenen dat ik niet aan een hbo opleiding ben begonnen. Ik had in feite dit jaar al een hbo opleiding kunnen doen en zo ook nog eens 4 jaar stufi kunnen cashen. Maar ik vertrouw mezelf niet wat dat betreft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')