Zal ik doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
niet veel opleidingen maar er zijn wel wat mogelijkheden. Google even en je ziet hoe en wat
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bradda.
[..]
Lekker heur.
[..]
Dit ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken...Als ik de vrijheid had van de gemiddelde Turkse man jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Pot, ketel, dit dat.
[..]
Amateur.
[..]![]()
Wat dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik de vrijheid had van de gemiddelde Turkse man jongen.
Het was een oprechte vraag. Dat ik door wil studeren staat vast.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof je redenen probeert te verzinnen om het niet te doen. Je kunt beter oud zijn en het papiertje hebben, dan oud zijn en het papiertje niet hebben.
Sommigen hebben het geluk om met certificaten en whatnot alsnog ergens in te groeien en dus werkervaring op te doen, maar als dat niet lukt om wat voor reden dan ook, kun je beter voor een papiertje gaan. Desnoods deeltijd, zodat je alsnog kunt werken o.i.d.
Nee.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dan zou ik je m'n adres geappt hebben.
Als dat zo was.
Maar dat is dus niet zo.
Kans bestaat dat je het na een jaartje of twee zat bent. Omdat de docenten kut zijn. Of omdat je niets leert. Of *insert externe factor*. Dan helpt het als je wat binding hebt met wat je hebt gekozen, dat zorgt ervoor dat je de eindstreep wil blijven halen, hoe rot het ook wordt.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Ik ben iemand die nooit wat ze wil. Natuurlijk zal ik geen richting kiezen die ik haat (verzorging bv.) maar dekans op een baan zal zeker een grote rol spelen in mijn keuze.
Of maybe dat ik iets deeltijd ga doen. Mijn niv4 heb ik binnen een jaar gehaald bv.
Dat sowieso. Op school (hbo) leer je barweinig, het papiertje heb je echter wel nodig om een kans te krijgen.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:44 schreef Stimorol- het volgende:
Je leert het meest in je functie merk ik.
Agree!quote:Op maandag 23 februari 2015 18:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kans bestaat dat je het na een jaartje of twee zat bent. Omdat de docenten kut zijn. Of omdat je niets leert. Of *insert externe factor*. Dan helpt het als je wat binding hebt met wat je hebt gekozen, dat zorgt ervoor dat je de eindstreep wil blijven halen, hoe rot het ook wordt.
Het papiertje vergroot de kans dat je een kans krijgt. Meer niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat sowieso. Op school (hbo) leer je barweinig, het papiertje heb je echter wel nodig om een kans te krijgen.
Ja, het vergroot je kans enorm. Bijna altijd een vereiste in veel functies.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het papiertje vergroot de kans dat je een kans krijgt. Meer niet.
Ik krijg geen stufi meer voor hbo idd.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:51 schreef Atak het volgende:
Studiefinanciering bestaat niet meer voor nieuwe studenten toch?
Boehoe.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:51 schreef Atak het volgende:
Studiefinanciering bestaat niet meer voor nieuwe studenten toch?
Boehoe.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:12 schreef Bortecinem het volgende:
Thanks voor alle tips iedereen!
[..]
Ik krijg geen stufi meer voor hbo idd.
En als je dan HBO wil doen dan moet je het uit je eigen zak betalenquote:Op maandag 23 februari 2015 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
Wel even mijn laatste jaar mbo cashen.
Klopt.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:19 schreef Atak het volgende:
[..]
En als je dan HBO wil doen dan moet je het uit je eigen zak betalen. Gelukkig ben ik twee jaar geleden begonnen met mijn HBO opleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |