Zo werkt een mannenbrein in de eerste paar seconden.quote:
Oh come on. Vast niet?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo werkt een mannenbrein in de eerste paar seconden.
Daarom is het altijd (!) handig dat wij even nogmaals nadenken voordat we iets zeggen.
Vraag maar aan de rest van de mannen... Ik heb het over de eerste paar seconden, wanneer je dus niet met het volle verstand nadenkt. Het eerste wat er in je opkomt... Heeft natuurlijk ook te maken met de staat waarin wij keren; zij wij opgewonden vinden we zoiets (stiekem) natuurlijk geweldig.quote:
3 ze is mooier dan voorheen 7/10quote:Op maandag 23 februari 2015 12:24 schreef zarGon het volgende:
Mannen, wat was het eerste dat door jullie heenging toen je die foto's van Irina zag?
1) WOWZERS LEKKER DIE MOET IK KEIHARD IN DE KUT NEUKEN
2) wtf heeft ze aanik vind haar maar niets door haar kleding
ja klopt inderdaad. ik dacht ook gelijk aan nr. 1quote:Op maandag 23 februari 2015 12:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vraag maar aan de rest van de mannen... Ik heb het over de eerste paar seconden, wanneer je dus niet met het volle verstand nadenkt. Het eerste wat er in je opkomt... Heeft natuurlijk ook te maken met de staat waarin wij keren; zij wij opgewonden vinden we zoiets (stiekem) natuurlijk geweldig.
Je moet niet het kledingstuk maar haar doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vind het ook maar een vreemd kledingstuk, dus ook maar optie 2.
Oeh voortaan altijd zorgen dat ik 10/10 uit zie dan!quote:Op maandag 23 februari 2015 12:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vraag maar aan de rest van de mannen... Ik heb het over de eerste paar seconden, wanneer je dus niet met het volle verstand nadenkt. Het eerste wat er in je opkomt... Heeft natuurlijk ook te maken met de staat waarin wij keren; zij wij opgewonden vinden we zoiets (stiekem) natuurlijk geweldig.
Weet niet of je haar dan nog terugkrijgt.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:52 schreef WammesWaggel het volgende:
3)
Mooi maar fokking dunne benen, zou haar door Bortsyh laten feeden voor een week
quote:Op maandag 23 februari 2015 12:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet niet of je haar dan nog terugkrijgt.
1/10 is ook voldoende zolang je een vjj hebt... lijkt wel...quote:Op maandag 23 februari 2015 12:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oeh voortaan altijd zorgen dat ik 10/10 uit zie dan!
Ja, het is Irina Shayk enzo, maar kleding bepaalt voor een groot deel ook hoe je vormen eruit komen natuurlijk. Dit soort excentrieke Lady Gaga-kleding vind ik sowieso minder. En stil, ik ben de man hier en ik geef mijn eerste ingeving hè!quote:Op maandag 23 februari 2015 12:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je moet niet het kledingstuk maar haar doen.
Wat jij lelijk vindt vind een ander mooi.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
1/10 is ook voldoende zolang je een vjj hebt... lijkt wel...
Ik denk 1,5.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:24 schreef zarGon het volgende:
Mannen, wat was het eerste dat door jullie heenging toen je die foto's van Irina zag?
1) WOWZERS LEKKER DIE MOET IK KEIHARD IN DE KUT NEUKEN
2) wtf heeft ze aanik vind haar maar niets door haar kleding
en 1+1=3quote:Op maandag 23 februari 2015 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat jij lelijk vindt vind een ander mooi.
Andersom is 1/10 ook goed zolang hij maar geld heeftquote:Op maandag 23 februari 2015 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat jij lelijk vindt vind een ander mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |