Wtf? Espresso met suiker?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:08 schreef mrstylo het volgende:
Dubbele espresso met 4x suiker. Wens me succes
Heb fucking slecht geslapen. Dit is mijn energyshot.quote:
quote:Beste Acteur in een Bijrol
Whiplash - J. K. Simmons
quote:Beste Camerawerk
Birdman (or The Unexpected Virtue of Ignorance) - Emmanuel Lubezki
: (quote:Beste Film
Birdman (or The Unexpected Virtue of Ignorance) – Alejandro González Iñárritu, John Lesher en James W. Skotchdopole
Premievrij pensioenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat is ABP een achterlijk duur pensioenfonds zeg. Pensioenpremie bedraagt ruim 6,5% (waarvan 2/3 door de werkgever wordt betaald). Alsof ik ooit iets ga terugzien van al dat geld.
Gatver.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan er bijna mee tandenflossen.
Onderaan staat 'a true story', maar het is fictie.quote:
Oh, da's minder.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onderaan staat 'a true story', maar het is fictie.Trouwens ook de openingsscène van Magnolia:
Wat gebeurt er dan eigenlijk met het 2/3e deel? Ontvang je dat dan ook bruto?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jaloers.
Binnenkort hopelijk CAO-vrij, dus geen verplichte deelname aan pensioenregeling.
Zou jij haar doen?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:45 schreef zarGon het volgende:
die irina shayk van jullie tijdens de oscars:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
klikbaar
bu ne lan amk
Cuuuus amk. Bu ne bequote:Op maandag 23 februari 2015 11:45 schreef zarGon het volgende:
klikbaar
bu ne lan amk
quote:Op maandag 23 februari 2015 11:45 schreef zarGon het volgende:
klikbaar
bu ne lan amk
Vay anasinaquote:Op maandag 23 februari 2015 11:45 schreef zarGon het volgende:
klikbaar
bu ne lan amk
Dunno, het is wel een andere werkgever. Ik moet het concept van de arbeidsovereenkomst nog inzien.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan eigenlijk met het 2/3e deel? Ontvang je dat dan ook bruto?
2quote:Op maandag 23 februari 2015 12:24 schreef zarGon het volgende:
Mannen, wat was het eerste dat door jullie heenging toen je die foto's van Irina zag?
1) WOWZERS LEKKER DIE MOET IK KEIHARD IN DE KUT NEUKEN
2) wtf heeft ze aanik vind haar maar niets door haar kleding
Uitersten hmm dit?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:24 schreef zarGon het volgende:
Mannen, wat was het eerste dat door jullie heenging toen je die foto's van Irina zag?
1) WOWZERS LEKKER DIE MOET IK KEIHARD IN DE KUT NEUKEN
2) wtf heeft ze aanik vind haar maar niets door haar kleding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |