Den Haag ofzo, Kalifatima is het met mij eens.quote:
Never mind.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Den Haag ofzo, Kalifatima is het met mij eens.
Voor haar zou ik sowieso heel de wereld afreizenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Den Haag ofzo, Kalifatima is het met mij eens.
Dat lijkt me een beetje om, maar als jij dat graag wilt.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor haar zou ik sowieso heel de wereld afreizen
Ik houd wel van wat omslachtigheidquote:Op zondag 22 februari 2015 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje om, maar als jij dat graag wilt.
Mag je ook stemmen als je niet komt?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Okee dus wat betreft plaatsen hebben we
Utrecht
Groningen
Rotterdam
den Haag
Nog iets erbij of maken we hier een poll van?
Dan kom je zeker aanzetten met zo'n uithoek als Ter Apel of Maastrichtquote:Op zondag 22 februari 2015 23:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mag je ook stemmen als je niet komt?
Groningen was een grapje.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Okee dus wat betreft plaatsen hebben we
Utrecht
Groningen
Rotterdam
den Haag
Nog iets erbij of maken we hier een poll van?
Utrecht ook, omdat 23 mei daar ook de ONZ meet is, leek het me wel handig te kunnen overstappen als het daar niks aan was.quote:
Marianne heeft haast en wil in maart.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Utrecht ook, omdat 23 mei daar ook de ONZ meet is, leek het me wel handig te kunnen overstappen als het daar niks aan was.
Oh dan kan ik niet, dan heb ik een verjaardag.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne heeft haast en wil in maart.
Maastricht is wel een goed idee.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kom je zeker aanzetten met zo'n uithoek als Ter Apel of Maastricht
Leuk! Hoelang blijf je?quote:Op maandag 23 februari 2015 07:42 schreef El_Matador het volgende:
Tweede helft april ben ik in Nederland, lijkt me wel leuk om te meeten.
Dank je.quote:
In welke plaats ga je verblijven?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank je.
Weet ik nog niet precies, hangt van allerlei dingen af.
Het weekend van 18 of 25 april zou voor mij prima zijn, ik weet niet hoe dat met de anderen zit.
Verschillende. Maar meeten in Utreg, Amsterdam of Den Haag ben ik zeker voor in.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
In welke plaats ga je verblijven?
Leuk!quote:Op maandag 23 februari 2015 11:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verschillende. Maar meeten in Utreg, Amsterdam of Den Haag ben ik zeker voor in.
Die data van Matador erbij doen?quote:Op maandag 23 februari 2015 19:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Oke, wat data, gewoon alle komend vrijdagen en zaterdagen (al weet ik niet of vrijdag een handige dag is?):
vrijdag 13 maart
zaterdag 14 maart
vrijdag 20 maart
zaterdag 21 maart
vrijdag 27 maart
zaterdag 28 maart
vrijdag 6 april
zaterdag 7 april
Geef maar een gil als er nog wat bij moet.
Kunnen we doen, maar als het een van die data wordt kan ik er niet bij zijn. Maar we kunnen ze er eventueel bij zetten en het dan later van de poll laten afhangen.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die data van Matador erbij doen?
Beslissen jullie maar.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kunnen we doen, maar als het een van die data wordt kan ik er niet bij zijn. Maar we kunnen ze er eventueel bij zetten en het dan later van de poll laten afhangen.
Kom jij eigenlijk?quote:
Dan doen we die data er niet bij.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kunnen we doen, maar als het een van die data wordt kan ik er niet bij zijn. .
Daarom bemoei ik me er niet meer mee.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kwam helemaal niet met je fitte ex-vriendin.
Het zou kunnen dat ik 6 of 7 april al in NL ben, maar beloof het niet. Als het zo uitkomt met jullie meet, prima, zoniet, dan is dat zo.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Oke, wat data, gewoon alle komend vrijdagen en zaterdagen (al weet ik niet of vrijdag een handige dag is?):
vrijdag 13 maart
zaterdag 14 maart
vrijdag 20 maart
zaterdag 21 maart
vrijdag 27 maart
zaterdag 28 maart
vrijdag 6 april
zaterdag 7 april
Geef maar een gil als er nog wat bij moet.
Ik zet je andere data er ook gewoon bij.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ik 6 of 7 april al in NL ben, maar beloof het niet. Als het zo uitkomt met jullie meet, prima, zoniet, dan is dat zo.
Nee joh, ik ben te gast, jij organiseert het. Doe dan de dagen dat jij kan. Ik kijk of ik het red of niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zet je andere data er ook gewoon bij.
vrijdag 13 maart
zaterdag 14 maart
vrijdag 20 maart
zaterdag 21 maart
vrijdag 27 maart
zaterdag 28 maart
vrijdag 6 april
zaterdag 7 april
zaterdag 18 april
zaterdag 25 april
Heb het even ingevuld al ware het een datumprikker.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zet je andere data er ook gewoon bij.
vrijdag 13 maart kan ik niet
zaterdag 14 maart kan ik niet
vrijdag 20 maart kan ik wel!
zaterdag 21 maart kan ik ook!
vrijdag 27 maart kan ik ook!
zaterdag 28 maart kan ik ook!
vrijdag 6 april deze data kloppen niet dus ik weet niet welke dagen je nu bedoelt.
zaterdag 7 april idem
zaterdag 18 april nog niks in de agenda
zaterdag 25 april ook nog niks in de agenda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |