Dan ben ik op mijn beurt weer jaloers op je NZ boekje!!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:34 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik word wel al een beetje nerveus van jullie intro's![]()
Misschien kan ik hier ergens in een local shack een boekje scoren en alvast beginnen
Waar ben je eigenlijk op vakantie? Wel leuk om daar wat dingen aan te schaffen sowiesoquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:34 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik word wel al een beetje nerveus van jullie intro's![]()
Misschien kan ik hier ergens in een local shack een boekje scoren en alvast beginnen
Ik schrap mezelf ook. Met en meer werken en een soort van hormonenbom in m'n lijf vrees ik dat ik er echt niet aan toe ga komen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Deelnemers
Hilzillah
Stormqueen
MaJo
Kwakz0r
Fazzoletti
Gewoonmezelf87
Kiwisoep
Butterflower
Razztwizzle
Dyre
Nanuke
Barreltje
AwayTL
Mousemicky
Mineola
Jaleesajoia.
Misschien:
Ymme
Cocotrimonium
Radyhyn
+1quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:17 schreef kwakz0r het volgende:
Ja hallo! Die preview plaatjes waren bedoeld als opwarmertje, niet om mensen af te schrikken
Ik snap niet waarom jullie jezelf allemaal zoveel druk opleggen
(Niet dat je mee moet doen als je geen tijd hebt hoor)
Die plaatjes maakten juist dat ik mezelf wel aanmeldde! En ik wil nog steeds heel graag maar april mei juni zijn al superdruk met inpakken, vakantie, verhuizen en klussen en dan had ik nog geen rekening gehouden met zwanger, 32u werk met dikke reistijd en een peuter. Ik vind het echt stom maar ik moet gewoon nu al rationeel zijn en bedenken dat elke twee weken een boekje afleveren teveel erbij wordt...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:17 schreef kwakz0r het volgende:
Ja hallo! Die preview plaatjes waren bedoeld als opwarmertje, niet om mensen af te schrikken
Ik snap niet waarom jullie jezelf allemaal zoveel druk opleggen
(Niet dat je mee moet doen als je geen tijd hebt hoor)
Zie PIquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:26 schreef Mineola het volgende:
[..]
Die plaatjes maakten juist dat ik mezelf wel aanmeldde! En ik wil nog steeds heel graag maar april mei juni zijn al superdruk met inpakken, vakantie, verhuizen en klussen en dan had ik nog geen rekening gehouden met zwanger, 32u werk met dikke reistijd en een peuter. Ik vind het echt stom maar ik moet gewoon nu al rationeel zijn en bedenken dat elke twee weken een boekje afleveren teveel erbij wordt...
oh nee, ik had het niet verkeerd opgevat hoor!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Zie PI
Ik snap het hoor, te druk dat kan gewoon.
Ga je verder met het oude boekje of is dit een nieuwe?quote:Op zondag 1 maart 2015 17:07 schreef Barreltje het volgende:
Eens kijken of het zo lukt.. (sorry voor de evt. Pijnlijke nek..)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dezelfde besteld, hoop dat die laatste bladzijdes ook gewoon goed vast zittenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:22 schreef AwayTL het volgende:
Leuk Lola!
Jongens, ik heb nu de moleskine zachte kaft in schriftjesvorm, is dat genoeg? Zitten 80 p in, maar de laatste 16 detachable, valt dat niet uit?
+1 eigenlijk... Dat iemand niet vaak post ok, maar een user die ik nog nooit in OUD heb gezien vind ik wat vreemd...quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben er persoonlijk niet zo fan van als "onbekenden" mee doen aan dit soort actiesdaar ging het volgens mij de vorige keer namelijk ook mis.
Die heb ik ook besteldquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:22 schreef AwayTL het volgende:
Leuk Lola!
Jongens, ik heb nu de moleskine zachte kaft in schriftjesvorm, is dat genoeg? Zitten 80 p in, maar de laatste 16 detachable, valt dat niet uit?
Dat was mij ook al opgevallen, en ik weet niet wat ik er van moet denken... Was vooral aan t hopen in een ander groepje terecht te komen, just to be surequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:30 schreef MaJo het volgende:
Dan even iets anders in het kader van openheid: ik heb begrepen dat een van de potentiële deelnemers de vorige keer voor vertragingen heeft gezorgd. Nou vind ik het ook lastig om iemand helemaal uit te sluiten, wat vinden jullie hiervan? Ik heb diegene er nog niet op aangesproken, ook omdat ik toen niet meedeed en ook niet helemaal de ins en outs weet van toen
Maar ook wel veelzeggend! Als anderen er ook zo over denken zouden we haar er op aan kunnen spreken. Aan de andere kant heeft ze ook niet meer gepost dus misschien heeft ze zelf al de conclusie getrokkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:39 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dat was mij ook al opgevallen, en ik weet niet wat ik er van moet denken... Was vooral aan t hopen in een ander groepje terecht te komen, just to be sure
Ik heb wel al enkele keren in oud gepost.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:36 schreef mousemicky het volgende:
[..]
+1 eigenlijk... Dat iemand niet vaak post ok, maar een user die ik nog nooit in OUD heb gezien vind ik wat vreemd...
I know, maar met pas dertig posts op FOK is het niet gek dat mensen daar vraagtekens bij zettenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:47 schreef lolalie het volgende:
[..]
Ik heb wel al enkele keren in oud gepost.vorige week nog geloof ik.
dat heb ik helemaal gemist!quote:Op donderdag 5 maart 2015 07:52 schreef Zoë23 het volgende:
Ik sta niet meer in het lijstje maar wel in de OP.
Bij een nieuw topic kan ik daar wel uit anders klopt het lijstje niet meer.
Blijf het jammer vinden dat ik niet mee kan doen maar ik lees wel mee!
Had MaJo vorige week een berichtje gestuurd die heeft me uit het lijstje gehaald. Iets met werk enzo maar dat verhaal wilde ik niet in dit topic zetten.quote:
Een nieuwequote:Op woensdag 4 maart 2015 12:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ga je verder met het oude boekje of is dit een nieuwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |