Die heb ik ook besteldquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:22 schreef AwayTL het volgende:
Leuk Lola!
Jongens, ik heb nu de moleskine zachte kaft in schriftjesvorm, is dat genoeg? Zitten 80 p in, maar de laatste 16 detachable, valt dat niet uit?
Dat was mij ook al opgevallen, en ik weet niet wat ik er van moet denken... Was vooral aan t hopen in een ander groepje terecht te komen, just to be surequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:30 schreef MaJo het volgende:
Dan even iets anders in het kader van openheid: ik heb begrepen dat een van de potentiële deelnemers de vorige keer voor vertragingen heeft gezorgd. Nou vind ik het ook lastig om iemand helemaal uit te sluiten, wat vinden jullie hiervan? Ik heb diegene er nog niet op aangesproken, ook omdat ik toen niet meedeed en ook niet helemaal de ins en outs weet van toen
Maar ook wel veelzeggend! Als anderen er ook zo over denken zouden we haar er op aan kunnen spreken. Aan de andere kant heeft ze ook niet meer gepost dus misschien heeft ze zelf al de conclusie getrokkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:39 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dat was mij ook al opgevallen, en ik weet niet wat ik er van moet denken... Was vooral aan t hopen in een ander groepje terecht te komen, just to be sure
Ik heb wel al enkele keren in oud gepost.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:36 schreef mousemicky het volgende:
[..]
+1 eigenlijk... Dat iemand niet vaak post ok, maar een user die ik nog nooit in OUD heb gezien vind ik wat vreemd...
I know, maar met pas dertig posts op FOK is het niet gek dat mensen daar vraagtekens bij zettenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:47 schreef lolalie het volgende:
[..]
Ik heb wel al enkele keren in oud gepost.vorige week nog geloof ik.
dat heb ik helemaal gemist!quote:Op donderdag 5 maart 2015 07:52 schreef Zoë23 het volgende:
Ik sta niet meer in het lijstje maar wel in de OP.
Bij een nieuw topic kan ik daar wel uit anders klopt het lijstje niet meer.
Blijf het jammer vinden dat ik niet mee kan doen maar ik lees wel mee!
Had MaJo vorige week een berichtje gestuurd die heeft me uit het lijstje gehaald. Iets met werk enzo maar dat verhaal wilde ik niet in dit topic zetten.quote:
Een nieuwequote:Op woensdag 4 maart 2015 12:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ga je verder met het oude boekje of is dit een nieuwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |