quote:
of pokermansquote:Op zondag 22 februari 2015 21:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight, zal morgen ff een muis zoeken.
Je moet ergens beginnen?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
Poker, lang niet gedaan, zag laatst wel dat Full Tilt weer up and running is, ging ik mijn account checken, 11 dollar cent ofso
TRV / Zwollequote:Op zondag 22 februari 2015 21:23 schreef Lt.Surge het volgende:
Weet iemand of er nog leuke winkels zijn in Apeldoorn/Zwolle?
quote:
Ja hoor, laat maar weten wanneer.quote:
Keihard verliezen van mono en moiraquote:
Morgen 15:00quote:
Nick is wel heel tof en nerd is natuurlijk een compliment in deze context. Hij heeft ook wel iets schattigs, als ik touw bij me had had ik hem zo vast kunnen bindenquote:Op zondag 22 februari 2015 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is zo vaag he, maar bedankt!!!
quote:Op zondag 22 februari 2015 21:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Nick is wel heel tof en nerd is natuurlijk een compliment in deze context. Hij heeft ook wel iets schattigs, als ik touw bij me had had ik hem zo vast kunnen binden
Kun je 't na doen?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:38 schreef DrNick het volgende:
Ohja, Bondage heeft een garpig accentje.
Mengeling van Gronings en Drentsquote:Op zondag 22 februari 2015 21:38 schreef DrNick het volgende:
Ohja, Bondage heeft een garpig accentje.
quote:Op zondag 22 februari 2015 21:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb zomaar een vermoeden dat hij dat liever niet gaat proberen
Ik heb vakantie deze week.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Uiteraard. Moet je me maar een keer meeten
Dat is toch vet ver weg. Hoe kun je nou zolang wachten.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik moet deze week werken, dat gaat em helaas niet worden![]()
Kom je naar de ONZ meet?
Ik heb sinds kort iets met een leuke meid, dat vraagt veel van mijn tijd op dit momentquote:Op zondag 22 februari 2015 21:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is toch vet ver weg. Hoe kun je nou zolang wachten.
omg wat leuk voor je.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort iets met een leuke meid, dat vraagt veel van mijn tijd op dit moment
Dankjequote:Op zondag 22 februari 2015 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omg wat leuk voor je.Tis je gegund!
Ahw. Hoe heb je haar leren kennen?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ze is net als ik heel open minded, we passen wat dat betreft erg goed bij elkaar.
Via OkCupid. Werkt als een tiet die app, dat vragensysteem wat ze gebruiken is meesterlijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahw. Hoe heb je haar leren kennen?
Nohquote:Op zondag 22 februari 2015 21:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik moet deze week werken, dat gaat em helaas niet worden![]()
Kom je naar de ONZ meet?
Je kunt op zich prima een keer in het weekend langskomen als je zou willen, maar dat moeten we natuurlijk dan wel even plannen. Ik ben komend weekend in ieder geval niet thuis, het weekend erop heb ik nog niets staan.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Noh
En geen idee, dat duurt nog wel ff
Ah nice. Ken de app niet, maar nicequote:Op zondag 22 februari 2015 21:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Via OkCupid. Werkt als een tiet die app, dat vragensysteem wat ze gebruiken is meesterlijk.
Het is eigenlijk gewoon een datingsite die toevallig ook een erg goede app heeftquote:Op zondag 22 februari 2015 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah nice. Ken de app niet, maar nice
quote:Op zondag 22 februari 2015 21:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort iets met een leuke meid, dat vraagt veel van mijn tijd op dit moment
Hoe zit het nou eigenlijk? Werk jij bij een slager? Of je vader? Of geen van beide?quote:
Geen van beide maar me runnen een afhaal tent lolquote:Op zondag 22 februari 2015 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe zit het nou eigenlijk? Werk jij bij een slager? Of je vader? Of geen van beide?
Oooohquote:Op zondag 22 februari 2015 23:14 schreef klawie het volgende:
[..]
Geen van beide maar me runnen een afhaal tent lol
Onz meet in mei?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:17 schreef klawie het volgende:
[..]
Weet je al wat we gaan doen met de meet?
heilige poep die site ken ik.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Via OkCupid. Werkt als een tiet die app, dat vragensysteem wat ze gebruiken is meesterlijk.
Is ook best populair?quote:
Met spareribs?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:22 schreef klawie het volgende:
[..]
Denk het wel kan is zowat om de hoek
Heb er wel een paar dagen een account gehad ofzo.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je er geen goede ervaring mee?
Meestal bij een meet hequote:Op zondag 22 februari 2015 23:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Wie zegt dat het per se FOK!sters moeten zijn?
Jij gaat toch met rockkonijn?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb er wel een paar dagen een account gehad ofzo.
Ooh zo kwam dat eigelijk over hahahaquote:Op zondag 22 februari 2015 23:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik zeg ook nergens dat ik de account had tijdens mijn relatie met nijn.
Jajaja!!!!quote:Op zondag 22 februari 2015 23:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik zeg ook nergens dat ik de account had tijdens mijn relatie met nijn.
hoe komt het?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ben helaas alleen nu
Voor geen goud.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
FL, zorg eens dat een van je matties volgende week niet mee kan en neem mij mee
Beter komt AZ boven ajax.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik houd haar gevangen in mijn koninkrijk
Moeten ze nog wel ff doorgaan met winnen. En feyenoord is er ook nog voor in het vizier.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ 2e wie had dat gedacht van strugglende club naar plek 2/3
Je had ook gewoon een kaartje kunnen kopen toen die in de verkoop waren. Al moest je dan ook wel behoorlijk rap zijn met bestellen.quote:
Dat van Feyenoord weet ik. Ik houd al weken de website in de gaten om kaartjes te fixenquote:Op zondag 22 februari 2015 23:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moeten ze nog wel ff doorgaan met winnen. En feyenoord is er ook nog voor in het vizier.
quote:
En niet voor AZ? WAAR IS JE AZ HART?!quote:Op zondag 22 februari 2015 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat van Feyenoord weet ik. Ik houd al weken de website in de gaten om kaartjes te fixen
Het is nooit te laat om te lerenquote:Op zondag 22 februari 2015 23:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgend seizoen ga ik wedstrijden volgen hoor FL
Waarom niet nu?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgend seizoen ga ik wedstrijden volgen hoor FL
kan ookquote:
Ja ik bedoel AZ - Feyenoord debielquote:Op zondag 22 februari 2015 23:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En niet voor AZ? WAAR IS JE AZ HART?!
Ja.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:41 schreef FL_Freak het volgende:
Geo ga je dan ook naar wedstrijden van Feyenoord volgend seizoen?
OHOhohohohoh zeg dat dan.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik bedoel AZ - Feyenoord debielIk heb eindelijk twee CCs om dus twee tickets te fixen omdat met AZ - Ajax en AZ - Feyenoord de regel 1 kaart per CC geldt.
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Achja nog altijd beter dan die club uit 020
inb4 020 zeggen![]()
Ik zou best naar een wedstrijd gaan ja. Problem?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:41 schreef FL_Freak het volgende:
Geo ga je dan ook naar wedstrijden van Feyenoord volgend seizoen?
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
inb4 020 zeggen![]()
PSV supporter zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 23:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
inb4 020 zeggen![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PSV supporter zijn
Kleurloos club supporten
Brabander zijn
Trots op brabant zijn
Carnaval
Nogmaals Carnaval
020 zeggen
Niet uit de randstad komen
Zachte g hebben
FL
[..]
PSV supporter zijn
Kleurloos club supporten
Brabander zijn
Trots op brabant zijn
Carnaval
Nogmaals Carnaval
020 zeggen
Zachte g hebben
FL
[..]
PSV supporter zijn
Kleurloos club supporten
Brabander zijn
Trots op brabant zijn
Carnaval
Nogmaals Carnaval
020 zeggen
Zachte g hebben
FL
Ditquote:Op zondag 22 februari 2015 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PSV supporter zijn
Kleurloos club supporten
Carnaval
Nogmaals Carnaval
020 zeggen
FLips
quote:
Ik hoopte al dat je er om kon lachen.quote:
Deze verdien ikquote:Op zondag 22 februari 2015 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
Uit de buurt van amsterdam komen, voor AZ zijn en naar feyenoord wedstrijden gaan
Dit is dan weer niet grappig.quote:
Heuj Amoebsquote:
Vind ik helemaal tof. Als je mijn nummer nog hebt, app me dan maar gewoon. Grootste kans om me te zien. Misschien wil FL of Ro of Snow ook meedoenquote:Op zondag 22 februari 2015 23:49 schreef LittleBrownie het volgende:
flips, van de week eens l4d2 doen?
of wpquote:Op zondag 22 februari 2015 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind ik helemaal tof. Als je mijn nummer nog hebt, app me dan maar gewoon. Grootste kans om me te zien. Misschien wil FL of Ro of Snow ook meedoen
Ohaiquote:Op zondag 22 februari 2015 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind ik helemaal tof. Als je mijn nummer nog hebt, app me dan maar gewoon. Grootste kans om me te zien. Misschien wil FL of Ro of Snow ook meedoen
Nee, die heb ik niet meerquote:Op zondag 22 februari 2015 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik tijd heb.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
moest jij niet leren?quote:
Wat voor toets?quote:
Oh ja glad vergetenquote:
Of met jou dan.quote:
DM dan maarquote:
Maak je maar tijd favoriete Brabander.quote:
WOWOWOWOWOWquote:Op zondag 22 februari 2015 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maak je maar tijd favoriete Brabander.
hoef geen kusjes van jouquote:Op zondag 22 februari 2015 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja glad vergetenkusje weepee
[..]
Of met jou dan.
[..]
DM dan maarMijn postgedrag is toch toegenomen.
[..]
Cool cool coolquote:Op zondag 22 februari 2015 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja glad vergetenkusje weepee
[..]
Of met jou dan.
[..]
DM dan maarMijn postgedrag is toch toegenomen.
[..]
such funquote:
Dit ga je nog vaak horen van hemquote:Op maandag 23 februari 2015 00:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]Onthoud dit want een keer en nooit meer.
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit ga je nog vaak horen van hem
Misschien zoquote:Op maandag 23 februari 2015 00:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Goedzo. Nu netjes dit scherm sluiten en alleen maar leren leren leren.
Pls noquote:
Tof tof, de bank sliep bijzonder lekkerquote:Op maandag 23 februari 2015 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe was Groningen Nick?
Delft was tof
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:25 schreef DrNick het volgende:
Helemaal met de trein naar Delft, you go
en weer terug hequote:Op maandag 23 februari 2015 00:25 schreef DrNick het volgende:
Helemaal met de trein naar Delft, you go
't Is wat. Binnenkort wel een tunnel bij Delft ofzo.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Terugweg nog snelbus + 3x overstappen
Was je wel veel eerder thuisquote:Op maandag 23 februari 2015 00:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ik was blij dat ik nog terug durfde ja
Stel je voor "Hoi pa, ja.. uh.. kan je mij komen halen in Delft"
Doesn't matter had funquote:Op maandag 23 februari 2015 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Was je wel veel eerder thuis
Ondergrondse station jonguhquote:Op maandag 23 februari 2015 00:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
't Is wat. Binnenkort wel een tunnel bij Delft ofzo.
quote:
Nooit een probleem geweestquote:
Dattem ja, 27e zijn de werkzaamheden klaar toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ondergrondse station jonguh
jaquote:Op maandag 23 februari 2015 00:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dattem ja, 27e zijn de werkzaamheden klaar toch?
Kom je kijken dan?quote:
quote:
Coolquote:
Droom zachtquote:Op maandag 23 februari 2015 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
Goed, ik ga te bed.![]()
Hou het rustig he
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
Goed, ik ga te bed.![]()
Hou het rustig he
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:36 schreef DrNick het volgende:
Ik ga morgen gewoon goed in Binas kijken.
Met hier en daar een vleugje FL.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:45 schreef Snowbells het volgende:
Dit is echt de Nick Geo en LB sc geworden of nie
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:45 schreef Snowbells het volgende:
Heul nietquote:Op maandag 23 februari 2015 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met hier en daar een vleugje FL.
Jij mag er ook wel bij hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:45 schreef Snowbells het volgende:
Een vleugje FL, nu te koop in de winkel. De heerlijke geur van hop, zweet en de frisse toon van koeienstrontquote:Op maandag 23 februari 2015 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met hier en daar een vleugje FL.
Na die bzv opmerking is jouw opmerking echt nog grappiger.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een vleugje FL, nu te koop in de winkel. De heerlijke geur van hop, zweet en de frisse toon van koeienstront
Ik associeer elke brabo met koeien nuquote:Op maandag 23 februari 2015 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Na die bzv opmerking is jouw opmerking echt nog grappiger.
middelbare school struggles gespotquote:Op maandag 23 februari 2015 00:36 schreef DrNick het volgende:
Ik ga morgen gewoon goed in Binas kijken.
Zou ik ook doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik associeer elke brabo met koeien nu
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een vleugje FL, nu te koop in de winkel. De heerlijke geur van hop, zweet en de frisse toon van koeienstront
Gewoon basisschool, beetje knutselen allesquote:Op maandag 23 februari 2015 00:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
middelbare school struggles gespot
Eigenlijk is college niet eens zo fijn.
Hele week de stoere jongen uithangen, en snachts wakker blijven. en nu niet kunnen slapen.quote:
Why.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:31 schreef Fokker89 het volgende:
Heb gewoon nog maar 10% kracht in mn linkerhand:|
Klinkt als een goed ideequote:Op maandag 23 februari 2015 02:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen idee. Morgen maar naar de dokter.
gwn op tv kijken mattiequote:Op maandag 23 februari 2015 02:34 schreef Fokker89 het volgende:
Nou oscars word hem niet, want ik krijg geen livestream
hommos
en dan continu bezette telefoonlijnen omdat fucking je halve stad er naar beltquote:Op maandag 23 februari 2015 02:33 schreef Fokker89 het volgende:
Of vandaag eigenlijk.
Ook nog zon dokter die je alleen kan bellen tussen 8 en 9
Ja precies.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en dan continu bezette telefoonlijnen omdat fucking je halve stad er naar belt
Kijk even in liveyopic. Die hebben stream of film1quote:Op maandag 23 februari 2015 02:34 schreef Fokker89 het volgende:
Nou oscars word hem niet, want ik krijg geen livestream
hommos
Ja heb wel een tv maar geen abo, Toen ik de TV een half jaar niet aan heb gehad, heb ik het maar opgezegdquote:
doeiquote:Op maandag 23 februari 2015 02:35 schreef Fylax het volgende:
ok weer poging doen
slaaplekker tot straks allen
Oh datken ik nietquote:Op maandag 23 februari 2015 02:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Deed ie ook in de laatste Harold and Kumar.
Daar is hij sws baas.
Dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet je ook van houden. een zeer flauwe stonerfilm
Harold and kumarquote:Op maandag 23 februari 2015 02:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet je ook van houden. een zeer flauwe stonerfilm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Hoin!quote:
We zijn niet allemaal student he. Sommigen moeten gewoon werken.quote:
moet je maar uitkering fixenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:32 schreef Bart het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal student he. Sommigen moeten gewoon werken.
Marilyn Manson.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:50 schreef wietparkiet het volgende:
Babble babble bitch bitch
Rebel rebel party party
Sex sex sex and don't forget the "violence"
Daar kan ik mijn hypotheek niet van betalen.quote:
niet mijn probleemquote:Op maandag 23 februari 2015 11:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar kan ik mijn hypotheek niet van betalen.
geen probleemquote:Op maandag 23 februari 2015 11:07 schreef Amarantha het volgende:
Nu heb ik hem in mijn hoofd, thanks WP!
hmm, ik ken het probleemquote:Op maandag 23 februari 2015 11:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar kan ik mijn hypotheek niet van betalen.
Waar zeg ik dat?quote:
Nee oke, duidelijk, dan weet ik dus dat ik die onzin van je gewoon kan negeren.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nergens?
ik deel alleen mee dat het niet mijn probleem is
rare conclusies trek je bart
Als jij je daar prettig bij voeltquote:Op maandag 23 februari 2015 11:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee oke, duidelijk, dan weet ik dus dat ik die onzin van je gewoon kan negeren.
Loonslaven zijn we, van de bank.quote:
ach ja, beter van de bank dan van de huurbaas.quote:
Dat is het nadeel. Maar aan het eind van de rit zijn we toch beter af. Over 30 jaar heb ik een paar ton gespaard, een huurder niet. Evengoed blijft die 1000 euro gemeentebelasting in februari vervelendquote:Op maandag 23 februari 2015 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, beter van de bank dan van de huurbaas.
een voordeel van huren heb ik vorige week wel ontdekt toen de aanslag van de gemeentelijke belasting op de deurmat viel. die is ineens een klap duurder als het je eigen huis is
jij hebt duidelijk een wat duurder huis dan ikquote:Op maandag 23 februari 2015 11:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is het nadeel. Maar aan het eind van de rit zijn we toch beter af. Over 30 jaar heb ik een paar ton gespaard, een huurder niet. Evengoed blijft die 1000 euro gemeentebelasting in februari vervelend.
Die kans is aanwezigquote:Op maandag 23 februari 2015 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk een wat duurder huis dan ik
tja, in mn eentje kreeg ik niet meer hypotheekquote:
Ah ja, dat had mijn eerste woning ook. Huidige woning is op twee inkomens.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, in mn eentje kreeg ik niet meer hypotheek
dat scheelt wel een stukje jaquote:Op maandag 23 februari 2015 11:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah ja, dat had mijn eerste woning ook. Huidige woning is op twee inkomens.
quote:
Die bij jullie heeft verse broodjes zeker?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik kom er best vaak eigenlijk, ook voor broodjes enzo
Yupquote:Op maandag 23 februari 2015 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die bij jullie heeft verse broodjes zeker?Hebben ze hier nog niet.
quote:Op maandag 23 februari 2015 12:40 schreef Amarantha het volgende:
Pork, ik loop in je hometown stage.
Jullie hebben het sowieso wel goed daar. Iedere supermarkt die je kunt bedenken zit daar wel (en ook nog dicht bij elkaar lol). En binnenkort helemaal nu de C1000 daar ook sluit en het een AH wordt.quote:
Volgens mij zou die C1000 al een jaar geleden een AH moeten wordenquote:Op maandag 23 februari 2015 12:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jullie hebben het sowieso wel goed daar. Iedere supermarkt die je kunt bedenken zit daar wel (en ook nog dicht bij elkaar lol). En binnenkort helemaal nu de C1000 daar ook sluit en het een AH wordt.
Vind het soms wel jammer dat die bij onze scholen weg is.. Daar kom ik met de fiets nog langs richting huis. Maar AH is zoveel fijner dan de C1000quote:Op maandag 23 februari 2015 12:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Volgens mij zou die C1000 al een jaar geleden een AH moeten worden
Ik vind de c1000 nu echt kut
Ik denk niet dat ik de c1000 ga missen, ik ga toch bijna altijd naar de plus/lidlquote:Op maandag 23 februari 2015 12:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind het soms wel jammer dat die bij onze scholen weg is.. Daar kom ik met de fiets nog langs richting huis. Maar AH is zoveel fijner dan de C1000
Plusmarktquote:Op maandag 23 februari 2015 12:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik de c1000 ga missen, ik ga toch bijna altijd naar de plus/lidl
Ik vind, althans hier, dat de Jumbo wel te vaak lege schappen heeft.quote:
Ik vind de plus echt fijnquote:Op maandag 23 februari 2015 12:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
PlusmarktWat een k-u-t winkel is dat zeg. Blij dat ik daar nooit meer heen hoef sinds ik uit die kakwijk ben verhuisd
Noem eens één ding wat chill is aan de plusmarkt. Ik kan namelijk niks bedenken. Vies duur ookquote:
Heb ik geen last van.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind, althans hier, dat de Jumbo wel te vaak lege schappen heeft.
Gewoon het is duidelijk ingedeeldquote:Op maandag 23 februari 2015 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Noem eens één ding wat chill is aan de plusmarkt. Ik kan namelijk niks bedenken. Vies duur ook
Maar er tegenover zitten 5 *ofzo* andere supermarktenquote:Op maandag 23 februari 2015 12:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon het is duidelijk ingedeeld
En het is het dichtste bij voor mij
Ja klopt, maar in de plus weet ik ook ongeveer wel waar alles staatquote:Op maandag 23 februari 2015 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar er tegenover zitten 5 *ofzo* andere supermarkten
Aldi wel. Niet veel, wel een beetjequote:Op maandag 23 februari 2015 12:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja klopt, maar in de plus weet ik ook ongeveer wel waar alles staat
Jumbo vind ik geen fijne winkel, c1000 ga ik niet heen en bij de lidl en aldi hebben ze geen echte A merken
Hehequote:Op maandag 23 februari 2015 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Ben ook nog nooit een plek tegen gekomen met zoveel supermarkten in een omtrek van één kilometer![]()
Coca cola hebben ze daar toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aldi wel. Niet veel, wel een beetje
Klopt, maar gaan veel mensen ook vanuit Emmen daarheen. Voornamelijk voor de plusmarkt.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hehe
Het ergste is ook nog dat het altijd druk is
Kinderchocolade. Redbull. En nog wel paar dingen dacht ikquote:Op maandag 23 februari 2015 12:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Coca cola hebben ze daar toch?
Ook omdat het gratis parkeren is volgens mijquote:Op maandag 23 februari 2015 12:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt, maar gaan veel mensen ook vanuit Emmen daarheen. Voornamelijk voor de plusmarkt.
Laatste keer dat ik er was, jaren terug, was parkeren daar best een horror. Wel gratis volgens mij jaquote:Op maandag 23 februari 2015 12:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ook omdat het gratis parkeren is volgens mij
Er wordt ook echt idioot geparkeerd in het centrum somsquote:Op maandag 23 februari 2015 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was, jaren terug, was parkeren daar best een horror. Wel gratis volgens mij ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |