quote:
of pokermansquote:Op zondag 22 februari 2015 21:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight, zal morgen ff een muis zoeken.
Je moet ergens beginnen?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
Poker, lang niet gedaan, zag laatst wel dat Full Tilt weer up and running is, ging ik mijn account checken, 11 dollar cent ofso
TRV / Zwollequote:Op zondag 22 februari 2015 21:23 schreef Lt.Surge het volgende:
Weet iemand of er nog leuke winkels zijn in Apeldoorn/Zwolle?
quote:
Ja hoor, laat maar weten wanneer.quote:
Keihard verliezen van mono en moiraquote:
Morgen 15:00quote:
Nick is wel heel tof en nerd is natuurlijk een compliment in deze context. Hij heeft ook wel iets schattigs, als ik touw bij me had had ik hem zo vast kunnen bindenquote:Op zondag 22 februari 2015 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is zo vaag he, maar bedankt!!!
quote:Op zondag 22 februari 2015 21:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Nick is wel heel tof en nerd is natuurlijk een compliment in deze context. Hij heeft ook wel iets schattigs, als ik touw bij me had had ik hem zo vast kunnen binden
Kun je 't na doen?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:38 schreef DrNick het volgende:
Ohja, Bondage heeft een garpig accentje.
Mengeling van Gronings en Drentsquote:Op zondag 22 februari 2015 21:38 schreef DrNick het volgende:
Ohja, Bondage heeft een garpig accentje.
quote:Op zondag 22 februari 2015 21:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb zomaar een vermoeden dat hij dat liever niet gaat proberen
Ik heb vakantie deze week.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Uiteraard. Moet je me maar een keer meeten
Dat is toch vet ver weg. Hoe kun je nou zolang wachten.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik moet deze week werken, dat gaat em helaas niet worden![]()
Kom je naar de ONZ meet?
Ik heb sinds kort iets met een leuke meid, dat vraagt veel van mijn tijd op dit momentquote:Op zondag 22 februari 2015 21:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is toch vet ver weg. Hoe kun je nou zolang wachten.
omg wat leuk voor je.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort iets met een leuke meid, dat vraagt veel van mijn tijd op dit moment
Dankjequote:Op zondag 22 februari 2015 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omg wat leuk voor je.Tis je gegund!
Ahw. Hoe heb je haar leren kennen?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ze is net als ik heel open minded, we passen wat dat betreft erg goed bij elkaar.
Via OkCupid. Werkt als een tiet die app, dat vragensysteem wat ze gebruiken is meesterlijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahw. Hoe heb je haar leren kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |