sorry, ik ben mijn demon hunter aan het levelenquote:Op zondag 22 februari 2015 20:36 schreef SideEffect het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)cc92cf4e9e8c29cd6337
Daar durf ik niets over te zeggen, maar het zou kunnen.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, ze verdedigt negers altijd zo venijnig als het om seks met negers gaat dus dat moet wel een dingetje voor haar zijn.
Het begon met een bazenpiraat die zijn vrouwtje stomend vanachter pakte terwijl een hoerenmadam met haar tetten speelde. Bohquote:Op zondag 22 februari 2015 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
zat je het in de trein te kijken en toen kwam er ineens zo'n anaalridder scene?
Het is maar een suggestie ik weet het ook niet en nu voel ik me vies voor het herbergen van deze gedachtequote:Op zondag 22 februari 2015 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar durf ik niets over te zeggen, maar het zou kunnen.
watquote:Op zondag 22 februari 2015 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het begon met een bazenpiraat die zijn vrouwtje stomend vanachter pakte terwijl een hoerenmadam met haar tetten speelde. Boh9
En het eindigde met zoemende mannen en de suggestie van een afterpoepstampen.
klinkt fantastischquote:Op zondag 22 februari 2015 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het begon met een bazenpiraat die zijn vrouwtje stomend vanachter pakte terwijl een hoerenmadam met haar tetten speelde. Boh9
En het eindigde met zoemende mannen en de suggestie van een afterpoepstampen.
Ik heb een jodenkoek met kaneel, vrolijkt dat je op?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is maar een suggestie ik weet het ook niet en nu voel ik me vies voor het herbergen van deze gedachte
quote:Op zondag 22 februari 2015 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het laatste stuk spreekt je zeker het meeste aan
Lekker voor jequote:Op zondag 22 februari 2015 20:41 schreef -supergirl- het volgende:
GEEN CHANNING TATUM IN STEP UP ALL IN
Ben je lenig?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij zei suggestie van poepstampen, dat wil ik niet, ik wil dat gewoon vol in beeld zien joh
Is het een gematigde jodenkoek of zo'n chassidische?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:41 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb een jodenkoek met kaneel, vrolijkt dat je op?
quote:Op zondag 22 februari 2015 20:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is het een gematigde jodenkoek of zo'n chassidische?
zoals?quote:
ik lig er niet wakker vanquote:Op zondag 22 februari 2015 20:44 schreef -supergirl- het volgende:
ik word genegeerd in mn eigen topicnog 0 reacties
wat heb jij een lelijke vingerquote:Op zondag 22 februari 2015 20:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echte zoals je ziet.
nu kun je je tenminste voorbereiden op de poepstamperijquote:Op zondag 22 februari 2015 20:45 schreef Catkiller het volgende:
Rot op met je Black Sails spoilers, kneuzen.
TR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |