Beweeg al genoeg :squote:Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens gaan bewegen.
me tooquote:Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb ironisch genoeg problemen met in slaap te komen ookal ben ik moe.
Doe niet alsof je alles bent met je ''allang bedtijd''quote:Op zondag 22 februari 2015 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welterusten jongen. Allang bedtijd geweest.
Waarom zou ik alles zijn als ik feiten vertel? Huh?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doe niet alsof je alles bent met je ''allang bedtijd''
Best normaal belangrijk voor iemand in de groei, een fatsoenlijk slaap ritme.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doe niet alsof je alles bent met je ''allang bedtijd''
Ik weet dat het een kansloze missie is, maar ik wil ook wat te lachen hebben vanavond. Dit lijkt me prima voer.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Laat dat kinderachtige kutventje nou maar... zonde van je energie
Please. Het zijn geen feiten.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou ik alles zijn als ik feiten vertel? Huh?
Jawel.quote:
ik las pas dat er onderzocht was dat van 15 jarigen maar 43% 7 uur of meer per nacht slaaptquote:Op zondag 22 februari 2015 20:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Best normaal belangrijk voor iemand in de groei, een fatsoenlijk slaap ritme.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA nee.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel.
Aangezien je nog moet tandenpoetsen en je jip en janneke pyjama moet aantrekken, kan je als best hier even weggaan tot morgen ofzo.
Graag, ik kook ook graag Indisch. Sajoer boontjes en Tahoe Sambalquote:Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
4
2 vega
2 vis
Kan je het recept wel een keer doorsturen.
Welke.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:29 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb trouwens een tering hekel aan series die per se homoseksualiteit bij de hoofdrolspelers erin moet douwen.
Twee seizoenen later blijkt de ultieme baas een poepstamper.
Dat vraagt ook niemand van je. We vertellen je even dat het bedtijd is, en dan mag je niet meer op FOK! zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |