quote:Op zondag 22 februari 2015 18:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn ultieme nachtmerrie is Marco Borsato op een podium zien, mijn god wat heb ik een hekel aan die muziek en aan die man met die quasi teksten en een smoel alsof ie moet poepen.
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lees dan
Ik leef niet meer voor jou
Voor bij zijn alle jaren
Waarin ik heb geloofd
Dat wij gelukkig waren
En nu het leven weer van mij is
Mijn hart sinds lange tijd weer vrij is
Ben ik zo blij dat het voorbij is, oh oh
Je hoeft niet te proberen
Om hier te blijven staan
En mij te domineren
Ik heb teveel moeten verduren
Ik genoeg van al je kuren
Dus het is tijd om je weg te sturen
Eh eh eh eh
Voorbij zijn alle nachten
Dat ik hier heel alleen
Op jou heb zitten wachten
Je hebt me keihard voorgelogen
Besodemieterd en bedrogen
Dus droog de tranen in je ogen
Je hebt me keihard voorgelogen
Besodemieterd en bedrogen
Dus droog de tranen in je ogen
Dus donder nou maar op
Ik kan er niet meer tegen
En als je weg wilt gaan
Is dat alleen een zegen
Te vaak heb jij me laten zakken
Ik heb genoeg van al je makken
Je moet gewoon je spullen pakken
Ah ah ah nee
't Is voorbij
Ja voorbij
Voor jou
Voor mij
't Is voorbij
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Te vaak heb jij me laten zakken
daarom trek ik dat gezicht alsof ik moet kakken........
Ik heb genoeg van al je makken
Je moet gewoon je spullen pakken
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag is rood,
en het ruikt weer naar je zure sloot.
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik moet zo eten
En NEE, ik open geen nieuw topic![]()
je mag wel een buiging voor FANN maken, jij luie donderquote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:25 schreef just me het volgende:
[..]
je mag wel een buiging voor FANN maken, jij luie donder
Hij is wel slowwwwwwwwwwwwwwww die Juup ...quote:Op zondag 22 februari 2015 19:25 schreef just me het volgende:
[..]
je mag wel een buiging voor FANN maken, jij luie donder
wat nou weerquote:Op zondag 22 februari 2015 19:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Op zondag? Dan zal je wel iets anders bedoelen dan ik in 1e instantie dacht met zo'n TT.
Zo, wat zullen de cijfers weer stijgen met deze fraaie bijdrage.
Vanwaar de TT dan?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:29 schreef FANN het volgende:
[..]
wat nou weer![]()
Ik sta NIET rood trouwens, ik zit wel mijn laatste bakkie griesmeelpudding met rode bessensaus
op te eten...
Elke kleine bijdrage is welkom. Nog een jaar (max) en 40+ is het grootste subforum.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo, wat zullen de cijfers weer stijgen met deze fraaie bijdrage.
Fann is Marco Borsato Fann, wist je dat nietquote:
voor jou een vraag voor ons een weetquote:
Fann schrijft aanvullingen op zijn teksten, en niet onverdienstelijk moet ik zeggen.quote:
Is al gezegd.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:31 schreef just me het volgende:
[..]
voor jou een vraag voor ons een weet
Tóch, ik wist het! Je kon er gewoon aan ruiken komen.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN is vandaag ongesteld geworden. Ze staat tot haar voeten in het bloed.
??quote:Op zondag 22 februari 2015 19:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tóch, ik wist het! Je kon er gewoon aan ruiken komen.
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Snap het zelf ook niet achteraf.
ah ja, die krijgen ze ook allemaal, maar ze waren er toch al, dussssssssssssquote:Op zondag 22 februari 2015 19:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lokquotes in de OP gezet. TR gemacht.
dan nu lekker uitbuiken!quote:
Nou er gaat straks nog wel meer bijkomen hoor, maar ik denk dat we heeeeeeeeeeeeeeeel laatquote:
Heb je het nou gewoon over je man, met 'die Griek'?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou er gaat straks nog wel meer bijkomen hoor, maar ik denk dat we heeeeeeeeeeeeeeeel laat
gaan eten, want die Griek moet om 4 uur vannacht werken, dus dat wordt een nacht diner...
Jaquote:Op zondag 22 februari 2015 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je het nou gewoon over je man, met 'die Griek'?
Het woordje 'die' gaat je nog eens opbreken.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja![]()
en we hebben hier ook ''de postbode''
''Donald''
en ''de muts''
enzo...![]()
maar jij weet nog niet wie bij wie hoort
waaromquote:Op zondag 22 februari 2015 19:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het woordje 'die' gaat je nog eens opbreken.
Psies!quote:Op zondag 22 februari 2015 19:51 schreef just me het volgende:
tis toch simpel die griek, niet die ene, niet die andere, gewoon dié
Ah, is het om die reden.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom''mijn'' klinkt ook weer zo bezitterig
zie je...?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, is het om die reden.Ehm, je zou er ook, ach nee, je hebt gelijk ook. Zou niet weten hoe je het anders moet brengen.
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb je het nou gewoon over je man, met 'die Griek'?
Ik zal wel even een mooi overzichtje geven:quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik zal wel even een mooi overzichtje geven:
FANN en chufi zijn een koppel
just me en MM zijn een koppel
DDM en Juup zijn een koppel
Mo en Choco zijn een koppel
Piet en Sig zijn een koppel
Sacha is alleen sinds ze haar man illegaal begraven heeft in de achtertuin.
met marco kan je wel lekker blijven pinnen. da's ook wel weer waarquote:Op zondag 22 februari 2015 19:53 schreef sacha het volgende:
[..]
vandaag sta ik rood?
dan moet je gewoon pinnen![]()
ik wil het niet wetenquote:Op zondag 22 februari 2015 19:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is hier onder de tafel druk aan het werk.
Dat klopt, mijn muts is op de bank in slaap gevallen.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jahaaaa, het is wel duidelijk, maar komt zo onvriendelijk over, of meer afstandelijk.
zijn we ookquote:Op zondag 22 februari 2015 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Het is even wennen hier, jullie lijken anders dan anderen.
Klinkt goedquote:Op zondag 22 februari 2015 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, da's weer een lekkere smoothie van banaan, aardbei, druif, yoghurt, lepeltje honing en een snufje kaneel
Hahaha!quote:Op zondag 22 februari 2015 19:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat klopt, mijn muts is op de bank in slaap gevallen.
Die ligt toch met Treehut ?quote:
DIE griek ook, in verhuis straks wel effe naar de slaapkamer dan kan het licht hier uit,quote:Op zondag 22 februari 2015 19:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat klopt, mijn muts is op de bank in slaap gevallen.
hoeft toch ook nietquote:Op zondag 22 februari 2015 19:58 schreef Juup© het volgende:
Ik weet van niets?
[..]
[..]
daar zou niet meer over gesproken wordenquote:
O jah... weten wij al waarom?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wel op de rechterbil dan, zijn linker is geblesseerd.
je hebt er zelf een kusje op gegeven en gezegd, kusje van Fann... overquote:Op zondag 22 februari 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
O jah... weten wij al waarom?
en zo niet...
Waarom weten wij dat niet?
quote:Op zondag 22 februari 2015 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt er zelf een kusje op gegeven en gezegd, kusje van Fann... over
Zelfs van die mooie roze.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
en ze heeft heeeeeeeeeel veel schoenen![]()
waaronder rozequote:Op zondag 22 februari 2015 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Linker en rechterquote:Op zondag 22 februari 2015 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik doe het heel graag met ballenquote:Op zondag 22 februari 2015 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat MM ondermaats is ?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
daar zou niet meer over gesproken worden
ik ook vaakquote:Op zondag 22 februari 2015 20:06 schreef Juup© het volgende:
Mutsje hier is een echte vrouw, slaapt sinds vorige met sokken aan in bed anders krijgt zij het koud
Leuk een dubbelkwoot, die hadden we nog niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ook rood zag ik er tussen![]()
vandaar die TT natuurlijk, nu snap ik hem ook pas
ik heb in elk geval zulke sloffen, lekker warmquote:
Beetje vreemd ben ik wel, maar het zijn allemaal koppels hier waarvan één van de partners ergens ligt te rotten en ronken?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die L2B is wel lachen. Nu maar hopen dat ie zelf ook anders is dan die anderen, geen idee wie die anderen zijn, maar goed dat mag de pret niet drukken.
Ingeruild voor Hutquote:Op zondag 22 februari 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
Wat is er met Donald in dit hele verhaal gebeurd?
het mag iets uitgebreiderquote:Op zondag 22 februari 2015 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje vreemd ben ik wel, maar het zijn allemaal koppels hier waarvan één van de partners ergens ligt te rotten en ronken?
Dus FANN zit te FOK!ken en DIE Griek ligt ondertussen zijn accu op te laden. Piet_Piraat van hetzelfde laken een pak, want zijn muts ligt op de bank te versmeren, terwijl hij zelf hier actief is, dus de enige die alleen is, is af en toe bezig met wat graafwerk.
Zit het zo ongeveer in elkaar?
Choco is haar verslaving aan het botvieren.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje vreemd ben ik wel, maar het zijn allemaal koppels hier waarvan één van de partners ergens ligt te rotten en ronken?
Dus FANN zit te FOK!ken en DIE Griek ligt ondertussen zijn accu op te laden. Piet_Piraat van hetzelfde laken een pak, want zijn muts ligt op de bank te versmeren, terwijl hij zelf hier actief is, dus de enige die alleen is, is af en toe bezig met wat graafwerk.
quote:Op zondag 22 februari 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DIe is bezig.
Iets zegt me dat jij het niet bent.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Choco is haar verslaving aan het botvieren.
quote:Op zondag 22 februari 2015 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[quote]Beetje vreemd ben ik wel, maar het zijn allemaal koppels hier waarvan één van de partners ergens ligt te rotten en ronken?
quote:Dus FANN zit te FOK!ken en DIE Griek ligt ondertussen zijn accu op te laden. Piet_Piraat van hetzelfde laken een pak, want zijn muts ligt op de bank te versmeren, terwijl hij zelf hier actief is, dus de enige die alleen is, is af en toe bezig met wat graafwerk.
quote:Zit het zo ongeveer in elkaar?
quote:Op zondag 22 februari 2015 20:11 schreef Juup© het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DIe is bezig.
L2B's Mixcloud
[..]Jij hebt weer met Djeez gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DIe is bezig.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik ben ook alleen en doe geen graafwerkquote:Op zondag 22 februari 2015 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als Mo losgaat, berg je dan maarquote:Op zondag 22 februari 2015 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij het niet bent.
[..]GodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DIe is bezig.![]()
Nee, ik ben Mo, je weet wel die Arabier.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij het niet bent.
duct tapequote:Op zondag 22 februari 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2015 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt weer met Djeez gespeeld.
Nee Juup, dat kan echt niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wen er maar aan, het kan nog veel gekker hier.
De vraag is wie hier de grootste gek is. Kom laten we een verkiezing houden.quote:
Ja Mo maak eens een poll aanquote:Op zondag 22 februari 2015 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is wie hier de grootste gek is. Kom laten we een verkiezing houden.
Je hebt net 12 rooie toetjes weggeschoffeld!quote:Op zondag 22 februari 2015 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik patatjes bakken want ik kan niet wachten tot vannacht hoor,
ik heb honger
Haha!quote:Op zondag 22 februari 2015 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is wie hier de grootste gek is. Kom laten we een verkiezing houden.
niet overdrijven, het waren er 8quote:Op zondag 22 februari 2015 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt net 12 rooie toetjes weggeschoffeld!
Daar hebben we toch personeel voor...quote:
Ik denk KT.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk dat Juup óf Mo dat gaat winnen.
Ligt ie nu te slapen dan?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik patatjes bakken want ik kan niet wachten tot vannacht hoor,
ik heb honger
Dat komt omdat Juup en ik ervoor behandeld worden, maar de pillen zijn op.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik dacht dat dat al weer weken terug was...quote:Op zondag 22 februari 2015 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Mij was verteld dat Donald in Frankrijk zit, maar dat was vast om geen argwaan te wekken
Hier niet, en ik ben niet te behandelen alleen te ondersteunenquote:Op zondag 22 februari 2015 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat komt omdat Juup en ik ervoor behandeld worden, maar de pillen zijn op.
Zelfs de psych wordt gek van me.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier niet, en ik ben niet te behandelen alleen te ondersteunen
quote:
Gekke psych.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelfs de psych wordt gek van me.
Ja, die wordt nu zelf ook behandeld.quote:
quote:
Door jouquote:Op zondag 22 februari 2015 20:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die wordt nu zelf ook behandeld.
Ik zal dan wel weer aan de slag gaan....*zucht*quote:Op zondag 22 februari 2015 20:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Daar hebben we toch personeel voor...Ik als profeet kan dat natuurlijk niet zelf doen.
Je mag ook meestemmen straks!quote:Op zondag 22 februari 2015 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ik heb heel veel teetjesquote:
met je meerdere persoonlijkheden... Wie was je nou vroeger hier?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelfs de psych wordt gek van me.
Eigenlijk ken ik alleen FANN, Juup en jouw posts een beetje, voor de rest weet ik niet hoe prettig gestoord ze zijn.quote:
niet elke keerquote:Op zondag 22 februari 2015 20:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij slaat die elke keer de bosjes in?
Dat maakt helemaal niet uit....don't worry. Ik zal de poll L2B-proof maken.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eigenlijk ken ik alleen FANN, Juup en jouw posts een beetje, voor de rest weet ik niet hoe prettig gestoord ze zijn.
quote:Op zondag 22 februari 2015 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat maakt helemaal niet uit....don't worry. Ik zal de poll L2B-proof maken.
Je moet al een redelijke kronkel in je hoofd hebben om hier mee te postenquote:Op zondag 22 februari 2015 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik alleen FANN, Juup en jouw posts een beetje, voor de rest weet ik niet hoe prettig gestoord ze zijn.
Lijkt me duidelijk, The Sniper,en Birdman....quote:Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef chufi het volgende:
Ik zit te denken of ik wel of niet de Oscar uitreiking ga volgen ....
Ligt de kleine al in bed?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Je moet al een redelijke kronkel in je hoofd hebben om hier mee te posten
Oscars 2015: komende nacht live te volgen via FOK!filmquote:Op zondag 22 februari 2015 20:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, The Sniper,en Birdman....
Dank u.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal dan wel weer aan de slag gaan....*zucht*
[..]
Je mag ook meestemmen straks!
Zal best maar wie was je ook al weer?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jezus wat een zooitje ongeregeld hier.
Jij begint het te snappen.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Die vraag houdt jullie toch bezig.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met je meerdere persoonlijkheden... Wie was je nou vroeger hier?
Dat is wel duidelijk ja.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
tis maar dat je het weetquote:
Is niet bij te houden hier, wie ik allemaal date.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:28 schreef just me het volgende:
[..]
tis maar dat je het weet
gedraag je ernaar
Ja hoor, dat is het wel.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, maar dat is niet zo raar hoor.
Misschien dat ze dan eindelijk eens gaat luisteren.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je dochter moet vanaf heden een burka aan.
Mijn beste,quote:Op zondag 22 februari 2015 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Oscars 2015: komende nacht live te volgen via FOK!film
We hebben de plek en datum nog niet rond.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is niet bij te houden hier, wie ik allemaal date.![]()
Eerst de Uto sc en nu hier ook al. Ik heb het er maar druk mee.
Daar moeten we het maar mee doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey, dus nu ben ik een koppel met jou?
Ik geloof het wel.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar moeten we het maar mee doen.
Je mag nog ruilen hoor ... ik heb nog 2 plaatsen vrijquote:Op zondag 22 februari 2015 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, maar dat is niet zo raar hoor.
Voor wat?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We hebben de plek en datum nog niet rond.
Choco muffin.quote:
Volgens de uto sc hebben juist jij en ik wat. Hoor ik hier dat je met fann gaat.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag nog ruilen hoor ... ik heb nog 2 plaatsen vrij
Nee man, ik weet alleen dat ik iets zou hebben met ene juup, maar da's een vent toch?quote:
Als het over mij gaat wel.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee man, ik weet alleen dat ik iets zou hebben met ene juup, maar da's een vent toch?
Ik doe er niet zo moeilijk over...quote:Op zondag 22 februari 2015 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens de uto sc hebben juist jij en ik wat. Hoor ik hier dat je met fann gaat.
Wel een mooie combi. Hoeveel heb ik er nou al gehad het afgelopen jaar, minstens de halve uto sc en hier ga ik schijnbaar ook door.quote:
Oooooh, vandaar dat Fuck Yeah!quote:Op zondag 22 februari 2015 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel een mooie combi. Hoeveel heb ik er nou al gehad het afgelopen jaar, minstens de halve uto sc en hier ga ik schijnbaar ook door.
I.d.d., ik val niet op mannen.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heb je het gesodemieter al.
quote:Op zondag 22 februari 2015 20:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oooooh, vandaar dat Fuck Yeah!
quote:Op zondag 22 februari 2015 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zou kunnen.
![]()
Maar ff serieus, als het allemaal echt was geweest, dan had ik een druk jaar gehad, tandjes zeg.
We gaan ervoor, smeren we elkaar met chocopasta in.quote:
Wel pure dan.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We gaan ervoor, smeren we elkaar met chocopasta in.
Ik ga alleen voor puur. De rest is namaak.quote:
Is die lekker? Heb hem nog nooit op maar de meeste combi's van choco en pindakaas vond ik vroeger erg lekker.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Zal ik de laatste KitKat met pindakaas opeten?
Als je dat lekker vindt, zou ik het vooral doenquote:Op zondag 22 februari 2015 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Zal ik de laatste KitKat met pindakaas opeten?
Uhuh.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor puur. De rest is namaak.
hij is veel te lekkerquote:Op zondag 22 februari 2015 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is die lekker? Heb hem nog nooit op maar de meeste combi's van choco en pindakaas vond ik vroeger erg lekker.
Gaat snel, dat verwijderen, quoten is wel een beetje vals, maar mods moeten af en toe ook gewoon werken.quote:
Gewoon je FOK! zoon even roepen. Dat vindt DKUp helemaal leuk.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
Gaat snel, dat verwijderen, quoten is wel een beetje vals, maar mods moeten af en toe ook gewoon werken.![]()
Nu geen tijd voor. Doe jij het even.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon je FOK! zoon even roepen. Dat vindt DKUp helemaal leuk.
Die stuurt Yvonne langs.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:02 schreef chufi het volgende:
Geen idee wat er daar aan de hand is .... Ik zie Danny staan ...
Iemand die dreigt fok op slot te gooien of zo.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:02 schreef chufi het volgende:
Geen idee wat er daar aan de hand is .... Ik zie Danny staan ...
Die heeft zijn account op slot gedaan iig...quote:Op zondag 22 februari 2015 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iemand die dreigt fok op slot te gooien of zo.We vermoeden die heypero of hoe die heet, die geblokt is, maar zeker weten doen we niet. Wat een toestand weer.
Best vermakelijk om het te lezen met een soepje erbij...quote:Op zondag 22 februari 2015 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iemand die dreigt fok op slot te gooien of zo.We vermoeden die heypero of hoe die heet, die geblokt is, maar zeker weten doen we niet. Wat een toestand weer.
En zou hier nooooit meer komen, wat doet ie nu dan.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft zijn account op slot gedaan iig...
Wat voor soepje?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Best vermakelijk om het te lezen met een soepje erbij...
Is al vaker gebeurd met zulke huiliesquote:Op zondag 22 februari 2015 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En zou hier nooooit meer komen, wat doet ie nu dan.
En uitjes......quote:
Chinese groentensoep met van die knappelbolletjes.quote:
Rode soepquote:
Lekkelquote:Op zondag 22 februari 2015 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Chinese groentensoep met van die knappelbolletjes.
Als dat hem is natuurlijk.... We hebben zn naam en email-adres....quote:Op zondag 22 februari 2015 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En zou hier nooooit meer komen, wat doet ie nu dan.
Huilie, aandachtshoer, raar in ieder geval, tijd voor zijn pilletjes.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is al vaker gebeurd met zulke huilies
Oh, die zijn lekker die bolletjes.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Chinese groentensoep met van die knappelbolletjes.
Ik heb in die 15 jaar al aardig wat rellen en trieste figuren voorbij zien komen op Fok!quote:Op zondag 22 februari 2015 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Huilie, aandachtshoer, raar in ieder geval, tijd voor zijn pilletjes.
Vind ik ook, ze zijn van de AH.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, die zijn lekker die bolletjes.
Ik heb geen idee of hij het is. Bizar is het wel.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dat hem is natuurlijk.... We hebben zn naam en email-adres....
Ouwe rot. En dat geloof ik best.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb in die 15 jaar al aardig wat rellen en trieste figuren voorbij zien komen op Fok!
I.d.d., er zijn altijd mensen die het te serieus nemen.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ouwe rot. En dat geloof ik best.Tis natuurlijk wel fok.
Als het die gast is die KT vandaag liet zien dat ie Fok opwou zeggen dan is ie hier inmiddels al zeker 10 jaar iddquote:Op zondag 22 februari 2015 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ouwe rot. En dat geloof ik best.Tis natuurlijk wel fok.
Klopt. Zelfs ik soms.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
I.d.d., er zijn altijd mensen die het te serieus nemen.
Ik heb geen idee, ik ga af op wat andere zeggen, ik ben een schaap.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het die gast is die KT vandaag liet zien dat ie Fok opwou zeggen dan is ie hier inmiddels al zeker 10 jaar idd
quote:Op zondag 22 februari 2015 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
op jouw leeftijd onder het bureau, het valt niet mee
quote:Op zondag 22 februari 2015 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgende keer doet hij het maar lekker zelf.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Met knikkende knieën.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Misschien weet ie niet hoe dat moet ...quote:Op zondag 22 februari 2015 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende keer doet hij het maar lekker zelf.
precies, stofzuiger in z'n handen drukken en er vandoor gaanquote:Op zondag 22 februari 2015 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende keer doet hij het maar lekker zelf.
is het zo stoffig daar onder dat bureau ?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies, stofzuiger in z'n handen drukken en er vandoor gaan
Archivaris , wat verwacht jequote:Op zondag 22 februari 2015 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
is het zo stoffig daar onder dat bureau ?
dan is het lekker muf en stoffigquote:
Ja, maar hij werd wakker en de patat met satésaus is opquote:
Eerst ff lezen Fannquote:Op zondag 22 februari 2015 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... wie maakt die ook weer, die zijn best wel geniaal eigenlijk
Nee ik ben bigamistquote:Op zondag 22 februari 2015 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah, je hebt teruggelezen?![]()
Ik had verkering met Chuf maar nu is ie op Choco![]()
Onbetrouwbare hond
mannen... één pot natquote:Op zondag 22 februari 2015 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Onbetrouwbare hond
Ik lees tegenwoordig altijd terug, eerst was ik te lui om terug te lezen, maar nu ben ik te nieuwsgierig om het niet te doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Onbetrouwbare hond
Natte honden stinkenquote:
Dat zijn wel twee uitersten, aan sanseveria's heb je bijna geen werk, terwijl je aan mannen je handen vol hebt.quote:
Ow....quote:Op zondag 22 februari 2015 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee die strips worden door Voxs gemaakt
écht heh?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn wel twee uitersten, aan sanseveria's heb je bijna geen werk, terwijl je aan mannen je handen vol hebt.
1 of 2 pagina's teruglezen doe ik nog wel, maar meer ook niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees tegenwoordig altijd terug, eerst was ik te lui om terug te lezen, maar nu ben ik te nieuwsgierig om het niet te doen.
Mannen! Niet te vertrouwen.
Het was wel mijn postquote:Op zondag 22 februari 2015 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee die strips worden door Voxs gemaakt
Fixedquote:Op zondag 22 februari 2015 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn wel twee uitersten, aan sanseveria's heb je bijna geen werk, terwijl je aan vrouwen je handen vol hebt.
het waren er ook maar 2quote:Op zondag 22 februari 2015 21:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
1 of 2 pagina's teruglezen doe ik nog wel, maar meer ook niet.
Voor mij waren het 5 pagina'squote:Op zondag 22 februari 2015 21:55 schreef FANN het volgende:
voor mij dan, ik weet niet hoeveel voor Dees natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |