Wat ik me van de ex herinnerde was dat zij het best makkelijk naar binnen kon werken, als een soort van soep.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
Brinta. Alsof je een stuk karton naar binnen slurpt dat drie weken in hoogzomer in een blauwalgsloot heeft liggen rotten. Althans, ik stel me voor dat dat laatste zo smaakt.
Ik heb alleen kommenquote:Op zondag 22 februari 2015 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Flink bord vol maken, goed dik houden, dan moet je het wel een paar uur kunnen redden.
Dat zou ik je niet durven zeggen, ik deed altijd maar wat. Ach, je merkt het vanzelf en kan er altijd meer melk, of brinta bij doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:04 schreef Zoev het volgende:
[..]
Ik heb alleen kommen![]()
Maar hoeveel eetlepels is veel/voldoende?
250-300 ml melk in die kom mikken, opwarmen en dan net zolang Brinta er in blijven gieten terwijl je roert tot het steviger begint te worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:04 schreef Zoev het volgende:
[..]
Ik heb alleen kommen![]()
Maar hoeveel eetlepels is veel/voldoende?
Top, ga ik doen!quote:Op zondag 22 februari 2015 19:06 schreef Sometimes het volgende:
250-300 ml melk in die kom mikken, opwarmen en dan net zolang Brinta er in blijven gieten terwijl je roert tot het steviger begint te worden.
Ligt er aan wat je die uren doet. Op je krent of fysiek zwaar werk.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:08 schreef Zoev het volgende:
[..]
Top, ga ik doen!
En dan kun je tot de middag door met een tussendoortje rond tienen of is tussendoor een bammetje eten nog noodzakelijk?
Fysiek toch wel bezig. Verreweg van op de krent zitten achter een pcquote:Op zondag 22 februari 2015 19:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ligt er aan wat je die uren doet. Op je krent of fysiek zwaar werk.
Stamp je bord dan maar zo vol mogelijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:12 schreef Zoev het volgende:
[..]
Fysiek toch wel bezig. Verreweg van op de krent zitten achter een pc
Dat heb ik ook en dat gevoel moet ik ook hebben!quote:Op zondag 22 februari 2015 19:21 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik krijg 's ochtends altijd moeilijk eten weg, dus vroeger at ik nog wel eens Brinta. Precies zo dik maken dat je het nog makkelijk door kan slikken, en zo snel mogelijk zo veel mogelijk in je mik gooien. Dan heb je even een tijdje het gevoel dat je veel te veel gegeten hebt, maar je kunt er uren op door.
Vifitquote:Op zondag 22 februari 2015 19:29 schreef etuiedelapiel het volgende:
Litertje onbijtdrank van Campina, doe ik al 5 jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |