abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 9 mei 2015 @ 10:47:22 #251
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_152426012
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:42 schreef Deezertje het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat er geen icoontjes of woorden op staan... alleen 1/4 cup, 1/2 cup en 1 cup. Had ze graag gebruikt om pasta per persoon enz. mee af te meten...
Gebruik een weegschaal.
pi_152426052
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:47 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Gebruik een weegschaal.
Of koop zo'n maatkan waar je naast millimeters ook grammen kan afmeten.
Hebben ze ook bij de action.
pi_152426081
Kopen jullie ook steeds minder bij de Action? Ik merk dat ik toch twee keer nadenk voordat ik dingen koop omdat de meeste dingen die ik koop ik uiteindelijk niet of slechts één keer gebruik en dan zijn al die dingen van 1 euro per stuk toch zonde, iedere keer weer een euro.. Normaal had ik die maatschepjes etc. allang gekocht, nu denk ik dus: 'Hmm... wel nodig?' en leg het terug in het schap..
pi_152426329
Ik denk altijd na bij de action van heb ik t nodig of niet.
Schoonmaakspulletjes/keukenspulletjes kijk ik wel altijd even. Maar er zijn delen van de winkel die ik standaard oversla.
Ben niet van de gesso..dus daar vind je me niet. En de assecoires voor in huis vind ik ook niet zo boeiend, het ondergoed koop ik niet ja soms sokken. spulletjes voor tuin/balkon kijk ik wel altijd even.
Qua kleding kijk ik alleen in de zomermaanden, soms hebben ze van die handige strapless jurkjes en topjes (vakantiegoed noem ik dat) die lekker snel droog zijn voor naar t strand.
Voor mijn vent heb ik laatst drie korte broeken gekocht, lekker dun katoen leuk prijsje.
pi_152426390
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:52 schreef Deezertje het volgende:
Kopen jullie ook steeds minder bij de Action? Ik merk dat ik toch twee keer nadenk voordat ik dingen koop omdat de meeste dingen die ik koop ik uiteindelijk niet of slechts één keer gebruik en dan zijn al die dingen van 1 euro per stuk toch zonde, iedere keer weer een euro.. Normaal had ik die maatschepjes etc. allang gekocht, nu denk ik dus: 'Hmm... wel nodig?' en leg het terug in het schap..
Neuh...
Ik vraag me altijd al af of ik het nodig heb of echt mooi vind, en ik heb altijd een lijstje mee voor de dingen die ik echt kom halen.
Een kar vol terwijl je voor één ding kwam, dat heb ik nooit begrepen :D Ik kan best alsnog veel halen, maar dat zijn gewoon vaste spullen die ik gebruik.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:04:49 #256
62419 CherryLips
chocoholic
pi_152427293
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 11:07 schreef quirina het volgende:
Ik denk altijd na bij de action van heb ik t nodig of niet.
Schoonmaakspulletjes/keukenspulletjes kijk ik wel altijd even. Maar er zijn delen van de winkel die ik standaard oversla.
Ben niet van de gesso..dus daar vind je me niet. En de assecoires voor in huis vind ik ook niet zo boeiend, het ondergoed koop ik niet ja soms sokken. spulletjes voor tuin/balkon kijk ik wel altijd even.
Qua kleding kijk ik alleen in de zomermaanden, soms hebben ze van die handige strapless jurkjes en topjes (vakantiegoed noem ik dat) die lekker snel droog zijn voor naar t strand.
Voor mijn vent heb ik laatst drie korte broeken gekocht, lekker dun katoen leuk prijsje.
Kleding kijk ik nooit, de freubelafdeling en speelgoed sla ik ook over, de DHZ-zooi en automeuk ook, de luchtjes en verzorgingsspullen vaak ook (haal daar alleen maandverband geloof ik :') ) Ik kijk bij de dierenafdeling, de tuinafdeling en ik heb vaak ergens een kabeltje oid voor nodig. Kom er meestal voor schoonmaakmeuk, opbergbakken, vreterij enzo :') O en keukenspul, als ik weer wat heb gesloopt.
Tap tap tap
pi_152430092
Ik zoek een lichte kleine koekenpan, om mee te nemen op fietsvakantie. Hoeft niet perse een campingbakpan te zijn,.Heeft action zoiets? En wat is de prijs?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 14:24:06 #258
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152430173
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 14:20 schreef Katinkat het volgende:
Ik zoek een lichte kleine koekenpan, om mee te nemen op fietsvakantie. Hoeft niet perse een campingbakpan te zijn,.Heeft action zoiets? En wat is de prijs?
De Lidl heeft nu ook campingpannetjes.
pi_152430237
Bij de Lidl zijn het complete sets volgens mij. ooit zo'n set van de Lidl gehad, en de heel antiaanbaklaag kwam los. Dus we gaan denk ik voor een gewone bakpan, alleen niet zo';n zware. Na de vakantie toen wel het gled teruggekregen, maar je moet die slechte set wel meezeulen.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 21:13:21 #260
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_152440659
Heb de hartshape choco gehaald voor moederdag :')
En voor mijzelf: http://www.chocolate-bran(...)oduct&product_id=703
Ben benieuwd!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 10 mei 2015 @ 18:58:06 #261
342418 VKV
Plausibel
pi_152465866
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb de hartshape choco gehaald voor moederdag :')
En voor mijzelf: http://www.chocolate-bran(...)oduct&product_id=703
Ben benieuwd!
die zijn lekker!
pi_152492459
In de loop der jaren wel af en toe bij de Action geweest, eigenlijk altijd met iemand mee die meer op zoek was naar knutseldingetjes, random huisspulletjes enzo, maar recent de Action zelf pas "ontdekt" ;)

Voor mij het meest interessant? De A-merken die ik sowieso al gebruik, die zij aanbieden voor de helft tot twee derde van de "normale" prijs: tandpasta, shampoo, afwasmiddel, wasmiddel, deo, dat soort spullen. Scheelt behoorlijk! Misschien dat 2-voor-1 aanbiedingen in andere winkels nog beter zijn, maar dat kost meer tijd/moeite en ik heb een Action heel dichtbij.

Meteen een voorraadje gehaald, omdat ik me kan voorstellen dat ze werken met partijen en dus zodirect weer andere merken hebben. De producten komen wel uit bijv. Noorwegen en Duitsland, maar daar heb ik geen problemen mee :P Ook meteen twee tuinstoelen van 16 EUR ps gehaald. Daar was ik al naar op zoek en die dingen zijn schreeuwend duur bij bouwmarkten/tuincentra ed.
pi_152492951
Ik zit alweer een paar dagen heerlijk te relaxen in de uitklap luie stoel die ik vorig jaar bij de Action heb gehaald. O+ Precies groot genoeg voor mijn balkon en hij is zelfs mee op vakantie geweest. _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_152493047
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit alweer een paar dagen heerlijk te relaxen in de uitklap luie stoel die ik vorig jaar bij de Action heb gehaald. O+ Precies groot genoeg voor mijn balkon en hij is zelfs mee op vakantie geweest. _O_
Welke is dat? Foto?
pi_152493562
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:25 schreef quirina het volgende:

[..]

Welke is dat? Foto?
Ik heb hem dit jaar nog niet in het assortiment gezien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_152512084
Weet iemand of ze nog telefoonhouders hebben? Voor in de auto.
pi_152522283
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 00:55 schreef Louboutin het volgende:
Weet iemand of ze nog telefoonhouders hebben? Voor in de auto.
Ja die hebben ze wel. Gewoon universele die je aan kan passen aan het formaat van je telefoon. Met zuignap trouwens.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 14:19:34 #268
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_152523482
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:52 schreef Deezertje het volgende:
Kopen jullie ook steeds minder bij de Action? Ik merk dat ik toch twee keer nadenk voordat ik dingen koop omdat de meeste dingen die ik koop ik uiteindelijk niet of slechts één keer gebruik en dan zijn al die dingen van 1 euro per stuk toch zonde, iedere keer weer een euro.. Normaal had ik die maatschepjes etc. allang gekocht, nu denk ik dus: 'Hmm... wel nodig?' en leg het terug in het schap..
Ik koop er geregeld gereedschap en verfspullen; rollers / bakjes / kwasten / grondverf. Prima spul.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  roze dinsdag 12 mei 2015 @ 14:40:44 #269
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152524214
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:52 schreef Deezertje het volgende:
Kopen jullie ook steeds minder bij de Action?
Ik kom er al een paar maand niet meer. Meeste dingen die ik wil koop ik tegenwoordig toch liever in betere kwaliteit.
Your beauty never ever scared me.
pi_152551924
Zou die BBQ die nu in de aanbieding is nog wat zijn?
  woensdag 13 mei 2015 @ 10:39:32 #271
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_152553090
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 09:54 schreef dj_ko het volgende:
Zou die BBQ die nu in de aanbieding is nog wat zijn?
Het is geen Weber, maar een seizoen BBQ'en zal die wel doorstaan :)

Ik ben benieuwd hoe groot die houten bloembakken zijn die ze nu voor 4.95 in de aanbieding hebben.
Zo zou ik er een stuk of 5 als afscheiding kunnen gebruiken op mijn balkon.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_152712473
Ik koop nog steeds geregeld bij de action.
Vooral schoonmaak spullen en spullen voor de kinderen qua knutselen maar ook buiten speelgoed.
Boter kaas en eieren van 60x60cm en soort van trefbal met hesjes en balletjes met klittenband.

Ook de handy belt gekocht om te proberen.
een riem met twee rekbare vakken voor bijv telefoon, geld etc.
  maandag 18 mei 2015 @ 15:03:36 #273
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_152713619
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 10:39 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Het is geen Weber, maar een seizoen BBQ'en zal die wel doorstaan :)

Ik ben benieuwd hoe groot die houten bloembakken zijn die ze nu voor 4.95 in de aanbieding hebben.
Zo zou ik er een stuk of 5 als afscheiding kunnen gebruiken op mijn balkon.
het zijn kleine bloembakken iets van 20 bij 20 misschien. op het plaatje ogen ze groter.
  maandag 18 mei 2015 @ 15:06:53 #274
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_152713714
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
Weet iemand of ze die wifi-usb sticks van Maxxter nog hebben?

Of die dingen goed werken?

[ afbeelding ]
Zojuist gekocht, kom ik er later achter dat deze chipset zeer slecht ondersteunt wordt in Linux en de XBMC / Kodi varianten op de Raspberry Pi en Apple TV1 :(
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_152714428
Heeft iemand hier ervaring met deze hiking rugzak?



Ik wil hem gaan gebruiken voor Pinkpop en als ik eens een weekendje naar mijn ouders ga. Erg intensief zal ie niet gebruikt worden, en qua kleding/spullen moet er ongeveer voor 3 dagen in passen.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')