quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:46 schreef byah het volgende:
pfmonkey moet je alsnog voor betalen als je api functionaliteit wil? Langzamerhand gaat het downloaden me meer kosten dan het oplevert
Nou nou.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:46 schreef byah het volgende:
pfmonkey moet je alsnog voor betalen als je api functionaliteit wil? Langzamerhand gaat het downloaden me meer kosten dan het oplevert
vrouwen waar je niet moet uitleggen hoe je iets moet downloadenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:29 schreef Syrena het volgende:
Oh en de eyecandy spreekt me dus enorm aanmooie plaatjes, serie-info
Het blijven vrouwen, wat voor auto wil je? Een rode...quote:Op zondag 1 maart 2015 18:56 schreef redboyke het volgende:
[..]
vrouwen waar je niet moet uitleggen hoe je iets moet downloadenSexy!
Niks mis met mono. Sonarr is vele malen stabieler dan bijvoorbeeld couchpotato (wat in python is geschreven).quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:29 schreef relativity het volgende:
[..]
Eigenlijk nog nooit nodig gehad.
Maar zoals al eerder gezegd: eyecandy heb ik niet nodig, pushen kan via pushbullet e.d.
Oja, en dood aan mono!
Daar vul je de folder in waar je torrent programma het .torrent bestand vandaan moet halen.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:42 schreef redboyke het volgende:
kan iemand zeggen wat ik moet invullen bij torrent folder?
is dat destination folder?
ik ga torrent instellen omdat ik zie dat vermist enkel op torrent is en is toch makkelijk om manual search te doen en dan torrent te kiezen dan manueel te moeten intypen in search engine van kickass
[ afbeelding ]
dus torrent folder is de folder waar .torrent bestand inzit?quote:Op maandag 2 maart 2015 16:48 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Daar vul je de folder in waar je torrent programma het .torrent bestand vandaan moet halen.
Watch folder geen idee.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:52 schreef redboyke het volgende:
[..]
dus torrent folder is de folder waar .torrent bestand inzit?
en wat is watch folder dan? de download map van torrent?
had een nieuwe gebruiker aangemaakt en de download destination al direct naar de factory folder van drone gezet maar werkt niet niet :-/
Je weet toch wel de plek waar de bittorrent bestanden zijn opgeslagen?quote:Op maandag 2 maart 2015 16:42 schreef redboyke het volgende:
kan iemand zeggen wat ik moet invullen bij torrent folder?
is dat destination folder?
ik ga torrent instellen omdat ik zie dat vermist enkel op torrent is en is toch makkelijk om manual search te doen en dan torrent te kiezen dan manueel te moeten intypen in search engine van kickass
[ afbeelding ]
ja het werkt nu maar heb het toch maar op usenet only gezet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je weet toch wel de plek waar de bittorrent bestanden zijn opgeslagen?
Jammer van die matige up.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:57 schreef Beavis het volgende:
Net de snelheidsverhoging van Ziggo getest: het werkt!!
[ afbeelding ]
useneters hebben dat niet nodigquote:
Niet?quote:
da's illegaal.daar zou je in belgie boete voor kunnen krijgen. downloaden word in huiselijke kringen toegelaten want kan toch niet gecontroleerd worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:58 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Niet?
Zou als Usenetter een moord doen voor 100mb up.
Er zijn zoveel dingen illegaal.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:02 schreef redboyke het volgende:
[..]
da's illegaal.daar zou je in belgie boete voor kunnen krijgen. downloaden word in huiselijke kringen toegelaten want kan toch niet gecontroleerd worden.
wat ga je uploaden dan films met ingebakken subs wat 99% van de nederlanders doet op usenetquote:
Zeer terechte "quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
wat ga je uploaden dan films met ingebakken subs wat 99% van de nederlanders doet op usenet
Lol, nee dat laat ik wel aan QoQ e.d. over.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
wat ga je uploaden dan films met ingebakken subs wat 99% van de nederlanders doet op usenet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop