Als je al heel forum niet eens meer posts weet te genereren dan een SC-reeks van een ander forum, dan stelt het niet veel voor natuurlijk en zijn een paar postjes meer al snel vele procenten extra.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uiteraard. Sowieso is er geen enkel subforum wat qua (absolute) aantallen aan UTO kan tippen.
Qua stijgingspercentage is er dan weer geen enkel subforum wat aan 40+ kan tippen.
Je bent zelf een lokquote.quote:
In dat geval ben jij net zoveel 40-plusser als ik Utopiaan. Met je jullie.quote:
Duizenden procenten zelfs.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:46 schreef Gert het volgende:
Als je al heel forum niet eens meer posts weet te genereren dan een SC-reeks van een ander forum, dan stelt het niet veel voor natuurlijk en zijn een paar postjes meer al snel vele procenten extra.
Toegegeven:: de schrik sloeg me wel even om het hart met die hete ouwewijven-adem van 40+ in de nek, maar gelukkig is de licht neerwaartse trend inmiddels weer omgebogen.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duizenden procenten zelfs.Niet zo jaloers doen omdat er in UTO steeds minder gepost wordt.
In januari 2015 ruim 15% minder postings als in januari 2014. Niet in het verleden blijven hangen Gert!quote:Op zondag 22 februari 2015 12:53 schreef Gert het volgende:
Toegegeven:: de schrik sloeg me wel even om het hart met die hete ouwewijven-adem van 40+ in de nek, maar gelukkig is de licht neerwaartse trend inmiddels weer omgebogen.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb je percentages. Hoe moet je ze hebben?quote:Op zondag 22 februari 2015 12:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In januari 2015 ruim 15% minder postings als in januari 2014. Niet in het verleden blijven hangen Gert!
Heb je het allemaal uitgerekend? Nicequote:Op zondag 22 februari 2015 12:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb je percentages. Hoe moet je ze hebben?
Ik heb het in een spreadsheet gedaan. ff kijken of ik het wat mooier kan maken.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je het allemaal uitgerekend? Nice![]()
Zet ze maar in het topic daar lijkt me of heb je een beter idee?. Best wel heel benieuwd.
Oei, nee, in het verleden blijven hangen daar heb je een broertje dood aan hè.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In januari 2015 ruim 15% minder postings als in januari 2014. Niet in het verleden blijven hangen Gert!
Moet ik er dan een foto van maken?quote:Op zondag 22 februari 2015 13:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je het allemaal uitgerekend? Nice![]()
Zet ze maar in het topic daar lijkt me of heb je een beter idee?. Best wel heel benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Good old "de grootste zijn/hebben".quote:Op zondag 22 februari 2015 13:09 schreef isax het volgende:
Erg mannelijk deze discussie.
Beetje natuurfilm achtig.
En dat nog met de hulp van een aantal verdwaalde UTO'ers.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:17 schreef Gert het volgende:
KT houdt niet zo van in het verleden blijven hangen dus hierbij de recente 40+ trend. Schokkend.
[ afbeelding ]
Wat waren ze allemaal aan het doen verleden jaar?quote:Op zondag 22 februari 2015 13:25 schreef Voxs het volgende:
Maar feit blijft 40+ is gegroeid. En dat is leuk om te zien.
Leren een computer te gebruiken.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat waren ze allemaal aan het doen verleden jaar?
Ja toch?! Stel beesten hier.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Good old "de grootste zijn/hebben".
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2015 13:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leren een computer te gebruiken.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
UTO is het heden en 40+ is de toekomst, hoewel hippe users zoals jij ook in OUD kunnen gaan posten.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:05 schreef Gert het volgende:
Maarre: die twee maanden vergelijken is eigenlijk net zo onzinnig als een UTO met 40+ vergelijken.
quote:Op zondag 22 februari 2015 13:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Anders krijg je dit:Thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal het even op volgorde gaan zetten van hoog naar laag en dan aan je terugsturen, zodat je het zelf kunt posten en de credits krijgt die je verdient voor al het werk wat je gedaan hebt.
Nee joh, zet het zelf maar neer. Vond het al leuk om weer eens met een spreadsheet te werken.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
UTO is het heden en 40+ is de toekomst, hoewel hippe users zoals jij ook in OUD kunnen gaan posten.![]()
Dit subforum drijft op 1 reeks (de COS) en als dat wegvalt, dan is het einde UTO. RIP aan de nabestaanden.
[..]
Thnx!Zal het even op volgorde gaan zetten van hoog naar laag en dan aan je terugsturen, zodat je het zelf kunt posten en de credits krijgt die je verdient voor al het werk wat je gedaan hebt.
niet zeker of serieusquote:Op zondag 22 februari 2015 13:47 schreef Copycat het volgende:
Zo, een zondag begint niet beter dan met een film die je tot bittere tranen roert.
rollen we ze op en tanken we zelfvertrouwen. ?quote:
Serieus! Vriendinnen gisteren allemaal: 'jij gaat ook zo huilen!' Ik: 'kweenie, ik mis de moedergevoelens die deze film voor jullie een extra dimensie geven'. Eerste helft af en toe wat natte oogjes ... tot de vlammende monoloog van de hoofdrolspeler op het podium. Sluizen wagenwijd open. Prachtige film.quote:
Net opstelling gezien. Komt wel goed.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
rollen we ze op en tanken we zelfvertrouwen. ?
nou dat geloof ik wel maar er niks beters is om je zindag mee te beginnnen dat betwijfelde ikquote:Op zondag 22 februari 2015 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus! Vriendinnen gisteren allemaal: 'jij gaat ook zo huilen!' Ik: 'kweenie, ik mis de moedergevoelens die deze film voor jullie een extra dimensie geven'. Eerste helft af en toe wat natte oogjes ... tot de vlammende monoloog van de hoofdrolspeler op het podium. Sluizen wagenwijd open. Prachtige film.
Alleen kut dat de film op de Duitse en Oostenrijkse Netflix alleen in het Duits nagesynchroniseerd is te vinden. Maar gelukkig is hij ook op een Turkse streamsite te vinden, met Turkse ondertitels.
Vrouwen hè, gevoelens.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou dat geloof ik wel maar er niks beters is om je zindag mee te beginnnen dat betwijfelde ik
Oh! Nee, dat vraagt om enige nuance. Voor mij was er vandaag niets beters om deze grijze zondag mee te beginnen.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:05 schreef PeZu het volgende:
nou dat geloof ik wel maar er niks beters is om je zindag mee te beginnnen dat betwijfelde ik
hier ook weer... kwam net v buiten want t werd grijzigquote:Op zondag 22 februari 2015 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh! Nee, dat vraagt om enige nuance. Voor mij was er vandaag niets beters om deze grijze zondag mee te beginnen.
![]()
Ik typ het en spontaan breekt de zon door!
Zo gemeen van jou.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:14 schreef Copycat het volgende:
Ik wil niks meer met dit platform te maken hebben ... Daarom schrijf ik dat even op dit platform
DAT HET DUIDELIJK IS!!11!!!!einz!!1111!!!
Nu ben ik weer in evenwicht.quote:
en dan ook nog op dat platform komen postenquote:Op zondag 22 februari 2015 14:14 schreef Copycat het volgende:
Ik wil niks meer met dit platform te maken hebben ... Daarom schrijf ik dat even op dit platform
DAT HET DUIDELIJK IS!!11!!!!einz!!1111!!!
quote:Op zondag 22 februari 2015 14:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan ook nog op dat platform komen posten
ik ben er niet helemaal bij, ik dacht dat Ccbedoelde dat platform contactenquote:
Hij kwam al weer terug met geen identiteit..quote:Op zondag 22 februari 2015 14:22 schreef Joezi het volgende:
Ach hij komt wel terug met een nieuwe identiteit
Dat zeg ik!quote:Op zondag 22 februari 2015 14:20 schreef PeZu het volgende:
en dan ook nog op dat platform komen posten
ja ik weet, toen ik het postte dacht ik: hee wachte eens even.. hmmquote:
je zuster op een houtvlotquote:
Had je toch nog ergens een chocolaatje kunnen vindenquote:Op zondag 22 februari 2015 14:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik weet, toen ik het postte dacht ik: hee wachte eens even.. hmm
quote:Op zondag 22 februari 2015 14:26 schreef Joezi het volgende:
Ajax is gewoon saai de laatste jaren, als supporter zie je dat ook heus wel
Je tante is gewoon saai de laatste jaren, als neef zie je dat ook heus wel.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:26 schreef Joezi het volgende:
Stoere taal hoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je tante is gewoon saai de laatste jaren, als neef zie je dat ook heus wel.
Heb m op facebook, ik like allesquote:Op zondag 22 februari 2015 14:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Misschien mag je zijn icq wel. kunnen jullie sjetten
quote:Op zondag 22 februari 2015 14:12 schreef eruitgeflikkerd_I80220I5_ het volgende:
Ik wil alleen even duidelijk maken dat ik vrijwillig mijn account heb opgezegd en er niet uitgegooid ben. Zie ook onderstaande screenshot van de mailwisseling die ik heb gehad met Danny.
[ afbeelding ]
Ik zal en wil NIETS meer met het platform van FOK! te maken hebben in welke hoedanigheid dan ook dus dit is even wat ik kwijt wil.
mooi weer hoor in tilburgquote:
had ie een vliegje op zijn neus?>quote:Op zondag 22 februari 2015 14:32 schreef Voxs het volgende:
Ik zag een klein konijntje onder de struiken in de voortuin
quote:Op zondag 22 februari 2015 14:26 schreef Joezi het volgende:
Mijn eigen club?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:32 schreef Baconbus het volgende:
Die afgunst. Ga je eigen club steunen ofzo, doen wij ook.
ze haten omdat ze weten, niks kan ons evenaren in nederland, afgunstquote:Op zondag 22 februari 2015 14:32 schreef Baconbus het volgende:
Die afgunst. Ga je eigen club steunen ofzo, doen wij ook.
ik moest lachenquote:Op zondag 22 februari 2015 14:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze haten omdat ze weten, niks kan ons evenaren in nederland, afgunst
Ben met Ajax opgegroeid hoor, maar ben nu wijs genoeg dat het me gewoon om een leuke wedstrijd gaat.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze haten omdat ze weten, niks kan ons evenaren in nederland, afgunst
VVBEURSKENS WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT BAMIBAL 1 nasischijf 0 !quote:
hoe wil je het anders verklaren, ik haat geen andere nl club, ik gun iedereen zelfs een keer ene kampioenschap.quote:
bjusterbaarlijkquote:
Zelfs Twente kreeg eentje, want vuurwerkramp, en dat gunnen we ze ook.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe wil je het anders verklaren, ik haat geen andere nl club, ik gun iedereen zelfs een keer ene kampioenschap.
ok hoor, veel plezier dan met je gehaat op ajaxquote:Op zondag 22 februari 2015 14:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben met Ajax opgegroeid hoor, maar ben nu wijs genoeg dat het me gewoon om een leuke wedstrijd gaat.
Ik denk dat het merendeel van de voetbalkijkers dat ook heeftquote:Op zondag 22 februari 2015 14:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe wil je het anders verklaren, ik haat geen andere nl club, ik gun iedereen zelfs een keer ene kampioenschap.
It giet oan.quote:
ja ik had vorig jaar zelfs feijenoord een schaal gegund man, knap teruggekomen vd afgrondquote:Op zondag 22 februari 2015 14:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zelfs Twente kreeg eentje, want vuurwerkramp, en dat gunnen we ze ook.
Ik zei alleen dat het al jaren een saai team met saai voetbal isquote:Op zondag 22 februari 2015 14:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok hoor, veel plezier dan met je gehaat op ajax
slachtoffer spelen joez je weet tochquote:Op zondag 22 februari 2015 14:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat het al jaren een saai team met saai voetbal is
je zegt wel meer dus?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat het al jaren een saai team met saai voetbal is
wow wat bijzonderquote:Op zondag 22 februari 2015 14:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel van de voetbalkijkers dat ook heeft
internethooligansquote:Op zondag 22 februari 2015 14:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
slachtoffer spelen joez je weet toch
nee hij weet niet, en jij ook nietquote:Op zondag 22 februari 2015 14:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
slachtoffer spelen joez je weet toch
Jazeker, kijk maar naar mijn quote/post ratioquote:Op zondag 22 februari 2015 14:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zegt wel meer dus?
denk je dat er nog iemand is die hier wat serieus neemt van je?
deze opstelling biedt iig gelijk meer kansquote:
ooh ja, nee dan is het waar, zo werkt het nml in het levenquote:Op zondag 22 februari 2015 14:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jazeker, kijk maar naar mijn quote/post ratio
Ik noem hem Joeziquote:
nee dat is de filmposter vd nieuwe king kongquote:
Het is maar goed dat de kater niet buiten looptquote:Op zondag 22 februari 2015 14:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aaahhh![]()
Op mijn werk lopen ook vaak nijntjes.
-tjes.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aaahhh![]()
Op mijn werk lopen ook vaak nijntjes.
Het is wel een beetje een dommig beestje zie ik want gaat midden op straat zitten..quote:
Woon je zo landelijk dan?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een dommig beestje zie ik want gaat midden op straat zitten..
quote:
quote:
een beetje naar het zaalboetbal team van chelsea kijken in ene leeg stadion, je kan beter poep in je ogen smerenquote:Op zondag 22 februari 2015 14:42 schreef Joezi het volgende:
Als voetballiefhebber ook niet Vitesse - Twente kijken
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 14:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
een beetje naar het zaalboetbal team van chelsea kijken in ene leeg stadion, je kan beter poep in je ogen smeren
quote:
wat leuk voor jequote:
quote:
hee het is kusjesdag !quote:
Ik had het over het konijntje.quote:
ok dan krijg de pokke met je vootsprong danquote:Op zondag 22 februari 2015 14:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Valt mee was een blundertje van Martina
onderbouw met plaatjes anders niet begrijp maakquote:
ja die kinder dokter dougie howserquote:Op zondag 22 februari 2015 15:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Oh hij, die ken ik wel.
[ afbeelding ]
How i met your mother. Ik heb af en toe wel eens een halve aflevering gezien.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Neil Patrick Harris, die zichzelf een komiek noemt.
Hopelijk Birdman, de rest is niet mijn cup of teaquote:Op zondag 22 februari 2015 15:04 schreef Joezi het volgende:
BEST PICTURE
American Sniper
Clint Eastwood, Robert Lorenz, Andrew Lazar, Bradley Cooper and Peter Morgan
Birdman or (The Unexpected Virtue of Ignorance)
Alejandro G. Iñárritu, John Lesher and James W. Skotchdopole
Boyhood
Richard Linklater and Cathleen Sutherland
The Grand Budapest Hotel
Wes Anderson, Scott Rudin, Steven Rales and Jeremy Dawson
The Imitation Game
Nora Grossman, Ido Ostrowsky and Teddy Schwarzman
Selma
Christian Colson, Oprah Winfrey, Dede Gardner and Jeremy Kleiner
The Theory of Everything
Tim Bevan, Eric Fellner, Lisa Bruce and Anthony McCarten
Whiplash
Jason Blum, Helen Estabrook and David Lancaster
quote:
Je kan hem ook gewoon uit laten.quote:
wat ben je van plan danquote:
ik zeg jaquote:
ja zoquote:
je moeder kussenquote:
hoe weet je datquote:
dude, cillessen had hem kunnen pakken ipv die half gare wegtrap/...quote:
Viergever speelde een redelijke wedstrijd tot nu toe maar dit is wel zeer amateuristisch gedaan.quote:
TR gemacht, minderjarigquote:Op zondag 22 februari 2015 15:57 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
dan kan ik gewoon voetbal kijken
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:01 schreef Voxs het volgende:
Dit ziet er ook wel gedwongen uit.
[ afbeelding ]
speciaal voor jou danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
speciaal voor jou danLol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
speciaal voor jou danIk val op meerderjarige geiten, sick fuck!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan nog best naar uitpakken als je de afstand niet helemaal goed inschat. Levensgevaarlijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:05 schreef Voxs het volgende:
Omdat Joezi zo gevoelig is..een geheel onschuldig kusje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik val op meerderjarige geiten, sick fuck!
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wees welkom hoor, jij hebt het meeste seks van ons allemaal hier
ja als je rukken meeteltquote:
nisk afgunst, ik gun het hem gewoonquote:
aks je het zelf maar gelooftquote:
Boek een kamer.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik jou ook ooit een note kan geven.
nee hoor, doe niet zo , ik gun je je genot toch, of het nu virtueel of echt is fyfy, als jij geniet is het goed toch en als jij denkt dat je king dingaling bent, prima jongen,quote:
Oke.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor, doe niet zo , ik gun je je genot toch, of het nu virtueel of echt is fyfy, als jij geniet is het goed toch en als jij denkt dat je king dingaling bent, prima jongen,
is het lekker rustig op de piste enzo.quote:
ik zou me liever bezig houden met mijn eigen overwinningquote:
mijn overwinning?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou me liever bezig houden met mijn eigen overwinning
teletekst supporterquote:
daar heb je allen niks aan hehquote:Op zondag 22 februari 2015 16:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Armenteros had m echt moeten maken inderdaad
Dat vind ik ook niet wat. Lang leve voor- en naseizoenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:22 schreef isax het volgende:
[..]
is het lekker rustig op de piste enzo.
toen ik nog vaak naar fiss ging was dat altijd zo fucking druk![]()
carnavals vakantie + mega populair skigebied = niet altijd leuk.
Skiën in Polenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet wat. Lang leve voor- en naseizoen
nee jij..quote:Op zondag 22 februari 2015 16:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij ja, mij doet het niet zo veel, maar beide terecht uitslagen en ik heb mn geld weer binnen
Nee jij jaquote:Op zondag 22 februari 2015 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee jij..
hallo ik ben joezi en ik ben 12 en doe een fokker na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |