/carequote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 11:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
/care
Jij hebt hem bij deze geadopteerd als jouw kad
Noem hem SgtPorkbeansquote:Op zondag 22 februari 2015 11:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Smurf, maar ze willen nog een andere naam bedenken.
HOERRRRquote:Op zondag 22 februari 2015 11:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik noem hem allicht Hoertje of zoiets. En dan extra hard hem roepen met de deuren open.
Even het gras voeden.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:28 schreef Monopoly het volgende:
DrNick heeft vannacht op het balkon gemasturbeerd.
quote:Op zondag 22 februari 2015 11:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik noem hem allicht Hoertje of zoiets. En dan extra hard hem roepen met de deuren open.
quote:Op zondag 22 februari 2015 11:30 schreef Moira. het volgende:
Waar komt dat zaad in m'n haar vandaan?
Ik was het nietquote:Op zondag 22 februari 2015 11:30 schreef Moira. het volgende:
Waar komt dat zaad in m'n haar vandaan?
Mono is sowieso knapper dan ooitquote:Op zondag 22 februari 2015 02:10 schreef Heatseeker het volgende:
Ik hoop dat Mono net zo knap is als toen. Van Moira heb ik geen idee maar mono kennende moet ze wel fotomodel waardig zijn.
Yesquote:
Verstandig, in dat stadion moet je niet willen zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 12:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yes
Ik kon mee naar PSV (stadion) maar ik blijf liever wat langer hier. Best een afstand dus het meeste van maken.
quote:Op zondag 22 februari 2015 12:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verstandig, in dat stadion moet je niet willen zijn
quote:
Damn, hoe lang moet je wel niet in de trein?quote:Op zondag 22 februari 2015 13:58 schreef DrNick het volgende:
Geen tijd meer om brood te kopen, dus dat doe ik op Schiphol wel ofzo.
ETA 18.20 te Souburgquote:Op zondag 22 februari 2015 13:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]Je hebt een lange rit voor de boeg
4:34quote:Op zondag 22 februari 2015 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Damn, hoe lang moet je wel niet in de trein?
Denk dat Maastricht - Den Helder langer is.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je zolang in NL in de trein kan zitten
Oeh, gelukkig maar. Ik ben inmiddels weer thuis. Heb maar meteen een pizza in de oven geflikkerd, mijn ritme is toch al naar de klote.quote:
Zo snel al thuisquote:Op zondag 22 februari 2015 14:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Oeh, gelukkig maar. Ik ben inmiddels weer thuis. Heb maar meteen een pizza in de oven geflikkerd, mijn ritme is toch al naar de klote.
Afstand tussen hun huizen is niet heel verquote:
Jup, lekker over de snelweg scheurenquote:
Het is 25 kilometer van mijn huis naar dat van Mono en Moira.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Afstand tussen hun huizen is niet heel verKilometertje of 50 denk ik. Nee minder. Van mijn huis naar Moira en Mono is 50 kilometer en woon verder weg dan Bondage
Ja zoiets dacht ik al net ja na het typen. Klein stukje maar jaquote:Op zondag 22 februari 2015 15:10 schreef bondage het volgende:
Het is 25 kilometer van mijn huis naar dat van Mono en Moira.
Is inderdaad prima te doen. Ik kan zelfs nog kiezen of ik met de trein of auto ga. Ben deze keer met de auto geweest omdat ik dat wat makkelijker vond. Gewoon bij de deur parkeren en klaar.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al net ja na het typen. Klein stukje maar jaAch uurtje *iets minder zelfs* in de bus is ook wel te doen. Ben er altijd sneller dan ik denk
Jup, is ongeveer half uurtje rijden met de auto.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Voor jou half uurtje rijden zeker Bondage?
In Australia, you're just a few hours away from town.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Je kunt in principe binnen een paar uur overal met de auto of trein komen.
Heerlijk rustig, en geen straatlantaarns die in je raam schijnen of dronken voorbijgangers op zaterdag avond.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
In Australia, you're just a few hours away from town.
Ach ja, als je eraan gewend bentquote:Op zondag 22 februari 2015 15:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
In Australia, you're just a few hours away from town.
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:45 schreef GekkePoes het volgende:
kadden
[ afbeelding ]
ik had ooit deze als UI, toen kwam er een topic waarin mensen de UI van bovenstaande user moest natekenen, toen heb ik die overgenomen
Soms ook gloeiend heet als je ze aait in de zon. die van mij lag altijd onder de houtkachel, echt gloeiend heet, dat ie dat volhield daarquote:Op zondag 22 februari 2015 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ze lijkt wit door de zon![]()
Huisgenote haar kat staat ook altijd dicht bij de houtkachel, idd soms gloeiend heet die kat haha. We ruiken ook wel eens verbrand haarquote:Op zondag 22 februari 2015 15:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Soms ook gloeiend heet als je ze aait in de zon. die van mij lag altijd onder de houtkachel, echt gloeiend heet, dat ie dat volhield daar
quote:Op zondag 22 februari 2015 14:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Oeh, gelukkig maar. Ik ben inmiddels weer thuis. Heb maar meteen een pizza in de oven geflikkerd, mijn ritme is toch al naar de klote.
Haha jaquote:
Oh verschrikkelijkquote:
Ohja, studeren. Moet ik ook nog doenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh verschrikkelijk
Ik ga even Breaking Bad kijken alvorens ik mij aan wat simpel studeerwerk ga wagen
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh verschrikkelijk
Ik ga even Breaking Bad kijken alvorens ik mij aan wat simpel studeerwerk ga wagen
Als middageten?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben aan de cheezedippers en cheesestrings gegaan
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb een uur geleden een jood ge-appt. Ik heb nog niets terug gehad. Dit wilde ik even mededelen.
En ik kan er nog steeds niet om lachen.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]De laatste keer dat ik een jood appte vanwege ajax was ie te kwaad om te reageren.
Sorry not sorryquote:Op zondag 22 februari 2015 18:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En ik kan er nog steeds niet om lachen.
Ik heb geen huiswerk. Ik weet niet eens meer wat dat is. Maar hoe voelt het nou om naar dat verschrikkelijke Ajax te kijken.quote:
Niet gekeken, want Ajaxquote:Op zondag 22 februari 2015 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geen huiswerk. Ik weet niet eens meer wat dat is. Maar hoe voelt het nou om naar dat verschrikkelijke Ajax te kijken.
Gewoon naar de nood-apotheek.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:09 schreef Amarantha het volgende:
Balen dat winkel niet open is, heb geen pijnstillers meer
Neuh, ren morgenvroeg wel naar de trekpleister en haal dan gewoon doosje pijnstillers. Maar nog beter is het morgen weer over maar daar heb ik weinig vertrouwen in.quote:
Morgenvroeg?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neuh, ren morgenvroeg wel naar de trekpleister en haal dan gewoon doosje pijnstillers. Maar nog beter is het morgen weer over maar daar heb ik weinig vertrouwen in.
De Trekpleister hier naast de Jumbo is volgens mij maandagochtend al open. Want iedereen die boodschappen doet komt daar langs. (zit in zelfde gebouwtje)quote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgenvroeg?Of ik woon nog in een ouderwetse omgeving of je vergeet dat op maandagochtend de winkels niet vroeg open gaan. Op een supermarkt na.
Oh nicequote:Op zondag 22 februari 2015 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De Trekpleister hier naast de Jumbo is volgens mij maandagochtend al open. Want iedereen die boodschappen doet komt daar langs. (zit in zelfde gebouwtje)
Kruidvat hier is gewoon om 9 uur openquote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgenvroeg?Of ik woon nog in een ouderwetse omgeving of je vergeet dat op maandagochtend de winkels niet vroeg open gaan. Op een supermarkt na.
Hier ook zie ik nu. Ga daar dan wel even heenquote:Op zondag 22 februari 2015 18:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kruidvat hier is gewoon om 9 uur open
Bij ons alleen de supermarkt.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kruidvat hier is gewoon om 9 uur open
nog steeds geen verbinding of iets of wat was er ook alweerquote:Op zondag 22 februari 2015 18:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik tyf die Xbox nog eens van het balkon af
Gister kon ik de gehele dag geen xbox live activeren, gister nacht om 03:00 gelukt, wil ik spelen, ''there are no available matches'' ARGHquote:Op zondag 22 februari 2015 18:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nog steeds geen verbinding of iets of wat was er ook alweer
PS > Xboksquote:Op zondag 22 februari 2015 18:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik tyf die Xbox nog eens van het balkon af
Oneensquote:Op zondag 22 februari 2015 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op het onlinegedeelte na dan , soms
Orly?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PS ligt er anders ook vaak uit
Valt wel mee. Alleen als ik mijn hoofd tegen de muur wil bonken van de pijn.quote:
Zal het vast wel werkenquote:Op zondag 22 februari 2015 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt wel mee. Alleen als ik mijn hoofd tegen de muur wil bonken van de pijn.
Dat zal. Maar het zegt niets over hoe schadelijk iets is.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Genoeg mensen van mijn leeftijd die hetdoen.
Tsja.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat zal. Maar het zegt niets over hoe schadelijk iets is.
Kijk, ik ben inmiddels 30 en mijn hersenen zijn al zo ver verneukt dat het eigenlijk niet meer erger kan. Daar zou ik als ik jou was nog even mee wachtenquote:
Ik doe het ook niet, ik ben wel nieuwsgierig en zou het wel een keer willen doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Kijk, ik ben inmiddels 30 en mijn hersenen zijn al zo ver verneukt dat het eigenlijk niet meer erger kan. Daar zou ik als ik jou was nog even mee wachten
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Kijk, ik ben inmiddels 30 en mijn hersenen zijn al zo ver verneukt dat het eigenlijk niet meer erger kan. Daar zou ik als ik jou was nog even mee wachten
Ook niet , het is onze schuld . Of ze zijn niet bereikbaarquote:Op zondag 22 februari 2015 18:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Orly?
Ik hoop wel dat jullie support beter is
Herkenbaarquote:Op zondag 22 februari 2015 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook niet , het is onze schuld . Of ze zijn niet bereikbaar
Over een paar jaar kun je nog steeds nieuwsgierig zijn. Ik heb serieus niet voor mijn 19e gedronken en ben pas op mijn 25e met wiet begonnen. Het boeide me ook gewoon niet, kon prima zonder drugs. Echter toen ik een keer bier had gedronken vond ik het wel een leuke toevoeging en ben het toen vaker gaan doen. Tegenwoordig drink ik zelden alcohol, zo nu en dan een jointje en daar blijft het bij.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet, ik ben wel nieuwsgierig en zou het wel een keer willen doen.
Ah okayquote:Op zondag 22 februari 2015 18:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Over een paar jaar kun je nog steeds nieuwsgierig zijn. Ik heb serieus niet voor mijn 19e gedronken en ben pas op mijn 25e met wiet begonnen. Het boeide me ook gewoon niet, kon prima zonder drugs. Echter toen ik een keer bier had gedronken vond ik het wel een leuke toevoeging en ben het toen vaker gaan doen. Tegenwoordig drink ik zelden alcohol, zo nu en dan een jointje en daar blijft het bij.
Tuurlijk het is nooit hun schuld , ook dat is herkenbaar .quote:Op zondag 22 februari 2015 18:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Herkenbaar
Andrew: at 18:39:49
Ok since you reach all the requirements it will either be one of the following for the issue you are experiencing. Either EA which own the rights to that game are having system issues from their end or it is a settings in the router.
Nog NOOIT connection issues gehad met PvZ:gw eigenlijkquote:Op zondag 22 februari 2015 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tuurlijk het is nooit hun schuld , ook dat is herkenbaar .
Al is EA ook niet altijd je van het
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon mee wachten dus, je hebt nog een heel leven voor je
even een mindfuckquote:Op zondag 22 februari 2015 18:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nog NOOIT connection issues gehad met PvZ:gw eigenlijk
Plants vs Zombies: Garden Warfarequote:Op zondag 22 februari 2015 18:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
even een mindfuck
wat is PvZ ?
Oepsquote:
Zombiesquote:Op zondag 22 februari 2015 18:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Plants vs Zombies: Garden Warfare
Het is de schuld van de Rabobank!quote:Op zondag 22 februari 2015 18:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nog NOOIT connection issues gehad met PvZ:gw eigenlijk
Ken 't nietquote:Op zondag 22 februari 2015 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Guilty Gear XRD
Maar Europa kan dat niet waarderen
Ouder worden is nou net een van de weinig dingen in het leven waar je niet je best voor hoeft te doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet, ik ben wel nieuwsgierig en zou het wel een keer willen doen.
Oh dat ziet er best tof uitquote:Op zondag 22 februari 2015 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
niemand kent het![]()
mja niemand in nl speelt fighters ofzo
Dat komt vanzelf helaas, of je het nu wilt of niet. Al voel ik me nog steeds als iemand van ergens in de 20. Lekker feesten en van het leven genieten.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ouder worden is nou net een van de weinig dingen in het leven waar je niet je best voor hoeft te doen.
Dan ook gewoon doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf helaas, of je het nu wilt of niet. Al voel ik me nog steeds als iemand van ergens in de 20. Lekker feesten en van het leven genieten.
Zekersquote:
En een flinke joint helpt ook niet?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:35 schreef Amarantha het volgende:
Nou die pijnstillers werken niet maar waren ook zwakke. Nu één van 600 mg gekregen, krijg je normaal op doktersrecept.
Nee man. Nu hopen ik niet teveel in heb genomen nu maar zal wel niet meteen dood gaanquote:Op zondag 22 februari 2015 19:37 schreef bondage het volgende:
[..]
En een flinke joint helpt ook niet?
Je gaat er hooguit een beetje van spacen. Joints helpen bij mij trouwens ook niet tegen pijn, maar goed, kan per persoon verschillen.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee man. Nu hopen ik niet teveel in heb genomen nu maar zal wel niet meteen dood gaanDeze moet wel werken.
Joints werken enkel om sneller te kunnen slapenquote:Op zondag 22 februari 2015 19:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Je gaat er hooguit een beetje van spacen. Joints helpen bij mij trouwens ook niet tegen pijn, maar goed, kan per persoon verschillen.
gekquote:
Eens.quote:
Klopt, de natuurlijke slaapverwekkerquote:Op zondag 22 februari 2015 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Joints werken enkel om sneller te kunnen slapen
Vooral omdat die koekjes proeven alsof ze net niet gaar zijnquote:
Had een keer aan mn moeder gezegd dat ik deze lekker vind, kocht ze gelijk 5.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:49 schreef Amarantha het volgende:
In de zomer af en toe één meenemen bij de AH (want ben er toch voor boodschappen) en onderweg naar huis opeten
Ging Googlen op foto, allemaal mensen die het zelf maken met gewone chocolate chip koekjes. Die zijn gewoon niet het zelfdequote:
Dat is juist lekker iddquote:Op zondag 22 februari 2015 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vooral omdat die koekjes proeven alsof ze net niet gaar zijn
Ja maar dat wordt vanzelf soggyquote:Op zondag 22 februari 2015 19:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ging Googlen op foto, allemaal mensen die het zelf maken met gewone chocolate chip koekjes. Die zijn gewoon niet het zelfdeVeel te hard.
Omgquote:Op zondag 22 februari 2015 19:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had een keer aan mn moeder gezegd dat ik deze lekker vind, kocht ze gelijk 5.
Toch naar mijn idee niet het zelfde.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar dat wordt vanzelf soggy
Pas maar op, straks gaan een paar niet nader te noemen FOK!kers daar dankbaar gebruik van maken.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Koekjes, ijs, cake voor me halen is gewoon een ticket naar mn hart
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Pas maar op, straks gaan een paar niet nader te noemen FOK!kers daar dankbaar gebruik van maken.
Spacemuffinsquote:Op zondag 22 februari 2015 19:52 schreef Amarantha het volgende:
Cake ben ik niet zo'n fan van. Muffin op zijn tijd is wel chill
Gelukkig maarquote:Op zondag 22 februari 2015 19:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Al hoefde Geo mij niet om te kopen met koekjes
Bohh muffinsquote:Op zondag 22 februari 2015 19:52 schreef Amarantha het volgende:
Cake ben ik niet zo'n fan van. Muffin op zijn tijd is wel chill
Heb liever een kleine brownie.quote:
Grotere zijn ook lekkerquote:
dit ooit gezien? i kdus nietquote:Op zondag 22 februari 2015 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
niemand kent het![]()
mja niemand in nl speelt fighters ofzo
ik ook nietquote:Op zondag 22 februari 2015 20:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dit ooit gezien? i kdus niet
http://www.dailymotion.co(...)schouwing_shortfilms
Danke woal ouwequote:Op zondag 22 februari 2015 20:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou bij dezezit wel een paar minuutjes leuk materiaal bij
Eigenlijk heb ik altijd zin in ijsquote:Op zondag 22 februari 2015 20:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, vreemd meisje ben je. Ik heb in de winter vooral zin in warme dranken en snert
Sien versloafde soon moar afvoerenquote:Op zondag 22 februari 2015 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen probleem
Allemaal de schuld van Rombouts
teringjunkquote:Op zondag 22 februari 2015 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sien versloafde soon moar afvoeren
Zunne hakbijlquote:Op zondag 22 februari 2015 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij wilde ook wel Pamela zijn
maarja
O mijn godquote:Op zondag 22 februari 2015 20:10 schreef Amarantha het volgende:
LB:
[ afbeelding ]
Where: 926 Broxton Avenue, Westwood
Cost: $1.75
http://www.buzzfeed.com/m(...)=4ldqphi#.gtR5vVnDYr
tis geen 1940 meerquote:Op zondag 22 februari 2015 20:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Afvoeren als een verken ,
geen grote stumper
Gimme plsquote:
hupquote:Op zondag 22 februari 2015 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
maar 40 vergast , maar 45 bekend
Ik vind het zo nu en dan wel lekker als tussendoortje maar meer hoeft van mij ook nietquote:Op zondag 22 februari 2015 20:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik altijd zin in ijs
Jaquote:Op zondag 22 februari 2015 20:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze ken je vast ook wel
[ afbeelding ]
Heb je deze wel eens gehad?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:15 schreef Amarantha het volgende:
Laatste tijd wel weer fan van ijs. Laatst cornetto's gekocht met ijskoffie smaak. OMG
Volgens mij wel. Vond die cornetto's lekkerderquote:Op zondag 22 februari 2015 20:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je deze wel eens gehad?
[ afbeelding ]
Magnums zijn ook goed te doen. Al heb ik liever die met pure chocolade.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Vond die cornetto's lekkerder
Magnums doen het ook altijd goed bij mij. Wit of die met nootjes
De buitenkant is dan ook het lekkerstquote:Op zondag 22 februari 2015 20:18 schreef Amarantha het volgende:
Bij Magnum's altijd eerst de buitenkant op eten en dan het ijs zelf
Maar die kleine zijn zo schattigquote:
quote:
Zwabje toch, ik ben er voor jequote:Op zondag 22 februari 2015 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
Hallo ik ben Zwabber en ik heb nog nooit Churros gegeten.
Dat dus. Vind het ook niet bepaald plezant.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:37 schreef richolio het volgende:
Je hoeft er maar één te proberen, daarna ben je toch al misselijk
Ah tofquote:Op zondag 22 februari 2015 19:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Zekers![]()
Gisteren bij Mono en Moira. op bezoek geweest, erg gezelligDrNick is ook erg tof, ook gewoon precies hetzelfde als ik me hem voorstelde
Klein en nerdig.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah tofEn hoe stelde je je Nick dan voor?
Ze zijn wel lekker, maar machtig, vooral met nutellaquote:Op zondag 22 februari 2015 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Of jullie hebben gore churros gegeten of jullie smaakpapillen zijn crap
True that, daarom eet ik ze gewoon met poedersuikerquote:Op zondag 22 februari 2015 20:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze zijn wel lekker, maar machtig, vooral met nutella
Hoe stelde jij mij voor?quote:
Dit. Churrosquote:Op zondag 22 februari 2015 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Of jullie hebben gore churros gegeten of jullie smaakpapillen zijn crap
Pretty accuratequote:
Speciaal?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jelly![]()
Ik ging voor een frikandel.
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah tofEn hoe stelde je je Nick dan voor?
quote:
alles is groot vanaf jouw perspectiefquote:Op zondag 22 februari 2015 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
Nick is toch niet zo klein?Denk 1.85?
quote:Op zondag 22 februari 2015 21:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
alles is groot vanaf jouw perspectief
Het is zondagquote:
jij hebt ook vakantie he?quote:
zin in potje l4d2 vd week?quote:
Klein en schattig.quote:
<1,70mquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |