/carequote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 11:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
/care
Jij hebt hem bij deze geadopteerd als jouw kad
Noem hem SgtPorkbeansquote:Op zondag 22 februari 2015 11:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Smurf, maar ze willen nog een andere naam bedenken.
HOERRRRquote:Op zondag 22 februari 2015 11:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik noem hem allicht Hoertje of zoiets. En dan extra hard hem roepen met de deuren open.
Even het gras voeden.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:28 schreef Monopoly het volgende:
DrNick heeft vannacht op het balkon gemasturbeerd.
quote:Op zondag 22 februari 2015 11:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik noem hem allicht Hoertje of zoiets. En dan extra hard hem roepen met de deuren open.
quote:Op zondag 22 februari 2015 11:30 schreef Moira. het volgende:
Waar komt dat zaad in m'n haar vandaan?
Ik was het nietquote:Op zondag 22 februari 2015 11:30 schreef Moira. het volgende:
Waar komt dat zaad in m'n haar vandaan?
Mono is sowieso knapper dan ooitquote:Op zondag 22 februari 2015 02:10 schreef Heatseeker het volgende:
Ik hoop dat Mono net zo knap is als toen. Van Moira heb ik geen idee maar mono kennende moet ze wel fotomodel waardig zijn.
Yesquote:
Verstandig, in dat stadion moet je niet willen zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 12:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yes
Ik kon mee naar PSV (stadion) maar ik blijf liever wat langer hier. Best een afstand dus het meeste van maken.
quote:Op zondag 22 februari 2015 12:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verstandig, in dat stadion moet je niet willen zijn
quote:
Damn, hoe lang moet je wel niet in de trein?quote:Op zondag 22 februari 2015 13:58 schreef DrNick het volgende:
Geen tijd meer om brood te kopen, dus dat doe ik op Schiphol wel ofzo.
ETA 18.20 te Souburgquote:Op zondag 22 februari 2015 13:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]Je hebt een lange rit voor de boeg
4:34quote:Op zondag 22 februari 2015 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Damn, hoe lang moet je wel niet in de trein?
Denk dat Maastricht - Den Helder langer is.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je zolang in NL in de trein kan zitten
Oeh, gelukkig maar. Ik ben inmiddels weer thuis. Heb maar meteen een pizza in de oven geflikkerd, mijn ritme is toch al naar de klote.quote:
Zo snel al thuisquote:Op zondag 22 februari 2015 14:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Oeh, gelukkig maar. Ik ben inmiddels weer thuis. Heb maar meteen een pizza in de oven geflikkerd, mijn ritme is toch al naar de klote.
Afstand tussen hun huizen is niet heel verquote:
Jup, lekker over de snelweg scheurenquote:
Het is 25 kilometer van mijn huis naar dat van Mono en Moira.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Afstand tussen hun huizen is niet heel verKilometertje of 50 denk ik. Nee minder. Van mijn huis naar Moira en Mono is 50 kilometer en woon verder weg dan Bondage
Ja zoiets dacht ik al net ja na het typen. Klein stukje maar jaquote:Op zondag 22 februari 2015 15:10 schreef bondage het volgende:
Het is 25 kilometer van mijn huis naar dat van Mono en Moira.
Is inderdaad prima te doen. Ik kan zelfs nog kiezen of ik met de trein of auto ga. Ben deze keer met de auto geweest omdat ik dat wat makkelijker vond. Gewoon bij de deur parkeren en klaar.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al net ja na het typen. Klein stukje maar jaAch uurtje *iets minder zelfs* in de bus is ook wel te doen. Ben er altijd sneller dan ik denk
Jup, is ongeveer half uurtje rijden met de auto.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Voor jou half uurtje rijden zeker Bondage?
In Australia, you're just a few hours away from town.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Je kunt in principe binnen een paar uur overal met de auto of trein komen.
Heerlijk rustig, en geen straatlantaarns die in je raam schijnen of dronken voorbijgangers op zaterdag avond.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
In Australia, you're just a few hours away from town.
Ach ja, als je eraan gewend bentquote:Op zondag 22 februari 2015 15:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
In Australia, you're just a few hours away from town.
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:45 schreef GekkePoes het volgende:
kadden
[ afbeelding ]
ik had ooit deze als UI, toen kwam er een topic waarin mensen de UI van bovenstaande user moest natekenen, toen heb ik die overgenomen
Soms ook gloeiend heet als je ze aait in de zon. die van mij lag altijd onder de houtkachel, echt gloeiend heet, dat ie dat volhield daarquote:Op zondag 22 februari 2015 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ze lijkt wit door de zon![]()
Huisgenote haar kat staat ook altijd dicht bij de houtkachel, idd soms gloeiend heet die kat haha. We ruiken ook wel eens verbrand haarquote:Op zondag 22 februari 2015 15:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Soms ook gloeiend heet als je ze aait in de zon. die van mij lag altijd onder de houtkachel, echt gloeiend heet, dat ie dat volhield daar
quote:Op zondag 22 februari 2015 14:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Oeh, gelukkig maar. Ik ben inmiddels weer thuis. Heb maar meteen een pizza in de oven geflikkerd, mijn ritme is toch al naar de klote.
Haha jaquote:
Oh verschrikkelijkquote:
Ohja, studeren. Moet ik ook nog doenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh verschrikkelijk
Ik ga even Breaking Bad kijken alvorens ik mij aan wat simpel studeerwerk ga wagen
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh verschrikkelijk
Ik ga even Breaking Bad kijken alvorens ik mij aan wat simpel studeerwerk ga wagen
Als middageten?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben aan de cheezedippers en cheesestrings gegaan
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb een uur geleden een jood ge-appt. Ik heb nog niets terug gehad. Dit wilde ik even mededelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |