abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2015 @ 23:59:53 #226
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150097120
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:52 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.infowars.com/a(...)edical-dictatorship/

March of the Medical Tyranny of Dictator Obama neemt met de dag fascistischere vormen aan.
Het is zo over duidelijk dat het misdadig vaccinsprookje is uitgespeeld.

Man man man wat zal het in jullie gezich exploderen. Jullie zo aanbeden badpharma is zo extreem intens corrupt.

Dat jullie uberhaupt nog durven te verdedigen. Het is gewoon lachwekkend zielig.
Jij zou je zonder problemen laten injecteren met een mix van HIV, Lasser, Ebola, Hanta, rabies en pokken virussen laten injecteren?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 27 februari 2015 @ 00:03:16 #227
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150097289
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij zou je zonder problemen laten injecteren met een mix van HIV, Lasser, Ebola, Hanta, rabies en pokken virussen laten injecteren?
Stel toch niet van die onmetelijke dom vragen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 00:05:00 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150097374
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 00:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Stel toch niet van die onmetelijke dom vragen.
Moet jij niet met domme dingen komen als "virussen zijn de vijand niet". Deze vraag volgt uit jouw woorden, waardoor deze post meer zegt over jouw eigen denkbeelden.
Onikaan ni ov dovah
pi_150097512
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dankzij gevaccineerden. niet omdraaien.
Antwoord eens Mr. Linkdump

Hoe verklaar jij dat er in gebieden waar de vaccinatiegraad hoger dan 95% is, dat daar nooit mazelen uitbraken zijn, en in gebieden waar die graad beduidend lager is dat daar wel uitbraken zijn. Je post namelijk zelf een link dat vaccinatie's mazelen veroorzaken dus een logisch gevolg is dat er in gebieden met een hoge vaccinatie graad ook vaker mazelen uitnraken dienen te zijn. Geef gewoon op dat simpele gegeven eens een zelf geschreven antwoord. Geen links van wanttoknow alstublieft want die neemt niemand hier serieus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 27-02-2015 09:54:09 ]
  vrijdag 27 februari 2015 @ 08:24:49 #230
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150100979
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee dankzij gevaccineerden. niet omdraaien.
Waarom zijn er dan mazelen uitbraken in gebieden waar niet gevaccineerd wordt, zoals Berlijn (sofen), de Bijbelgordel en niet in gebieden waar dat wel wordt?

[ Bericht 1% gewijzigd door Fogel op 27-02-2015 09:07:39 (edit van quote) ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 08:25:07 #231
52357 Lambiekje
pi_150100985
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 00:09 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Antwoord eens Mr. Linkdump

Hoe verklaar jij dat er in gebieden waar de vaccinatiegraad hoger dan 95% is, dat daar nooit mazelen uitbraken zijn, en in gebieden waar die graad beduidend lager is dat daar wel uitbraken zijn. Je post namelijk zelf een link dat vaccinatie's mazelen veroorzaken dus een logisch gevolg is dat er in gebieden met een hoge vaccinatie graad ook vaker mazelen uitnraken dienen te zijn. Geef gewoon op dat simpele gegeven eens een zelf geschreven antwoord. Geen links van wanttoknow alstublieft want die neemt niemand hier serieus.
Nee jullie nemen alleen peerreview bullshit met alle mogelijke fraudelent data als serieus.

De gevaccineerden zijn het probleem.
1. je hebt sowieso het in je systeem
2. vaccin werken NIET
3. je hebt een serieus grove afname van je natuurlijk weerstand.
4. Je bent ontvankelijker voor van alles en juist ook voor waar je denkt beschermd te zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 08:30:49 #232
52357 Lambiekje
pi_150101038
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 00:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Moet jij niet met domme dingen komen als "virussen zijn de vijand niet". Deze vraag volgt uit jouw woorden, waardoor deze post meer zegt over jouw eigen denkbeelden.
Het zijn geen domme dingen. Zelfs pasteur heeft het toegegeven dat zijn theorie onjuist is.
Een bacterie is geen probleem zolang je weerstand op peil is. Vaccin brengen geen hogere weerstand en vaccin maken ook NIET dat je een indringer herkent.

En ook zoiets. antilichamen... wat een bullshit. Dus met de gangbare onjuiste theorie wordt gesteld dat er een 'vijand' is verslagen als er antilichamen zijn. Dus eigenlijk wordt er gezegd als er geen inbraaksporen zijn is er geen inbreker geweest.

Jullie theorie is zo kwalijk -edit-

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 27-02-2015 09:55:59 ]
pi_150101083
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 08:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee jullie nemen alleen peerreview bullshit met alle mogelijke fraudelent data als serieus.

2. vaccin werken NIET
4. Je bent ontvankelijker voor van alles en juist ook voor waar je denkt beschermd te zijn.
Je kunt het dus niet en gaat weer klinklare onzin de ruimte in zwammen. Zelfs bewijzen worden gewoon door je weggeschoven.Denk je nu werkelijk dat er mensen zijn die je nog serieus nemen.
pi_150101138
[quote]0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 08:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
En ook zoiets. antilichamen... wat een bullshit. Dus met de gangbare onjuiste theorie wordt gesteld dat er een 'vijand' is verslagen als er antilichamen zijn. Dus eigenlijk wordt er gezegd als er geen inbraaksporen zijn is er geen inbreker geweest.

Jullie theorie is zo kwalijk
Je vergelijking klopt voor geen meter. Ergens in jouw hoofd moet iets goed mis zijn, wat precies is nog onduidelijk maar dat je niet helemaal 100% bent staat voor mij als een paal boven water.

Wat echt kwalijk is, is dat je gewone basale biologische kennis gewoon terzijde schuift maar de meest onlogische verklaren als zoete koek slikt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 27-02-2015 09:56:17 ]
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:04:14 #235
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_150101601
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 08:35 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Je kunt het dus niet en gaat weer klinklare onzin de ruimte in zwammen. Zelfs bewijzen worden gewoon door je weggeschoven.Denk je nu werkelijk dat er mensen zijn die je nog serieus nemen.
Ja hoor ik. Er zijn maar een handjevol mensen die ik serieus neem hier en daar hoort Biek ook bij :Z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:15:13 #236
262 Re
Kiss & Swallow
pi_150101847
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja hoor ik. Er zijn maar een handjevol mensen die ik serieus neem hier en daar hoort Biek ook bij :Z
mar mijn biologieles van gisteren, daar zit geen farmaceut of instantie achter, dat is gewoon puur fundamenteel biologische kennis, worden we dan massaal verkeerd onderwezen, al vanaf het aller eerste begin .. door wie en waarom,?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:40:44 #237
45206 Pietverdriet
pi_150102520
quote:

[..]

2. vaccin werken NIET
Waarom zijn er dan mazelen uitbraken in gebieden waar niet gevaccineerd wordt, zoals Berlijn (sofen), de Bijbelgordel en niet in gebieden waar dat wel wordt?
Waarom is kinderverlamming vrijwel verdwenen na de vaccinaties? Waarom is de pokken verdwenen na het vaccinatieprogramma?
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:42:03 #238
45206 Pietverdriet
pi_150102546
quote:

[..]

En waarom? Hij heeft geen steekhoudende argumenten, voert geen inhoudelijke discussie, maar scheld vooral en eerder noemde je dat nu juist een teken van nogal beperkte capaciteiten
pi_150103256
quote:

[..]

2. vaccin werken NIET
1. Wat heb je in je systeem?
2. Wel, kom je langs? Mag je zelf een experiment doen om het met eigen ogen te zien
3. Wanneer?
4. Wanneer?
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:08:40 #240
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150103265
quote:

[..]

Jij zou je dus ook zonder problemen met die mix van virussen laten injecteren?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:11:40 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150103356
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 08:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het zijn geen domme dingen. Zelfs pasteur heeft het toegegeven dat zijn theorie onjuist is.
Een bacterie is geen probleem zolang je weerstand op peil is. Vaccin brengen geen hogere weerstand en vaccin maken ook NIET dat je een indringer herkent.
Maar waarom dan niet? :) Leg dat nou eens uit. En ik had het over een virus, niet over een bacterie.

quote:

Jullie theorie is zo kwalijk -edit-
En dat is nou iets wat je kan meten :D Kijk nou nog eens goed naar de onzin die je hier schrijft. In de echte wereld zijn sporen van inbraak toch wel duidelijke tekenen dat iemand iets heeft gedaan wat op inbreken lijkt. Zelfde met het menselijk lichaam, en een ziekteverwekker een keer 'gezien' te hebben.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:13:54 #242
45206 Pietverdriet
pi_150103437
Jaar of wat geleden beweerde Lambiekje hier dat HIV ook niet de oorzaak was van Aids, op mijn uitnodiging dat te bewijzen en zich te laten infecteren met een stel van de gevaarlijkste HIV varianten is hij nooit ingegegaan.
Biekje kan niet meer dan linkjes posten en schelden, vage dingen bewegen.
pi_150104572
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Maar waarom dan niet? :) Leg dat nou eens uit. En ik had het over een virus, niet over een bacterie.

[..]

En dat is nou iets wat je kan meten :D Kijk nou nog eens goed naar de onzin die je hier schrijft. In de echte wereld zijn sporen van inbraak toch wel duidelijke tekenen dat iemand iets heeft gedaan wat op inbreken lijkt. Zelfde met het menselijk lichaam, en een ziekteverwekker een keer 'gezien' te hebben.
Niet helemaal hij vergelijkt appels met peren. Hij stelt als er iets aantoonbaar is dat er dan een oorzaak moet zijn (antilichamen geven aan dat er een indringer is geweest) maar zegt vervolgens dat dat hetzelfde is als wanneer er niet iets is dat er ook geen indringer is (geen braaksporen dus ook geen inbreker). Logica is hem vreemd blijkbaar maar dat vermoedde had ik al een tijdje.
pi_150104658
quote:

[..]

Je gelooft dus ook dat zaken waar eeuwen onderzoek naar gedaan is dat dat allemaal niet klopt, dingen waar logischerwijs geen speld tussen te krijgen is. Maar dingen wat door een of andere persoon in 5 minute bij elkaar bedacht wordt dat dat dan meteen de waarheid moet zijn. Ik zou bang van mijzelf worden als ik zo dacht.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 23:34:20 #245
52357 Lambiekje
pi_150131470
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:15 schreef Re het volgende:

[..]

mar mijn biologieles van gisteren, daar zit geen farmaceut of instantie achter, dat is gewoon puur fundamenteel biologische kennis, worden we dan massaal verkeerd onderwezen, al vanaf het aller eerste begin .. door wie en waarom,?
hardgrondig ja

Het hele doel van onderwijs is daar opgebaseerd. Onderwijs kan beter veranderd worden in nietwijs. School is omgeklaard gestoomd te worden tot NIET nadenkende robotslaaf. Belasting betalen en ziek worden om lek geprikt te worden door artsen medische misdadigers en volgepropt te wordne met toxische en chemische rotzooi.

Dat die lelijkerd van PvdA wil dat we vanaf 2.5 jaar als verplicht naar school gaan is puur voor staatsindoctrinatie. Net dat een peuter kan praten en lopen moet het naar school en stil zijn en stil zitten en volgestampt worden met aperte bullshit. Hoe extreem absurd is dat. Kijk lezen en schrijven is natuurlijk wel noodzakelijk. Al denk ik dat schrijven gaandeweg wel uitgefaseerd wordt door de iPad.

[ Bericht 19% gewijzigd door Lambiekje op 27-02-2015 23:47:46 ]
  vrijdag 27 februari 2015 @ 23:41:52 #246
52357 Lambiekje
pi_150131831
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:51 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Je gelooft dus ook dat zaken waar eeuwen onderzoek naar gedaan is dat dat allemaal niet klopt, dingen waar logischerwijs geen speld tussen te krijgen is. Maar dingen wat door een of andere persoon in 5 minute bij elkaar bedacht wordt dat dat dan meteen de waarheid moet zijn. Ik zou bang van mijzelf worden als ik zo dacht.
waar valt geen speld tussen te krijgen.?

absolute nulpunt van temperatuur 0 Kelvin is al niet eens meer een wetmatigheid. Of laat staan dat tijd eendimensinoaal is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 27-02-2015 23:49:35 ]
  zaterdag 28 februari 2015 @ 00:01:19 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150132665
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 23:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hardgrondig ja

Het hele doel van onderwijs is daar opgebaseerd. Onderwijs kan beter veranderd worden in nietwijs. School is omgeklaard gestoomd te worden tot NIET nadenkende robotslaaf. Belasting betalen en ziek worden om lek geprikt te worden door artsen medische misdadigers en volgepropt te wordne met toxische en chemische rotzooi.

Dat die lelijkerd van PvdA wil dat we vanaf 2.5 jaar als verplicht naar school gaan is puur voor staatsindoctrinatie. Net dat een peuter kan praten en lopen moet het naar school en stil zijn en stil zitten en volgestampt worden met aperte bullshit. Hoe extreem absurd is dat. Kijk lezen en schrijven is natuurlijk wel noodzakelijk. Al denk ik dat schrijven gaandeweg wel uitgefaseerd wordt door de iPad.

Dus Re de robotslaaf stoomt de huidige generatie klaar voor het robotslaafse bestaan volledig onbewust, en zonder dat daar sturing van boven voor nodig is?
Onikaan ni ov dovah
pi_150132963
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 23:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waar valt geen speld tussen te krijgen.?

absolute nulpunt van temperatuur 0 Kelvin is al niet eens meer een wetmatigheid. Of laat staan dat tijd eendimensinoaal is.
Ahh vertel me eens meneer de wetenschapper.....wat is dan het absolute nulpunt (pssst. Je beseft toch wel dat het absolute nulpunt wordt bepaald door de trillingen tussen atomen. Bij 0 graden Kelvin is die trilling niet aanwezig en daarom heet het ook het absolute nulpunt aangezien negatief trillen niet bestaat).

Tijd één dimensionaal? Je hebt ooit iets gehoord en denk daar een slimme opmerking over te maken. Zo jammer eigenlijk. Kun je beter niet meer doen.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 00:09:11 #249
52357 Lambiekje
pi_150132964
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 00:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dus Re de robotslaaf stoomt de huidige generatie klaar voor het robotslaafse bestaan volledig onbewust, en zonder dat daar sturing van boven voor nodig is?
Grappig .. dat is nu juist eentje van een schoolvoorbeeld wat onze totaal corrupte overheid voor ogen heeft met hoe wij onze medemens dienen te misleiden, bedriegen en bedonderen.

Badpharma heeft alles in beheer/control professoren incluis.
pi_150133005
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 23:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hardgrondig ja

Dat scholing bij jouw gefaald heeft is ondertussen wel duidelijk ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 28-02-2015 00:27:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')