Zie punt 9quote:Op zondag 22 februari 2015 04:21 schreef 729Sinistra het volgende:
Er is ook geen enkele wet die zegt dat je het EU-logo niet mag overplakken:
http://wetten.overheid.nl(...)_30-10-2014#Artikel7
Indien dit punt klopt wil dat zeggen dat de man geen enkele bekeuring meer zou ontvangen en er staan ook meerdere getuigenissen van mensen die een flitsboete perfect in de brievenbus krijgen met NL-sticker op de kentekenplaat dus met de ''herkenning'' en ''leesbaarheid'' zal het all by all wel meevallen. En tuurlijk liggen ze in dat rovershol aan het Schumanplein niet wakker van een stickertje op een kentekenplaat alleen vraag ik me af waarom je reclame moet maken voor zulke verderfelijke instelling. Zoals ik reeds eerder al eens heb aangehaald ik rij perfect legaal met 18.2 kentekenplaten rond en God Zij dank moet ik mij niet elke dag op dat verschrikkelijke logo liggen opnaaien. Ik snap de bestuurder met de boete wel best hoor... Bij onze vrienden over het kanaal zijn al meerdere rechtszaken aan de gang maar het verschil is dat de Britse regering nooit de EU-uniforme kentekenplaat heeft erkend in tegenstelling tot die knakkers in Den Haag...quote:
Da's minder dan een halve dag intekengeld, waar doe je moeilijk over?quote:Op zondag 22 februari 2015 04:54 schreef 729Sinistra het volgende:
Kunnen we over lullen maar bewust mensen de armoede in schoppen en hen het leven onmogelijk maken is op zijn minst al vergelijkbaar. Maar goed het gaat hier om een boete van 147 euro voor een lullige stickertje...compleet buitenproportioneel!!!!
Anders plak je geen stickertje op je nummerplaat. Dat is een keuze die de mensen die werden opgepakt door de Sicherheitspolizei niet echt hadden.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:54 schreef 729Sinistra het volgende:
Kunnen we over lullen maar bewust mensen de armoede in schoppen en hen het leven onmogelijk maken is op zijn minst al vergelijkbaar. Maar goed het gaat hier om een boete van 147 euro voor een lullige stickertje...compleet buitenproportioneel!!!!
Dit inderdaad. Wat een pauperquote:Op zondag 22 februari 2015 04:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's minder dan een halve dag intekengeld, waar doe je moeilijk over?
Dus er staat maar 147 euro tussen jou en armoede?quote:Op zondag 22 februari 2015 04:54 schreef 729Sinistra het volgende:
Je krijgt een Spaanse en Griekse onderscheiding.quote:Op zondag 22 februari 2015 05:06 schreef niels0 het volgende:
En als ik een EU-vlaggetje op de mouw van m'n bomberjack naai. Krijg ik dan een medaille ofzo?
Ik zou speciaal voor de gelegenheid een pitbull aanschaffen. Erna mag je hem houden.quote:Op zondag 22 februari 2015 05:06 schreef niels0 het volgende:
En als ik een EU-vlaggetje op de mouw van m'n bomberjack naai. Krijg ik dan een Distinguished Service Cross ofzo?
quote:Op zondag 22 februari 2015 05:07 schreef mig72 het volgende:
[..]
Je krijgt een Spaanse en Griekse onderscheiding.
Foto?quote:Op zondag 22 februari 2015 05:13 schreef BloedendeVagina het volgende:
Weet je ook wie er op die foto op de kentekenplaat heeft gespuugd?
Slechte wetten zijn er om veranderd te worden. Trouw aan de overheid is nu niet bepaald men sterkste handelsmerk. Amerikanen zijn ook fier op hun land maar wantrouwen de overheid. Het 1 heeft niets met het ander te maken..quote:Op zondag 22 februari 2015 05:11 schreef Nikmans het volgende:
TS fucking halve tamme, voor iemand die zoveel opheeft met volk en vaderland trek je je vrij weinig aan van de wetten van desbetreffend vaderland
zie post 1. Spuug is er al af.quote:
Ik zou deze erop plakken als ik jou was, met de pisstraal precies op het EU logo gericht :quote:Op zondag 22 februari 2015 03:57 schreef 729Sinistra het volgende:
Blijkbaar was ik niet de enige die daar een probleem mee had. Een tijdje geleden merkte ik dit artikel op.
http:www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/10/fuck_the_eu.html
Op de website uw.onvrede.nl kan je sinds kort Nederlandse vlaggetjes bestellen om Eu-sterretjes ontzichtbaar te maken. De Sicherheitspolizei is uiteraard niet geamuseerd met zoveel patriotisme en deelde onlangs boetes uit van niet minder dan 147 euro!!
Conclusie: ''SIe mussen Europäer sein!" of u het nu wil of niet.....
[ afbeelding ]
Omrekenen naar Guldensquote:Op zondag 22 februari 2015 04:21 schreef 729Sinistra het volgende:
Jaren geleden werden ook motorrijders bekeurd vanwege een MF-sticker(met EU-sterren) op de plek waar normaal het NL-logo (met EU-sterren) prijkt. 147 euro of 330 Hfl voor een stickertje is toch buitenproportioneel omwille van een vaderlandslievend stickertje van amper een inch groot. Advies aan de man: Boete niet betalen en voor de rechter laten komen. In 2 gevallen (betreffende MF-sticker) werd de zaak gewoon geklasseerd en geen gevolg aan gegeven.
Je bent hier aan het jammeren alsof die boete definitief is. Je wist vooraf dat je deze discussie met oom agent kon verwachten.. ben en vent en teken bezwaar aan, en als je dat teveel moeite is betaal je en zeur je niet meer.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:54 schreef 729Sinistra het volgende:
Nog een paar jaar en jij krijgt een boete vanwege je usericon. Racisme, Michiel de Ruyter, Zwarte Piet etc.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:57 schreef 729Sinistra het volgende:
Blijkbaar was ik niet de enige die daar een probleem mee had. Een tijdje geleden merkte ik dit artikel op.
http:www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/10/fuck_the_eu.html
Op de website uw.onvrede.nl kan je sinds kort Nederlandse vlaggetjes bestellen om Eu-sterretjes ontzichtbaar te maken. De Sicherheitspolizei is uiteraard niet geamuseerd met zoveel patriotisme en deelde onlangs boetes uit van niet minder dan 147 euro!!
Conclusie: ''SIe mussen Europäer sein!" of u het nu wil of niet.....
[ afbeelding ]
Ik twijfel (zijn natuurlijk vele trieste topics geweest), maar deze staat wel erg hoog jaquote:Op zondag 22 februari 2015 05:21 schreef Agiath het volgende:
In al mijn jaren op fok! moet dit toch wel het allergrootste dieptepunt van treurnis zijnEen fokking stickertje op je nummerplaat plakken
_! Dat zal ze leren!!!
_!_!_!
quote:Op zondag 22 februari 2015 09:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niks mis met een sticker, maar dan hoor je het niet op je kenteken te plakken.
[ afbeelding ]
Voor iemand die zo vaderlandslievend wil zijn is het bijzonder jammer dat je niet het metrisch systeem aanhoudt. Vuige imperialist.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:21 schreef 729Sinistra het volgende:
Jaren geleden werden ook motorrijders bekeurd vanwege een MF-sticker(met EU-sterren) op de plek waar normaal het NL-logo (met EU-sterren) prijkt. 147 euro of 330 Hfl voor een stickertje is toch buitenproportioneel omwille van een vaderlandslievend stickertje van amper een inch groot. Advies aan de man: Boete niet betalen en voor de rechter laten komen. In 2 gevallen (betreffende MF-sticker) werd de zaak gewoon geklasseerd en geen gevolg aan gegeven.
Dan moet je t wel goed vertellen, die mf sticker zit rechts op de plaat en niet links op de stickers.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:21 schreef 729Sinistra het volgende:
Ik lees alleen dit:quote:Op zondag 22 februari 2015 10:05 schreef snakelady het volgende:
Je mag niks op je nummerplaat aanpassen, dus logisch dat dit ook niet mag.
De herkenning, daaronder begrepen de herkenning met behulp van technische voorzieningen, van het kenteken bemoeilijkt of kan bemoeilijken. Ik denk niet dat het afplakken van een EU logootje de herkenning bemoeilijkt of kan bemoeilijken en tevens kan je nog gewoon geflitst worden lijkt me.quote:"Aan of op het motorrijtuig, de aanhangwagen of de kentekenplaat mag geen teken of middel zijn aangebracht dat de herkenning, daaronder begrepen de herkenning met behulp van technische voorzieningen, van het kenteken bemoeilijkt of kan bemoeilijken."
Ah een kennerquote:Op zondag 22 februari 2015 10:55 schreef hairybeardyman het volgende:
Als je tegen de EU ben moet je de politiek in gaan.
Zo'n lullig stickertje plakken is basisschool niveau om aan te geven dat je het ergens niet mee eens bent._! x 1000000000000
Je past niets aan. Je voegt iets toe en dat is in dit geval een essentieel verschil.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:05 schreef snakelady het volgende:
Je mag niks op je nummerplaat aanpassen, dus logisch dat dit ook niet mag.
Dit is onjuist. De sticker werd geplakt op de rechterbovenhoek. Het waren 2 agenten die op MF actief zijn die elkaar beboet hebben als soort van proefproces om het zo aan te vechten. Uiteindelijk werd het meen ik geseponeerd.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:21 schreef 729Sinistra het volgende:
nee baklap je past daarmee dus de eu sterren aanquote:Op zondag 22 februari 2015 12:51 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Je past niets aan. Je voegt iets toe en dat is in dit geval een essentieel verschil.
quote:Op zondag 22 februari 2015 04:12 schreef Sapstengel het volgende:
Conclusie is meer dat je niet mag rommelen aan je nummerplaat. Heeft verder weinig met de EU te maken. Maarja dit is natuurlijk olie op het vuur voor Telegraaf onderbuiktokkies en mensen als TD.
Iets toevoegen is aanpassen. Hoe achterlijk kun je zijn man?quote:Op zondag 22 februari 2015 12:51 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Je past niets aan. Je voegt iets toe en dat is in dit geval een essentieel verschil.
Deze sticker wordt dan ook als 2e blauwe vlak er op geplakt. Maar als je over het EU deel heen plakt vraag je er wel net iets meer om.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:21 schreef 729Sinistra het volgende:
ja dat heeft zo'n impact op je bestaan dat vlaggetje op je kenteken....quote:Op zondag 22 februari 2015 14:51 schreef Confetti het volgende:
Die EU-vlag is ook een subtiele vorm van het vernietigen van de nationale identiteit.
Daarom zeg ik ook dat het subtiel. Net als de EU vlaggen bij het passeren van landsgrenzen of de EU vlag die altijd op de achtergrond is als een leider een toespraak houdt. Vergis je niet, allemaal over nagedacht om de EU-identiteit op de voorgrond te krijgen.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat heeft zo'n impact op je bestaan dat vlaggetje op je kenteken....
ik lees huil huil huil, en denk stel je niet zo aan manquote:Op zondag 22 februari 2015 15:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het subtiel. Net als de EU vlaggen bij het passeren van landsgrenzen of de EU vlag die altijd op de achtergrond is als een leider een toespraak houdt. Vergis je niet, allemaal over nagedacht om de EU-identiteit op de voorgrond te krijgen.
quote:Op zondag 22 februari 2015 04:12 schreef Sapstengel het volgende:
Conclusie is meer dat je niet mag rommelen aan je nummerplaat. Heeft verder weinig met de EU te maken. Maarja dit is natuurlijk olie op het vuur voor Telegraaf onderbuiktokkies en mensen als TD.
Nou dat zal ze leren!!!! Lekker provoceren fuck het systeem!!!!1111!1!111!111quote:Op zondag 22 februari 2015 08:39 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik heb ook zoeen sticker op mijn kenteken puur vanwege de provocatie, aangeschaft toen ik op GS las dat er een boete voor was gegeven.
In Köln 8 december geflitst en boete is gewoon binnengekomen. Zolang je NL niet weghaalt is het in princiepe geen belemmering van het kenteken.
Niemand verplicht mij Europeesche sterren op mijn kenteken te dragen and that's it
Het systeem niet fucken.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:55 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nou dat zal ze leren!!!! Lekker provoceren fuck het systeem!!!!1111!1!111!111
quote:Op zondag 22 februari 2015 04:54 schreef 729Sinistra het volgende:
Ik zou er speciaal een bumper voor aanschaffen.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:49 schreef Roces18 het volgende:
Tja,
je kan ook zo'n sticker op je bumper plakken
[ afbeelding ]
Geloof er niets van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Geloof er niets van.Als die Sybian de EU moet voorstellen is die lul veuls te klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Met een turfschip Brussel binnenvaren en zo de hele boel doen omdonderen lijkt me wel wat, kun jij zoiets regelen?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:13 schreef Seamonkey- het volgende:
Godverdomme wat een rebellen hier!!!!!!!!!!
Uiteraard baas! Wanneer wilt u het schip gereed hebben?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met een turfschip Brussel binnenvaren en zo de hele boel doen omdonderen lijkt me wel wat, kun jij zoiets regelen?
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:15 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Uiteraard baas! Wanneer wilt u het schip gereed hebben?
Top! Word geregeldquote:Op zondag 22 februari 2015 17:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij de volgende bijeenkomst van die psychopaten lijkt me een mooie. Dan boek ik een ticket naar Europa.
Dat wordt een knallende FOK!meet.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:17 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Top! Word geregeldNemen we de rest hier ook mee?
Dak eraf!!quote:Op zondag 22 februari 2015 17:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wordt een knallende FOK!meet.
Ja dat filmpje.quote:
Als in '40-'45 het verplicht was om een swastika op je kenteken te hebben, dan had ik hem liever ook afgeplakt, vind ik niet heel triestquote:Op zondag 22 februari 2015 05:21 schreef Agiath het volgende:
In al mijn jaren op fok! moet dit toch wel het allergrootste dieptepunt van treurnis zijnEen fokking stickertje op je nummerplaat plakken
_! Dat zal ze leren!!!
_!_!_!
Jouw UIquote:Op zondag 22 februari 2015 04:54 schreef 729Sinistra het volgende:
Nederland oooooh Nederland, wij kuuuunneeen zuuuiiiiniiiiig dooeenquote:Op zondag 22 februari 2015 18:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jouw UI
Mensen die in NL opeens de zogenaamde patriot uit komen hangen
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Geloof er niets van.Hihaho hihi hohoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet het een eitje zijn een om een verworpen bezwaar te vinden. Ik zie hem graag langskomen.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:57 schreef Roces18 het volgende:
Daarnaast staat het gewoon in de wet dat je niets op je kentekenplaat mag plakken. Dus als je een vvd/d66 agent tegen komt = eigen schuld, dikke bult
Beter had je het niet kunnen verwoorden. Echt die Nederlanders tegenwoordigquote:Op zondag 22 februari 2015 10:55 schreef hairybeardyman het volgende:
Als je tegen de EU ben moet je de politiek in gaan.
Zo'n lullig stickertje plakken is basisschool niveau om aan te geven dat je het ergens niet mee eens bent._! x 1000000000000
Inderdaad ook al gemerkt. Sinds enkele jaren staat bij persconferenties van de Minister-President steeds die blauwe pisdoek vergezeld van onze mooie nationale driekleur. Terwijl de politiek gezworen had dat bij het Verdrag van Lissabon de vlag en het volkslied uit de grondwet te verwijderen. In mijn huis blijft het Verenigde Europa alvast dode letter. Zelfs op mijn rijbewijs is een Nederlands vlaggetje gekleefd...quote:Op zondag 22 februari 2015 15:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het subtiel. Net als de EU vlaggen bij het passeren van landsgrenzen of de EU vlag die altijd op de achtergrond is als een leider een toespraak houdt. Vergis je niet, allemaal over nagedacht om de EU-identiteit op de voorgrond te krijgen.
Het verplicht voeren van de EU-vlag op mijn kenteken doet mij denken aan het verplicht dragen van een jodenster in 40-45, same shit different penalties. Puur princiepieel en heb hem er ook pas overplakt nadat ik erachter kwam dat er een boete opstond.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:55 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nou dat zal ze leren!!!! Lekker provoceren fuck het systeem!!!!1111!1!111!111
Idioot.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:36 schreef einszweiachtung het volgende:
Het verplicht voeren van de EU-vlag op mijn kenteken doet mij denken aan het verplicht dragen van een jodenster in 40-45, same shit different penalties.
Je bent nou eenmaal een Europeaan als je in Europa woont, democratisch besluit enzo, maar als je denkt dat je het in een dictatuur beter hebt dan zijn er voldoende alternatieven lijkt me...quote:Op zondag 22 februari 2015 23:59 schreef 729Sinistra het volgende:
Waarom is hij een idioot? Als de mensen nu zeggen: Heren politici, wij willen geen Europeanen zijn waarom dan toch met alle drammerigheid dit toch door onze strot heen willen duwen met allerlei vlagjes, volksliederen etc... Begrijp die lui niet de betekenis van het woord ''NEEN''?????
Ja, je bent Europeaan, maar EU-burger kies je niet voor; dat word je opgedrongen.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent nou eenmaal een Europeaan als je in Europa woont, democratisch besluit enzo,
Het enigste democratische besluit dat hier over werd gegeven is het referendum van 2005 waar 65% van de ondervraagden tegen een verdere Europeanisering van Nederland stemde. De grondwet; een blauwdruk voor een Europese natiestaat werd verworpen en ipv dit te respecteren deed met het tegenovergestelde. Erg ''democratisch'' hoor.....quote:Op maandag 23 februari 2015 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent nou eenmaal een Europeaan als je in Europa woont, democratisch besluit enzo, maar als je denkt dat je het in een dictatuur beter hebt dan zijn er voldoende alternatieven lijkt me...
Als er verplicht een NL-vlag opgezeten had dan had je het geen enkel probleem gevonden... zelfde stelling, andere vlag.
jawel?quote:Op zondag 22 februari 2015 04:21 schreef 729Sinistra het volgende:
wij wonen nou eenmaal niet in een democratiequote:Op maandag 23 februari 2015 01:49 schreef 729Sinistra het volgende:
[..]
Het enigste democratische besluit dat hier over werd gegeven is het referendum van 2005 waar 65% van de ondervraagden tegen een verdere Europeanisering van Nederland stemde. De grondwet; een blauwdruk voor een Europese natiestaat werd verworpen en ipv dit te respecteren deed met het tegenovergestelde. Erg ''democratisch'' hoor.....![]()
Nou nou, houd je gemak zeg.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:49 schreef 729Sinistra het volgende:
[..]
Het enigste democratische besluit dat hier over werd gegeven is het referendum van 2005 waar 65% van de ondervraagden tegen een verdere Europeanisering van Nederland stemde. De grondwet; een blauwdruk voor een Europese natiestaat werd verworpen en ipv dit te respecteren deed met het tegenovergestelde. Erg ''democratisch'' hoor.....![]()
Wel, eerlijk dat je het toegeeft....quote:Op maandag 23 februari 2015 01:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
wij wonen nou eenmaal niet in een democratie
face the music yoquote:Op maandag 23 februari 2015 01:57 schreef 729Sinistra het volgende:
[..]
Wel, eerlijk dat je het toegeeft....
Geen bumper hebbenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou er speciaal een bumper voor aanschaffen.
Er rijden zo'n 100.000 van die mooie gele wagentjes rond, dan hoef ik zelf geen bumper te hebben.quote:
Ik zit in Laureles en heb hier gisteravond Aguardiente genuttigd. Bumpers zat hier ja. Ik ga 100.000 van die stickers kopen en plakken maarquote:Op maandag 23 februari 2015 02:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er rijden zo'n 100.000 van die mooie gele wagentjes rond, dan hoef ik zelf geen bumper te hebben.
Hoe is zaterdagavond Parque Lleras bevallen?
Over bumpers gesproken...
Hahahahaha ik kom met welke reactie ik ook wil, monsieur. Ik vind. het echt een rare vergelijking die jij daar maakt.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:36 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Het verplicht voeren van de EU-vlag op mijn kenteken doet mij denken aan het verplicht dragen van een jodenster in 40-45, same shit different penalties. Puur princiepieel en heb hem er ook pas overplakt nadat ik erachter kwam dat er een boete opstond.
Dat het een kinderlijke reactie is op een nog veel achterlijkere regel ben ik het wel mee eens ja. Maar kom aub niet met een 'ik heb niks toe te voegen dus ik kom maar met een semi-grappige post'-reactie want je slaat de spijker flink mis madam.
De nederlandse vlag vind ik inderdaad niet erg gezien die er nu ook opzit. Maar mochten mensen daar bezwaren tegen hebben vind ik ook dat alleen de letters NL voldoen puur vanwege identificatie.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent nou eenmaal een Europeaan als je in Europa woont, democratisch besluit enzo, maar als je denkt dat je het in een dictatuur beter hebt dan zijn er voldoende alternatieven lijkt me...
Als er verplicht een NL-vlag opgezeten had dan had je het geen enkel probleem gevonden... zelfde stelling, andere vlag.
Dat zeiden weinig oplettende Duitsers in 1934 ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:16 schreef vera166 het volgende:
[..]
Hahahahaha ik kom met welke reactie ik ook wil, monsieur. Ik vind. het echt een rare vergelijking die jij daar maakt.
Sterker nog: dat proefproces was bewust uitgelokt: agent MF-lid geeft een bekeuring aan niet-agent MF-lid. De rechter durft z'n vingers er blijkbaar niet aan te branden, of vindt het te onbenullig.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:21 schreef 729Sinistra het volgende:
dat kan maar je bent uiteindelijk ZELF verantwoordelijk voor de staat van je voertuigquote:Op maandag 23 februari 2015 09:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Sterker nog: dat proefproces was bewust uitgelokt: agent MF-lid geeft een bekeuring aan niet-agent MF-lid. De rechter durft z'n vingers er blijkbaar niet aan te branden, of vindt het te onbenullig.
Ontopic: iedereen kan die sticker er wel opgeplakt hebben! Iets wat vrij eenvoudig aan te tonen is als blijkt dat er ook een op de bekeurende politieauto terechtkomt
Die sticker zit, zoals ik eerder postte, niet op links op de eu vlag maar rechts op de plaat.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Sterker nog: dat proefproces was bewust uitgelokt: agent MF-lid geeft een bekeuring aan niet-agent MF-lid. De rechter durft z'n vingers er blijkbaar niet aan te branden, of vindt het te onbenullig.
Ontopic: iedereen kan die sticker er wel opgeplakt hebben! Iets wat vrij eenvoudig aan te tonen is als blijkt dat er ook een op de bekeurende politieauto terechtkomt
Ik ook wel ja. We zouden die eigenlijk allemaal in huis moeten hebben. Op koningsdag de Nederlandse vlag buiten en op 7 februari, toen het verdrag van Maastricht werd ondertekend, de EU-vlag.quote:
Wat zeiden Duitsers in 1934 ook? Dat het een rare vergelijking is de eu met jodenvervolging te vergelijken? Frappantquote:Op maandag 23 februari 2015 09:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zeiden weinig oplettende Duitsers in 1934 ook.
Als je niet inziet dat de EU een bolwerk van geschifte psychopaten is, dan vrees ik dat je meer naar Farage moet luisteren. Haarscherp, zijn betogen.
Nee; "het loopt wel los. Niet van die rare historische vergelijkingen maken, Herr Hitler gaat ons erbovenop helpen, het wordt echt niet meer zoals in 1870-1, maak je geen zorgen"quote:Op maandag 23 februari 2015 10:09 schreef vera166 het volgende:
[..]
Wat zeiden Duitsers in 1934 ook? Dat het een rare vergelijking is de eu met jodenvervolging te vergelijken? Frappant
Nee. Eigenlijk vind ik het gejank zo onnodig over dit onderwerp. Ik voel me hartstikke gelukkig dat ik hier geboren ben en ik vind dat ik pas iets te zeiken heb over mijn regering als ik niet in het westen van het westen zou wonen. Heb momenteel nergens last van.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee; "het loopt wel los. Niet van die rare historische vergelijkingen maken, Herr Hitler gaat ons erbovenop helpen, het wordt echt niet meer zoals in 1870-1, maak je geen zorgen"
Dat jij die psychopate fascisten in Brussel accepteert als jouw gezag. Verbazingwekkend. En gevaarlijk.
goed vergelijk ook, kun je echt 1 op 1 maken, een vlaggetje op een kenteken tov een ster op kleding ivm rassenscheidingquote:Op maandag 23 februari 2015 10:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee; "het loopt wel los. Niet van die rare historische vergelijkingen maken, Herr Hitler gaat ons erbovenop helpen, het wordt echt niet meer zoals in 1870-1, maak je geen zorgen"
Dat jij die psychopate fascisten in Brussel accepteert als jouw gezag. Verbazingwekkend. En gevaarlijk.
Je bent dus gewoon naīef?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:14 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk vind ik het gejank zo onnodig over dit onderwerp. Ik voel me hartstikke gelukkig dat ik hier geboren ben en ik vind dat ik pas iets te zeiken heb over mijn regering als ik niet in het westen van het westen zou wonen. Heb momenteel nergens last van.
Oja en als ik wel ergens last van zou hebben, dusdanig veel last dat ik er iets aan zou willen doen, zou ik met iets beters komen dan mijn nummerbord beplakken met stickers
Vergelijkingen zijn nooit 1 op 1, want gaan altijd over verschillende gevallen, zelfs bij een-eiige tweelingen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed vergelijk ook, kun je echt 1 op 1 maken, een vlaggetje op een kenteken tov een ster op kleding ivm rassenscheiding
ik snap best dat je het niet eens bent met de eu, en de te ver gaande ingrijpen maar dta vergelijk slaat nergens op
ja ik las je post hier boven al en dacht laat maar, goedkope schokkende voorbeelden aanhalen om je gelijk te halen ben ik niet zo van. Ik ben het ook niet een smet de Eu maar die vergelijken trekken maken je betoog niet sterker hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergelijkingen zijn nooit 1 op 1, want gaan altijd over verschillende gevallen, zelfs bij een-eiige tweelingen.
De vergelijking is; gedwongen worden om met symbolen te lopen of rijden, waar je niet om gevraagd hebt.
Dat een overijverige agent dan 147 euro gaat uitschrijven voor een geweldloze "overtreding" is dan ook zielig.
Misschien. Dingen niet weten en naīef zijn zorgt voor een stuk minder stress en de behoefte mijn nummerbord te beplakken uit onvrede. Want dat zal ze leren.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon naīef?
"gejank overbodig"? De beslissingsbevoegdheden over jou en andere Nederlanders worden beetje bij beetje overgedragen van Den Haag (waar je nog enige controle op hebt en een echt parlement hebt zitten) naar Straatsbrussel (waar de psychopaten heersen).
Jij wil daar liever niet aan denken? "Het is allemaal ver van mijn bed". "Ik heb er toch geen last van".
Als nou iets de vergelijking met 1934 sterk maakt, is dat het wel.
Ja, stil in een hoekje gaan zitten grienen of helemaal wappie met clusterbommen gaan gooien is ook niet mijn manier.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:21 schreef vera166 het volgende:
[..]
Misschien. Dingen niet weten en naīef zijn zorgt voor een stuk minder stress en de behoefte mijn nummerbord te beplakken uit onvrede. Want dat zal ze leren.
Ik merk btw niks van die psychopaten, misschien is dat mijn probleem. Geen idee wat ze zoal uitvoeren want in mijn leven is al jaren lang niks echt veranderd waar Brussel voor gezorgd heeft.
Nou ik zal actie ondernemen als het me allemaal teveel wordtquote:Op maandag 23 februari 2015 10:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, stil in een hoekje gaan zitten grienen of helemaal wappie met clusterbommen gaan gooien is ook niet mijn manier.
Maar een beetje weten hoe de politieke toekomst van Europa eruitziet (een federatie wordt het, er is geen kwestie van keuze ofzo, dat is de enige weg) en je realiseren dat Nederland (nog meer) een nettobetalend provincietje van die superstaat gaat worden (en je daartegen verzetten als je de kans hebt, ik vind het afplakken van die vreselijke vlag een ludiek gebaar), lijkt me voor je leven wel handig.
Als je werkelijk denkt dat "Brussel" niks voor je bepaalt, dan zeker....
Ja, dat is dus de kikker in de pan.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:28 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nou ik zal actie ondernemen als het me allemaal teveel wordt
Ga je dan Femen op Brussel, ja?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:28 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nou ik zal actie ondernemen als het me allemaal teveel wordt
Je kenteken wordt niet onleesbaar als je die vermaledijde vlag (waar wij niet om gevraagd hebben) afplakt.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:32 schreef piekartz87 het volgende:
Je kenteken heeft een bepaalde functie, daar hoor je gewoon niks over heen te plakken.
Je plakt toch ook niks over je eurobiljetten heen?
Hoorden?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kenteken wordt niet onleesbaar als je die vermaledijde vlag (waar wij niet om gevraagd hebben) afplakt.
En wat "hoort" mag men lekker stoppen bij die andere dingen die "hoorden" zoals je kinderen slaan, zondags naar de kerk en Duitsers een beetje haten.
Gast, lees dit nog eens terug...quote:Op maandag 23 februari 2015 10:32 schreef piekartz87 het volgende:
Je kenteken heeft een bepaalde functie, daar hoor je gewoon niks over heen te plakken.
Je plakt toch ook niks over je eurobiljetten heen?
Je vergelijkingen kloppen van geen kant. Wil jij nu zeggen dat ik geen stickertje op mijn paspoort mag plakken?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:42 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Hoorden?
Daar zit een duidelijk verschil in, nee het wordt niet onleesbaar en de boete is wat overdreven imo.
Een kenteken is een identificatie middel voor je auto, je plakt ook geen kekke stickers over je paspoort toch?
Zondag naar de kerk gaan is iets wat hoort volgens mentaal beperkte mensen, daar heb ik niks mee te maken.
in principe mag dat niet, het is een staatsdocumentquote:Op maandag 23 februari 2015 11:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je vergelijkingen kloppen van geen kant. Wil jij nu zeggen dat ik geen stickertje op mijn paspoort mag plakken?
Wat is je bron? Ik heb nl. al jaren een of andere bagagesticker achter op mijn paspoort zitten. Nog nooit problemen mee gehad (en ja, ik heb veel gevlogen).quote:Op maandag 23 februari 2015 11:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
in principe mag dat niet, het is een staatsdocument
ik zal zo eens zoeken,maar het klopt daar kijkt geen hond naar maar strikt gezien mag het nietquote:Op maandag 23 februari 2015 11:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is je bron? Ik heb nl. al jaren een of andere bagagesticker achter op mijn paspoort zitten. Nog nooit problemen mee gehad (en ja, ik heb veel gevlogen).
Je zult maar een bekeuring van ¤ 147,- krijgen voor een bagagesticker op je paspoortquote:Op maandag 23 februari 2015 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal zo eens zoeken,maar het klopt daar kijkt geen hond naar maar strikt gezien mag het niet
quote:Op zondag 22 februari 2015 09:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niks mis met een sticker, maar dan hoor je het niet op je kenteken te plakken.
[ afbeelding ]
In Israel krijg je vaak i.p.v. een stempel gewoon een sticker achterop. Ivm met haatbaardlanden die het niet zo leuk vinden als je in Israel bent geweest. Aan je kenteken gaat overigens geen kenmerk verloren zoals ik al zei ben ik in Köln geflitst en de boete kwam gewoon binnen in Nederland. Zolang je NL ongedeerd laat gaat er niks van identificatie verloren.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal zo eens zoeken,maar het klopt daar kijkt geen hond naar maar strikt gezien mag het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |