die doet het wel met de ogg broadcaster? dat maakt niet uit?quote:
Heb laatst kunnen draaienquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die doet het wel met de ogg broadcaster? dat maakt niet uit?
quote:
sorry sorry sorryquote:
Ik zou 80's gaan doen vanavondquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga maar tot je geen zin meer hebt.
Wat voor soort muziek heb jij eigenlijk?
ik heb W7. maar wist niet zeker of het goed gaat met de ogg encoderquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb laatst kunnen draaien
In combinatie met W8.1 wel een hel, maar toch.
Geeft nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
sorry sorry sorry
Ik wist het gewoon echt niet meer.
ah, dan moet ik eens naar jou luisterenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zou 80's gaan doen vanavondIk heb meestal punkrock
dat is ucciequote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Geeft nietJe klinkt zo lief en schattig
.
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb W7. maar wist niet zeker of het goed gaat met de ogg encoder
Geen w8.1, dus hf.quote:
Ik ben ook nog heel jong en lief en onschuldig en schattigquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Geeft nietJe klinkt zo lief en schattig
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben ook nog heel jong en lief en onschuldig en schattigIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:17 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ook...
Ja precies, jaren '80..dat is de muziek van onze uh..vooroudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Mn lievelingstquote:
quote:
ik zeg toch ook gelukkigquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]hey niet haten...daar houd ik ook van.
ja, hiep hoi toi toi toiquote:
Ik ken je al een tijdje.quote:
nu de hamvraag: is dat goed of slechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |