35quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TofWat was de piek met luisteraars overigens?
Wow.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
35meer konden er niet in, maar via dat andere linkje kunnen ze ook luisteren als hij vol zit.
Dus die zijn niet eens meegeteld.
Ohnee ik zie 34, dus nog 1 en hij zat vol. Dus neem de volgende keer die andere link ook maar op in de OPquote:
Tuurlijk tuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:26 schreef Uccie het volgende:
Volgende keer probeer ik mee te luisteren.
En vanavond ook...plus ik beloof vanavond mijn pc draaiklaar te krijgen
Wat uccie zegt.quote:
Dat neem ik niet zo serieus meer, die zegt al 4 weken ECHT DEZE WEEK haar computer in orde te maken.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:39 schreef Fokker89 het volgende:
Van de week vroeg ze het wachtwoord voor het rooster, ik dacht dat er eindelijk wat zou gebeuren. Maar na 3 uur F5en op het rooster heb ik de hoop maar opgegeven.
Welke conflicten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:43 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
De grote conflicten tussen ONZ en KLB bespreken natuurlijk!
Dat ONZ-users eens in de zoveel tijd weer met z'n allen tegelijk naar KLB gaan en alles verneuken.quote:
Watquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat ONZ-users eens in de zoveel tijd weer met z'n allen tegelijk naar KLB gaan en alles verneuken.
Ik ouwehoer maar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat
Gister dacht ik een prima samenwerking tussen Gutter(ONZ) en KLB
Hand in hand!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:53 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik ouwehoer maar.
Ik denk dat KLB en ONZ samen mooie tijden tegemoet gaan!
Ik heb nog 4 uur voor deze week over isquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat neem ik niet zo serieus meer, die zegt al 4 weken ECHT DEZE WEEK haar computer in orde te maken.
morgen toch ook nog?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 uur voor deze week over is
Dat is waar...en maar goed ook, want ik ben zojuist mijn geluid weer kwijtquote:
wat heb je met je pc gedaan dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is waar...en maar goed ook, want ik ben zojuist mijn geluid weer kwijt
Ik denk het verkeerde vinkje aangezet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat heb je met je pc gedaan dan?
Lol even iets anders zoeken danquote:
ow, je draait al?quote:
ja die heb ik ingestartquote:
ah, okequote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:58 schreef Uccie het volgende:
Ik was zowaar NIET degene die Boyzone draaide...had wel gekund natuurlijk.
geluid lijkt primaquote:
Als ik nu een beetje in lijn zit met de muziek dan laat ik het, kan ik wel het hele geheel iets opschoeven indien nodig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:03 schreef rulerofdeath het volgende:
de muziek leek wel oke. je stem is al wel wat harder geworden.
ja, dat kan ook een oplossing zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:07 schreef Uccie het volgende:
Misschien moet ik gewoon wat harder praten
dit dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |