XDXDXDquote:Op zondag 22 februari 2015 01:53 schreef gymbo het volgende:
ik ga eens rondzien in andere topics bij uitgaan .... wie weet wat kom ik tegen
ik weet wel dat tinder niet mijn grote vriend is =D
quote:Op zondag 22 februari 2015 01:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee nee, hij is op de goede weg! Smeer hem een Aussie aan en alles komt goed!
https://www.google.nl/sea(...)133&bih=1061&dpr=0.9quote:
dude, da is zo een ...hoe noemen wij da in belgie .... een jumpers pakske ,vo die hardcore mannekes ...quote:Op zondag 22 februari 2015 01:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)133&bih=1061&dpr=0.9
Kijk man, dat is echt supermooi en echt serieus vet. Als je in die shit gaat lopen komen ze als vliegen op je af!
De roze-zwarte, rechtsboven.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)133&bih=1061&dpr=0.9
Kijk man, dat is echt supermooi en echt serieus vet. Als je in die shit gaat lopen komen ze als vliegen op je af!
XDquote:Op zondag 22 februari 2015 01:57 schreef gymbo het volgende:
[..]
dude, da is zo een ...hoe noemen wij da in belgie .... een jumpers pakske ,vo die hardcore mannekes ...
Huh? Dat is echt woest-geil hier, ik weet niet wat je met jumpers pakske bedoelt trouwens.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:57 schreef gymbo het volgende:
[..]
dude, da is zo een ...hoe noemen wij da in belgie .... een jumpers pakske ,vo die hardcore mannekes ...
Die heb ik maar dan in rood-rozequote:Op zondag 22 februari 2015 01:57 schreef mootie het volgende:
[..]
De roze-zwarte, rechtsboven.
Zou glijen
alleen gabbers dragen dat hier , ik heb er geen bezwaar tegen... tis gewoon niet mijn smaak en heb er zo mijn meningen over =Dquote:Op zondag 22 februari 2015 02:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Huh? Dat is echt woest-geil hier, ik weet niet wat je met jumpers pakske bedoelt trouwens.
[..]
Die heb ik maar dan in rood-roze
Hihiquote:Op zondag 22 februari 2015 02:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Huh? Dat is echt woest-geil hier, ik weet niet wat je met jumpers pakske bedoelt trouwens.
[..]
Die heb ik maar dan in rood-roze
Serieus? Dat is hier echt heel normaal, dat dragen we gewoon allemaal, zelfs in het zakenleven zie je mensen dit dragen in plaats van driedelig pakquote:Op zondag 22 februari 2015 02:01 schreef gymbo het volgende:
[..]
alleen gabbers dragen dat hier , ik heb er geen bezwaar tegen... tis gewoon niet mijn smaak en heb er zo mijn meningen over =D
Dat vroeg ik ook aan je moeder over jou, maar hetzelfde antwoord werd gegeven aan de OP. Denk ik. Of er moet een LIF mod zijn hier.quote:
Maar tegenwoordig wel met een strak shirtje ipv een xxl. Staat toch wat netter op het werk.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Serieus? Dat is hier echt heel normaal, dat dragen we gewoon allemaal, zelfs in het zakenleven zie je mensen dit dragen in plaats van driedelig pak
quote:Op zondag 22 februari 2015 02:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook aan je moeder over jou, maar hetzelfde antwoord werd gegeven aan de OP. Denk ik. Of er moet een LIF mod zijn hier.
Inderdaad, maar dan wel met het jasje half open, dat is dan een beetje casual toch nog. Ik vind dat wel fijn hoor, ik kom elke dag nog in m'n aussie op het werk, lekker relaxed sfeertje verder.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig wel met een strak shirtje ipv een xxl. Staat toch wat netter op het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |