Dat vergt veel geduld en veel liefde ... en ik weet niet hoeveel Koen daarvan heeft...quote:Op zondag 22 februari 2015 01:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
Eens ,en als partner moet je daar mee omgaan,en soms bovenstaan.
ze heeft nu ook erkend dat ze waarschijnlijk nooit van die medicijnen af gaat komenquote:Op zondag 22 februari 2015 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat, dat bedoel ikbij tegenslag is het gelijk weer mis en soms gewoon zomaar ineens...
moeilijk hoor...
nou, meer dan genoeg, het feit dat vrijwel alle vrienden d'r al lang gedumpt zouden hebben zegt al veelquote:Op zondag 22 februari 2015 01:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat vergt veel geduld en veel liefde ... en ik weet niet hoeveel Koen daarvan heeft...
Je hebt gelijk ,ik kan niet voor een ander spreken.....quote:Op zondag 22 februari 2015 01:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat vergt veel geduld en veel liefde ... en ik weet niet hoeveel Koen daarvan heeft...
Tja, ze heeft een psygisch probleem dus...quote:Op zondag 22 februari 2015 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze heeft nu ook erkend dat ze waarschijnlijk nooit van die medicijnen af gaat komen
In December had ze het kennelijk weer extra moeilijk (merkte ik al wel) en heeft ze weer extra medicijnen aangevraagd
Shit man... Hugs voor Koen...quote:Op zondag 22 februari 2015 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou, meer dan genoeg, het feit dat vrijwel alle vrienden d'r al lang gedumpt zouden hebben zegt al veel
Ik hou nog steeds zielsveel van d'r en wil de kids ook niet missen
Dat klinkt in elk geval hoopvol, maar ik wens je wel heel veel sterkte toequote:Op zondag 22 februari 2015 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou, meer dan genoeg, het feit dat vrijwel alle vrienden d'r al lang gedumpt zouden hebben zegt al veel
Vraag? Krijg jij ook hulp in het traject?quote:Op zondag 22 februari 2015 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je trouwt met elkaar en dat is in goede en in slechte tijden.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, ze heeft een psygisch probleem dus...
Was het anders geweest als ze een lichamelijk probleem had?
Beide kan je zelf niks aan doen...
Zou ik niet doen als ik jou was... die antidepressiva, jij weet heel goed wat de oorzaak is, je vrouwquote:Op zondag 22 februari 2015 01:25 schreef Koen66 het volgende:
ik merkte in 2013 op vakantie dat het ook niet zo lekker met me ging (kon er minder van genieten ook al zaten we op een resort in Mexico) Gin in najaar naar huisarts en die wilde me ook gelijk aan de antidepressiva hebben
daarom heb ik dat ook geweigerd. Later bij 2e huisarts verwijsbrief gekregen voor psycholoog.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou ik niet doen als ik jou was... die antidepressiva, jij weet heel goed wat de oorzaak is, je vrouw
is ''ziek'' en daar wordt je niet vrolijk van...
Dat zou niet eerlijk zijn idd,. // Er is gewoon iets anders misquote:Op zondag 22 februari 2015 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je trouwt met elkaar en dat is in goede en in slechte tijden.
Ze is in die jaren ook fors aangekomen, daar dump ik d'r ook niet voor, ook al wil het oog ook wel wat
Tja, van dat soort medicijnen wordt je ook niet actiever en vaak is het een bijwerking, datquote:Op zondag 22 februari 2015 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je trouwt met elkaar en dat is in goede en in slechte tijden.
Ze is in die jaren ook fors aangekomen, daar dump ik d'r ook niet voor, ook al wil het oog ook wel wat
Eerst véél praten... niet meteen aan de pillen zou ik zeggen, er moet er minstens ééntje helderquote:Op zondag 22 februari 2015 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom heb ik dat ook geweigerd. Later bij 2e huisarts verwijsbrief gekregen voor psycholoog.
Jaar niets mee gedaan, en pas 2 weken terug intake gesprek gehad, want ik wil de zon in m'n leven weer terug
Blijven praten. En een psycholoog doet geen pillen.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom heb ik dat ook geweigerd. Later bij 2e huisarts verwijsbrief gekregen voor psycholoog.
Jaar niets mee gedaan, en pas 2 weken terug intake gesprek gehad, want ik wil de zon in m'n leven weer terug
ik moet er niet aan denken, pillen, ik zie dagelijks dat het wel wat goeds doet (ze kan functioneren) maar ook veel kwaadsquote:Op zondag 22 februari 2015 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Eerst véél praten... niet meteen aan de pillen zou ik zeggen, er moet er minstens ééntje helder
blijven lijkt me... je hebt tenslotte ook nog 2 kinderen rondlopen...
Ik hoop dat jullie het samen gaan redden, wordt nog een lange weg Koen...quote:Op zondag 22 februari 2015 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken, pillen, ik zie dagelijks dat het wel wat goeds doet (ze kan functioneren) maar ook veel kwaads
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |