quote:Op zondag 22 februari 2015 01:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom, WAAROM is je vloer bedekt met oudhollandse-tegeltjes?srsly.
Die heb ik ook nog wel! Maar die kun je gewoon nog kopen, volgens mij....quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 01:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ze nemen gratis spullen aan.
Da´s m´n vloer nietquote:Op zondag 22 februari 2015 01:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom, WAAROM is je vloer bedekt met oudhollandse-tegeltjes?srsly.
Die was ook echt duur....quote:Op zondag 22 februari 2015 01:30 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Gaaf!
Die heb ik nog nooit gezien zelfs
Tussen de 50 en 800euquote:Op zondag 22 februari 2015 01:30 schreef agter het volgende:
[..]
Wat kost zo'n trainingspak eigenlijk?
Toen kostte dit, serieus, fl.400/500,-quote:Op zondag 22 februari 2015 01:30 schreef agter het volgende:
[..]
Wat kost zo'n trainingspak eigenlijk?
Dat gaat wel ver.quote:
En dat draag je dan op 90s feesten, op de camping of als je aan het klussen bent?quote:
Nicequote:Op zondag 22 februari 2015 01:33 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Boh, deze heb ik nog staan
Oe! Hipster van 30 jaar geleden gespotquote:Op zondag 22 februari 2015 01:33 schreef Lienekien het volgende:
Dat gaat wel ver.
Style Council. Hipper werd het niet.
Nopequote:Op zondag 22 februari 2015 01:32 schreef mootie het volgende:
Even praktisch, pakt textielverf wel op die nylonmeuk?
Ja.. Hardcore feesten in het algemeen idd.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:33 schreef agter het volgende:
[..]
En dat draag je dan op 90s feesten, op de camping of als je aan het klussen bent?
(ik zit hier, voor het eerst in heel lange tijd, hardop te lachen om een topic)quote:
Headstart for happinessquote:Op zondag 22 februari 2015 01:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat gaat wel ver.
Style Council. Hipper werd het niet.
Werd dan wel weer een keer tijd.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
(ik zit hier, voor het eerst in heel lange tijd, hardop te lachen om een topic)
Hou op! Straks ga je nog beweren dat je ineens humor hebtquote:Op zondag 22 februari 2015 01:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
(ik zit hier, voor het eerst in heel lange tijd, hardop te lachen om een topic)
quote:Op zondag 22 februari 2015 01:34 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ja.. Hardcore feesten in het algemeen idd.
Hier bijvoorbeeld, ~2 maanden geleden
Hallo. Oud wijf! Jij bent nog een haske jonkie!quote:Op zondag 22 februari 2015 01:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]oeh, Pandemonium heb ik van gehoord van een aantal oude vrienden, schijnt inderdaad een leuk feestje te zijn. Ik zou echt spontaan weer eens naar zo'n feest gaan, maar ik houd het niet meer vol denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |