Maar wanneer draag je die broek eigenlijk tegenwoordig nog?quote:Op zondag 22 februari 2015 01:25 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Hehe je snapt me!
Had ik er maar mee tussen de lakens geklust, dan zat die vlek er nu niet meer![]()
![]()
Eigen schuldquote:Op zondag 22 februari 2015 01:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit topic gaat echt de verkeerde kant op....
Ik heb de boel ff op 300% gezet, en volgens mij ben je het echtquote:Op zondag 22 februari 2015 01:26 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit topic gaat echt de verkeerde kant op....
Op nineties-feesten, natuurlijk!quote:Op zondag 22 februari 2015 01:27 schreef agter het volgende:
[..]
Maar wanneer draag je die broek eigenlijk tegenwoordig nog?
quote:Op zondag 22 februari 2015 01:27 schreef Zwappel het volgende:
Als we dan toch offtopic gaan;
[ afbeelding ]
Hier de gehele outfit, nog voordat m'n broek quasi-overleden was![]()
Ho ho, alles wordt op een gegeven moment weer hip! Ook de Aussie in actuele retrolook!quote:Op zondag 22 februari 2015 01:27 schreef agter het volgende:
Maar wanneer draag je die broek eigenlijk tegenwoordig nog?
Er beginnen dingen op hun plek te vallen.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:27 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb de boel ff op 300% gezet, en volgens mij ben je het echt![]()
![]()
Ruffneckquote:Op zondag 22 februari 2015 01:27 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
Love the shoes en je tassiequote:Op zondag 22 februari 2015 01:27 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moeten wij samen Doe Maar gaan luisteren of zoquote:Op zondag 22 februari 2015 01:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er beginnen dingen op hun plek te vallen.
Met een Lonsdale sweater, zeker?quote:Op zondag 22 februari 2015 01:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Op nineties-feesten, natuurlijk!
Scene leeft nogsteeds, wel redelijk underground weliswaar!quote:Op zondag 22 februari 2015 01:27 schreef Five_Horizons het volgende:
Op nineties-feesten, natuurlijk!
Kringloopwinkel.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:27 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
Onze jeugdzonde.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:29 schreef Queller het volgende:
[..]
Misschien moeten wij samen Doe Maar gaan luisteren of zo
Ik hou van jouquote:Op zondag 22 februari 2015 01:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er beginnen dingen op hun plek te vallen.
Nee, ze nemen gratis spullen aan.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:30 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Nope, het is nog flink aan de prijs ook..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |