abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164694301
Wacht is Baloe een flikker?
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:05:54 #177
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_164694526
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 23:00 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Weer zo'n feel good hippie artikel over 'negatieve' mensen. Het leven is nou eenmaal niet altijd rozengeur en manenschijn. Negatieve mensen belichten vaak een kant van het verhaal wat dichterbij de werkelijkheid zit dan iemand die het vanaf een roze wolk bekijkt.
das meteen weer zo'n hokje waar jij het in plaatst. Er is gewoon een klein percentage mensen die erg moeilijk is om mee om te gaan, omdat ze altijd in strijd met alles en iedereen zijn. Dingen altijd op zichzelf betrekken (op negatieve, aanvallende manier) de meeste mensen hebben dat niet zo heftig, dus is dat doorgaans niet echt nice om mee te levelen. Das niet op een roze wolk zitten, maar gewoon meer rust in je hoofd hebben en dat zo willen houden.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_164698916
quote:
15s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:21 schreef Zaebos het volgende:
Wow.... Dit is dus ook een topic van Baloe-de-beer? Dit is best wel ernstig. Als hij nou 's normaal zou doen...
Dude, ga in therapie of zo. Dit is best tragisch :')
pi_164699355
Nou dan neuk je toch lekker niet, blijft er meer voor de rest over om te neuken.
Play hard, go pro.
pi_164702182
edit:

stomme kick van een 2015 topic, laat maar
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_164731552
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:28 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Newsflash: Minstens 50% van Nederland haat moslims. Of beter gezegd minstens 50% van de wereld. Ze worden overal uitgekotst. Alleen naïeve flikkers als jij proberen deze mensen op te dringen aan het verstandige deel van het volk.

Maar mark my words, het goed zal overwinnen van het kwaad, en de zieke geest die islam heet zal niet zegevieren.

Helaas zal er eerst heel veel bloed gaan vloeien voordat dit kwaad verdelgt zal worden. En dat hebben we dan allemaal te danken aan de domme Europeanen waaronder jijzelf.
Dat valt allemaal wel mee. Bijna niemand haat per definitie moslims, veel mensen hebben gewoon een negatief beeld van de islam i.v.m extremisten, marokkaans straattuig, nationalistische turken, massa immigratie, etc. Mensen associeren het woord 'moslim' met deze dingen, dat is gewoon menselijk.
Als er echter een moslim door de supermarkt loopt, of in de klas zit, of op het werk, kan dat bijna niemand wat schelen, zolang het maar een goed persoon is. En zo hoort het.

Ja de islam brengt veel rotzooi met zich mee. Maar er topics over maken en lopen kankeren werkt enkel degenererend voor de maatschappij. Goede mensen die islamitisch zijn verzuren, kut tokkies die al moeite hebben met de ingewikkelde psyche van de mens en dus alleen in hokjes denken raken nog meer in de war, en mensen als jij praten jezelf enkel negativiteit aan. Dus alhoewel het lekker kan voelen om je af te zetten tegen hele groepen mensen op basis van etniciteit en of ideologie, het doet niet veel goeds voor de maatschappij of jezelf.

Ik heb zelf niks met religie en dommigheid, en ik denk dat de islam als populaire religie relatief goed gepaard gaat met geweld, dommigheid, seksisme, homofobie, etc.Dus het liefst zou ik die religie(en religie in het algemeen) zien verdwijnen, maar die macht heb ik niet. Toch zul je mij niet snel haten op iemand omdat diegene moslim is, ik zal iemand alleen haten als hij voldoet aan het beeld dat ik van een slecht persoon heb(racisme, seksisme, homofobie, etc) ongeacht zijn etniciteit of religie. Met andere woorden, behandel anderen op basis van hun gedrag, en 5 keer per dag bidden valt bij mij niet onder het kader slecht gedrag. :)

ps, als je mij aanziet voor een homohater omdat ik je eerder bestempelde als 'flikker' moet je dat niet al te serieus nemen. Het woord flikker is vooral populair als pejoratieve term voor homo's, maar veel mensen gebruiken het gewoon als woord voor zeikerds of irritante mensen.

[ Bericht 1% gewijzigd door NobodyKerz op 21-08-2016 13:54:57 ]
pi_164732139
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 23:00 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Weer zo'n feel good hippie artikel over 'negatieve' mensen. Het leven is nou eenmaal niet altijd rozengeur en manenschijn. Negatieve mensen belichten vaak een kant van het verhaal wat dichterbij de werkelijkheid zit dan iemand die het vanaf een roze wolk bekijkt.
Dit vind ik nou altijd zo irritant aan dat links vs rechts gedoe. Waarom willen ze weinig mensen in het midden zitten.
Je kan de negatieve dingen belichten en er rationeel mee om gaan, dat is wat ik probeer. Zie mijn bovenstaande post.

Links en rechts willen zichzelf zo hard mogelijk tegen elkaar afzetten waardoor je extreem links en extreem recht krijgt. De één wil vluchtelingen allemaal het land uit hebben omdat de ander zoveel mogelijk naar binnen wil halen. De één vind dat de islam nooit de oorzaak kan zijn van geweld dus stelt de ander dat de islam alleen maar geweld veroorzaakt.
pi_164741230
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:23 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Dat valt allemaal wel mee. Bijna niemand haat per definitie moslims, veel mensen hebben gewoon een negatief beeld van de islam i.v.m extremisten, marokkaans straattuig, nationalistische turken, massa immigratie, etc. Mensen associeren het woord 'moslim' met deze dingen, dat is gewoon menselijk.
Als er echter een moslim door de supermarkt loopt, of in de klas zit, of op het werk, kan dat bijna niemand wat schelen, zolang het maar een goed persoon is. En zo hoort het.

Ja de islam brengt veel rotzooi met zich mee. Maar er topics over maken en lopen kankeren werkt enkel degenererend voor de maatschappij. Goede mensen die islamitisch zijn verzuren, kut tokkies die al moeite hebben met de ingewikkelde psyche van de mens en dus alleen in hokjes denken raken nog meer in de war, en mensen als jij praten jezelf enkel negativiteit aan. Dus alhoewel het lekker kan voelen om je af te zetten tegen hele groepen mensen op basis van etniciteit en of ideologie, het doet niet veel goeds voor de maatschappij of jezelf.

Ik heb zelf niks met religie en dommigheid, en ik denk dat de islam als populaire religie relatief goed gepaard gaat met geweld, dommigheid, seksisme, homofobie, etc.Dus het liefst zou ik die religie(en religie in het algemeen) zien verdwijnen, maar die macht heb ik niet. Toch zul je mij niet snel haten op iemand omdat diegene moslim is, ik zal iemand alleen haten als hij voldoet aan het beeld dat ik van een slecht persoon heb(racisme, seksisme, homofobie, etc) ongeacht zijn etniciteit of religie. Met andere woorden, behandel anderen op basis van hun gedrag, en 5 keer per dag bidden valt bij mij niet onder het kader slecht gedrag. :)

ps, als je mij aanziet voor een homohater omdat ik je eerder bestempelde als 'flikker' moet je dat niet al te serieus nemen. Het woord flikker is vooral populair als pejoratieve term voor homo's, maar veel mensen gebruiken het gewoon als woord voor zeikerds of irritante mensen.
Er zijn zeker goede mensen die zichzelf moslim noemen. Ik ken ook moslims die ik mag als individu. Desalniettemin wil ik de religie zelf zien verdwijnen. Vrede en de islam gaan gewoon niet hand in hand. Daar ben ik van overtuigd. Dus nu trek ik een streep en zeg ik gewoon heel duidelijk ''NEE''. Als ik het van tienduizend kanten moet bekijken brengt dat net zo goed niets. De islam moet gewoon weg uit Europa. Als gematigde moslims dan werkelijk zo gematigd zijn laten ze het dan ook los. Zo niet horen ze hier nu eenmaal niet thuis naar mijn mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')