quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 22:28 schreef Baloe-de-Beer het volgende:[..]
Newsflash: Minstens 50% van Nederland haat moslims. Of beter gezegd minstens 50% van de wereld. Ze worden overal uitgekotst. Alleen naïeve flikkers als jij proberen deze mensen op te dringen aan het verstandige deel van het volk.
Maar mark my words, het goed zal overwinnen van het kwaad, en de zieke geest die islam heet zal niet zegevieren.
Helaas zal er eerst heel veel bloed gaan vloeien voordat dit kwaad verdelgt zal worden. En dat hebben we dan allemaal te danken aan de domme Europeanen waaronder jijzelf.
Dat valt allemaal wel mee. Bijna niemand haat per definitie moslims, veel mensen hebben gewoon een negatief beeld van de islam i.v.m extremisten, marokkaans straattuig, nationalistische turken, massa immigratie, etc. Mensen associeren het woord 'moslim' met deze dingen, dat is gewoon menselijk.
Als er echter een moslim door de supermarkt loopt, of in de klas zit, of op het werk, kan dat bijna niemand wat schelen, zolang het maar een goed persoon is. En zo hoort het.
Ja de islam brengt veel rotzooi met zich mee. Maar er topics over maken en lopen kankeren werkt enkel degenererend voor de maatschappij. Goede mensen die islamitisch zijn verzuren, kut tokkies die al moeite hebben met de ingewikkelde psyche van de mens en dus alleen in hokjes denken raken nog meer in de war, en mensen als jij praten jezelf enkel negativiteit aan. Dus alhoewel het lekker kan voelen om je af te zetten tegen hele groepen mensen op basis van etniciteit en of ideologie, het doet niet veel goeds voor de maatschappij of jezelf.
Ik heb zelf niks met religie en dommigheid, en ik denk dat de islam als populaire religie relatief goed gepaard gaat met geweld, dommigheid, seksisme, homofobie, etc.Dus het liefst zou ik die religie(en religie in het algemeen) zien verdwijnen, maar die macht heb ik niet. Toch zul je mij niet snel haten op iemand omdat diegene moslim is, ik zal iemand alleen haten als hij voldoet aan het beeld dat ik van een slecht persoon heb(racisme, seksisme, homofobie, etc) ongeacht zijn etniciteit of religie. Met andere woorden, behandel anderen op basis van hun gedrag, en 5 keer per dag bidden valt bij mij niet onder het kader slecht gedrag.
ps, als je mij aanziet voor een homohater omdat ik je eerder bestempelde als 'flikker' moet je dat niet al te serieus nemen. Het woord flikker is vooral populair als pejoratieve term voor homo's, maar veel mensen gebruiken het gewoon als woord voor zeikerds of irritante mensen.
[ Bericht 1% gewijzigd door NobodyKerz op 21-08-2016 13:54:57 ]