Alberg toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker. Weet jij nog welke speler een juweel van een doelpunt scoorde die vanavond ook scoorde?
Zit vooral te kijken hoe ik dat ga doen haha, op het vak waar ik zit is geen losse kaart verkoop. Maar als 1 van de gasten een keer niet gaat dan leen ik die seizoenskaart wel, gaan we daar op!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weet je wat we verlengen het tot daadwerkelijk een maand. Heerenveen thuis telt ook nog mee.
Alberg scoorde de 2-3, vandaar.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over de kogel van Poulsen
Je zit in het tokkievak?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit vooral te kijken hoe ik dat ga doen haha, op het vak waar ik zit is geen losse kaart verkoop. Maar als 1 van de gasten een keer niet gaat dan leen ik die seizoenskaart wel, gaan we daar op!
Prima, maar voel je tot niks verplichtquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit vooral te kijken hoe ik dat ga doen haha, op het vak waar ik zit is geen losse kaart verkoop. Maar als 1 van de gasten een keer niet gaat dan leen ik die seizoenskaart wel, gaan we daar op!
No munniequote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:05 schreef Ties02 het volgende:
Waarom heeft Feyenoord Haller niet gekocht dan
goed filmpje blijft datquote:
Belofte maakt schuld!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima, maar voel je tot niks verplicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |