Ze laten de mooiste wedstrijden als laatste zien? Wat is dat voor commerciële onzin?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb ongelofelijk veel zin in morgen. U ook?
De volgorde van de samenvattingen morgen
PSV - FC Dordrecht
Willem II - Ajax
Feyenoord - Excelsior
SC Heerenveen - FC Groningen
FC Twente - Vitesse
Ranglijstvolgorde. Ik twijfel of ze SCH - FCG en TWE-VIT omdraaienquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze laten de mooiste wedstrijden als laatste zien? Wat is dat voor commerciële onzin?
Dat deden ze bij De Wedstrijden ookquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze laten de mooiste wedstrijden als laatste zien? Wat is dat voor commerciële onzin?
JIJ HAD MIJ VOOR GEK AANGEZIENquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
Als jullie me dit 5 minuten geleden hadden gezegd had ik het niet geloofd.
Nee hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JIJ HAD MIJ VOOR GEK AANGEZIEN
quote:
Misschien moet hij Kramer maar verkopenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Fraser heeft nu weer een kutweekend
Die dekselse Kramer ondermijnt zijn visiequote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Fraser heeft nu weer een kutweekend
Daar zie ik die gek rustig voor aanquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet hij Kramer maar verkopen
In ieder geval alweer 3p!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Net op tijd thuis voor de samenvatting van ADO
Balen dat ik niet kon vanavond
SMS Poep On naar 9090quote:
Hard werken en degraderen is die visie van Fraserquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die dekselse Kramer ondermijnt zijn visie
Wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Net op tijd thuis voor de samenvatting van ADO
Balen dat ik niet kon vanavond
AGOVVquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
Brani, Lef en Flair, waar spelen die?
Bquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer verloor ADO voor het laatst een thuiswedstrijd?
A. Op de openingsdag
B. Eind september
C. Eind 2014
Jazeker. Weet jij nog welke speler een juweel van een doelpunt scoorde die vanavond ook scoorde?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |