SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Dat is geen leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zit ik net bij PSV - Dord
Daarom juist, dat is gewoon even een wok-over.quote:
Je bent zelf een lekker spelertje.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:24 schreef Flippiee het volgende:
Al is dos Santos wel een lekker spelertje
Eerste helft was treurig, daarna moest ik weg en heb ik niets gezien. Nu distantieer ik me volledig van HER-UTRquote:
Niet allemaal tegelijk. PSV-Dordt boeit me echt niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk dus geen idee hoe ik dat ga kijken.
Computer & laptop aan en meerdere schermen maar doen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent zelf een lekker spelertje.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:25 schreef MouzurX het volgende:
Wie speelt er eigenlijk tegenwoordig bij AZ?
Hoor er nooit wat over, bij VI ook niet, terwijl ze wel gewoon 3/4de staan en waarschijnlijk in de zomer dus wel voor EL moeten spelen.
Op de degelijke resultaten na gebeurt er ook geen fuck bij AZquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:25 schreef MouzurX het volgende:
Hoor er nooit wat over, bij VI ook niet, terwijl ze wel gewoon 3/4de staan en waarschijnlijk in de zomer dus wel voor EL moeten spelen.
Steven Berghuisquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:25 schreef MouzurX het volgende:
Gudelj natuurlijk, dat is de grote man. Verder Hupperts van Roda, Dos Santos die over vijf jaar bij een topclub speelt. Esteban in de goal. Veel verder kom ik ook niet zo 1-2-3.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:25 schreef MouzurX het volgende:
Berghuis verdammtquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ heeft buiten Gudelj ook geen interessante spelers.
Hupperts.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ heeft buiten Gudelj ook geen interessante spelers.
Ga weg. Die kan er he-le-maal niets vanquote:
Die heeft soms een leuke actie maar dit is zijn top.quote:
Wel de nieuwe Robben volgens Stijnquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga weg. Die kan er he-le-maal niets van
Berghuis is best aardig nogquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gudelj natuurlijk, dat is de grote man. Verder Hupperts van Roda, Dos Santos die over vijf jaar bij een topclub speelt. Esteban in de goal. Veel verder kom ik ook niet zo 1-2-3.
Tof dat ze hem linksbuiten neerzetten terwijl met links ongelofelijk triest is.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga weg. Die kan er he-le-maal niets van
Nou je het zegt, die herken ik wel, de rest zou ik de namen echt totaal niet van weten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steven Berghuis
Nemanja Gudelj
De twee blikvangers. De rest vind ik oprecht niet bijzonder.
Ik onthoud die Dos Santos alleen maar omdat hij de voornaam heeft van een van de dwergen uit Sneeuwwitje.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, volgens LitmanenAFCA.
Cavaliers en GGMM kunnen dit bevestigen.
Las dat er iets van 50 kaarten waren verkocht. Op zich te verwachten van PSV, toch jammer. Lijkt mij echt een geweldige stad om heen te gaan, kan je zo paar dagen qua cultuur wel slijten, voetbalwedstrijdje erbij, 's avonds de lokale Russische schoonheden bewonderen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoeveel gaan er naar St. Petersburg.
Leuk uittripje hoor.
Zakelijk ploegje. Pakken de punten tegen de ploegen waartegen het hoort. Af en toe wat meevallertjes in bijvoorbeeld Amsterdam en Rotterdam. Ze halen al 18 punten tegen falende ploegen als Heracles, GAE en Dordt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou je het zegt, die herken ik wel, de rest zou ik de namen echt totaal niet van weten.
Wel mooi dat er zo'n 4 posts tegelijk komen die ongeveer hetzelfde zeggen.
Wacht wat.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik onthoud die Dos Santos alleen maar omdat hij de voornaam heeft van een van de dwergen uit Sneeuwwitje.
Cavaliers kan het niet altijd juist hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haps.
Ik weet nog dat Cava zei dat hij dat een leuke speler vond.
Tsja.
hoe doe je zo'n omgekeerde ^quote:
v?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoe doe je zo'n omgekeerde ^
Ja, die.quote:
Dat is een v, zoals in vogel en vliegtuig en Vitesse (maar pas op, in Vitesse zit een hele grote v)quote:
In Vitesse zit ook de V van vijftien punten op rij morgen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is een v, zoals in vogel en vliegtuig en Vitesse (maar pas op, in Vitesse zit een hele grote v)
Vijf keer de nulquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Vitesse zit ook de V van vijftien punten op rij morgen.
Ze zitten op het schema vier keer verliezen - vier keer niet verliezen, dus nu moeten ze weer verliezen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Vitesse zit ook de V van vijftien punten op rij morgen.
Acht ik onrealistisch. Het zou zelfs een heel vreemde wending zijn in de lijn van beide ploegen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze zitten op het schema vier keer verliezen - vier keer niet verliezen, dus nu moeten ze weer verliezen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is een v, zoals in vogel en vliegtuig en Vitesse (maar pas op, in Vitesse zit een hele grote v)
mooie.quote:
Het is toch echt een mexicaans biermerkquote:
Graagquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze zitten op het schema vier keer verliezen - vier keer niet verliezen, dus nu moeten ze weer verliezen.
[ afbeelding ]
Dat zeggen ze enkel voor de marketingquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is toch echt een mexicaans biermerk
Neuj.quote:
Keurig.quote:
Letschert?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
Ook een rebus van mijn kant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Belhassaniquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:57 schreef Tchock het volgende:
Hier, ook een rebus van mij (Š Mexicano)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
D = H
[ afbeelding ]
D = I
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Inkoppertje ditTommySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:01 schreef Tchock het volgende:
Wie kan een rebus maken van deze dude?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vytautas_Andriu%C5%A1kevi%C4%8Dius
Vytautas Andriu¨kevičiusquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ENG
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-$ha
[ afbeelding ]
Ik heb er wel Vytas van gemaakt, er kan echter prima een touw tussen.quote:
Cziommer.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:09 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
- P
[ afbeelding ]
- Komk
Cziommerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:09 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
- P
[ afbeelding ]
- Komk
Ik kon vroeger de K niet uitspreken en daar werd ik mee gepest. Door mijn ouders.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik noemde die Cziommer vroeger altijd komkommer omdat ik zijn naam te moeilijk vond #leukefeitjes
ruud de graaf?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ruud Engelmans ofzo?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cavaliers, wat was SCC slecht gisteren.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
MEN / Fotorebus #2
Jij weet deze toch wel?
Niet gezien.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavaliers, wat was SCC slecht gisteren.
Ik vind het nog heel bijzonder dat Avdic als zeer blessuregevoelige speler op kunstgras blijft hobbelen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:19 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het leuk om te zien als Avdic een doelpunt maakt want zo vaak doet hij dat niet.
Ik was leuke dingen aan het doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het 90 minuten uitgezeten.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn moeder wil niet dat ik naar PSV - Dord ga
Ze kan mijn rug op.
Kunstgras veroorzaakt helemaal geen blessures, dat was bij eerste- en tweedegeneratie velden heel soms zo. Weer zo'n idioot gerucht.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het nog heel bijzonder dat Avdic als zeer blessuregevoelige speler op kunstgras blijft hobbelen.
Wrm?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn moeder wil niet dat ik naar PSV - Dord ga
Ze kan mijn rug op.
Omdat ik ziek wasquote:
Waarom juich je voor Paul?quote:
Go Ahead, jongen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom juich je voor Paul?
Afgelopen weekquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen probeer ik voor jullie een rebus te verzinnen.
Hallerlujahquote:
Ok doeiquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou leuk zijn als het 1-2 of 2-1 wordt.
Dit ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er hoeft niet om de minuut naar dat topic gelinkt te worden he
Jawel, want van Ambr0 mag het niet hier.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er hoeft niet om de minuut naar dat topic gelinkt te worden he
Nee gewoon eens ontopic hier blijven, en van jou hoef ik niets te horen puberquote:
Ambro heeft in VBL niets te zeggen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, want van Ambr0 mag het niet hier.
Je bent geen mod en een domme Utrecht tokkie dus wegwezenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee gewoon eens ontopic hier blijven, en van jou hoef ik niets te horen puber
MADquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat een taal zegquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja gek he, al dat offtopic gedoe hier de hele avondquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een taal zeg. Ik vond je aardiger in gesprek met Tim Hofgod.
Ik weet de laatste keer dat ik op een vocaroo-link klikte nog goed. Zwarten mochten niet stemmen en stoomtreinen waren het werk van de duivel.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:30 schreef KingRoland het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfN
Je doet zelf anders niet je best om het ontopic te houden behalve schelden dus zeik niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja gek he, al dat offtopic gedoe hier de hele avond
Dat is de kracht van dit topic, maar dat zul je niet begrijpen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Verwacht jij dan dat we het de hele avond over deze fabelachtige wedstrijd hebben? Ga toch weg.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Over voetbal willen praten in het livetopic, dan heb je het echt niet begrepenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:30 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:33 schreef Tchock het volgende:
Dit is raar.Wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
28 febquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ambr0 heeft wel graag dat we over wielrennen praten in wielertopics.
Wanneer is de Omloop eigenlijk?
Had beter verwacht, jammer.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:30 schreef KingRoland het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfN
Daar gaat het niet eens om. Het gaat om de gezelligheid. De sociale functie van dit topic.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Over voetbal willen praten in het livetopic, dan heb je het echt niet begrepen
MEN / Fotorebus #2quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:37 schreef Pascalus het volgende:
Hé jongens, is er al naar dit topic gelinkt?
MEN / Fotorebus #2
En de godenzonen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse gaat overigens winnen in Pluskut
Ajax wint gewoon.quote:Op zondag 22 februari 2015 09:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over.
Het zijn maar tv-kanalen. Geen levensbedreigende ziekte.quote:Op zondag 22 februari 2015 09:29 schreef tompsv18 het volgende:
PSV - Dordrecht kanaal 1
Willem II - Ajax kanaal 3
Twente - Vitesse kanaal 5
Terecht
Ligt eraan wie daar de analisten zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn maar tv-kanalen. Geen levensbedreigende ziekte.
Stiekem vind ik die andere kanalen lekkerder dan dat oeverloze geanalyseer in de studio.
Die zit vast in Rome?quote:Op zondag 22 februari 2015 11:54 schreef tompsv18 het volgende:
Breaking News: Feyenoord speelt, maar Mario Been is er niet.
Hij is geen supporter tochquote:Op zondag 22 februari 2015 11:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is de supporter met steekwonden en een gebroken elleboog
Die zit gezellig bij de moeder van Bruins de wedstrijd te kijken.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:54 schreef tompsv18 het volgende:
Breaking News: Feyenoord speelt, maar Mario Been is er niet.
analyserenquote:Op zondag 22 februari 2015 12:10 schreef Cavaliers het volgende:
Wat de fuck doet John de Wolf in de studio
Niemand anders wilde komenquote:Op zondag 22 februari 2015 12:10 schreef Cavaliers het volgende:
John niet waarderenquote:Op zondag 22 februari 2015 12:10 schreef Cavaliers het volgende:
Hey die heb ik 2 jaar geleden op de kwalificatie EK -17 nog zien spelen.quote:
Basisdebuut, ja. Heeft wel al een aantal invalbeurten gemaakt.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hey die heb ik 2 jaar geleden op de kwalificatie EK -17 nog zien spelen.
Debuut bij Heerenveen?
Is al eerder ingevallen, maar volgens mij wel zijn eerste basisplaats. Niet zeker.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Debuut bij Heerenveen?
Ohneequote:Op zondag 22 februari 2015 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Debuut bij Heerenveen?
Niemand behalve Groningen neemt het nog serieus volgens mijquote:Op zondag 22 februari 2015 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij neemt zelfs Heerenveen die derby niet meer serieus.
Hij is veel minder gaan leven, ja.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij neemt zelfs Heerenveen die derby niet meer serieus.
De schuld van SCC.quote:
Onmogelijk met Van de Looiquote:Op zondag 22 februari 2015 12:19 schreef Groby het volgende:
Doe jullie zonnebril alvast maar op want Groningen gaat shinen
Je neemt me de woorden uit de mondquote:Op zondag 22 februari 2015 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, ja. Gelukkig dat hij FC Emmen heeft afgewezen!!!
In Groningen ook niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Niemand behalve Groningen neemt het nog serieus volgens mij
Theo Reitsma dus bij PSVquote:Op zondag 22 februari 2015 12:27 schreef Cavaliers het volgende:
Leo Driessen
Dan zit hij in ieder geval niet in Eindhoven.
Uitstekendquote:
Klinkt hetzelfde.quote:
De broer van Mimoun.quote:
Rene?quote:Op zondag 22 februari 2015 12:29 schreef Sked het volgende:
Als Reitsma maar niet bij Twente - Vitesse zit. Gewoon Van Rijswijk ofzo
Die schiet vast met scherp.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:30 schreef Cavaliers het volgende:
Sinds wanneer speelt Max Payne bij Groningen?
quote:Op zondag 22 februari 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Uitdaging voor julliepelle van amersfoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 februari 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Uitdaging voor julliePas nou op straks word Paul weer boosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral door:quote:Op zondag 22 februari 2015 12:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Pas nou op straks word Paul weer boos
Uh, oke.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:33 schreef Groby het volgende:
Gaan ze Rusnak uitfluiten omdat hij niet naar Heerenveen ging![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral door:
MEN / Fotorebus #2
Eric Addoquote:Op zondag 22 februari 2015 12:34 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ali Illegali kutkwaliteit heeft iequote:Op zondag 22 februari 2015 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Erik Nevland kijkt ook mee.
[ afbeelding ]
Giovanni Visconti?quote:Op zondag 22 februari 2015 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een leuke rebus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viscontiquote:Op zondag 22 februari 2015 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een leuke rebus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Contreras?quote:Op zondag 22 februari 2015 12:38 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat dit gaat gebeurenquote:Op zondag 22 februari 2015 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
vermoedelijke opstelling
Fischer – Sigthķrsson – Babel
Eriksen – Schöne – De Jong
Blind – Moisander – Alderweireld – Van Rhijn
Vermeer
Las ik zojuist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |