Suri-oma spreekt wel een spreukje uitquote:
Nadeel van live kijken, maar ik ga dit ook niet opnemenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:35 schreef Symphonic het volgende:
toch wel tof die muziek tussen de reclame door
Met die video in West-Berlijn opgenomen. Die muur hadden ze nooit moeten afbreken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:35 schreef Burner82 het volgende:
Nav die kaylee.... kan ik het niet laten... Moest de plaat horen
Ik kende een Kayleigh... En ze had een hele leuke broer... nou weet ik zijn naam niet meer, maar wel nog de harequote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Met die video in West-Berlijn opgenomen. Die muur hadden ze nooit moeten afbreken.
De mocca-jongen heeft de meiden voor het uit kiezenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:34 schreef Burner82 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de mocca-jongen straks
Dat hebben de meeste homo'squote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:38 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
De mocca-jongen heeft de meiden voor het uit kiezen
Maar vlak.quote:
nu niet meer, ik had verwacht dat de coaches zouden wachten op de uithaalquote:
Precies... het begon erg vlak... kwam wel goed uiteindelijkquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:41 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
nu niet meer, ik had verwacht dat de coaches zouden wachten op de uithaal
dat kan ook nog als zingen niet luktquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:41 schreef hunter2011 het volgende:
zou model kunnen zijn, mooie meid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |