SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:52 schreef Joosie200 het volgende:
Scheurtje in een spier in het bovenbeen van Beckers. Klinkt niet fijn
Een mexicanoquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die zijn om op te vreten, driemaal raden wat ik nu vreet
Nou toevallig!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Goeie, maar neen, een echte frikandel van Beckers
hmmquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Mexicano is van de concurrent van Beckers.
Wat vind je van dit feitje, Roland?quote:
Ik weet niet als het maar te vreten valt hé. Ik ga vanavond patat eten. Stijn vindt dit trouwens leuk.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van dit feitje, Roland?
Het is friet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet niet, als het maar te vreten valt hé. Ik ga vanavond patat eten. Stijn vindt dit trouwens leuk.
PSV v Dordrecht maakt niet uitquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat een flopshow vandaag. En morgen Ajax, PSV en Twente-Vitesse op dezelfde tijd
Daar kijkt toch ook niemand voor zijn plezier naarquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV v Dordrecht maakt niet uit
6-0 of zo.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar kijkt toch ook niemand voor zijn plezier naar
Ik wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar kijkt toch ook niemand voor zijn plezier naar
Zoals elk jaar na de winterstop. Kan Jans wel mooi roepen dat de ploeg gegroeid is en daar geen last meer van heeft, maar het is sinds de kerst gewoon heel matig.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
PEC is net een fractie sterker dan ADO, maar voetballend is het nog steeds niet veel soeps. Het is allemaal te slordig. De flair die PEC eerder dit seizoen had, is eraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |