SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 23-02-2015 14:54:31 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
YUR, we hoeven niet te discussiëren over het feit dat je een beetje maf bent, maar je moet wel een heel erg sterk lijf hebben. Want ondanks dat je veel van je lichaam vraagt, ben je zelden of nooit kapot. Houd dat vast!
En goed gedaan, die 41 km! Salland trail gaat helemaal goed komen. Waarschijnlijk loop je een PR bij de cpc en in Rotterdam.![]()
En ik ben ook binnen, heb mijn eerste 10 km uitgelopenIn het begin veel wind tegen, hagel en een onverwachts hoge hartslag, maar later werd het droger en voelde me best redelijk. Heb genoten ondanks dat het soms wat afzien was. Helaas deden ze niet aan medailles.... En vooralsnog niet al te veel pijntjes. Was leuk!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Iedereen die marathons en verder loopt is maf. En een sterk lichaam krijg je natuurlijk vanzelf als je goed / veel traint.
@roberto: Klasse man!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dankquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Iedereen die marathons en verder loopt is maf.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
En? Hoe hield de rug het?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
Iedereen weer binnen! Goed zo! Wij ook, na een hele 8.5km aan Darfield Dribble
Ging wel oké. Zo even rekken, strekken en douchen![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
En ik ben ook binnen, heb mijn eerste 10 km uitgelopenIn het begin veel wind tegen, hagel en een onverwachts hoge hartslag, maar later werd het droger en voelde me best redelijk. Heb genoten ondanks dat het soms wat afzien was. Helaas deden ze niet aan medailles.... En vooralsnog niet al te veel pijntjes. Was leuk!
![]()
![]()
Wel oké ook! Afgelopen week ging soepeler/beter, maar de oefeningen gisteren vroegen weer wat extra van m'n rug, dus.... beetje voorzichtig gedaan. Even getwijfeld het uit te stellen tot morgen, maar het was zúlk héérlijk weerquote:dus gewoon nu gegaan, morgen een dag rust, en kijken hoe 't maandag is weer!
Ja doei.![]()
Vind ik ook!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Iedereen die marathons en verder loopt is maf. En een sterk lichaam krijg je natuurlijk vanzelf als je goed / veel traint.
@roberto: Klasse man!
Dat tweede ook trouwens! Goed gedaan RC!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb op 26km Gogo gebeld dat ik nog 4km moest en toen kwam zij met de auto naar Waardenburg gereden. Daar kwamen we tegelijk aan en ik vond het stom om nog 110 meter door te lopen, terwijl ik bij mijn aanstaande in de auto kon stappen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Mossel, jij bent wel heel erg níet hardloopautist.. 29.89 km lopenDaar zou ik echt niet tegenkunnen.
Hoe ben je eigenlijk teruggekomen, opgehaald met de auto?Jij ren Guard en Frsh en wie er nog meer liepen: goed gedaan!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:04 schreef YUR het volgende:
Alleen jammer dat ik maar 41km heb gelopenDit heeft liefde nodig. Je eerste 10km lopen is echt gaaf.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2199193
/1/25#149893341]zaterdag 21 februari 2015 18:12[/url] schreef RobertoCarlos het volgende:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Een mix tussen best wel top (conditie/hartslag) en niet echt lekker (weinig snelheid door bijna-krampjes).quote:
Uiteindelijk gefinished in 4:45. Langzamer dan ik wilde maar t was wel echt een wandelparcours op sommige stukken. De uiteindelijke winnaar deed er al 3 uur over (3:02)
Wel lekker buitenspelen voor gevorderden! Ik ben blij man!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ja, maar YUR heeft wel een aparte manier van trainen volgens mijquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Iedereen die marathons en verder loopt is maf. En een sterk lichaam krijg je natuurlijk vanzelf als je goed / veel traint.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:31 schreef Frsh het volgende:
[..]
Een mix tussen best wel top (conditie/hartslag) en niet echt lekker (weinig snelheid door bijna-krampjes).
Uiteindelijk gefinished in 4:45. Langzamer dan ik wilde maar t was wel echt een wandelparcours op sommige stukken. De uiteindelijke winnaar deed er al 3 uur over (3:02)
Het was inderdaad heerlijk buitenspelen vandaag, met oversized zandbak en alles
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:31 schreef Frsh het volgende:
[..]
Een mix tussen best wel top (conditie/hartslag) en niet echt lekker (weinig snelheid door bijna-krampjes).
Ja doei.![]()
Goed gedaanquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
![]()
Een hogere hartslag bij een wedstrijd is overigens niet zo gek: wedstrijdspanning, adrenaline, een iets hogere snelhied dan je gewend bent en tegenwind...
Verder nog een welgemeendvoor de trailerts vandaag. 21/42km afzien over zand, chapeau!
![]()
Hey als het werkt dan werkt het. Ieder heeft z'n manier om bij z'n eigen doel te komen. Hoe je moet trainen en sterker worden leer je vanzelf. En hoe het fout kan gaan net zo. Al doende leert men.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:32 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, maar YUR heeft wel een aparte manier van trainen volgens mijJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Feli met je 10!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Thx mensenPositief sfeertje hier!
En de trailerts natuurlijk ook lekker gedaan!Ik wil ook weer! Wanneer komen de fotos!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: