https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Ik wil ook patat eten... maar zal vandaag wel soep worden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:27 schreef Joosie200 het volgende:
Zou deze in de startpost mogen?![]()
En goede TT, ik ga lekker patat eten vanavond
Hallo Vlamingquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:53 schreef roislecxe het volgende:
Mensen die patat zeggen zijn vadsig. Het woord alleen al druppelt van het vet![]()
![]()
Frietjes, ik had ze daarnet
Bah. zat daar ook naar te kijken toen ie nog onder de 100 zeurde. (hij is trouwens tot ruim 1400 geduwd)quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:00 schreef DaMart het volgende:
Toch altijd wel jammer als je de grote pump mist... had gisteren voor 131 sat wat BALLS gekocht op Poloniex... kwam net online en zag dat hij tot 900 sat was gepumpt... uiteindelijk zelf verkocht rond de 200 omdat ik te laat was.
Op Trex is hij hoger gekomen ja, maar ik had ze vast niet op tijd kunnen verzenden... maar goed, nu heb ik alsnog 40% winst, vanochtend stond ik op ruim 50% verliesquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bah. zat daar ook naar te kijken toen ie nog onder de 100 zeurde. (hij is trouwens tot ruim 1400 geduwd)
Zelfde met Caix die ik kocht op 1300 en verkocht op 2000 zoiets. Wordt ie doodleuk naar 8800 gepumpt terwijl ik 2 weken lang mijn sell rond de 8000 had staan![]()
Maar voor hetzelfde geld gaatie gewoon dood dus ja...
quote:Op zondag 22 februari 2015 13:00 schreef DaMart het volgende:
Vorige maand riep ik nog dat ik niets met altcoins wilde doen... inmiddels heb ik alweer 9 coins in portefeuille op 3 exchanges.
Precies... en tot nu toe gaat het nog goed, al betwijfel ik of MYST nog een keer een sprong omhoog gaat maken. Heb vannacht BALLS teruggekocht voor 95 sat (minimum was 94quote:Op zondag 22 februari 2015 13:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als BTC zo saai is als nu, en je wilt toch wat om handen om wat te sprokkelen, (of te verliezen offc) moet je toch uitwijken naar alts
quote:Op zondag 22 februari 2015 13:00 schreef DaMart het volgende:
Vorige maand riep ik nog dat ik niets met altcoins wilde doen... inmiddels heb ik alweer 9 coins in portefeuille op 3 exchanges.
Precies. Ik pak het ook iets anders aan dan de vorige keer. Ik lees me meer in en ben geduldiger, dus vind het minder erg om even te wachten op een stijging, in plaats van instant-winst te verwachtenquote:Op zondag 22 februari 2015 14:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Ach ja, het blijft toch kriebelen hé
Dan heb je nog wat om naar uit te kijken. Zit ook maar te overdenken om weer 1 BTC te pakken en op de alts te storten. Beviel de vorige keer ook en ik kwam er ver mee, tot ik een keer besloot niet mijn winst af te scheiden van mijn inleg, weg winst, weg inleg.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn doel is sowieso om het saldo op de exchanges met 0,08 BTC te verhogen door in altcoins te handelen. Dan heb ik mijn verlies van een half jaar geleden, de reden waarom ik stopte met altcoins, weer goedgemaakt.
Ik had er al zo ongeveer kunnen zijn als ik MYST niet had overschat toen die naar de 3600 sat ging... gekocht voor gemiddeld 1077 en verwachtte nog hogere stijging. Nu stuitert hij tussen de 700-900 sat en ik hoop op een piek naar 1090, zodat ik zonder verlies kan uitstappen...quote:Op zondag 22 februari 2015 14:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan heb je nog wat om naar uit te kijken. Zit ook maar te overdenken om weer 1 BTC te pakken en op de alts te storten. Beviel de vorige keer ook en ik kwam er ver mee, tot ik een keer besloot niet mijn winst af te scheiden van mijn inleg, weg winst, weg inleg.Dus dat ga ik nu ook anders aanpakken
Niet mee eens!quote:Op zondag 22 februari 2015 13:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als BTC zo saai is als nu, en je wilt toch wat om handen om wat te sprokkelen, (of te verliezen offc) moet je toch uitwijken naar alts
In 3 dagen 2x een profit van 100%...quote:Op zondag 22 februari 2015 16:59 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Niet mee eens!
Ik pak in de afgelopen 3 dagen 2x een profit van 100% met BTC.....
Wel met leverage trading, maar het hoeft dus heul niet saai te zijn.
Ben juist gestopt met alts omdat 95% van de alts geen echte toekomst heeft, de coin puur p&d is of de dev het weer eens laat afweten of contact gestoord blijkt te zijn.
Daarnaast kosten alts veel te veel tijd aan research. Voor mij veel prettiger om alleen op btc te concentreren waarbij je niet van t hoef te zijn voor een sell off als de dev 2 dagen niet online komt ....
Als je al niet eens weet wat de koers doet, snap ik dat je 'm saai vind....quote:Op zondag 22 februari 2015 17:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
In 3 dagen 2x een profit van 100%...
Bij een koers die 'schommelt' tussen de 236 en 238.
Hmmm...
231 en 238 dan.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:14 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Als je al niet eens weet wat de koers doet, snap ik dat je 'm saai vind....
Kijk nog eens naar de koers vrijdagmorgen (pre settlement) en vanmiddag rond 15u
Met verschillende cryptocurrencies kun je al op verschillende plaatsen betalen. Met Bitcoin kun je bijvoorbeeld eten bestellen bij Thuisbezorgd en Guldencoin wordt in Nederland ook door steeds meer bedrijven geaccepteerd als betaalmiddel.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:51 schreef Kandijfijn het volgende:
Hebben cryptocurrency al maatschappelijke waarde of blijven ze voorlopig nog een beleggingstool om mee te speculeren?
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met verschillende cryptocurrencies kun je al op verschillende plaatsen betalen. Met Bitcoin kun je bijvoorbeeld eten bestellen bij Thuisbezorgd en Guldencoin wordt in Nederland ook door steeds meer bedrijven geaccepteerd als betaalmiddel.
Ik heb iets van 2,84 btc vooral eten mee besteld vanwege het geekgehalte en een 0,5 btc over gemaakt naar de libertarisch partij zodat zij ook wisten als het zou werkenquote:Op zondag 22 februari 2015 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met verschillende cryptocurrencies kun je al op verschillende plaatsen betalen. Met Bitcoin kun je bijvoorbeeld eten bestellen bij Thuisbezorgd en Guldencoin wordt in Nederland ook door steeds meer bedrijven geaccepteerd als betaalmiddel.
Laatste keer op 248 was 15 februari. Tenminste, op BTC-e. Weet niet waar jij kijktquote:
Okcoin. En dat is toch afgelopen week?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Laatste keer op 248 was 15 februari. Tenminste, op BTC-e. Weet niet waar jij kijkt
OKCoin want daar trade ik.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Laatste keer op 248 was 15 februari. Tenminste, op BTC-e. Weet niet waar jij kijkt
Bij zulke 'spreads' 2x in 3 dagen een 100% pakken, dan ga je de 10.000% per dag wel over als er een beetje leven in de brouwerij is neem ik aan.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:45 schreef edraket31 het volgende:
[..]
OKCoin want daar trade ik.
Maar.....een soortgelijke spread was de afgelopen dagen te zien op: OKCoin, Huobi, BtcChina, Coinbase, Bitfinex, Bitstamp.
Om die reden had ik dit graag gedaan in 2013.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bij zulke 'spreads' 2x in 3 dagen een 100% pakken, dan ga je de 10.000% per dag wel over als er een beetje leven in de brouwerij is neem ik aan.
Mja misschien een idee.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:53 schreef edraket31 het volgende:
Lijkt me nogal wild....een profit van 10.000% in een paar dagen, maar bij de huidige koersen is een stijging/daling van $12 al ongeveer 100% profit (met x20 leverage).
Misschien moet je zelf eens op OKCoin kijken en de profit/loss calculator uitproberen.
Dat het net zo makkelijk de andere kant uit kan gaan?quote:Op maandag 23 februari 2015 01:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja misschien een idee.
Maar als het zo makkelijk is bij deze mini-spreads een 100% profit te draaien, zal er wel een flinke adder onder het gras zitten als je de fout ingaat...
Hoeveel van die dingen zijn er in omloop?quote:
Is er ergens een grafiekje van het verloop te vinden? bittrex komt niet verder dan alleen de huidige waarde.quote:Geen buyorders meer.. Denk niet dat het slim is om toch nog een order op 1 satoshi te zetten...
Panda's planten zich ook niet zo goed voort...quote:Op maandag 23 februari 2015 12:18 schreef roislecxe het volgende:
Pandacoin is op
Geen buyorders meer.. Denk niet dat het slim is om toch nog een order op 1 satoshi te zetten...
Tot zover de man achter Moolah en cotwitter:TradesAce twitterde op maandag 23-02-2015 om 20:24:41"Ryan Kennedy and Chelsea Hopkins were arrested by UK authorities"#MtPal #Mintpal http://t.co/8WcEo2DXhw http://t.co/xDZUrTtDCI reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |