Haha. Mooi!quote:Op zondag 8 maart 2015 11:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook wel een persoonlijke held, want toen hij de Vasaloppet won had ik op hem ingezet tegeen notering van rond de 10 en kwam ik er een kilometer voor de finish pas achter dat hij het was die op kop lag ipv zijn broer (onduidelijke stream en Tsjechisch commentaar enzo)
Lijkt me een schitterende wedstrijd om live mee te maken in elk gevalquote:Op zondag 8 maart 2015 12:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Haha. Mooi!
Ik was erbij toen die broer won in 2008. Hij werd zelf toen tweede.
Ik zie het nu. Die heb ik in de tussentijden tot nu toe niet eens opgemerkt.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:05 schreef heywoodu het volgende:
![]()
Bij de vrouwen ligt Kowalczyk mijlenver voor, knap, want al heel snel in de race had ze juist 3 minuten achterstand.
Ik had echt de hele week al zin in de Vasaloppet en zelfs m'n boek met sportklassiekers (waar het uiteraard ook instaat) had ik weer eens opgezocht om erin te komenquote:Op zondag 8 maart 2015 12:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik zie het nu. Die heb ik in de tussentijden tot nu toe niet eens opgemerkt.
Gadver, wat baal ik van die streams.
We zijn toen naar Mora, de finishplaats, gereden. Dat is sowieso al een geweldig stadje, maar met de Vasaloppet is het natuurlijk extra speciaal. Zeker fantastisch leuk om een keer mee te maken, maar om de wedstrijd écht te volgen vind ik de tv fijner. Qua sfeerbeleving is het ook geen Holmenkollen natuurlijk. Je ziet de atleten alleen bij de finish langskomen.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me een schitterende wedstrijd om live mee te maken in elk geval
Tja, een wedstrijd écht volgen is bij de meeste, zo niet alle sporten wel beter op tv heb ik inmiddels gemerkt. Toch staat de Vasaloppet absoluut nog op mijn verlanglijstjequote:Op zondag 8 maart 2015 12:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
We zijn toen naar Mora, de finishplaats, gereden. Dat is sowieso al een geweldig stadje, maar met de Vasaloppet is het natuurlijk extra speciaal. Zeker fantastisch leuk om een keer mee te maken, maar om de wedstrijd écht te volgen vind ik de tv fijner. Qua sfeerbeleving is het ook geen Holmenkollen natuurlijk. Je ziet de atleten alleen bij de finish langskomen.
Maar leuk was het zeker!
Hier ook. Hele ochtend vrijgehouden. Vasaloppet kijken is bij ons een soort van traditie geworden. Volgend jaar beter.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had echt de hele week al zin in de Vasaloppet en zelfs m'n boek met sportklassiekers (waar het uiteraard ook instaat) had ik weer eens opgezocht om erin te komen
Dat is ook zo, al is live erbij zijn natuurlijk veel mooier.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, een wedstrijd écht volgen is bij de meeste, zo niet alle sporten wel beter op tv heb ik inmiddels gemerkt. Toch staat de Vasaloppet absoluut nog op mijn verlanglijstje
Ze brak niet ver na de start een van haar staven. Vandaar dus de tragere eerste tussentijden.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:05 schreef heywoodu het volgende:
![]()
Bij de vrouwen ligt Kowalczyk mijlenver voor, knap, want al heel snel in de race had ze juist 3 minuten achterstand.
Rydzek heeft zich verontschuldigd voor zijn rare gedrag na afloop.quote:
daar ben ik speciaal voor ingeschakeld. Hij gaat helaas geen podium halenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:00 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag de World Cup-finale op de noordse combinatie, twee sprongen + 15km langlaufen. Het langlaufen is net begonnen (live op ARD) en dus kunnen we kijken naar de allerlaatste wedstrijd vanJason Lamy Chappuis
Ik ben er in de winter geweest, maar toen waren er geen wedstrijdenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:24 schreef takkfyrir het volgende:
Wat een heerlijk weertje daar, zeg.Ben er eens in de zomer geweest, maar ik zou er ook wel eens een of andere wedstrijd in de winter willen meepikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |