abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149976143
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 00:12 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die kans is aanwezig als Feyenoord net als tegen Luik besluit dat tiewrapjes voldoende zijn om de supporters in hun vakken te houden. :{
Krijgen ze beide weer een schorsing aan de broek.
pi_149976560
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 00:09 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik zie het ook nog wel misgaan in het stadion.
En dat dan Roma voor een paar jaar Europees verbannen wordt :')
pi_149977471
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Tsja. Dat de Italiaanse politie en justitie niet met zich laat sollen is wel algemeen bekend. Snap ergens ook wel dat die gast dit van zich af wil schrijven, maar het wordt wel heel erg sensatie zo.
Ja johh. Die gast moet niet zeuren, gebeurt wel erger.

Dayum heb je autisme ofzo? Er gaan verhalen rond dat dit vaker gebeurt en zelfs de politie in NL er graag snel op loslaat, heb het zelfs meegemaakt (gelukkig niet persoonlijk, Koninginnedag 2014 waarbij er telkens hardhandig onnodig fysiek geweld gebruikt door 100 politieagenten op 1 persoon, niet allemaal natuurlijk die erop lossloegen).
  dinsdag 24 februari 2015 @ 01:57:59 #204
436595 Sked
Zonnestraal
pi_149977542
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 01:43 schreef L.J.E het volgende:

[..]

Ja johh. Die gast moet niet zeuren, gebeurt wel erger.

Dayum heb je autisme ofzo? Er gaan verhalen rond dat dit vaker gebeurt en zelfs de politie in NL er graag snel op loslaat, heb het zelfs meegemaakt (gelukkig niet persoonlijk, Koninginnedag 2014 waarbij er telkens hardhandig onnodig fysiek geweld gebruikt door 100 politieagenten op 1 persoon, niet allemaal natuurlijk die erop lossloegen).
En dan te bedenken dat de Italiaanse politie nog deels zo handelt vanwege de geschiedenis met hooliganisme in Italië. Want dan stelt Nederland niet veel voor.
pi_149977554
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 01:57 schreef Sked het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat de Italiaanse politie nog deels zo handelt vanwege de geschiedenis met hooliganisme in Italië. Want dan stelt Nederland niet veel voor.
Nee johhh het waren allemaal de schuld van allemaal die Feyenoorders. Want het nieuws zei dat en verder klopt het nieuws altijd en hoeven we er verder niks meer over te weten.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 02:02:28 #206
436595 Sked
Zonnestraal
pi_149977570
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 02:00 schreef L.J.E het volgende:

[..]

Nee johhh het waren allemaal de schuld van allemaal die Feyenoorders. Want het nieuws zei dat en verder klopt het nieuws altijd en hoeven we er verder niks meer over te weten.
Als je naar Italië gaat en loopt te kloten weet je wat je krijgt. Daar moet je niet over zeuren. In tegenstelling tot Nederland heeft Italië is het aantal zeer gevaarlijke situaties rondom hooliganisme namelijk onbeschrijflijk.
pi_149977575
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 02:02 schreef Sked het volgende:

[..]

Als je naar Italië gaat en loopt te kloten weet je wat je krijgt. Daar moet je niet over zeuren. In tegenstelling tot Nederland heeft Italië is het aantal zeer gevaarlijke situaties rondom hooliganisme namelijk onbeschrijflijk.
En dat komt door niets minder dan door de politie.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 02:05:20 #208
436595 Sked
Zonnestraal
pi_149977589
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 02:03 schreef L.J.E het volgende:

[..]

En dat komt door niets minder dan door de politie.
Dat komt ook gewoon door de supporters van Feyenoord die niet stil staan bij waar ze heengaan en wat daar de norm is. Door de geschiedenis in Italië vind ik het zeer legitiem wat de politie heeft gedaan. Ik durf zelfs te wedden dat als de politie niks had gedaan er doden waren gevallen, omdat de Romeinse supporters dan de boel zouden komen 'sussen'
pi_149977630
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 02:05 schreef Sked het volgende:

[..]

Dat komt ook gewoon door de supporters van Feyenoord die niet stil staan bij waar ze heengaan en wat daar de norm is. Door de geschiedenis in Italië vind ik het zeer legitiem wat de politie heeft gedaan. Ik durf zelfs te wedden dat als de politie niks had gedaan er doden waren gevallen, omdat de Romeinse supporters dan de boel zouden komen 'sussen'
Dan snap je het niet. Er zit een bepaalde psychologie in met een duidelijke vorm van normen en waarden.

We beginnen met de hooligans, wat (doorgesnoven) gekken die zwakbegaafd zijn en allemaal harde broeders van elkaar die lol beleven, graag het randje opzoeken en grovve kattenkwaad uithalen (supportershome Ajax).

Als je dan als politiemacht geen rust en macht uitstraalt maar graag de agressie opzoekt (en daar heb je in elke politiemacht zowel politie als MEE standaard een paar van tussen zitten, Den Haag o.a.) krijg je dit soort escalaties want je desrespecteert en toont agressie. Natuurlijk zijn wat idioten geweest die lol gingen trappen maar zover ik weet en dat raadde ik eigenlijk meteen heeft de Italiaanse zowel bij schuldigen als onschuldigen gewoon opgezocht.

Ter vergelijking dit is geen koningennacht waar je als politie-eenheid elke verdachte met 100 man keihard kan arresteren, dit zijn harde mensen en voor de Feyenoord supporters dit zijn geen rustige politieagenten.

Ik doe al jaren een zelfverdedigingssport, mijn leraar is zelfs al 40 jaar politieagent en leert dat soort dingen gewoon. Als politieagent straal je autoriteit uit en voer je acties uit zonder geweld of agressie/uitlokking, het is hier geen midden-oosten. 10.gif
  dinsdag 24 februari 2015 @ 02:17:02 #210
436595 Sked
Zonnestraal
pi_149977637
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 02:14 schreef L.J.E het volgende:

[..]

Dan snap je het niet. Er zit een bepaalde psychologie in met een duidelijke vorm van normen en waarden.

We beginnen met de hooligans, wat (doorgesnoven) gekken die zwakbegaafd zijn en allemaal harde broeders van elkaar die lol beleven, graag het randje opzoeken en grovve kattenkwaad uithalen (supportershome Ajax).

Als je dan als politiemacht geen rust en macht uitstraalt maar graag de agressie opzoekt (en daar heb je in elke politiemacht zowel politie als MEE standaard een paar van tussen zitten, Den Haag o.a.) krijg je dit soort escalaties want je desrespecteert en toont agressie. Natuurlijk zijn wat idioten geweest die lol gingen trappen maar zover ik weet en dat raadde ik eigenlijk meteen heeft de Italiaanse zowel bij schuldigen als onschuldigen gewoon opgezocht.

Ter vergelijking dit is geen koningennacht waar je als politie-eenheid elke verdachte met 100 man keihard kan arresteren, dit zijn harde mensen en voor de Feyenoord supporters dit zijn geen rustige politieagenten.

Ik doe al jaren een zelfverdedigingssport, mijn leraar is zelfs al 40 jaar politieagent en leert dat soort dingen gewoon. Als politieagent straal je autoriteit uit en voer je acties uit zonder geweld of agressie/uitlokking, het is hier geen midden-oosten. [ afbeelding ]
Wat jij dan alleen blijkbaar niet helemaal doorhebt is dat dat soort dingen in Italië niet zo gaan als in Nederland. En zoals ik ook al zei, dat komt door de geschiedenis wat betreft voetbalsupporters. Ze zijn daar zeer angstig voor hooliganisme en ze pakken dat het liefst zo hard mogelijk aan.
pi_149977651
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 02:17 schreef Sked het volgende:

[..]

Wat jij dan alleen blijkbaar niet helemaal doorhebt is dat dat soort dingen in Italië niet zo gaan als in Nederland. En zoals ik ook al zei, dat komt door de geschiedenis wat betreft voetbalsupporters. Ze zijn daar zeer angstig voor hooliganisme en ze pakken dat het liefst zo hard mogelijk aan.
Tjahhh dat praat het verre van goed. Is alsof je zegt dat je een baksteen door je kop krijgt van een oud vrouwtje omdat je een neger bent en zij gewoon zeer angstig is voor negers omdat ze heel vaak overvallen is door negers.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 02:25:32 #212
436595 Sked
Zonnestraal
pi_149977680
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 02:18 schreef L.J.E het volgende:

[..]

Tjahhh dat praat het verre van goed. Is alsof je zegt dat je een baksteen door je kop krijgt van een oud vrouwtje omdat je een neger bent en zij gewoon zeer angstig is voor negers omdat ze heel vaak overvallen is door negers.
Wat een kromme vergelijking. De Feyenoord supporters wisten de eventuele consequenties. Die konden ze weten in ieder geval. En nu ga ik echt slapen.
pi_149977697
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 02:25 schreef Sked het volgende:

[..]

Wat een kromme vergelijking. De Feyenoord supporters wisten de eventuele consequenties. Die konden ze weten in ieder geval. En nu ga ik echt slapen.
Welke consequenties? En dan vraag ik die vraag vooral omtrent de onschuldige Feyenoord supporters. En hoezo wisten ze die dat? Omdat ze Feyenoord supporters zijn maar niks wezenloos doen verdienen ze of hebben ze het recht om kapot geslagen te worden? Zelfs zonder waarschuwing.

Dat is discriminatie en als het hier racisme betrof zou het nog steeds besproken zijn en wereldnieuws zijn..
  dinsdag 24 februari 2015 @ 07:36:35 #214
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_149978255
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 02:02 schreef Sked het volgende:

[..]

Ligt er echt aan welke smeris je tegenkomt. Ik sla de NL politie veel hoger aan rondom voetbal. Maar ook hier ligt het eraan met welk soort en korps je te maken hebt.

Altijd diezelfde kroegpraat. Als er één land is waar de politie vaak hopeloze tactieken uit de hoge hoed tovert is het Italië.
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 08:09:34 #215
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_149978475
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 22:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hij moest per direct Italië uit en mocht er 2 jaar niet komen maar wordt wel afgezet bij het vliegveld en kon op zijn gemakkie nog een hotel boeken daar? :')________________!
Dat verbaast je? Gebeurd ook in Nederland als ze zeggen dat je de stad uit moet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Spellchecker dinsdag 24 februari 2015 @ 08:19:33 #216
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_149982511
Ik kreeg vandaag een Italiaanse collega over me heen. Toen ik zei dat ze zich niet zo moest aanstellen werd ze woest :')

Want Feyenoorders hebben een hoofd eraf geslagen van een bepaald beeld? Geen idee waar ze het over had hoor _O-
pi_149983170
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kreeg vandaag een Italiaanse collega over me heen. Toen ik zei dat ze zich niet zo moest aanstellen werd ze woest :')
Zuid Europeanen en slecht temperament, blijft een probleem :') _O-
  dinsdag 24 februari 2015 @ 11:51:51 #219
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149983687
Die gozer van die fanshop is ook wel een koekenbakker dat hij gewoon zegt dat hij uit Rotterdam komt als een paar gestoorde messentrekkers aan 'm vragen waar hij vandaan komt. :')

'De media' belicht volgens Feyenoord alleen de kant van de Italianen, en 'de Feyenoorders' hebben het vooral weer over het onrecht en kut-Italianen. Feit blijft dat het imago van Feyenoord wel een aardige deuk heeft opgelopen. Beetje het Milwall van Europa, eigenlijk. Winnen nooit wat en alleen maar gajes op de tribune. :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_149983720
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kreeg vandaag een Italiaanse collega over me heen.
NICE !!
U MAD?
pi_149983957
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

NICE !!
Zo knap is ze niet :') _O-
  dinsdag 24 februari 2015 @ 12:02:25 #222
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149984102
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 20:41 schreef Happel het volgende:
Wel kregen we een aanklacht te horen: Het aanvallen van agenten, gooien van flessen richting agenten en in mijn specifieke geval het gooien van een groene stoel vanaf het terras. Er werd ons gevraagd te ondertekenen. Dit weigerden wij omdat alles in het Italiaans was geschreven en je simpelweg niet wist wat je zou ondertekenen
Dus ze wisten niet wat er stond maar toch wisten ze wel de aanklacht? :')
pi_149984199
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:02 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Dus ze wisten niet wat er stond maar toch wisten ze wel de aanklacht? :')
Was toch een tolk bij later in de rechtbank?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 12:12:08 #224
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_149984517
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:51 schreef Silenus het volgende:
'De media' belicht volgens Feyenoord alleen de kant van de Italianen, en 'de Feyenoorders' hebben het vooral weer over het onrecht en kut-Italianen. Feit blijft dat het imago van Feyenoord wel een aardige deuk heeft opgelopen. Beetje het Milwall van Europa, eigenlijk. Winnen nooit wat en alleen maar gajes op de tribune. :+
Dat imago zal toch nooit verbeteren. Daar doet dit gebeuren niks aan af.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 24 februari 2015 @ 12:16:01 #225
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149984711
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:04 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Was toch een tolk bij later in de rechtbank?
Later in de rechtbank inderdaad. Maar op het Polizia bureau nog niet. Dus iets klopt hier niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')