pecunia non olet! verkopen dat bad!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn zwembad bestaat alleen nog maar uit pis
Misschien dat ik het kan exploiteren voor mensen met een golden shower fetish?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:39 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
pecunia non olet! verkopen dat bad!
Perfect voorbeeld!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien dat ik het kan exploiteren voor mensen met een golden shower fetish?
naar het toilet gaan in het zwembad waar alles nat en vies is en dan in het rond naast de pot pissenquote:
Dat deed ik inderdaad als kindquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:54 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
naar het toilet gaan in het zwembad waar alles nat en vies is en dan in het rond naast de pot pissen
Héérlijk gevoel geeft dat, koude lucht, warme pies in het rond en dan lekker terug in dat warme bad.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:55 schreef Prospos het volgende:
[..]
Dat deed ik inderdaad als kindhelemaal vergeten. Tegen de koude voeten.
helemaal om haar benen heen en dan lekker in dat zwembad waar het weggespoeld wordtquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:02 schreef Prospos het volgende:
[..]
Raak je dan ook je voeten of heeft u een plastuit?
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:06 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
helemaal om haar benen heen en dan lekker in dat zwembad waar het weggespoeld wordt
Héérlijk man om zo'n lange straal dampende pies te zien, en al dat gespetter op dat waterquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:05 schreef GekkePoes het volgende:
Iemand ooit van de duikplank af gepiest?
Kan niet, dan zou het pisniveau al veel te hoog zijn en de apocalyps nabijquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn zwembad bestaat alleen nog maar uit pis
Vooral als het zo vroeg in de ochtend is en het buitenbad is voor het eerst openquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:09 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Héérlijk man om zo'n lange straal dampende pies te zien, en al dat gespetter op dat water
dit, eerst is het koud en pis je erin met de dampende straal, dan lekker in dat warme bad springenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vooral als het zo vroeg in de ochtend is en het buitenbad is voor het eerst open
godverdomme, wat een ranzig wijfquote:
Dan beter een beetje minder zichtbaar, door even heen en weer te zwemmen ofzoquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:26 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
godverdomme, wat een ranzig wijf
dan kan ze niet fatsoenlijk zonnenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan beter een beetje minder zichtbaar, door even heen en weer te zwemmen ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |