SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winter Upgrade info HIER
NAC Breda
Rèsbaarge
werkenvoorjecoins.nlquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:25 schreef wieisboos het volgende:
Hey wat is het alternatief voor vipcoinfifa nu?
Ik alleen een IF Cabella voor 55Kquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Pssst Ernst... SIF Clichy voor 987k
Ik moest hem terugkopen voor 700k. Dus dat is netto "maar" 230k ofzoquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik alleen een IF Cabella voor 55K300K - 33K voor jou dan
Ik heb Cabella niet vervangen met een nieuwe kaart. Moet nog wat plek vrijkomen op de TP in de aanloop naar St. Pats, en de tijd van oogsten is nu wel gekomen. Heb SIF Griezz en SIF Benzema in de verkoop gedaan, denk dat SIF Muller mij beter gaat bevallen. Hopen dat EA 50K en 100K packs gaat brengen dit weekend dusquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moest hem terugkopen voor 700k. Dus dat is netto "maar" 230k ofzo
Ik hoop ook nog op wat special packs voor IF Gotze. Stats van Muller zijn er heel goed uit, maar dat zegt dus niet altijd allesquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb Cabella niet vervangen met een nieuwe kaart. Moet nog wat plek vrijkomen op de TP in de aanloop naar St. Pats, en de tijd van oogsten is nu wel gekomen. Heb SIF Griezz en SIF Benzema in de verkoop gedaan, denk dat SIF Muller mij beter gaat bevallen. Hopen dat EA 50K en 100K packs gaat brengen dit weekend dus
Erger dan SIF Benzema kan niet. Die sjokt over het veld alsof hij een week lang aan de kapsalon heeft gezeten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoop ook nog op wat special packs voor IF Gotze. Stats van Muller zijn er heel goed uit, maar dat zegt dus niet altijd alles
Vond Zivko wel aardigquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
UP Milik valt tegen zeg.. hij scoort moeilijk 1 op 1's, bijna altijd tegen de keeper terwijl zijn finishing best wel goed is. UP van Beek en UP El Ghazi zijn wel redelijk. En Kishna met 5*
bij College Tour? Was vergeten kaartje te reserverenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:30 schreef Kamikazie het volgende:
Haha koeman zegt dat ajax fans succes supporters zijn
In ander nieuws, de aarde is rond.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:30 schreef Kamikazie het volgende:
Haha koeman zegt dat ajax fans succes supporters zijn
Jupquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bij College Tour? Was vergeten kaartje te reserveren
Ik ook niet, maar het was op de EUR en het ging over Soton dus dan vind ik het al leukquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jup
Vind CT nooit zo heel boeiend eerlijk gezegdToch altijd hele correcte antwoorden.
Ik kijk nog wel eens van die Youtube reviews, maar daar kom je zwaar bedrogen uit. Die Itani vond SIF Benzema fantastisch en SIF Lacazette matigquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:32 schreef Lastpost het volgende:
Heb die SIF Muller en IF Gotze beiden gehad. Wilde ze proberen als CF in 433 maar vielen beiden zwaar tegen. Muller deed het bij mij nog het beste als CM met de instructie om naar voren te gaan, dan merk je z'n positionering veel beter.
Gotze viel overal tegen en voelde echt niet beter dan zijn NIF (voor de up), direct maar weer verkocht.
Ja is ook. En als het toch dichtbij is.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het was op de EUR en het ging over Soton dus dan vind ik het al leuk
Dat doet mijn Hazard dus ook. En ziekenhuisballen geven, dat kan die ook heel goed!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:36 schreef Lastpost het volgende:
Die SIF Benzema had bij mij meer weg van het lokale hangbuikzwijntje op de kinderboerderij. Hing wat op 25 meter van de goal en ging pas lopen als de keeper de bal al had.
Het zit allemaal in je koppie. Als ik een paar goede wedstrijd speel met een speler dan is hij gelijk fantastisch. Als de eerste paar wedstrijden kut zijn dan verkoop ik hem weer en is hij de rest van het jaar gewoon kut.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik kijk nog wel eens van die Youtube reviews, maar daar kom je zwaar bedrogen uit. Die Itani vond SIF Benzema fantastisch en SIF Lacazette matigJe kunt het gewoon maar het beste zelf ondervinden. Of een (S)IF speler een meerwaarde voor je is hangt ook van je speelstijl af.
Ja precies. Dus ik ga IF Gotze zelf proberen en vind hem bij voorbaat al fantastischquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het zit allemaal in je koppie. Als ik een paar goede wedstrijd speel met een speler dan is hij gelijk fantastisch. Als de eerste paar wedstrijden kut zijn dan verkoop ik hem weer en is hij de rest van het jaar gewoon kut.
Waarom Cacares en niet gewoon Barzagli?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:41 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe dit zal spelen
Dat heb ik dan weer niet. Maar bepaalde spelers functioneren gewoon totaal niet bij mij waarbij soms de NIF het prima deed en de IF/SIF compleet drama is of juist andersom.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het zit allemaal in je koppie. Als ik een paar goede wedstrijd speel met een speler dan is hij gelijk fantastisch. Als de eerste paar wedstrijden kut zijn dan verkoop ik hem weer en is hij de rest van het jaar gewoon kut.
Is Barzagli beter dan Chielini? Want die vond ik echt waardeloosquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom Cacares en niet gewoon Barzagli?
Mijn tweede, ik had hiervoor de HTC one Xquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nice
ben wel een beetje een HTC fanboy tegenwoordig, dit wordt al de derde
Ik vond Barzagli juist heel kut en chielini echt een beest.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Is Barzagli beter dan Chielini? Want die vond ik echt waardeloos
Prima, heb zelf een M7.quote:
IF Götze is echt de shit. Al zijn passes komen aan, hij staat altijd op de goede plek en heeft een vernietigend schot. Beste speler in het spel!!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja precies. Dus ik ga IF Gotze zelf proberen en vind hem bij voorbaat al fantastisch
Zilver, zelfde kleur als de M7 van mijn zus hahaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Prima, heb zelf een M7.Met 10 dagen wordt de M9(?) aangekondigd, ben benieuwd.
Welke kleur heb je?
Mijn One S is na 3 jaar nog in perfecte staat. Wellicht binnenkort keer de batterij vervangen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zilver, zelfde kleur als de M7 van mijn zus hahaik kan helaas niet langer wachten, mijn One S was al aan vervanging toe en hem tijdens het fietsen laten vallen heeft niet geholpen
Die zilveren heb ik ook ja, vind ik mooier dan die glanzende geborstelde kleur.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zilver, zelfde kleur als de M7 van mijn zus hahaik kan helaas niet langer wachten, mijn One S was al aan vervanging toe en hem tijdens het fietsen laten vallen heeft niet geholpen
die van mij is nu ook precies 3 jaar oud, maar niet echt meer in perfecte staat hahaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mijn One S is na 3 jaar nog in perfecte staat. Wellicht binnenkort keer de batterij vervangen.
krijg er wel een hoesje bij, ik ga wel even kijken hoe dat allemaal gaat. Is ie wel beter beschermd jaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:02 schreef dolf1010 het volgende:
Ga je er een hoesje omheen doen? Ik heb nu dat standaard hoesje dat je erbij krijgt er omheen maar ik kan je vertellen dat die na 2 weken al half kapot is.
Vind het eigenlijk ook zonde want de telefoon voelt zo veel fijner zonder hoesje maar ben bang dat ik m laat vallen
voor de mensen die een ontzettend matige telefoon willen is dit een goede tip jaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Koop gewoon een Lumia 435 voor 59 euro. Als die kapot gaat kan je 5 nieuwe kopen en dan ben je nog steeds goedkoper uit dan de gemiddelde telefoon.
Haha ach voor dat geld mag je niet klagen. Wel een ideaal festival/stap telefoontje.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor de mensen die een ontzettend matige telefoon willen is dit een goede tip ja
schijnt voor extra omgevinginfo te zijn zodat de hoofdcamera betere instellingen gebruikt ofzoquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:20 schreef dolf1010 het volgende:
Laat me het ff weten als je er achter komt waar die duo camera nou precies goed voor is.
Ben er na 6 maanden nog niet achter
nee 60 euro is niks, maar ik geef graag wat meer uit voor een high end toestelquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ach voor dat geld mag je niet klagen. Wel een ideaal festival/stap telefoontje.
Ja begrijp ik. Heb nu twee jaar de Lumia 920 en als deze het opgeeft dan ga ik echt niet over op de 435.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee 60 euro is niks, maar ik geef graag wat meer uit voor een high end toestelmijn telefoon blijft meestal op zak met stappen dus dat loopt wel los
het is gewoon jammer dat alle ontwikkelaars Windows phone links laten liggen, dat zou zoveel verschil makenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja begrijp ik. Heb nu twee jaar de Lumia 920 en als deze het opgeeft dan ga ik echt niet over op de 435.
Ik snap dat hij meestal op zak blijft tijdens het stappen, het gaat om die paar keer dat je hem er uit haalt...
Stoer verhaal.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:37 schreef dolf1010 het volgende:
Ik speel nu dus in de 10e divisie en wat zijn er veel van die trieste figuren die een super goed team hebben en dan expres in de 10e divisie blijven hangen.![]()
Het erge is dat ik soms nog van ze win ook met een bronzen team...
Dat komt nog wel. Zelf heb ik er eigenlijk geen last van maar misschien komt dat omdat ik niet weet wat ik mis. Ik moest inderdaad ruim een jaar wachten om Candy Crush niet te spelen. Ook is er geen officiële Tinder app, maar als ik dat zou gebruiken zou ww3 uitbreken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is gewoon jammer dat alle ontwikkelaars Windows phone links laten liggen, dat zou zoveel verschil maken
Valt nog mee dat EA die companion app ook uitbrengt voor windows phone. Die zijn vaak ook retetraag met hun ondersteuning van meerdere besturingssystemen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat komt nog wel. Zelf heb ik er eigenlijk geen last van maar misschien komt dat omdat ik niet weet wat ik mis. Ik moest inderdaad ruim een jaar wachten om Candy Crush niet te spelen. Ook is er geen officiële Tinder app, maar als ik dat zou gebruiken zou ww3 uitbreken.
Gebruik mijn telefoon eigenlijk alleen voor bellen, whatsapp, fb, internet, bankzaken en natuurlijk de web app (als hij het zou doen). Wat dat betreft zit ik wel goed met windows phone.
Het is ongetwijfeld ergens in een contract opgenomen. EA en Microsoft zijn goede vriendjes. Ze delen bijna alles, vooral ons geld.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt nog mee dat EA die companion app ook uitbrengt voor windows phone. Die zijn vaak ook retetraag met hun ondersteuning van meerdere besturingssystemen.
Dat en tevens denk ik dat ik dat ook maar eens ga doen, kampioen eerste divisie zie ik niet gebeurenquote:
Waarom is dat ironisch?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:35 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Toch ironisch dat al deze nederlanders zwart zijn
Gevalletje van moeilijk woord gebruiken om te laten weten dat je het moeilijke woord kent denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:39 schreef dolf1010 het volgende:
Moet ik nou serieus gaan uitleggen wat ironie betekent?
Want als je dat wist zou je wel begrijpen waarom ik het hier gebruik
die zou te weinig chemistry in dit team krijgen denk ik want het is een ironisch NL teamquote:
Elk team heeft een leider nodig. Die mis ik in dit team.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die zou te weinig chemistry in dit team krijgen denk ik want het is een ironisch NL team
Iemand die de boel kan aansturen en af en toe de zweep eroverheen kan halen? Figuurlijk dan hè.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Elk team heeft een leider nodig. Die mis ik in dit team.
Is er ook een shirt met als sponsor Chiquita?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iemand die de boel kan aansturen en af en toe de zweep eroverheen kan halen? Figuurlijk dan hè.
Freshcotton als kledingsponsor er ook nog bij?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is er ook een shirt met als sponsor Chiquita?
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iemand die de boel kan aansturen en af en toe de zweep eroverheen kan halen? Figuurlijk dan hè.
nou jippie toch weer 70 eurocent.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
SIF Benzema en SIF Griezmann verkocht, Benzema quitte gespeeld, en Griez na belasting 50K winst.
2e IF Cabella verkocht voor 55K en een IF Williams voor 49.5K
Een omgekeerde Herman Finkers grapquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:32 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn deal van de dag.
Gekocht voor 600k
Coins kopen en verkopen is iets van vroeger.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nou jippie toch weer 70 eurocent.
gr Toefjes
Wat vond jij van hem als spits? Ik kon er niet echt mee overweg, maar toch denk ik er aan om hem terug te halen, om het samen met SIF Muller nog een keertje te proberenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:46 schreef renevandieren het volgende:
Zo SIF Aubameyang weer teruggekocht voor 730k
Ik vind hem tot nu aardig tegenvallen maar dat zijn maar 3 potjes geweest.. Wel 7x een doelpunt met hem gemaakt maar hij ligt zo snel op de grond.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat vond jij van hem als spits? Ik kon er niet echt mee overweg, maar toch denk ik er aan om hem terug te halen, om het samen met SIF Muller nog een keertje te proberen
Choupo's reactie op die cijfersquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:50 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ik vind hem tot nu aardig tegenvallen maar dat zijn maar 3 potjes geweest.. Wel 7x een doelpunt met hem gemaakt maar hij ligt zo snel op de grond.
Ik heb samen met Reus in de spitsdat is echt de beste spits allertijden.
[ afbeelding ]
En daar zitten 3 skill-quits bij.
Daar noem je gelijk kandidaat nummer 2quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:50 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ik vind hem tot nu aardig tegenvallen maar dat zijn maar 3 potjes geweest.. Wel 7x een doelpunt met hem gemaakt maar hij ligt zo snel op de grond.
Ik heb samen met Reus in de spitsdat is echt de beste spits allertijden.
ditquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Choupo's reactie op die cijfers
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:39 schreef dolf1010 het volgende:
Moet ik nou serieus gaan uitleggen wat ironie betekent?
Want als je dat wist zou je wel begrijpen waarom ik het hier gebruik
Ja, of denken dat je de definitie kent. Vooral dat.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gevalletje van moeilijk woord gebruiken om te laten weten dat je het moeilijke woord kent denk ik.
Lindgren is in zijn kladblokje op zoek naar iron+y.jpg @ 1.01quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ja, of denken dat je de definitie kent. Vooral dat.
oh wacht die heb ik ergens ja wacht wacht zet snel inquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lindgren is in zijn kladblokje op zoek naar iron+y.jpg @ 1.01
High five? thanks.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Choupo's reactie op die cijfers
[ afbeelding ]
Beetje sneu ja. Dit jaar heeft het al helemaal geen gevolgen omdat de DNF van iedereen toch naar de tering is.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:06 schreef renevandieren het volgende:
Waarom speelt nou nooit iemand zijn potje uit.
En die 300 coins maken ook niks meer uit.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje sneu ja. Dit jaar heeft het al helemaal geen gevolgen omdat de DNF van iedereen toch naar de tering is.
zo kut dat er geen engels commentaar was, vond die Schelvis maar irritantquote:
Prijzen op futfocus slaan nergens meer op sinds de webapp doen is. Hoopte stiekem dat Hugo achter zijn xdoos zatquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Relatief weinig, 130k volgens futfocus (PS4).
Up heb je al voor 900 coins. IF 90kquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Prijzen op futfocus slaan nergens meer op sinds de webapp doen is. Hoopte stiekem dat Hugo achter zijn xdoos zat
Nee joh, kan hem toch niet kopen. Wel leuke speler om Boateng weer een keertje te gebruiken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kan wel even kijken als je wilt.
Dat valt nog wel mee. Heb op het moment helemaal geen coins, moet ik weer wat spelers verkopen. TOTT Bony om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Up heb je al voor 900 coins. IF 90k
zie editquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nee joh, kan hem toch niet kopen. Wel leuke speler om Boateng weer een keertje te gebruiken.
Haten op Schelvecchioquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zo kut dat er geen engels commentaar was, vond die Schelvis maar irritant
die wil ook graag een spannende ontknopingquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:08 schreef Tim86 het volgende:
Atkinson was lekker anti Chelsea vandaag zeg
Wat vind je van TG seizoen tot nu toe?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die wil ook graag een spannende ontknoping
Altijd geniaalquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat vind je van TG seizoen tot nu toe?
Vind het echt![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Altijd geniaalOlly Murs te gast morgen, ze gaan wel all out met de gasten dit seizoen
Ik probeer mijn potjes altijd af te maken maar als ik er nu al 2 maak in 20 minuten gaan ze gelijk weg.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje sneu ja. Dit jaar heeft het al helemaal geen gevolgen omdat de DNF van iedereen toch naar de tering is.
Aghjoh het is pas 3-0 en Newcastle heeft nog 65 minuten......quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik denk dat Manchester City gaat winnen vandaag.
Het kan nog alle kanten op. Het is immers elf tegen elf en de bal is rond.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:56 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Aghjoh het is pas 3-0 en Newcastle heeft nog 65 minuten......
Nog wel elf tegen elf...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Het kan nog alle kanten op. Het is immers elf tegen elf en de bal is rond.
It ain't over 'till the fat lady sings. [ afbeelding ]
Beterquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:01 schreef Henrys het volgende:
Hoe is TOTY Robben vergeleken zijn NIF?
Als ik zo op EA forum af ga is die TOTY wel echt absurd goed, maar ik vind hem altijd wel makkelijk te verdedigen omdat iedereen alleen binnendoor gaatquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:01 schreef Henrys het volgende:
Hoe is TOTY Robben vergeleken zijn NIF?
Als je hem gewoon naar buiten (zijn rechterbeen) toe dwingt is hij niet zo heel gevaarlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik zo op EA forum af ga is die TOTY wel echt absurd goed, maar ik vind hem altijd wel makkelijk te verdedigen omdat iedereen alleen binnendoor gaat
Maar dat ligt meer aan de knulletjes achter de controller.
Is Top Gear weer begonnen?! Is mij helemaal ontgaan...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat vind je van TG seizoen tot nu toe?
Vind het echt![]()
Dan heb je het een en ander om terug te kijkenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Is Top Gear weer begonnen?! Is mij helemaal ontgaan...
NIF Robben met een +6 kaartje in de spitsquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:03 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Als je hem gewoon naar buiten (zijn rechterbeen) toe dwingt is hij niet zo heel gevaarlijk.
Die had ik eerst naast Reus staan maar heb hem met spijt moeten verkopen omdat ik anders te veel verlies op hem zou maken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
NIF Robben met een +6 kaartje in de spitsNiet te stoppen, zijn TOTY kaart moet ook ongeveer zo zijn. Als je met Robben centraal speelt, is alles een stuk minder voorspelbaar
Robben spits 6+ kaart speelt zeker lekker. Goede tip van Ernst.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
NIF Robben met een +6 kaartje in de spitsNiet te stoppen, zijn TOTY kaart moet ook ongeveer zo zijn. Als je met Robben centraal speelt, is alles een stuk minder voorspelbaar
Ja die had ik wel gezien. Rond kerst is altijd de special. Wist niet dat het seizoen gelijk daarna begon. Kijk niet meer zo vaak op torrent sites, dan zie je dat soort dingen wel voorbij komen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dan heb je het een en ander om terug te kijkenik zou beginnen met de tweedelige Argentinië special
By far de beste spits waar ik mee heb gespeeld. Maar ik weet niet hoe diep je haat voor hem als persoon is..dat kan je weleens belemmerenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:13 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Die had ik eerst naast Reus staan maar heb hem met spijt moeten verkopen omdat ik anders te veel verlies op hem zou maken.
Ik zit nu te twijfelen of ik Suarez moet kopen want hij lijkt mij niet echt super goed.
Die gekke Tim heeft me wel aan het twijfelen gemaakt over Suarez. Maar als ik naar zijn ingame stats kijk op wefut heb ik geen idee waarom ik daar een miljoen aan uit moet gaan geven.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:13 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Die had ik eerst naast Reus staan maar heb hem met spijt moeten verkopen omdat ik anders te veel verlies op hem zou maken.
Ik zit nu te twijfelen of ik Suarez moet kopen want hij lijkt mij niet echt super goed.
Topquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:14 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Robben spits 6+ kaart speelt zeker lekker. Goede tip van Ernst.
Oh dat kan ik wel van het spel scheiden. Ik vraag me alleen af of hij goed zal renderen naast SIF Benzema..quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
By far de beste spits waar ik mee heb gespeeld. Maar ik weet niet hoe diep je haat voor hem als persoon is..dat kan je weleens belemmeren
Dit is precies wat mij tegenstaat.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Die gekke Tim heeft me wel aan het twijfelen gemaakt over Suarez. Maar als ik naar zijn ingame stats kijk op wefut heb ik geen idee waarom ik daar een miljoen aan uit moet gaan geven.
Ik heb hem alleen in 433(4) gehad. En heel even in 4321. Je hebt geen pure pace spits nu, wat soms wel fijn is. Maar met dit duo moet het toch lukken. Kunnen allebei echt alles.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:21 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Oh dat kan ik wel van het spel scheiden. Ik vraag me alleen af of hij goed zal renderen naast SIF Benzema..
Heb dit team voor hem klaar staan:
[ afbeelding ]
Spits, 7 chem merk ik geen verschil.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Die gekke Tim heeft me wel aan het twijfelen gemaakt over Suarez. Maar als ik naar zijn ingame stats kijk op wefut heb ik geen idee waarom ik daar een miljoen aan uit moet gaan geven.
[..]
TopAls spits of als RW gebruikt?
Die ingame stats zijn toch juist fucking goed? 91 finishing, 90 dribbling, 86 agility, snel, sterk, goede pass..gewoon geen enkel minpunt. Die hele hoge curve is ook echt fijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:21 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Dit is precies wat mij tegenstaat.
Bohhquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
De keeper van Augsburg scoorde de 2-2
Éen beetje de Rene van Dieren van het moderne voetbalquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die ingame stats zijn toch juist fucking goed? 91 finishing, 90 dribbling, 86 agility, snel, sterk, goede pass..gewoon geen enkel minpunt. Die hele hoge curve is ook echt fijn.
Huh?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar als ik naar zijn ingame stats kijk op wefut heb ik geen idee waarom ik daar een miljoen aan uit moet gaan geven.
Ik heb graag een spits die meeverdedigt hoor, weet niet wat jij wil met een spitsquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Huh?
[ afbeelding ]
Vraag me dan af wat je in godsnaam in een spits zoekt.
Even tr machen bij rik van eaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kan MotM Lukaku eigenlijk nog in packs zitten? Hij kwam toch vrijdag om 1:00 uit dus hij hoort al uit packs te zijn.
Je moet ook die andere groep erbij nemen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Huh?
[ afbeelding ]
Naingolan voor kevin en Kevin voor princequote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Als ik weer coins heb ga ik dit team misschien even afmaken. [ afbeelding ]
Ik wil niet in dat teamquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Naingolan voor kevin en Kevin voor prince
Kevin op CAM en Choupo op 7 chem?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Naingolan voor kevin en Kevin voor prince
Die linkt al met Farfanquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kevin op CAM en Choupo op 7 chem?
Voor een miljoen of meer wil ik meer dan 3 stats hoger dan 90 hebben eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Huh?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
KdB is echt veel beter dan Boatengquote:
Sidney Sam voor Farfan.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
KdB is echt veel beter dan Boateng
Dit zou ik zelf ook doen ivm skillies jaquote:
Zo dan.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Speel nu tegen dit team
Wss allemaal kunnen kopen door heel goed te traden hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Speel nu tegen dit team
Met als gamertag; xXxElit3Snip3rxXx![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb je denk ik zelfs de uitkering van je partner en van een kind voor nodig.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:55 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Wss allemaal kunnen kopen door heel goed te traden hoor
quote:
En maar lb-y spammenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:55 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Wss allemaal kunnen kopen door heel goed te traden hoor
Wil hem als spits gebruiken in dit teamquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik zo op EA forum af ga is die TOTY wel echt absurd goed, maar ik vind hem altijd wel makkelijk te verdedigen omdat iedereen alleen binnendoor gaat
Maar dat ligt meer aan de knulletjes achter de controller.
Zo'n team en dan Onuoha. Kom op zegquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wil hem als spits gebruiken in dit team
[ afbeelding ]
Goeie tip ja. Even een download aangezetquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:03 schreef poker4lifee het volgende:
aanmodderfakker zo goed als nu op nl3, schijnt best goede nl film te zijn. mocht iemand niks te doen hebbenah 10 over
IF Smalling kan ook idd gr grquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo'n team en dan Onuoha. Kom op zeg
Vind hem beter dan TOTY Luiz/Silva. Echt een brok graniet dat alles en iedereen stopt met zijn 89 sprint speedquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo'n team en dan Onuoha. Kom op zeg
Wil ik nog wel zien ja, komen films ook op uitzending gemist?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:03 schreef poker4lifee het volgende:
aanmodderfakker zo goed als nu op nl3, schijnt best goede nl film te zijn. mocht iemand niks te doen hebbenah 10 over
wtfquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weer een MotM Lukaku in een pack op mijn andere account
Ik heb een team met Vietto en Murielquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
De silver Vietto is altijd absurd goed (als ik tegen hem speel en als ik hem gebruik) dus de gold moet dan helemaal goed zijn.
Die UP Dybala moet ik ook nog proberenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb een team met Vietto en Muriel
Ja iddquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die UP Dybala moet ik ook nog proberen
Doet het prima hier op CAM.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:39 schreef Henrys het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo slecht in Fifa is
Vind Isco echt veel beter wellicht komt het door de workratesquote:
Biabany is al lang gestopt door hartproblemen en die zit ook nog in packs en alle andere parma spelers zijn kutquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:07 schreef Wilskracht het volgende:
Als Parma failliet gaat verdwijnen dan de spelers uit de packs en is het handig om nu spelers van Parma te kopen.
snel Biabiany pricefixenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:07 schreef Wilskracht het volgende:
Als Parma failliet gaat verdwijnen dan de spelers uit de packs en is het handig om nu spelers van Parma te kopen.
is dit een vraag of een opmerking?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:07 schreef Wilskracht het volgende:
Netjes.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:54 schreef RijstbaI het volgende:
En weer Feyenoorders neergestoken in Rome
ah geen idee man. vond 'm wel meevallenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wil ik nog wel zien ja, komen films ook op uitzending gemist?
twitter:BBCSporf twitterde op zaterdag 21-02-2015 om 21:24:21CRAZY: Worcester City's Shab Khan with a WWE style body slam vs Stockport County! https://t.co/wBOx65fMPz reageer retweet
Dat is nog best lastig om te doen, zeker als je waarschijnlijk al buiten adem bent van die sprintquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:58 schreef Tim86 het volgende:
twitter:BBCSporf twitterde op zaterdag 21-02-2015 om 21:24:21CRAZY: Worcester City's Shab Khan with a WWE style body slam vs Stockport County! https://t.co/wBOx65fMPz reageer retweet
![]()
![]()
een vraagquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:19 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
is dit een vraag of een opmerking?
De gemiddelde Rotterdammer loopt met een wapen op zak dus raadt het ze niet aan, die caapverdianen en antilianen zijn nog gekker dan de ergste hooliganquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:15 schreef dolf1010 het volgende:
Volgens mij word rotterdam volgende week donderdag helemaal kapot gemaakt door die roma hooligans
Vandermar heeft het allemaal bekeken vanuit Fryslan hoor, die enge grote stadquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:24 schreef Henrys het volgende:
[..]
De gemiddelde Rotterdammer loopt met een wapen op zak dus raadt het ze niet aan, die caapverdianen en antilianen zijn nog gekker dan de ergste hooligan
Norris Cole wegquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:28 schreef RijstbaI het volgende:
Chris Bosh (NBA) in het ziekenhuis, komt dit jaar niet meer in actie
twitter:BBCMOTD twitterde op zaterdag 21-02-2015 om 23:55:16Alan Shearer to @RobbieSavage8: "Newcastle were that bad, even you'd look good in Man City's midfield" #NUFC #MOTD reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:58 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:BBCMOTD twitterde op zaterdag 21-02-2015 om 23:55:16Alan Shearer to @RobbieSavage8: "Newcastle were that bad, even you'd look good in Man City's midfield" #NUFC #MOTD reageer retweet
@Thadtwitter:MiamiHEAT twitterde op zondag 22-02-2015 om 00:12:39Spo on tonight’s #HEATgame: “The toughest part of tonight will be seeing Norris Cole in a Pelicans uniform. He’s one of my favorite guys.” reageer retweet
Denk het ook ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:15 schreef dolf1010 het volgende:
Volgens mij word rotterdam volgende week donderdag helemaal kapot gemaakt door die roma hooligans
Toefjes woont er in de buurt toch?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
Rotterdam, mooie stad. Maar die hebben toch niks dat ouder is dan 80 jaar
Die mogen ze wel slopen.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Toefjes woont er in de buurt toch?
mijn opaquote:Op zondag 22 februari 2015 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
Zat stukken in Rotterdam wat niet platgebombadeerd is door de moffen.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2015 00:41 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Zat stukken in Rotterdam wat niet platgebombadeerd is door de moffen.
Ik bedoel toch zon mooie fontein ofzo die ze kunnen slopen jongen. Clowns.quote:
Maar wel het beeld van Coen Moulijnquote:Op zondag 22 februari 2015 00:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel toch zon mooie fontein ofzo die ze kunnen slopen jongen. Clowns.
Het een maakt het ander niet goedquote:Op zondag 22 februari 2015 01:01 schreef renevandieren het volgende:
Frappant dat je niks over die Italianen hoort die mensen neersteken.
Dat zeg ik ook niet. Mensen proberen te vermoorden vind ik wel iets triester.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het een maakt het ander niet goed
Werkt beiden kanten op uiteraard. Allemaal mongooltjes zijn het.
Maar ook iets minder nieuwswaardig blijkbaar.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:09 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Mensen proberen te vermoorden vind ik wel iets triester.
Ik kijk niet door een 100% neutrale bril, maar dit plaatst de nieuwsberichten toch in een ander perspectief http://supportersnotcusto(...)lys-worst-hooligans/quote:Op zondag 22 februari 2015 01:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het een maakt het ander niet goed
Werkt beiden kanten op uiteraard. Allemaal mongooltjes zijn het.
Dat die debielen geen dag zonder alcohol kunnen zegt al genoegquote:Op zondag 22 februari 2015 01:14 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik kijk niet door een 100% neutrale bril, maar dit plaatst de nieuwsberichten toch in een ander perspectief http://supportersnotcusto(...)lys-worst-hooligans/
Verder heb ik het idee dat nieuwsberichten over (feyenoord)'hooligans' altijd zo erg worden opgeblazen in de media
#feyenoordbril
Vrijdag zullen de kranten wel vol staan als ze zo doorgaan.quote:[img]http://i.fokzi[sup][/sup]ne.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 22 februari 2015 01:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar ook iets minder nieuwswaardig blijkbaar.
Dit soort dingen geloof ik gewoon nietquote:Op zondag 22 februari 2015 01:14 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik kijk niet door een 100% neutrale bril, maar dit plaatst de nieuwsberichten toch in een ander perspectief http://supportersnotcusto(...)lys-worst-hooligans/
Verder heb ik het idee dat nieuwsberichten over (feyenoord)'hooligans' altijd zo erg worden opgeblazen in de media
#feyenoordbril
Dat hoort er gewoon bijquote:Op zondag 22 februari 2015 01:16 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat die debielen geen dag zonder alcohol kunnen zegt al genoeg
Neequote:Op zondag 22 februari 2015 01:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit soort dingen geloof ik gewoon niet
Kranten zijn altijd wel een beetje ''voor'' bepaalde clubs (ED voor PSV, telegraaf voor Ajax etc etc) maar ik geloof echt niet dat alle media die hierover berichten expres Feyenoord negatief neer willen zetten hoor.
Of geloof je echt in een groot media complot tegen Feyenoord?
quote:Op zondag 22 februari 2015 01:22 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben toch zelf die winkels laten sluiten en de bars drooggelegd?mafketels die Italianen.
In de doofpot gestopt?quote:Op zondag 22 februari 2015 01:22 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Nee
Maar bijvoorbeeld de gebeurtenissen rond de spaanse trappen (die fontein zag er om 23:00 weer uit alsof er niks gebeurd was) staan op de voorpagina bij alle grote kranten, maar dat er nu al 3 groepen supporters zijn neergestoken wordt in de doofpot gestopt.
quote:Op zondag 22 februari 2015 01:25 schreef RijstbaI het volgende:
[..]__________________________!
+ 10 bussen inzetten om 5000 supporters te vervoeren
+ Iedereen 1 steeg in drijven en het opmerkelijk vinden dat er auto's en scooters beschadigd raken
quote:Op zondag 22 februari 2015 01:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In de doofpot gestopt?
En wat schieten ze daarmee op? Die gigantische doelgroep die ze in Rome hebben tevreden houden of?
Dit is toch geen antwoord op mijn vraag? Waarom zouden de media expres niet berichten over het nieuws dat Feyenoord fans zijn neergestoken? Geef daar gewoon antwoord opquote:Op zondag 22 februari 2015 01:28 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Waarom berichten kranten nog over de gebeurtenissen omtrent de IS, de gigantische doelgroep van de Islamitische Staat tevreden houden?
Dat is juist het gene dat ik onbegrijpelijk vindquote:Dit is toch geen antwoord op mijn vraag? Waarom zouden de media expres niet berichten over het nieuws dat Feyenoord fans zijn neergestoken? Geef daar gewoon antwoord op
Kan me de laatste wedstrijd waar een Nederlandse club bij betrokken was niet herinneren, voor mij is dit zeker niet "gewoon"quote:Ik denk dat dat te ''gewoon'' is geworden bij een voetbalwedstrijd in Europa en dus niet meer nieuwswaardig is. Terwijl fans die schade veroorzaken aan een 400 jaar oude fontein niet elke dag gebeurd + rellen erbij met mooie filmpjes en foto's en dat is wel interessant voor ze.
Je begint over het in de doofpot stoppen van dingen, dan moet je toch een idee hebben waarom dat gebeurd? Of is ergens niet over berichten nu al hetzelfde als dingen in de doofpot stoppen?quote:Op zondag 22 februari 2015 01:40 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Dat is juist het gene dat ik onbegrijpelijk vind
[..]
Kan me de laatste wedstrijd waar een Nederlandse club bij betrokken was niet herinneren, voor mij is dit zeker niet "gewoon"
quote:
Er staat een fontein bij Weena, die mogen ze wmb wel slopen.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel toch zon mooie fontein ofzo die ze kunnen slopen jongen. Clowns.
Kunnen ze proberen ja.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Er staat een fontein bij Weena, die mogen ze wmb wel slopen.
Je weet dat je nu automatisch op de AIVD shortlist staat hè.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Rome wil Feyenoord gewoon uit de Europa League hebben omdat ze weten dat ze in de kuip kansloos zijn.
Het hele event is opgeblazen en als de Italiaanse politie niet complete mongolen zouden zijn dan was er niets aan de hand. Op een paar kapotte glazen en een vieze fontein na...
Helaas zijn, bijna in elk land, politieagenten onderontwikkelde mongolen die het liefst iedereen met hun knuppel te grazen nemen. Blijf het raar vinden dat mensen uit de onderste laag uit de samenleving zonder al te veel training zo'n smerig blauw pakje aan mogen trekken en god mogen spelen. En dan heb je ook nog die dikzak met zijn smerige kop, Ivo Opstelten, die alles probeert te rechtvaardigen.
Misschien is IS zo slecht nog niet.
Ik hoop dat het laatste zinnetje zijn werk heeft gedaan.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je weet dat je nu automatisch op de AIVD shortlist staat hè.
nummer 1 by farquote:Op zondag 22 februari 2015 12:37 schreef King.Vegeta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broeders, help eens.
Ontloopt elkaar heel weinig denk ik. Middenveld van de eerste, verdediging van de 2e, keeper van de 1e.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:37 schreef King.Vegeta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broeders, help eens.
Gewoon beide een paar potjes proberen dan. Hoef alleen Schweinsteiger en IF Kolo te kopen.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ontloopt elkaar heel weinig denk ik. Middenveld van de eerste, verdediging van de 2e, keeper van de 1e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |