Nu weten we dat iemand met precies t zelfde 3 kinderen heeft kunnen krijgen. Dus wel positief eigenlijkquote:Op maandag 2 maart 2015 16:06 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]![]()
Is dit "goed" (hij heeft tenslotte ook gezonde kinderen gekregen)? Wat betekent dit voor jullie?
Dat geeft wellicht toch wat meer hoop dat het een volgende keer wel goed kan gaan dus? Ik hoop het echt voor jullie!quote:Op maandag 2 maart 2015 16:26 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nu weten we dat iemand met precies t zelfde 3 kinderen heeft kunnen krijgen. Dus wel positief eigenlijk
Ik houd zeker nog hoopquote:Op maandag 2 maart 2015 15:06 schreef Stippelrientje het volgende:
Zoe nog gewoon even geduld. Niet voor je NOD testenDat scheelt echt zoveel teleurstellingen die soms niet eens nodig hoeven te zijn. Nog maar een paar daagjes en dan kan je eens een officiële test doen
(die overigens ook nog niets hoeft te zeggen, want sommige slaan pas positief uit een paar dagen na de NOD
) Dus..... houd hoop/moed en luister naar je lichaam. Vermoeid en brood kiezen boven alles klinkt echter bekend
![]()
Fien wat enorm rot! Aan de andere kant ook fijn dat je weet hoe of wat en er een plannetje gemaakt is om mee te starten. Ik hoop dan ook voor jullie dat je een pracht ei krijgt met de behandelingen en de zaadsoldaten er gelijk korte metten mee maken
Zit er geen verschil in dat jij vrouwelijk bent en als t ware de oven bent... je vader leverde natuurlijk alleen t zaadje...quote:Op maandag 2 maart 2015 16:26 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nu weten we dat iemand met precies t zelfde 3 kinderen heeft kunnen krijgen. Dus wel positief eigenlijk
Nee, dat maakt weinig uit. Heb t toevallig ook gevraagd net aan de geneticus. Mijn kansen zijn t zelfde.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zit er geen verschil in dat jij vrouwelijk bent en als t ware de oven bent... je vader leverde natuurlijk alleen t zaadje...
Sorry als ik teveel vraag
Dat is mooi, en hoopvol idd! 3 kinderenquote:Op maandag 2 maart 2015 16:51 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nee, dat maakt weinig uit. Heb t toevallig ook gevraagd net aan de geneticus. Mijn kansen zijn t zelfde.
Pas je op met je kaasjesquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:11 schreef Hilzillah het volgende:
Een 'goede' uitslag Cygne. Gelukkig![]()
Majo, wat stom van je snuitje. *kusje op neus geeft*
Ik zit weer op het wachtbankje. Met toastjes en lekkere kaasjes! Komt er iemand bij me zitten? Kleedje vergeten en het bankje is nat
Ikke! Vandaag is mijn NOD volgens mijn appquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:11 schreef Hilzillah het volgende:
Ik zit weer op het wachtbankje. Met toastjes en lekkere kaasjes! Komt er iemand bij me zitten? Kleedje vergeten en het bankje is nat
Ja, klopt. Ik hoop echt dat jullie snel een plakker en een gezond kindje mogen krijgen.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:13 schreef Cygne het volgende:
Fien, Jij hebt een Robertsoniaanse translocatie toch? Bij mijn type translocatie kan het zijn dat er vruchtbaarheidsproblemen zijn bij een mannelijke drager zijn maar dit was bij mijn vader niet zo. Wel heeft mijn moeder veel miskramen gehad. Mijn broer heeft inmiddels ook al bloed laten prakken. Hij heeft een kans van 50% om het te hebben en mijn zus en haar kinderen dus ook. Hetzelfde geldt voor mijn ooms en tantes en hun (klein)kinderen.
Oeh! Een kanshebber voor het gouden ei! Spannend Zoe!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 06:56 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ikke! Vandaag is mijn NOD volgens mijn appMaar wacht nog met testen tot later in de week, als er voor die tijd geen bloed komt. Geen zin om weer een negatieve test te zien
Ja zeker spannend! Ik heb heel de ochtend af en toe wel menstruatie-achtige krampen, maar die heb ik al een paar dagen af en toe. Tot nu toe nog geen bloed...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:04 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oeh! Een kanshebber voor het gouden ei! Spannend Zoe!Ik moet nog wachten tot de 12e ongeveer!
Nogmaals testen! En pak zo'n vroege test.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:50 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ja zeker spannend! Ik heb heel de ochtend af en toe wel menstruatie-achtige krampen, maar die heb ik al een paar dagen af en toe. Tot nu toe nog geen bloed...
*sluit aan*. Wachten is moeilijk soms..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:11 schreef Hilzillah het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |