Wat is er vorige week veel gepost! Na een weekje vakantie veel bijleeswerk zie ik.
Daar ga ik straks in mijn officiële pauze even aan beginnen.
Ik las net wel snel wat dingen over gevoelige borsten en bandenpijn. +1 voor dat. Gelukkig nu wel minder, maar wel constant tepels op koud weer stand.
En over de achternaam van mijn man, die neem ik alleen voor bepaalde dingen aan. Op mijn werk heb ik nog steeds mijn eigen achternaam. Dit was makkelijker in verband met emailadres en bekendheid intern en extern. En mijn schoonvader werkt hier ook, dus dan krijg je weer lekkere handigheid met post enzo.
Even een egopost van mezelf:
Afgelopen vrijdag dikke stickers gekregen van de VK. Bloeddruk goed, hartslag goed en zeer beweeglijke minion in mijn buik. Geen last meer van misselijkheid, mijn huid begint wat zuiverder te worden en ik voel me minder moe. Geen huilbuien gehad en geen snauwbuien meer naar

.
Het is eigenlijk een beetje saai zo. Haha.
Wel af en toe bandenpijn als ik snel opsta nadat ik een tijdje gezeten heb, maar verder alles goed.
En ik denk dat ik de minion nu ook begin te voelen, maar ik weet het niet zeker. Het is de eerste dus ik weet niet zo goed wat ik moet voelen

.
Aangezien het de eerste en de laatste zwangerschap zal zijn probeer ik in ieder geval zo veel mogelijk te genieten en hoop ik dat mijn kraamtijd ook een leuke tijd zal worden. Het zou zonde zijn dat je voor je enige kraamperiode een doos krijgt waar je helemaal geen klik mee hebt en waar je alleen nog maar meer gestresst van wordt.